Kirjoittaja Aihe: Maata näkyvissä -festarit  (Luettu 7523 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

SukkaLuuta

• Ankeuttaja
Maata näkyvissä -festarit
« Vastaus #25 : Marraskuu 23, 2005, 11:06:39 »
Aaai Julli moi! :D Itte en ollu festareilla. Osa kavereistani oli siellä, meinasin ite kyllä mennä mutta jäipä sitten pelkkään harkintaan..

Fsityi

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Marraskuu 27, 2005, 13:32:39 »
Minä olin siellä seurakunnan mukana, kivaa oli. Ei oikein saanut nukuttua ja oli kylmä mutta eipä se oikein häirinnyt <: hyviä bändejä oli sekä olin yksissä studioissa, siellä oli mielenkiintoista. Kärsimyksen Määrä oli sen nimi, oliko kukaan muu siellä?

Dust to Dust

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Joulukuu 13, 2005, 09:04:32 »
Miekin olin kyseisillä festareilla ja aivan mahtavan hauskaa oli :) Minä menin sinne lauantaina ja tulin sunnuntaina takaisin... loistavia bändejä ja tunnelma oli mahtava :)

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Maata näkyvissä -festarit
« Vastaus #28 : Marraskuu 05, 2007, 17:37:41 »
Nyt on taas marraskuu ja Maata Näkyvissä festarit lähestyvät. Olisikin siis aika nostaa tämä topic keskusteluun. Tänä vuonna ajankohtana on 16-18 marraskuuta (siis ihan pian!!)

Kuinka moni täältä on menossa sinne? Oletteko jo käyneet monta kertaa?

Itselläni on vasta kolmas kerta, (VASTA). Mutta ei suinkaan viimeinen. MNF on mielestäni ehkä maailman parhaat festarit. Niiltä on jäänyt käteen monta hyvää artistia/bändiä. Ja ne ovat hyvä paikka tutustua uusiin tuttavuuksiin ja pomppia permannolla vanhojen tuttujen parissa :D Ja tietenkin viettää hauskaa aikaa kavereiden kanssa. Viikonlopun jälkeen olen yleensä aika väsynyt ja köyhä, mutta tyytyväinen. Se oli kaiken vaivan arvoista.

Tänä vuonna sattuu vielä niin mukava sattuma, että minä ja kaverini saamme sellaiset nimellä varustetut työntekijäpassit :D Olemme seurakuntamme työntekijöinä siellä, erään mukavan pienen sattuman ja itsepäisyyden vuoksi :) Kun me haluttiin lähteä jo perjantaina ja olla koko vk.loppu. Srk tekee matkan vain la-su joten nuorisotyöntekijämme järjesti meidät Tamperelaisten mukaan. Minä ja kaverimme olemme porukan ainoat täysi-ikäiset, eli olemme vastuussa porukasta. Mutta saamme sellaiset hienot nimikoidut työntekijäpassit :D Voi sitä riemua!

Tämän vuotisiin esiintyjiin voi käydä tutustumassa www.maatanakysissa.fi -osoitteessa.

*ihkuttaa tapahtumaa nii paljon, ettei kukaan jaksa enää lukea*

Niin ketä sinne on tulossa? Ihan vain uteliaisuudesta kyselen :)

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Marraskuu 05, 2007, 21:16:23 »
Minä ainakin Lauantaiksi. Pakottetuna (pakollinen osa rippikoulua). Ihan kiinnostuksella odotan vaikka en oikein haluaisi tulla? Millaista siellä on?

EDIT: No Jes! Tämä on taas sitä minun tuuriani. Kaikki kuunneltavat bändit on laitettu Perjantaille.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2007, 21:20:47 kirjoittanut Gluubori »

Sukkahousuagentti

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Marraskuu 06, 2007, 08:27:30 »
Maata Näkyvissä festareilla olin viime vuonna.
Tänä vuonna meijän seurakunta ei tee sinne matkaa, koska
järkkärit ovat naispappeutta vastaan mutta meidän seurakunta on.
Enkä päässyt minkään naapuriseurakunnan matkaan.
Mutta joo, eniten jäin kaipaamaan HB:n keikkaa, joka on kai sunnuntaina (?).
Koulumajoitukset ovat aivan mahtavat, ja bussimatkat ainakin meillä
paras osa.

hidoi

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Marraskuu 06, 2007, 21:18:26 »
Kyllä täältä pohjoisesta Pellostakin linkkari MN-festareille lähtee, on lähtenyt joka vuosi. Tänä vuonna toinen kerta, viime vuodesta jäi niin mahtava fiilis että ihan pakko on jälleen lähteä. Harmittaa vain, kun nuo alternatiivipommisuojan liput eivät sisälly festaripakettiin, ja sen haluaisin nähdä. Ennakot kuitenkin kaikki jo viety käsistä, joten taisi jäädä näkemättä.

Täältä kun kestää semmoiset pyöreät 12 tuntia ajaa linja-autolla Turkuun, niin lähdemme jo torstai-iltana, kuten kaikkina aikaisempinakin vuosina. Koulun (lukion) kanssa on sovittu, että perjantain saa vapaaksi ihan sillä, että on festarilistoilla ja vanhemmilta poissaolotodistus (poislukien täysi-ikäiset, jotka saavat väkertää omansa). Maanantaita ei kuitenkaan ole vapaapäiväksi myönnetty, joten kun bussi saapuu Pelloon siinä neljän aikaan maanantaiaamuna, menee se päivä melko lailla horroksessa. Huomaa kauas, ketkä ovat olleet festareilla - yksilöstä riippuen joko valtavat silmäpussit ja äreys tai hyperaktiivisuus ja hilpeys paljastavat kyllä, että nyt on tullut käytyä Turussa.

Eli siis kyllä, tulossa ollaan (kuten 29 muutakin paikkakuntalaista - varokaa!).

Poissa Grytolle

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #32 : Marraskuu 07, 2007, 14:00:05 »
Olen myymässä siellä vettä tänä vuonna ja olen juuri kutonut valmiiksi Slytherin-huivini. Ehkä joku näkee minut siellä.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #33 : Marraskuu 07, 2007, 15:42:37 »
Että sut voi sitten bongata siellä. Tai minä en ainakaan kyllä ketään koskaan huomaa, kun olen niin ajatuksissani (tai muiden ;)) Mutta joku voi sitten sut siellä nädä, ja tulla tänne kertomaan.

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.

Poissa pienenpieni Lakana

• Valkaisuaineen suurkuluttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Marraskuu 13, 2007, 20:43:05 »
Hahaa! Täältä saapuu viime vuoden banderollikisan voittaja seurakuntalainen! ..okei.. en tehnyt mitään sen banderollin eteen, mutta hienoa se oli kuitenkin! :) On oikein kuva siitä banderollista tuolla sivuilla *vink vink*

No joo.. Siis jotain 3 kertaa on tullut käytyä ja taas sinne ehdottomasti menen!
Nuo esiintyjät ovat kyllä suurimmaksi osaksi aika tuntemattomia minulle, mutta ei se vauhtia hidasta :D!

Minä ainakin Lauantaiksi. Pakottetuna (pakollinen osa rippikoulua). Ihan kiinnostuksella odotan vaikka en oikein haluaisi tulla? Millaista siellä on?

EDIT: No Jes! Tämä on taas sitä minun tuuriani. Kaikki kuunneltavat bändit on laitettu Perjantaille.

Mutta älä huoli Gluubori. Siellä on aina loistava meininki. Ihmiset menevät letkistä permannolla ja puolet ei varmasti tunne toisiaan! Musiikki on hyvää ja siellä saa bailata miten huvittaa. Ja näin uskiksena sanon, että muistaakseni se on juuri Bob Lenz, joka on hyvä puhuja ja juuri lauantaina taisi siellä olla :).
Teatterilavatkin ovat hienoja. <3
Ja onhan lauantaina myös The Rain! <3<3<3
Ja Bass'n Helen <3

Voih, kun Terapia on lopettanut. Ja miksei Claas P. Jambor voinut tulla kolmatta kertaa?
Mutta innolla odotan kuitenkin!! Sillä siellä on aina niin hyvä meininki. Ja tulee ajateltua asioitakin.
Täytyykin käydä kattomassa, minkälaisia kanavia siellä nyt on.

MNF on mielestäni ehkä maailman parhaat festarit.

Ei, ne eivät ole ehkä maailman parhaat festarit. Vaan ne OVAT maailman parhaat festarit :) <3
Heti sillä sekunnilla tulee odoteltua seuraavaa marraskuuta, kun tulee se surullinen sunnuntai lähtöineen. nyyh. Nin josku kesän alussa mietin, milloin tulee marraskuu ja MN-festarit... niin ihanat ovat! <3
Stones taught me to fly
Love taught me to lie
Life taught me to die

vaahtopöllö

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Marraskuu 14, 2007, 16:02:48 »
Kivaa, kivaa musaa, hyvä fiilis, rahaa palaa ja hattara maistuu :)

Minäminäminäminä olen menossa!

Ja innolla odotan :D

kls. nimistä bändiä odotan kovasti (ehkä eniten...). Hyvä bändi :)

.....ja sitä pallomeree joka sielä on niin kanssa odotan KOVASTI....

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #36 : Marraskuu 18, 2007, 20:38:28 »
Festarit ovat nyt tältä vuodelta ohi (Mitä? vastahan ne alkoi!!). Ja ensi vuoden festareita odotetaan jo innolla.

Tunnelma oli mahtavaa ja intoa riitti. Välillä tajusi, että eihän täällä ole kuin *köh* muutama, jotka näkee, mutta ei se menoa haitannut. Pikemminkin päinvastoin.

Näkikö joku muuten lauantaina illan pääkonsertissa stryperin aikana siellä permannon taka-osassa ryhmän riehuvia nuoria? Siis *kröhöm* tanssivia :)
Nimin. yksi niistä

Niin ja festareilla pääsin kokeilemaan myös sumopainia. Oli kyllä hauskaa. Hyvä, kun en nauranut itseäni kuoliaaksi ;D

~Xanie

vaahtopöllö

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Marraskuu 21, 2007, 13:59:59 »
Jeah! Loistavat festarit oli! Ja mahti meininki! Vieläkin väsyttää, univelkaa kertyi ja riehumista tuli harrastettua.
Ylpeänä ilmoitan kuuluvani Xanien kanssa stryperin aikana taka permannolla riehuviin heeboihin... :D Meni vissiin vähä lujaa, mutta eihän sielä ollu kun 10000 ihmistä jotka saatto nähdä... :D

Alle vuosi seuraaviin festareihin... *laskee jo päiviä*

Ketkä bilettämässä olitte Turkusessa niin kertokaapa mikä oli teistä parasta..?

Poissa Acostumbrado

• Menninkäinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #38 : Syyskuu 11, 2008, 17:02:36 »
Ketäs tänä vuonna on tulossa? Allekirjoittanut ainakin, mutta muita? :) En ole kertaakaan ollut aikaisemmin, viime vuonna piti mennä mutta se jotenkin jäi.
Be quiet, you might piss somebody off
Like me motherfucker, you've been at it for too long
While you feed off all this insecurity
You stand in front of me and bite the hand that feeds

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #39 : Syyskuu 12, 2008, 12:41:34 »
Ketäs tänä vuonna on tulossa? Allekirjoittanut ainakin, mutta muita? :) En ole kertaakaan ollut aikaisemmin, viime vuonna piti mennä mutta se jotenkin jäi.

Sinnehän ollaan tulossa, vaikka paareilla kantaen, jos ei muuten :D Että minua voi sieltä ainakin bongailla, ja moikatakin saa, jos uskaltaa (ja tuntee?). Tänä vuonna on minun.. ööm.. neljännet festarit (vasta!) mutta määrä kasvaa joka vuosi. MNF on sellainen tapahtuma, että sinne on päästävä. Köyhänä opiskelijana olen vaikka kuukauden syömättä, että saan maksettua ne liput sinne :D Onneksi siellä on kunnon ruoka ja vaikka mitä. Ja eihän tuo ole tänä vuonna ongelma, sillä ainakin toistaiseksi asun kotona. Mutta tulevia vuosia ajatellen^^

Kyllä kannattaa tulla, jää paljosta paitsi, jos ei itseään sinne paikalle raahaa. Sipulikissa nyt ainakin on mukana! (Tai muuten... :D)

Festareiden kotisivuiltahan voi käydä kurkkimassa ohjelmaa ja esiintyjiä ja kaikkea muuta kivaa. Näyttäisi olevan taas kerran tasokkaita ja nimekkäitä bändejä, mutta myös uusia tuttavuuksia mukana. Itse ainakin odotan innolla monia konsertteja ja esiintyjiä. Unohtamatta tietenkään muuta ohjelmaa (workshopit,  pallomeri/sumapaini/mikälie siellä onnkaan tänä vuonna, ja tietty norjalaista ja shoppailua, eikä messua yms saa tietenkään unohtaa, eikä epämääräistä heeboilua permannolla, kun vain 10.000 ihmistä on katsomassa :D).
Mainittakoon esiintyjistä vielä muutama:
Bass'n Helen, bob k (ruotsi), Claas P Jambor (saksa) <3 (tähän perään tulee sitten monta teiniIhQsydäntä^^), Daikini, Frail, HB, G-Powered, Juha Tapio, kls., kraka, Luotettava Todistus, Norman, Peter Joukainen, Punainen Lanka, Sacrecy, Sanctus Real (USA), Scandinavian Metal Praise, Tera, The Rain, Tarmo&Starwar... Lisäksi tietenkin muutama ulkomainen puhuja, esim Dien Taylor (USA), joka on mukana jo useammatta kertaa,  Mikko Vaismaa (aka Koo-Mikko), Xaris Finland,

Eli hyviä tyyppejä löytyy ja tunnelma on varmasti katossa :)

*olisipa jo marraskuu*

~Xanie
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2008, 12:46:38 kirjoittanut Xanie »

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #40 : Marraskuu 06, 2008, 15:36:31 »
Jeps, eli tapahtuma on jo ihan ovella *Jee* Joten ajattelinkin kysyä, että keitäs vuotislaisia sinne on tulossa tänä vuonna?

Viime vuoden tapaan allekirjoittanut ei saa tänä vuonna työntekjäpassia :/ Se oli niin kiva :D Mutta tänä vuonna halukkaita oli enemmän, enkä ole ikinä ollut hyvä arvonnoissa.. Noh, ei sillä, jonottaminenkin on kivaa :D Vaikka olisi se passikin ollut. Ja jälkikäteen on hieno muisto.. Noh, eipä tuo nyt niin hirveästi haittaakaan, pääasia, että festareille pääsen^^

Meidän seurakunta tekee matkan sinne vain la-su, mutta osa meidän srk:laisista onnistui nuorisotyöntekijämme avustuksella tunkemaan tamperelaisten kyytiin, että päästään jo perjantaiksi paikalle (siksi meistä täysi-ikäisistä on valittu kaksi "työntekijöiksi".
Niin siis, ketä muita tulossa?

~Xanie

Poissa Grytolle

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Marraskuu 11, 2008, 12:50:59 »
Mä oon. Mulla ei oo koskaan ollu ongelmia saada työntekijäpassia. Se on kyllä tosi kiva ja kätevä. Staff 2:sella pääsee kaikkien jonojen ohi tosta vaan:D Järjestyksenvalvojista on kuulemma pulaa jatkuvasti, että varmaan pääsisit sellaiseksi ainakin mikäli oot jo 18. Ite oon tänä vuonna majotusvalvojana, koska en jaksanut mennä taas myymään vettä.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #42 : Marraskuu 12, 2008, 17:08:45 »
Joo, mä oon jo 19 :D Ajattelin, et ens vuonna, kun pääsen opiskeleen, ja rahat on tulee todennäköisesti oleen vähän vähissä, niin meen tekeen sinne jotain, kun jos jakaa esim ruokaa/toimii järjestyksen valvojana vaikka päivän, niin voi saada halvemmalla lippupaketteja. Suhteessa tietysti siihen, mitä tekee ja kuinka paljon :D

Mulla oli siis viimevuonna nuorisotyöntekijä passi, vaikka olin vasta 18, enkä todellakaan mitenkään töissä srk:lle :D Koska viime vuonnakin menimme toisen seurakunnan kyydillä, niin kaksi "meikäläistä" oli vastuussa muista sen yhden päivän ja osin seuraavaa aamua. Palkkioksi siitä saimme sitten ne työntekijäpassit :D Oli se hauska katsoa majoituskoululla, kun meidän noin 10 hengen ryhmä (okei, meitä oli ehkä joku 6-8 :D) saapui majoituskoululle ja ne tyypit siellä kysy niitä työntekijöitä :D Ei meinannu uskoo, et mä ja se mun kaveri oltiin, mut usko ne sit kuitenkin ja naureskeli vaan :D

Saako tiedustella, että millä koululla olet valvojana? Jos vaikka satuttais pelmahtaan just sinne :P

~Xanie

Poissa Grytolle

• Vuotislainen
« Vastaus #43 : Marraskuu 16, 2008, 21:31:54 »
Joo, mä oon jo 19 :D
Sitte kannattaa mennä töihin majotusvalvojaks! Niitä tarvii aina ja saa ilmaset festarit. Majotusvalvonta on vaan öisin, että päivällä ehtii kuunnella kaikki konsertit ja puheet. Ainoo haittapuoli on, että mä en esim. päässy messuun perjantaina enkä nähny HB:n keikkaa loppuun lauantaina.
Saako tiedustella, että millä koululla olet valvojana? Jos vaikka satuttais pelmahtaan just sinne :P
Kiva se on näin jälkeenpäin sanoa, mutta Puolalan ala-asteella.

Oli muuten kivaa festareilla. Ostin yhden levyn ja opin lisää elämästä sekä Jumalasta. Jotenki ei ees väsyttäny, vaikka en mitenkään liikaa saanut nukuttua:D

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #44 : Marraskuu 17, 2008, 10:47:32 »
mm. Majoitusvalvojanakin saattaisi kyllä olla ihan kivaa.. Kuinka paljon sitä sitten ehtii nukkua viikonlopun aikana? Olisi kyllä hienoa, jos kerran pääsee kuulemaan kaikki konsetrit ja ilmaiseksi^^

Tämän vuoden festarit olivat mielestäni todella onnistuneet. Kaikissa konserteissa oli oikeastaan jotain, mitä odotin, joten ei ollut semmoisia "tylsiä" konsertteja ollenkaan :) Festareille saavuimme perjantaina siten, että paikalla olimme vain vähän ennen yllätystä -> Claas P Jamboria. Oli kyllä mahtava aloitus festareille, kun kyseisestä tyypistä pidän niin paljon <3 Tosin olisin halunnut nähdä myös Juha Tapion..

Ennkä minäkään HB:n keikkaa kokonaan nähnyt, kolme viimeistä kappeletta vain. Kun jonotin kahden kaverin kanssa noin tunnin ja vartin, että saatiin niitten sanctus realin tyyppien nimmarit :D Mutta oli se kivaa^^ Ensimmäistä kertaa ko bändiä kuulin ja hyvä se oli^^

Kokonaisuudessaan festarit oli mahtava kokemus taas kerran ja innolla odotan jo ensi vuotta :) Ja tosiaan töissä ajattelin ensi vuonna olla. Olisi jotenkin hienoa olla tekemässä niin mahtavia festareita!
Mua kyllä väsytti välillä, ainakin sunnuntaiaamun jumiksessa meinasi pää vähän nuokkua saarnan aikana, mutta ei sitä väsymystä sitten kauheasti huomaa, kun hyppii siellä edessä tai säätää jotain muuta :D (Meidän seurakuntaa on vaikea olla huomaamatta, vaikka ollaan aika pieni, niin ollaan tosi äänekäs ja säädetään milloin missäkin :D ja meidän srk-hupparit on ainakin ihan erilaisia, kuin kaikilla muilla on^^)

Eikä me sitten oltu samalla koululla. En oikeastaan edes muista sen koulun nimeä, jossa oltiin, kun kuulin sen vaan ohimennen :D Joku M:llä alkava ja "mäki" siinä taisi olla...

~Xanie

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
Pupujen bongausta
« Vastaus #45 : Tammikuu 20, 2009, 12:32:42 »
Minä olin kanssa olin viime(2008) ja siitä viime vuonna (2007)

Viime vuonna olin kanhen jäniksen ja yhden vihreän pandan kanssa :D moni varmasti näki. Pompin myös sydän tíkakri suussa ja huutelin Vaasaa joka väliin :D.oli minulla myös koirapehmo hupussa tai sylissäni. Pidin viime Mn:keikoista kaikista eniten LT keikasta se oli myös eka kerta kun näin LT livenä. harmi että se ahjosi :(. Olisin mennyt viime vuonnna myös katsomaan LT tä mutta en uskaltanut menemään yksin joten menin Duomaz pupun kasssa pommisuojaan. Ja sitten lauantaina maalasin HB ja The rainin logot poskiini :D Ja oienellä porukalla yritettiin vetää ponileikkiä messukeskuksen aulassa launantaina :D mutta se meni vähän pipariksi
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2009, 09:40:52 kirjoittanut blue kelpie »
dataa kotona ja koulussa

Gretel

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Toukokuu 17, 2009, 00:07:29 »
Olin viime kerralla, ja todella hieno kokemus!
Tietty yhtenäisyyden tunne oli mahtavasti läsnä.

Seurakunnan kanssa mentiin, isoskoulutusporukalla lähinnä. Rakkaat riparimuistot nousivat todellakin pinnalle, varmasti monella muullakin.

Esiintyjät olivat hyvin, suosikkejani olivat KLS, The Rain, Juha Tapio sekä Kidman.

Ainoat negatiiviset muistot jäivät karmeasta koulumajoituksesta, ei enää ikinä mitään sen kaltaista :D

Poissa Narja

• siivet paidan alla
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowMist27677
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #47 : Marraskuu 22, 2010, 13:45:54 »
Huah, löysinpäs tämän!
Olin tänä vuonna ekaa kertaa, ja aivan loistavaa! Kunpa pääsis jo takasin x)
kls. ehdottomasti paras (hyvä Kimmo:P),Newsboysin keikalla tuli hypittyä ja huudettua.. Tera veti myös todella hyvin ja Lilly Among Thorns oli älyttömän suloinen :3
Ensi vuonna EHDOTTOMASTI uudestaan!
Nytkin soi koko ajan tunnaribiisi.. x) "Hän sanoo: Minä rakastan sinua"
Iso kiitos järjestäjille ja tietysti loistavalle seuralle, ensi vuonna voisi yrittää houkutella vielä yhden kaverin mukaan pippaloihin.. ;)
kls!
-Narja

//Vitsi, melkeen unohdin! Muu Vaara! oli aivan loistava! Naurettiin ihan kippurassa kavereitten kanssa ja Vaismaa oli upea prinsessa x)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2010, 22:44:16 kirjoittanut Narja »
Raise your glass for me

Poissa Pentu

• müü
  • Vuotislainen
« Vastaus #48 : Marraskuu 22, 2010, 14:40:11 »
Oli tänä vuonna taas hyvää settiä, niin musiikin kuin opetustenkin suhteen. Mieleen jäi ainakin Idän ihmeiden keikka. Mahtavaa säätöä! Ja John Nunesin studio oli myös todella hyvä. Uutena musiikillisena löytönä Lily Among Thorns. Todella hyvä ääni ja ihanan aito esiintyminen. LZ7 oli hyvä livenä, mutta nyt kun kuuntelee levyä Spotifysta, ei musiikki kuulostakaan enää niin hyvältä. Jos ois oma corolla, voisi tietty ajaa täysin katu-uskottavasti korttelirallia gospelmusiikin kanssa. LZ7:lla on sopivat bassot ja rytmi. :D

Tämä vuosi oli itselleni kuudes kerta festareilla ja kolmas vuosi majoitusvalvojana. Samppalinnan koululla oli ihania majoittujia. :)  Kerrankin hiljaisuus laskeutui itsestään ja aamullakaan ei alkanut suihkurumba kauhean aikaisin. Omat unet jäi taas aika vähiin, vaikka ne pätkät, jotka ehti nukkua saikin nukkua rauhassa.

Aikaisempina vuosina festareilla on välillä ollut jonkinlaista miitin tapaistakin, joissa ainakin mulla on ollu hauskaa. Vamma-pinssi on tallessa. Mutta täksi vuodeksi sellasita ei taidettu järkätä. Muuten tuli kyllä taas nähtyä kavereita ja tustuttua niiden kavereihin. Ainakin omalla kohdalla juuri kavereiden tapaaminen on yksi pääsyistä lähteä festareille vuodesta toiseen.
Jos ei koskaan putoa, ei ikinä opi luottamaan köyteen.

oderlum

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Marraskuu 22, 2010, 15:28:19 »
Olin tänä vuonna ekaa kertaa, mieleen jäi paljonkin kaikkea :D henk. koht. HB:stä pidin eniten, myös Newsboys oli riemuista kuunneltavaa ja Juha Tapion keikalta parasta oli Väsyneet maan(<3) ja ne pallot yleisössä jotka rauhoitti ja ilahdutti samaan aikaan.

Oli myös mahtavaa päästä viettämään aikaa festari/srk-porukalla ja vaikka en päässyt juurikaan tutustumaan uusiin ihmisiin kuin jonkin verran niin silti se oli jotain uutta ja hienoa :D Parhaiten musiikin lisäksi jäikin mieleen mm. ne halilaput (ja niiden eri variaatiot :3) sekä Ilkeän isosen varastusretki, vähään aikaan ei ole naurattanut niin paljon :D

Vähän haikea fiilis viikonlopusta vaikka tosin on paljon kivempaa nukkua omassa sängyssä kuin koulun lattialla ja ylipäätänsä nukkua xD ja se vielä että rakastin sitä iloista miestä joka selitti englanniksi aina kaikkea lavalla (ja jonka vaimo lauloi niin kauniisti^^) vaikka nimet ei mulel koskaan jää päähän u_u

ensi vuotta odotellessa!