Kirjoittaja Aihe: Eminem  (Luettu 9942 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

JokaMaunRae

• Ankeuttaja
Eminem
« Vastaus #50 : Maaliskuu 27, 2005, 21:18:36 »
Oii! Minä minä minä olen Eminemin suuuri fani. En oo koskaan fanittanut mitään bändiä yhtä paljon kuin Eminemiä nyt.

No, mikä siitä sit tekee niin mahtavan?

Ensinnäkin mies itse. Siinä vaan on sitä jotain. Sen ääni on aivan ihana, sopii hyvin Eminemin biiseihin. Eikä sitäkään voi kieltää, etteikö Eminem olis hyvän näköinen.. ;)

Sitten ne biisit. Niissä on jotain sisältöä, eikä pelkästään sellasta shittiä niin kuin useimpien rappareiden biiseissä. Sanoitukset on aivan mahtavat, taustamusiikkikin on jotain muuta kuin pelkästään yksitoikkoista jumputusta. Siis yksinkertaisesti vaan mahtavaa :)

Eminemin kaikki biisit on aivan mahtavia, mutta jos pitää valita ne parhaat, niin ne on luultavasti Lose Yourself, Sing For The Moment, Cleanin Out My Closet, Hailie's Song, Just Lose It, Evil Deeds, Yellow Brick Road, Like Toy Soldiers, Mosh, Rain Man, Big Weenie, Ass Like That, Spend Some Time, One Shot 2 Shot, Encore, Kill You, Bitch Please 2, Kim, I'm Back ja Stan. Eli suurinpiirtein kaikki jotka oon jo kuullut x)

Erityisesti tykkään Sing For The Momentista. Sen sanat vaan on jotenkin niin koskettavat ja koko se biisi on vaan niin ihana!

D12 on tietysti yksi mun suosikeista Eminemin ohella. Se vaan tekee ihanaa musiikkia, How Come ja My Band on aivan mahtavia kappaleita <33

Mä ostin hiihtolomalla Encoren ja tykkään kyllä. Se on hyvä levy, ehkei kuitenkaan niitä parhaimpia. Koneelta nimittäin oon polttanut enemmänkin Eminemiä levyille. Aina kun käyn koirankin kanssa lenkillä, niin eikun Eminemiä matkalle mukaan ;)

8milen ajattelin vuokrata tässä kunhan ehdin. Sitten vaan katon sen jonkun kaverin kanssa, pakkohan se on nähdä!

Muhun tekee myös vaikutuksen se, kuinka Eminem uskaltaa sanoa mielipiteensä ihmisistä ja kaikesta muustakin. Kuinka se uskaltaa haukkua vanhempiaan, vaimoaan ja Bushia julkisesti. Kaikilla ei nimittäin pokka siihen riittäis. Se myös kertoo avoimesti omasta elämästään biiseissä ja erityisesti mä oon vakuuttunut siitä, kuinka paljon se rakastaa tytärtään. Sehän on tehnyt sille ainakin kaksi (enemmänkin?) laulua. Mockingbirdin ja Hailie's Songin. Olishan se ihanaa jos munkin isä olis muusikko ja laulais musta ^^

Mulla on siis Encore ja poltettuja cd:itä vielä. Huoneen seinällä on suuuri Eminemin juliste, sain kaverilta synttärilahjaksi, ainakin se osaa valita oikeita lahjoja :)
Koneella on 50 biisiä Eminemiä ja lisää kaipaillaan koko ajan.
Aion vielä vuokrata (tai vaikka ostaa) sen 8milen + tietysti lisää Eminemin cd-levyjä.

Mä kyllä uskon fanittavani Eminemiä vielä 80 vuotiaanakin x)
*kuvittelee itseään kutomassa sukkia lökärit jalassa Eminemin pauhatessa taustalla* xD

Hmm, mä kuitenkin oon sellanen tapaus, että Eminem ei oo ainut rappari, josta tykkään. Kuuntelen siis sitä laajemminkin.
Mulle menee melkeenpä kaikki rappi, ainakin ulkomainen. Suomalaisista en niin välitä, jotenkin ne vaan yrittää matkia liikaa kaikki amerikkalaisia ja on jotenkin niin epäaitoja.
Näistä rappareista menee siis ainakin 2pac, D12, Snoop Dogg, Dr. Dre, Cypress Hill, Jedi Mind Tricks, Jurassic 5, Ja Rule, Kapasiteettiyksikkö, Avain, LL Cool J ymym.
En nyt tähän kaikki ala listaamaan :)

Mun isä aina sanoo, että rapin kuuntelijat on kapinallisia. Tosin en oo kyllä huomannu itessäni mitään kapinallisia piirteitä... o.O
Erityisesti mua ärsyttää se, että kun mun isä kuuntelee Nightwishiä ja Sonata Arcticaa ynnä muita sellasia, niin se jotenkin tuntuu väheksyvän rappareita. Mä taas "väheksyn" metallibändejä. Ne aina muka on eläneet niin tuskassa ja sit pitää karjua sinne mikkiin ja tehdä sellasta musaa (en yleistä, ei kaikki oo tällasia). Oikeesti ne ei tiedä millasta shittiä elämä voi olla, joten kaikki kunnia Eminemille ja sen kaltaisille rappareille jotka uskaltaa siitä kertoa ^^

No joo, kai mun pointti tuli selväksi? Eminem on yksinkertasesti vaan paras! Lopetan siis tämän saarnan tältä erää x)

Muoksin vähän ^^

Ascelia

• Ankeuttaja
Eminem
« Vastaus #51 : Joulukuu 25, 2005, 23:44:07 »
Kyseisellä herralla on aivan mahtavia juttuja. Miettikää nyt, kuinka paljon musiikkia Eminem tekee! Julkaisee suunnilleen levyn vuodessa ja biisejä ilmestyy kahden kuukauden välein. Aika usein ns. vakavammat lyriikat kertovat mitä ilmeisimmin Eminemin omasta elämästä, mutta ne läppäbiisit on hauskoja kyllä.

Minusta on uskomatonta, miten joku voi hahmottaa kaikki ne riimit. Eminemin biisit etenevät aina tasaisesti ja niissä on aina ideaa. Useimmat räppärit eivät pysy asiassaan, vaan biisin sisällä aihepiiri vaihtuu riimien takia.

Hyvä esimerkki taitavasta tarinankerronnasta esimerkiksi Infinite-albumilta tuttu It's ok (linkki: http://www.letssingit.com/?/eminem-its-ok-x1shv5j.html) missä Eminem käytännössä kertoo olevansa väsynyt ja stressaantunut - mutta silti asiat ovat hyvin.

Eminem puhuu selvästi ja terävästi, mutta ei hänellä ole sinänsä mikään erikoinen puheääni.
Kuitenkin hän erottuu räppäreiden joukosta.

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Eminem
« Vastaus #52 : Lokakuu 10, 2006, 21:23:56 »
Kyllä Eminem ainakin joukosta erottuu, suosittu ja valkoinen räppäri. (Minä sanon mieluummin räppäri kuin rappari)

Silloin kun rap oli enemmän "in" niin tuli sitä Eminemiä silloin enemmän kuunneltua, ja kyllä minä siitä aika kauan tykkäsinkin. (Ja kiitos kuuluu taas siskolleni!)
En muista nyt ainuttakaan Eminemin kappaletta, mutta levyjä taitaa olla jossakin tuolla yksi kappale, toisen möin yhdelle luokkalaiselle pojalleni, joka on täysin hurahtanut Eminemiin.

Empsukan uusi kappale ja video Shake That on pienoinen pettymys. Uskon että video pilkkaa näitä tavallisia räppäreitten videoita joissa huoramaiset naiset pyörittävät takapuoliaan musiikin tahdissa. Mutta silt. Ei, ei vain iske.

Kyllä niitä Eminemin vanhoja kappaleita silti kuuntelee, vaikkei suosikkeihin ole enää aikoihin kuulunutkaan.
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Henkka-Fan

• Ankeuttaja
Vs: Eminem
« Vastaus #53 : Kesäkuu 16, 2007, 18:38:13 »
Minäkin ilmoittaudun Eminem faniksi.
Hänen musiikkiaan olen kuunnellut jo muutaman vuoden ja aion jatkaa kuuntelua myös tulevaisuudessa.
Eritysesti pidän Lose yourself Biisistä.

heh sekavaa... mutta pointtini tuli varmaan selväksi,eminem rokkaa(tai no räppää)

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Eminem
« Vastaus #54 : Tammikuu 23, 2010, 13:04:58 »
Nykyään en ole mikään suuri Eminemistä pitävä, mutta en minä hänen musiikkiaan inhoakaan. Suurin hänen kuuntelemisensa osui minulle ala-asteelle, jossa sain hänen musiikkinsa innoituksen. Vähitellen hänen musiikin kuuntelu alkoi hiipua, enkä nykyään juuri hänen tuotoksiaan kuuntele.

Parhaiten minulle on jäänyt mieleen Lose Yourself -kappale, ehkä kertosäkeen ansiosta. Eminemin CD-levyjä minulla ei ole, eikä niistä ole niin väliksikään.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.