Kirjoittaja Aihe: Kappale johon et "koskaan" kyllästy?  (Luettu 78670 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Incendio

• Ankeuttaja
Vs: Kappale johon et "koskaan" kyllästy?
« Vastaus #200 : Elokuu 10, 2007, 00:55:44 »
Laitanpa tähän muutaman tärkeimmän - puhkikulumattomia biisejähän nyt riittäisi vaikka muutaman sivun verran jos kaikki kaivelisin läpi. (:

CMX - Melankolia
Yksi lukuisista CMX:n biiseistä, jotka ovat vain niin käsittämättömän lähellä sydäntäni, ettei niitä mikään sieltä revi pois. Melankolia etenkin tämänkesäisen Qstockin keikan jälkeen, jossa riehuin/huusin/poukkoilin/heiluin/fiilistelin sen (sekä muun keikan) eturivissä läpi. Käsittämätön biisi, eikä lainkaan niin kevyt kuin se joskus ensikuulemalta saattoi vaikuttaa. CMX:llä näitä biisejä riittää, loputtomiin. Nimetön, Ruoste, Kain, Kuoleman risteyksestä kolme virstaa pohjoiseen, Vallat ja väet, Vanha talvitie, Pohjoista leveyttä, Syysmyrkkylilja... ja Matti! ;D

Kotiteollisuus - Syli
En edes itse ymmärrä, mikä tässä kappaleessa voi vaikuttaa muhun niin paljon. Muistan joskus bussissa jopa itkeneeni tämän tahtiin ilman mitään syytä. Käsittämätön ja voimakas biisi.

Insomnium - Since The Day It All Came Down
Upea biisi, jonka luulin jo kuunnelleeni puhki mutta mitä vielä. Livenäkin todistettu, ei ole tilannetta jossa tämä ei mulle toimisi.

Stam1na - Ristiriita
Jos biisi on vaan tarpeeksi hyvä, se ei kulu iskuporakoneellakaan. Parasta suomimetallia, mitä on tehty (ennen Stam1nan seuraavaa levyä..?).

Eternal Tears of Sorrow - The River Flows Frozen
Käsittämätön kappale, olin pudota tuolilta kun kuulin tämän ensimmäisen kerran. Ehkä yksi kauneimmista biiseistä, mitä koskaan olen kuullut. Äärimmäisen kaunis ainakin, herkkä, upea ja vahva.

Viikate - Tie
mahtava biisi, vaikka Viikate ei yllä ihan lempibändeihini on tämä biisi yksi kestosuosikeista... Se ei vain kulu, ja kyllä, kokeiltu on.

everlyn

• Ankeuttaja
« Vastaus #201 : Elokuu 23, 2007, 21:28:40 »
  Justin Timberlake-Rock your body Siihen ei vaan kyllä kyllästy. Niin menevä kappale, että hymy ihan nousee naamalle. (tosin kappaletta ei kyllä uskalla kuunnella kylillä liikuttaessa, kun pelkää lähtevän tanssimaan sen kappaleen perään.)

Sitten on Tarkan-kuzu kuzu ihana ääni ja ihana mies! Ja erityisesti sen videossa miten se saa lantionsa pyörimään ihan kateeksi käy.

Valvomo-mikä kesä kyllä sitä tulee tykättyä kuunnella, mutta voi olla että joskus kyllästyn.

Iria

• Ankeuttaja
« Vastaus #202 : Elokuu 27, 2007, 10:09:01 »
En ole toistaiseksi tainnut löytää biisiä, joka kestäisi kulutusta koko ikäni, mutta jotkut kestävät kuitenkin aika pitkään.
Kate Bushin Cloudbusting on yksi sellainen. Se ei ollut mikään rakastuminen yhdellä kuulemalla, vaan se biisi avautui minulle pala palalta. Kun biisin kuulee ensimmäistä kertaa, se ei tunnu mitenkään erikoiselta. Se ei ole mahtipontinen, eikä riipaisevan surullinen. Niihin jousiin ja rumpukomppiin yhdistettynä Bushin kauniiseen ääneen ihastuu pikku hiljaa. Ja sanoituksetkin ovat hienot, kunhan niistä ottaa paremmin selvää. En ole varmaan koskaan hypännyt sen kappaleen yli MediaPlayeria kuunnellessani, se sopii kaikkiin mielialoihin. Ja pari päivää sitten kuuntelin biisiä stereoista oikein kovalla ja meinasin pudota sohvalta, niin hienolta kuulosti. :'D

akinnah

• Ankeuttaja
« Vastaus #203 : Syyskuu 25, 2007, 15:38:07 »
Ennio Morricone - Cavatina. Ei voi vaan kyllästyä. Kuuntelin sen parin vuorokauden aikana 300 kertaa ja edelleen sitä jaksaa. Red - Pieces on uusi löytö, johon en myöskään voi kyllästyä. Kummatkin biisit rauhallisia, hieman surullisia. Juuri oikeita koulussa tai illalla omassa sängyssä kuunteluun. Myös Linkin Parkin In The End on sellainen biisi, johon ei kyllästy. Sen löytää aina uudestaan ja uudestaan ja se nousee parhaimpien joukkoon joka kerta.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • be loud, let your colors show.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #204 : Syyskuu 28, 2007, 15:20:48 »
The Mighty Mighty Bosstones - So Sad To Say
Kappaleen sanat istuivat vähän aikaa sitten täysin elämääni, kun meni vähän välit erään tyypin kanssa. Muutenkin mahtava biisi, jotenkin kauhian moniulotteinen. Diggaan.

The Bouncing Souls - Lean On Sheena
Periaatteessa aika simppeli ja "tylsäkin" kipale, mutta tästä tulee mukava juttu mieleen. Tai no, mukava ja mukava, mutta kyllä tätä kuunnellessa unohtuu ympäriltä kaikki muu. Kukaan ei koskaan tule ymmärtämään sitä miksi tämä merkitsee miulle niin paljon :D

Alexisonfire - Pulmonary Archery
Mieletön! Ihana alku, intron jälkeen lähtee vähän vauhdikkaammin. Tykkään laulajan kirkumisesta. Ei tähän vaan voi kyllästyä.

Slipknot - Wait And Bleed
Valehtelematta tuhansia kertoja kuultu biisi, mutta tällä on niin suuri rooli miun musiikkihistoriassa. Ilman tätä biisiä en olisi mitään sitä mitä nyt olen. En kyllä osaa edes ajatella millainen tyyppi olisin jos veli ei olisi aikoinaan tätä pakkokuunteluttanut minulle! Rakkain.

Killswitch Engage - Rose Of Sharyn
Tämäkin kuultu ihan tuhottoman monta kertaa, silti joka ikinen kerta menee kylmät väreet ja ei voi kuin ihailla sitä soitantaa ja karjuntaa ja ah. Absolutely brilliant.

Olisihan näitä vielä tuhottoman paljon lisääkin, mutta jospa tässä nyt on ne kaikista "kestosuosikeimmat".
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Bumblebee

• Ankeuttaja
« Vastaus #205 : Lokakuu 01, 2007, 14:08:36 »
Justice vs. Simian - We Are Your Friends
Eli tämä Justicen:n remix Simianin Never Be Alone kappaleesta ei koskaan vanhene. Rakstan tätä biisiä. Joku sanoisi että tämä olisi aika perus electro renkutusta, ja onhan se sitä. Sama loop pyörii koko ajan ja hoilotetaan koko ajan samaa asiaa, jos ajattelee niin tämä kyllä voisi muuttua tylsäksi, mutta kun se ei vain sitä tee. Toissa kesänä olin addiktoitunut tähän biisiin. Kuuntelin sitä joka päivä. Sitten tavallaan unohdin sen, mutta aina kun kuuntelen sitä tulee sama tunne. 4:18 min täyttä nautintoa :D Joskus vain suljen silmät ja ihmettelen biisin täydelliyyttä

"Because we are you friends. You'll never be alone again. Well c'mon, well c'mon, well c'mon, well c'mon"

Poissa Villa Viola

• Salarakas Mäyrä
  • Vuotislainen
  • Rakkaus on kärsivällinen!
  • Pottermore: WingHowl90
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #206 : Lokakuu 01, 2007, 16:51:16 »
Kappaleita, joihin en koskaan kyllästy ovat:

Suvivirsi, mikä onkaan parempaa, kuin laulaa tuota kyseistä kappaletta, kun tietää, että sitä seuraa loma???

Jean Sibeliuksen Finlandia, joka kerta kun kuulen sen menen aivan kananlihalle. ( Koko teos, ei vain Hymni osa )

Vivaldin Kevät, niin kaunista, ettei sitä sanoin osaa kuvailla!

Näitä tulis vielä pitkä lista, mutta tossa on varmaankin kolme parasta

Yralda

• Ankeuttaja
« Vastaus #207 : Lokakuu 30, 2007, 22:07:07 »
Nobuo Uematsu - You're Not Alone
Aa tähän liittyy niin paljon tunteita ja asioita, joita en sanoin voi kuvata. Kuulin ensimmäisen kerran, kun sisko (tai veli) pelasi FF ysiä läpi ja olin vähän "vouu siistiä musaa". Myöhemmin kun pelasin itse peliä, tykästyin tähän pysyvästi ja kappale on Uematsun tuotannon parhaimpia.

Tevin Campbell - Eye to Eye
Kyllä, Hoponpoppoosta (kai se on sen leffan nimi?) tai enkuksi The Goofy Moviesta. Loppuhuipennus on elokuvahistorian parhaita ja liikuttavimpia. Pidän tästä elokuvasta yhtenä Disneyn parhaimpana (parempana kuin Leijonakuningas...) ja kappale on sellainen, että "jeah nyt rokataan"! xD

BEPA - Bratja
Koskettava, surullinen, mutta silti "iloinen" kappale, jonka soi Fullmetal Alchemistissa aina vähän väliä. Eniten kappale liikutti viimeisessä jaksossa, aivan lopussa, mutta en halua spoilata. Kappale on venäjäksi, mutta olen katsonut käännöksen ja se vain lisää kappaleen "arvokkuutta" ja tärkeyttä minulle.

Poissa gwinde

• Hiiviö
  • Vuotislainen
« Vastaus #208 : Marraskuu 18, 2007, 14:36:35 »
Marilyn Manson- The Nobodies tästä en kyllä osaa sanoa, miksi se on niin hyvä. Marilyn vaan on niin hyvä.

Samael- On Earth ensimmäinen biisi, jonka tältä bändiltä kuulin, ja se teki minusta jonkinasteisen fanin... Kunnollista, raskasta musiikkia...

Through the years and far away ihania muistoja, kaunis biisi. Tästä ei vain voi olla pitämättä. Kesästä asti olen kuunnellut lähes joka päivä, alkuun kuuntelin tätä vaikka koko päivän, nykyään en ihan niin paljoa mutta aina tämä tulee pysymään yhtenä lempibiiseistäni. (niin ja esittäjää en tiedä/muista)
Matkalla Nangijalaan, toistaiseksi etsin sateenkaaria.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #209 : Marraskuu 19, 2007, 17:25:15 »
Kaivelin tässä levyhyllyäni, kun törmäsin Suosikissa juttuun Bäkkäreistä. Tuli niin nostalginen olo, että oli pakko pistää Millenium pyörimään levysoittimeen. Miten hyvä fiilis siitä levystä vieläkin tulee! Olen nyt ihan innoissani odottamassa josko Bäkkärit vielä tulisivat Suomeen keikalle, ja viimein pääsisin nauttimaan livenä. BSB on siitä hassu bändi, että vaikka se on kuulostanut koko uransa ajan melkein samalta, siltikin siitä jaksaa tykätä. Mikä muu bändi tahansa ilman näkyvää kehityskaarta, alkaa ennen pitkään kyllästyttämään.

Backstreet Boys: Show Me the Meaning of Being Lonely

Tästä kyseisestä kappaleesta olen pitänyt heti ensikuulemasta lähtien. Seitsemän vuotta on siis toiminut, ja luulen, että toimii vielä seuraavat seitsemänkymmentäkin. Oikeastaan biisissä ei ole mitään erikoista tai maailmaa mullistavaa verrattuna maailman kaikkiin muihin biiseihin, mutta silti se koskettaa minua. Ihan hymyilyttää, kun muistan, kuinka nauhotin Milleniumin kasetille, jotta voisin kuunnella sitä koulumatkoillakin Sony Walkmanista. Heh.
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #210 : Marraskuu 26, 2007, 18:31:23 »
Ihan pakko tulla listaamaan nämä ikivihreät biisit ylös, koska juuri tänään istuessani linja-autossa ja kuunnellessani musiikkia, yritin miettiä päässäni biisejä, joihin en todella ole vielä tähän päivään asti kyllästynyt, ja tuskin tulen kyllästymään.

Stamina - Viisi laukausta päähän
En tajua, mutta joka festarin soitetuin kappale, mp3:sen soitetuimmat kappaleet-kärjessä komeileva, kaiken kestävä renkutus. Minulla vain on jokin todella syvä kiintymys tähän - melodia, sanat, mikä tässä oikein iskee? Silti, en koskaan kyllästy tähän biisiin, enkä sen kitaratuplabasari-alkujytinään.

Zen Café - Todella kaunis
Okei joo, Todella kaunis on soinut viimeiset vuodet jokaisessa koulun kevätjuhlassa tai pikkulissun ii2:sen kuvatekstin aiheena, mutta SILTI! Tämä on vain niin tajuttoman kaunis kappale, niin monin muistoin höystettynä. Rakkaus tämä on, suuri sellainen. Ikivihreä todellakin!

Mokoma - Hiljaisuuden julistaja
Heti, kun sain tämän biisin käsiini, vähän sen ilmestymisen jälkeen, siitä tuli lempikappale. Tässä on vain sitä jotain! Ämppärin listaykkösenä jo niin kauan, etten edes jaksa muistella. Kyllä se Mokoma vetää, lujalta ja kovaa vetääkin.
Vaikeneminen on kultaa, puhuminen hopeaa, hiljaisuutta tahdon julistaa!

Pate Mustajärvi yms. iskelmämaailman kultakurkut - Puukkojunkkari
En kuuntele iskelmää, mutta tämä biisi - voi taivas :) Ihan loistava! Olen kuunnellut tätä niin kauan, etten edes muista, vieläkään kyllästymättä! Ei tähän voi kyllästyä. Kaunis kappale kaikin puolin, kaikkine muistoineen.

In Flames - Trigger
Suht vanhaa Fleimssi-kamaa, ja iskee AINA! Come Clarityt jää kovaa kyytiä kakkoseksi, kun Ordinary Storyt ja Triggerit yms. "ikivihreät" jyräävät päälle. Tittidii, tässä In Flamesia parhaillaan, ikinä kyllästymättä.

Elvis Presley - Can't help falling in love
Kaunis, vanha, upea. Elviksen yksi parhaimmista biiseistä. (Okei, Viva Las Vegas ja monet muut kyllä kirii kovasti.) Tämän on varmasti kuullut jokainen, Love Me Tenderin ohella, mutta kyllä tämä on kappale, jota ei voi olla rakastamatta ja kuuntelematta, kaikken näiden vuosienkin jälkeen. Elvis elää.

Poissa Tuulikeiju

• Vuotislainen
« Vastaus #211 : Marraskuu 27, 2007, 16:58:07 »
OK Go -It's Tough To Have A Crush

Tätä en ole kuluttanut vielä niin kauaa, mutta aikamoinen klassikko tästä tulee ja varma biisi elämäni soundtrackiin. Mukavan kepeä ja tämmöinen hauska. Saa hymyilemään tai ainakin piristää. Hauska laulaa mukana.

The Rasmus - Myself ja The Rasmus - Rakkauslaulu

The Rasmusta olen fanittanut pienestä pitäen, mutta iän myötä se on pikkuhiljaa hiipunut. Näistä vanhoista biiseistä ja DL:stä tykkään enemmän kuin ihan uusimmasta. Vanhoista oikeistaan eniten. Myselfin kertosäe on samaistuttava ja muutenkin mukava kappale, vaikkei mikään varsin "nerokas" loppujen lopuksi olekaan, mutta kuitenkin. Ja sitten on tämä ihana Rakkauslaulu, joka saa piristymään vaikka olisi kuinka huonolla tuulella tahansa. Ja liittyyhän näihin monia muistoja, olleet monessa mukana elämäni varrella. :)

Sitten on tietysti Evanescencen Fallen-albumi, josta tykkään kokonaisuudessaankin. Lyriikat on kivoja ja niihin osaa samaistua. Muutenkin mukava laulaa (=lue yrittää) mukana. Allekirjoittaneen seinänaapureilla ei tosin välttämättä siinä tilanteessa niin mukavat oltavat, mutta minkäs teet.

//Muoksin varmaan myöhemmin, semmoinen fiilis, että tästä puuttuu jotain.//
It's easier not to do things than left them undone.

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #212 : Joulukuu 16, 2007, 20:01:09 »
Juu. Onhan niitä, itselläni useampia, aina ne eivät vain tule heti mieleen. Mutta tässä nyt joitakin.

Helena-MCR

Tämä vain on jotenkin niin hyvä, se on ollut lempilauluni jo kauan. Ensitapaamisemme oli Singstarin merkeissä ^^

Because of you-Kelly Clarkson
En edes tiedä miksi pidän tästä. Muita kyseisen laulajan lauluja inhoan...

Spending my time-Roxette
Tämä on niin hyvä perusklassikko biisi, se ei kulu kulumallakaan minnekään...

muoks. tietysti unohdan aina jotain. Tässä nyt lisää näitä

Nothing else matter-Metallica

Tää on vaan niin hyvä, ettei sitä sanoin voi kuvailla. Kun kuulin ekan kerran, tiesin, että tää biisi pysyy hyvänä eikä muutu miksikään.

My Heart will go on-Celine Dion
Tää jotenkin vie mukanaan, siitä saa aina inspiraatioita ja sitä jaksaa kuunnella.

MCR on nyt minut tempaissut mukaansa, pidän bändin lyriikoista kovastikin. Musiikki on mahtavaa, se ei kulu sitten millään. 30STM on kans hyvä, etenkin From Yesterday. Kyllä näitä olisi vielä varmasti lisääkin, muttei nyt tule mieleen...

Lissääti lisää
Olavi Uusivirta - On niin helppoo olla onnellinen
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2008, 15:29:32 kirjoittanut Hassu »
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

henzzzu

• Ankeuttaja
« Vastaus #213 : Joulukuu 28, 2007, 05:50:40 »
It's What We're All About ~ Sum 41
Tuo kyseinen kappale on pyörinyt mp3-soittimessa tasaiseen tahtiin jo varmaan vuoden. En edes tiedä miksi pidän niin kovasti tuosta kyseisestä biisistä, ei välttämättä kategorisoidu niin hyvin yleensä kuuntelemiini biiseihin, mutta tuo on vaan niin loistava jumputus, nopeasti suollettavat lyriikat ja älyttömän tarttuva kertosäe. Damn.

I Love Rock'n Roll ~ mm. Joan Jettin esittämänä
Ah, eri esittäjien tulkitsemina tuokin biisi on jäänyt soimaan lakkaamatta päässä - sillä hyvällä tavalla. Ei nyt mikään elämää suurempi kappale, mikä on hyvä, sillä juuri niihin hetkellisesti elämän mullistaviin, täydellisiin kappaleisiin minä kyllästyn. Mutta tähän en. Rakastan. ^^

Argh, ei tule mieleen mitään muuta biisiä, mitä on tullut kuunneltua pidempään kyllästymättä. :'DD Pitää mainita äkkiä tämän viestin turvin sitten bändejä, joilta samat biisit ovat soineet jo pitkään. Saliva (aivan ihanan rokahtava soundi), Oasis (voivoi, mikä loistava brittibändi, soi vielä piiitkään), sekä Foo Fighters, Mötley Crüe, Taking Back Sunday ja Midtown varmasti pyörivät mukanava vielä piiitkään.

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #214 : Maaliskuu 04, 2008, 15:32:00 »
Kotiteollisuus - Taivas tippuu
Tässä laulussa on sitä jotain, jotain, jotain. Olen ihan rakastunut! Ei tähän voi kyllästyä. Hyvät sanoitukset ja musiikki ~ah.

The Baseballs - Love in this club
Baseballs tulkitsee laulun paljon paremmin kuin sen oikea esittäjä. Jotain niin upeaa tulkintaa. 
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2009, 10:49:29 kirjoittanut Larten »
Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #215 : Maaliskuu 16, 2008, 14:05:56 »
Scissor Sistersin Might Tell You Tonight on aivan käsittämättömän ihana ja hyvä. Saan aina erikoisia tunnelatauksia, kun ensimmäisen kerran kunnolla kuulin sen meinasin ruveta itkemään. En tajua miksi, mutta se kuitenkin koskettaa minua, samalla tavalla kuin kyseisen bändin The Other Side. Aah. Myös The Dresden Dollsien Coin-Operated Boy:hin (hyn?) ei pysty ikinä kyllästymään. Amanda Palmerin omalaatuinen ääni, pieno ja rummut kuullostavat todella hyvältä yhdessä.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Onyksi

• Ankeuttaja
« Vastaus #216 : Maaliskuu 17, 2008, 21:27:32 »
Marilyn Manson- The Nobodies

Kerta kaikkiaan ihana laulu, olen nyt kuunnellut sitä koko päivän eikä kyllästytä lainkaan. Mansonin ääni pääsee hyvin esille tässä laulussa, sitä ei olla peitelty turhan konejumputuksen alle. Pidän myös kappaleen sanoista, väkisinkin rupeaa mietityttämään laulun kuullessaan. Rakastan myös laulun musiikkivideota, vaikka ennen pidinkin sitä hiukan outona.

Today I am dirty
I want to be pretty
Tomorrow I'll know that I'm just dirt

Today I am dirty
I want to be pretty
Tomorrow I'll know that I'm just dirt

We are the nobodies
We wanna be somebodies
When we're dead
They'll know just who we are

We are the nobodies
We wanna be somebodies
When we're dead
They'll know just who we are

Yesterday I was dirty
Wanted to be pretty
I know now that I'm forever dirt

Yesterday I was dirty
Wanted to be pretty
I know now that I'm forever dirt

Poissa Kay

• Ikuisesti lapsi
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #217 : Huhtikuu 07, 2008, 18:27:42 »
Kelly Clarkson - Because of you
Vaikka Kelly onkin lempilaulajani ja pidän kaikesta hänen musiikistaan, tämä on kappaleista se, jota jaksan kuunnella eniten. Lyriikat ovat niin ihanat ja mielenpainuvat, että. Musiikkivideokin on muuten kaunein koskaan näkemäni, näen sen aina sieluni silmin kun kuuntelen tätä biisiä. Kuitenkin, melodia jää päähän lähtemättömästi ja Kelly laulaa tämän niin kauniisti. Joskus kun olen oikein tunnelmissa ja eläydyn, saatan vaikka alkaa itkemään. Kaunis.

Evanescence - Going under
Now I will tell you, what I've done for you. 50,000 tears I cry... Alku on erityisen kaunis ja alkaa soimaan päässäni heti, kun kappale mainitaan. Amylla on aivan uskomaton ääni, joka lumoaa minut joka ikisessä kappaleessa, jonka hän laulaa. Tässä biisissä on jokin erikoinen tunnelma. Haikea, surullinen, mutta samalla onnellinen. Ehh, ehkä joku tajusi. Muitakin erityisen hyviä kappaleita Evanescenceltä on (esim. Hello, joka on muuten maailman koskettavin), mutta tämä on ehkä paras. Rakastan.

Simple Plan - Welcome to my life
Kertosäe jää soimaan päähän. Lyriikat ovat kuin suoraan elämästäni, tai siitä, millainen se on aina välillä. Musiikki on tässä erityisen minuun iskevää (ja tietysti ihana Pierre! <3) ja sen tahdissa jammailee, vaikka tämä on äärimmäisen haikea kappale. Muita Simple Planin ikuisia suosikkeja ovat esimerkiksi Perfect World, Addicted tai God must hate me.

Ohops, tuli näköjään lempibändit listattua tähän samalla :)

//Miten minä unohdin tämän?!

I'll be there for you (Friends theme)
Olen Frendit-fani henkeen ja vereen, joten tämä kappale on todella lähellä sydäntäni. Joka ikinen kerta kun sitä kuuntelen, menen ihan hulluksi ja heitän huolet roskakoppaan. Silmien edessä myös pyörii joku Frendien alkuteksteistä, joka on aina joka jaksossa erilainen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2008, 18:36:22 kirjoittanut Kailey »
Just remember in the winter far beneath the bitter snows. Lies the seed that with the sun's love in the spring becomes the Rose.
LOMALLA

Irene

• Ankeuttaja
« Vastaus #218 : Huhtikuu 25, 2008, 21:01:51 »
Kyllä, tällaisia biisejä löytyy muutamakin (ottakaa huomioon, että esimerkiksi minun tapauksessani sen pitää olla aika hyvä biisi, koska olen hieman nirso).
Ensiksikin,
Pink - Who Knew, jotenkin ihana tällainen ei kauheen hidas, mutta ei nopeakaan biisi. Sanoituksista pidän älyttömästi. Ei lakkaa ihastuttamasta.

Phantom Planet - California, yleensä en pidä hirveästi tämän tyylisestä musiikista (ja ei, en pitäny O.C :stä), mutta tästä biisistä saa aina jotenkin kesäfiiliksen.

Nelly Furtado feat. Juanes - Te Busque, tämä vaan on älyttömän hyvä biisi ! Nelly Furtadosta en pidä muuten juuri ollenkaan, enkä kyllä Juanesistakaan, mutta tämä on hyvä. Mukava lattaribiisi. Tätä kuunnellessa saa myös jotenkin kesäfiiliksen ja rupeaa tanssittamaan.

Evanescence - Breathe No More, on ehkäpä täydellisin biisi ikinä. Amy Leen ääni on ihanan herkkä ja lyriikat ovat kohdallaan. Ihanan hidas biisi, jota tykkään kuunnella ennen kuin menen nukkumaan.

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Guns N' Fuckin' Roses!
« Vastaus #219 : Elokuu 08, 2008, 12:30:03 »
Guns N' Roses - Civil War
Tätä kun kattoo yheltä youtuben musavideolta( en nyt muista mikä) tulee hirvee pasifisti fiilinki päälle. Ja biisissä on aivan mahtavasti ydistetty Axl Rosen  (anagrammi sanoista Oral sex :P oli pakko laittaa) mahtavat sanoitukset ja Slashin upea kitaran käsittely. Tätä kun kuntelee ihan täysillä tulee hyvä fiilis (ainakin mulle). Biisi kestää mulla siis erittäin paljon kuuntelua eiikä oo vieläkään kulunu.

Guns N' Roses - Welcome to the jungle
Tää biisi aloittaa aina hirveet Rockfestarit mun päässä, koska se on vaan niin mahtava ja ja.. en osaa selittää. Hyvä kappale mun mielestä.

Eli melkein kaikki biisit levyltä Appetite for Destruction (siis Guns N' Roses bändin levy) ovat kulumattomia ja kestävät kuuntelua (paitsi ehkä Paradise city joka on kuultu turhan monta kertaa).

Joo, eli siis olen "vähän" Guns N' Roses fani.
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

ZebraMyy

• Ankeuttaja
« Vastaus #220 : Elokuu 09, 2008, 17:26:02 »
No voivoi näitähän riittää. On niin paljon kappaleita, joihin saatan kyllästyä esim. pariksi viikoksi, mutta jossain vaiheessa löydän ne melkein aina uudelleen. Kuuntelen kuitenkin musiikkia koko ajan ja kaikkialla ja liikaa eikä se lopu ikinä, niin näitä mun kestosuosikkeja ehtii kerääntyä koko ajan lisää. Ensinnäkin the biisini:
Pink Floyd - Mother. Se on niin.. kaunis. Mun elämän soundtrack, valehtelematta. En edes osaa laulaa kovin hyvin sen sanoja mukana tai muutakaan sellasta, mut tässä on jotain nerokkuutta ja tarkoitusta, jotka saa mut todella ajattelemaan. Kuuntelen Motheria useimmiten esim. bussissa koulu- ja muilla matkoilla, ja niinä hetkinä saankin siitä paljon enemmän irti kun jos soittaisin sitä koko ajan istuessani koneella. En vaan löydä tästä biisistä yhtäkään huonoa puolta, vaikka kuinka kauan miettisin - tää on jotenkin niin unique ja sellanen, etten ikinä anna sen kadota vain toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Flying Pickets - Only You. Muistoja. Tapahtumia. Itkua, naurua, kaikki mahdollinen. Koko eka vuoteni uudessa koulussa tiivistyi tähän kappaleeseen, josta tykkään vieläkin ihan superisti. Only Youssa on jotenkin niin just sellanen vain sinä-fiilis, iloinen ja lämmin. Tykkään kuunnella tätä vähän yksinäisinä iltoina kotona, koska mulle tulee sillon ouodosti sellainen olo, että oisin jonkun ystävän kanssa.
Nizlopi - Jcb Song - mun korviini maailman söpöin, suloisin ja hellyyttävin biisi. Niin turvallinen tunnelma, niin sweet sweet sweetit sanat ja jotenkin niin hyvä kokonaisuus, vaikka tämä on ehkä maailman randomein biisi. Löysin Jcb Songin joskus ihan sattumalta radioblogclub.comista, se vaan pamahti siihen, ja kuuntelin hetken ennen kun tajusin kuinka paljon pidin siitä jo silloin.
Keane - Somewhere Only We Know. Niin I H A N A . En tiedä miten kuvailisin sitä, mitä tämän biisin sanat kertoo mulle. Jotain überkaunista ja vaikuttavaa.
Coldplayn lähes kaikki biisit - rauhoittavimpia ja laadultaan parhaimpia kappaleita, mitä oon ikinä koskaan kuullut tai tulen kuulemaan. Varsinkin Yellow, Fix You, The Scientist ja A Message on suosikkejani. Ne saa mut tuntemaan niin paljon tunteita, yleensä myönteisiä, mutta myös vähän surullisia. Just se Coldplayn musiikissa on niin hyvää - en kyllästy kappaleisiin, koska ne auttavat kulkemaan niin monien asioiden läpi, ja niissä on aina vähän sitä mitä milloinkin tarvitsen, toivoa, iloisuutta tai mitä tahansa muuta.
Nojoo näitä on varmaan taas satatuhatta unohtunutta, mutta lisäillään sitte myöhemmin (:
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2008, 18:39:12 kirjoittanut Zebramyy »

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #221 : Elokuu 09, 2008, 23:50:47 »
Itse asiassa niitä kappaleita, joita jaksan tunnista, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen, ei ole kovinkaan monia. Kyllästyn hyvinkin nopeasti. Muutamia on kyllä sellaisiakin, joita voisin soitattaa lähestulkoon koko ajan. Tietysti välillä on taukoja, jolloin en biisejä kuuntele, mutta niiden jälkeen ne kuulostavat aina vain paljon paremmilta. Tässä muutama niistä harvoista, joita olen kuunnellut ties miten pitkään:

Olavi Uusivirta - Betonikaupunki: Aivan mieletön. Saa levolliseksi ja herättää aina vain lisää ja lisää ajatuksia ja muistoja. Tulkintakin on juuri sopivan vaatimaton ja ihanan herkkä. Koko kappaleessa ei ole yhtäkään kohtaa, joka särähtäisi pahasti korvaani. Tämä saa minut kananlihalle. Muutenkin päiväni on pilalla mikäli en kuule ainuttakaan Olavi-biisiä.

Simple Plan - Untitled: Miltei samat perustelut kuin edellisessä. Lisättäköön vielä se, että kun olin maaliskuussa bändiä Nosturissa katsomassa, aloin oikein itkemään kuullessani biisin.

Mutta, jotta tämä ei menisi ihan herkistelyksi sentään, niin on niitä vähän vähemmänkin itkettäviä.

Sex Pistols - God save the queen: Ehkä tunnetuin bändin kappaleista, mutta ei voi sanoa, että mitenkään puhkikulutettua kamaa. Loistavaa silloin kun jokin pännii ja miksei muutenkin. Tietenkin myös ensimmäinen kappale jonka Sex Pistolseilta kuulin. Tästä paistaa läpi juuri se asenne, jolla mennään vaikka läpi harmaan kiven jos vain sattuu huvittamaan, ja se välittyy korviini.

Pennywise - Kids in America: En nyt aivot lomatunnelmissa edes kykene muistamaan alkuperäisesittäjää, mutta tämä jos joku on loistava cover-kappale. Tajunnan räjäyttävää. Olen kuunnellut kappaletta ja bändiä muutenkin jo aikas kauan, mutta tämä on edelleenkin pysynyt suosikkina. Siinä on sitä JOTAIN. En tiedä mitä, mutta ikinä ei tulisi mieleenkään vaihtaa kappaletta mp3-soittimesta, kun tämä kajahtaa kuulokkeista korvilleni. Kappaleestahan on muutenkin vaikka kuinka monia versioita ties kenen laulamana, mutta omasta mielestäni Pennywise on esittänyt sen kuulemistani parhaiten. 
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #222 : Elokuu 10, 2008, 22:03:45 »
(ihme ja kumma.)

My Chemical Romance - Our Lady Of Sorrows. Tuon biisin kautta tutustuin koko MCR:n vanhempaan musiikkiin, ja edelleen soi all the time ämpärissäni. En koskaan tuohon kyllästy, en ikinä, niin mielettömän hyvä biisi. Ja sit kans tuo My Chemical Romancen Cemetery Drive on sellainen, johon en kyllästy. Niin mielettömän ihana biisi, surullinen ja itken aina jos kuuntelen sitä. Sitä paitsi ekaan kertaan kun sen kuulin liittyy niin rakas muisto, etten vaan voi kyllästyä siihen, koska aina kun tuon kuuntelen, tulee mieleen se.

Niin ja näillä näkymin tuskin kyllästyn myöskään Plain White T's-nimisen bändin (voi luoja, en usko että moni tuntee vaikka niin mielettömän ihanan suloista musiikkia onkin) Hey There Delilah. Se vaan on niin ihana, se eka versio on niin nams, ja kas kummaa, tuohonkin liittyy tärkeä ihminen <3
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2008, 14:13:37 kirjoittanut maisamiisa »
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Poissa fairytale

• Karkkikonsultti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CauldronWitch29345
« Vastaus #223 : Elokuu 28, 2008, 16:48:26 »
No tällä hetkellä on muutamakin sellanen :>

Simple Plan - Welcome to my life
Tän satuin joskus aikoinaan löytämään yhen kaverin blogista, ja nyt sitten viimeaikoina olen samaistunut niihin sanoihin niin paljon että jo senkin takia on pyörinyt Mp3-soittimessa usein.

Skillet - Whispers in the dark
yksinkertaisesti mahtava biisi, nykyään tulee usein kuunneltua ja fiilisteltyä n__n
There's only one thing 2 do, three words 4 you

Poissa Guilty

• Vuotislainen
  • Fear would be justified.
« Vastaus #224 : Syyskuu 01, 2008, 17:57:29 »
Ah. Niitä on liian monta mutta esimerkiksi

Noumena - Misanthropolis
Kuuntelin joskus kyseistä kappaletta useamman tunnin putkeen eikä se vieläkään kyllästytä. Aina jaksaa kuunnella uudelleen ja uudelleen.

In Flames - The Quiet Place
Tässä sama homma kuin edellisessä. Tykkään sanoista ja muutenkin kaikesta.. Tulee todella hyvä fiilis kun kuuntelee tätä.

Slipknot - Surfacing
Tykkään sanoista. Tosi kivan kuulonen ja jokin tässä kuten noissa muissakin..saa aikaan mielenkiintoisen olotilan ja heheh :D Hankala selittää.

Näitä löytyy monia mutta nuo saa nyt riittää..
---