Kirjoittaja Aihe: Maata näkyvissä -festarit  (Luettu 7556 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Svitanie Tonttu

• Onnettoman oikukas
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Maata näkyvissä -festarit
« Vastaus #50 : Marraskuu 29, 2010, 17:47:36 »
Hihuh, miekin olin siellä *lälläslää*
Oli ihan kiva vklp muuten, mutta mulla oli lauantaista lähtien järkyttävä päänsärky, joka tuli niistä valoista esim. siellä turkuhallissa, missä olin muutenkin melkein koko ajan (paitsi syömisten ajan, ja sillo ko se tyhjennettii)
Ensiapu tuli siis testattua.
Mulle jäi festareilta parhaiten mieleen Juha Tapio(ne pallot siellä permannolla<3), muu oli mulle ehkä vähän turhan uskonnollista. Esim. HB:sta en tykännyt yhtään.
Ja kun te siellä mietitte, miksi lähin sinne, niin kaverit oli lähdössä, ja sain sieltä monta rippikoulumerkintää niin siksi.
Lattiamajotus oli syvältä, mut oli kiva tutustua uusiin ihmisiin!
Ja linkkumatkat (about 11h/suunta) oli aika mielenkiintosia x)
Ja mieleen jäi myös se pääpuhuja, joka puhu englanniksi ja tulkkaajalle liian nopeeta ja jonka vaimo laulo (sen vaimon nimi tais olla monic?)
Voisin muuten lähteä ens vuonnaki, mutta mietityttää just toi valohomma, jos niistä tulee pää kipeeks ni tulee taas aika raivostuttava viikonloppu..
''Emme lopeta leikkimistä sen takia, että vanhenemme. Vanhenemme sen takia, että lopetamme leikkimisen.''

''Hänet vastaanotti lääkäri, joka totesi:
Tonttu on lisätty keskusteluun'' (c)ryhmis

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #51 : Joulukuu 11, 2010, 00:29:50 »
Tulipa joo siellä itelläki kyllä käytyä. Ihan jännittävä kokemus sinällään, en piittaa uskonnosta mutta kokemuksena se oli kyllä iha mielenkiintonen. Lähin sinne mukaan koska sieltä sai rippikoulumerkintöjä ja siellä oli ihan kaikki kaverit ja poikaystävänki sain houkuteltua mukaan. Lattialla nukkuminen ei haitannu, tuttua hommaa ja kyllä sitä kaks yötä nukkuu vaikka kiven päällä. Jonottaminen oli rasittavaa toisinaan mutta kyllä siihenki sitte tottu nopiasti eikä mihinkää kumminkaa oikee missää välissä kummemmin ollu kiire niin mitäpä se pieni jonotus haittasi. Ruokalipuista jäi moni käyttämättä, en satu olemaan ihminen joka syö paljon. Ja ne liput jäi linkkuun vipana päivänä... Hups :'D

Bändeistä en oikeen tykänny, se joku nuori tyttönen joka laulo englanniksi, sillä oli hyvä ääni. LZ7 oli peräti oikiasti hyvä, kuuntelen sitä toisinaan youtubesta vaikka se gospelia onkin. En kummemmin gospelista välitä mutta eihän englanninkielistä sanotusta tartte tarkemmin kuunnella, kunhan ite biisi on hyvä ja tulee hyvä fiilis siitä. Tuntuu aika friikiltä sanoa näin mutta oikiastaan tykkäsin nukkua siellä lattialla surkealla retkipatjalla! Mikähän siinä nyt sitten viehätti, ei hajuakaa mutta jotenki se vaan oli hauskaa... Hullulla on halvat huvit.

Tuli vähän rampattua siellä Turkuhallin ja Messukeskuksen välillä, siellä tuli oltua yhtien Ranualaisten kans, mun sukulainen ja sen poikaystävä ja niien kaveri. Hauskoja ihmisiä kaikki. Linkkumatkat oli kyllä parhaita, jotai siinä kymmenen paikkeilla kait se tuntimäärä oli joka tuli istuttua linkussa. Linkkumatkan kohokohta oli kellonaika esim 17:30 koska silloin linkun kellon näytöllä vilkkui "pedarihymmi":   :3 <---- oli muuten todella jännä juttu. Siellä kaverit pelas pokeria ja ite nukahtelin oman kultani syliin ja olin sitte unissani painautunu siihen lähemmäs ja rutistanu sen käsiä. No, kyllä se ihan yhtenä kappaleena silti oli, ei tullu torsoja :'D

Mutta kaiken kaikkiaan iha hauska reissu. Ens vuonna vois harkita uuestaan ottoa, senpä näkee sitte että jaksaako lähteä.
Cadillac.

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #52 : Joulukuu 11, 2010, 10:47:16 »
Hahaa, kävinpäs siellä tänä vuonna toista kertaa elämässäni ja tällä kertaa sain kaikki muistamaan itseni ;D
Itsekkään en niinkään siitä uskonnosta siellä välitä, mutta kaikki muu kyllä kelpaa. Vaikkakin onhan se vaikuttava tilaisuus, se Jumalanpalvelus perjantaisin. Kumpanakin kertana kun olen siellä ollut, olen päätynyt permannolle jossa ei voi muuta kuin nauraa yläkerran väelle joiden penkeistä lähtevät mahtavat äänet joka kerta kun käsketään nousemaan/istumaan.
En kyllä itse pidä siellä ollenkaan Turkuhallissa olemisesta, messukeskuksessa on mielestäni aina mielenkiintoisempaa vaikkei siellä tapahdu mitään. Viime vuonnakin opettelimme pitkään ja hartaasti yksipyöräisellä ajamista Gospel Boarderssien pöydän antimilla, tänä vuonna tuli sitten vietettyä aikaa siellä ihan eri syistä (mutten kerro niitä vieläkään, odottakaa nyt vielä hetki)

Meininki festareillahan on aivan mahtava, perjantaista sunnuntaihin! Rahaa tulee tuhlattua ja saapi revitellä niin paljon kuin haluaa, muut tekee niin myöskin! Oih, HB:n, Juha Tapion ja sen pääesiintyjän aikaan oli aivan mahtava meininki! Tapion aikana yritin vielä istua penkillä - permannolla tietenkin -, mutta raivostutin lopulta HB:n aikana vieruskavereitani kipittämällä joka välissä kuvaamaan... Lopultahan jäin sinne hyppimään! Ja tunnelma oli, ah, mahtava!
Ja ensiapujen sijainti tuli myös minulle tutuksi <3 Migreeni, ah, nukuin pari tuntia siellä, kunnes piti mennä ilmoittamaan elossaolemisesta nuorisotyöntekijälle... Olo oli hieman hömelö siinä vaiheessa ;D
Terkkuja muuten kaikille tytöille jotka nukkuivat siinä jonkin lyseon liikkahallissa, en kuullut meluamianne koska opin käyttämään korvatulppia ;D Isolla patjalla oli ihana nukkua.

No, miksikäs sitten melkein kaikki muistavat minut sieltä? Tai miten sain aikani kulumaan sunnuntaina aikas rivakasti? Mahtaako kukaan muistaa sunnuntaina sellaista tyttöä, jolla oli päässä Pokémon- korvaläpät – tarkkaan sanottuna Pitchu – ja jolla oli lappu ”Pokemon’s are cute, high- five if you agree!” Joo, se olin minä! 633 ihmistä kävi läppäämässä, aika monet kävi monesti ja osa hakkasi kättäni todella monta kertaa (käsi… Oli kipeä ;D) elämäni kolme ihaninta tuntia (: Ainakin melkein.

Rakastan MN- festareita ja suosittelen lämpimästi jokaiselle, sellaisillekkin jotka eivät Jumalaan uskokkaan.
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.