Kirjoittaja Aihe: Maata näkyvissä -festarit  (Luettu 7555 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa JSilvanus

• Teologi
  • Vuotislainen
Maata näkyvissä -festarit
« : Marraskuu 18, 2003, 20:30:29 »
Jaahas, Maata Näkyvissä -festarit olivat sitten viime viikonloppuna eli 14-16.11. Järjestettiin siis Turun Messukeskuksella ja Elysee-areenalla.Tiedoksi niille, jotka eivät tiedä: Maata näkyvissä on kristillinen musiikkifestari (lue: gospelilla päähän, tai siis korviin!). Siellä on paljon musiikkia, mutta myöskin kristillistä sanomaa "levitetään" studioissa, joissa pohditaan elämän suuria ja pienempiä kysymyksiä.

Kerron vähän omasta reissustani. Tulimme perjantaina pitkän, n. 12 tuntia kestäneen matkan jälkeen festarialueelle, hankimme rannekkeet ja lähdimme syömään. Musiikkia tuli ensimmäisen illan aikana vähän kuunneltua, CDeitä osteltua ja messussa ehtoollisella käytyä.

Lauantaina oli studioita ja workshoppeja ja ennen kaikkea paljon, paljon musiikkia! Itse olin aamulla Hannu Mikkosen vetämässä rukous-studiossa, jossa Hannu (OPKO:sta) opetti rukouksesta. Iltapäivällä en studiossa ollutkaan. Kaikenlaista musiikkia tuli kuunneltua, menin muka sitten vielä kuuntelemaan Turvakytkintä. Menin sinne C-halliin ja siellä jotkut soitti ja olin siinä vähän aikaa. Sitten kaverit alkoivat mennä syömään ja minä sanoin, että "mä kuuntelen vielä turvakytkintä, tulevat varmaan kohta". En siis tunne kyseistä bändiä, ja sitten yksi kaveri, joka oli tullut paikalle, sanoi: "Tämä ON turvakytkin." Just, okei... Mikäs siinä =D Illalla Elyseella oli sitten vielä The Tribe, The Rain ja myöhemmin vielä Delirious?.

Festareilla oli paljon, paljon porukkaa. Lauantai-iltana alkoi ruuduissa välkkyä viesti: Areena täynnä, yläkatsomoissa tilaa. Ei ole pariin vuoteen niitä viestejä näkynyt, viimeksi kolmisen vuotta sitten, suunnilleen. Tai 4, en muista. Kuitenkin... Sunnuntaina oli sitten myös paljon, paljon, paljon porukkaa. Aamulla oli jumalanpalvelus - arkkipiispa Jukka Paarma - saarnasi. Yleensähän sunnuntaisin ei ole enää paljoa porukkaa, osa nimittäin lähtee jo pois lauantain jälkeen. Sunnuntaina oli kuitenkin vielä ennätysmäärä porukkaa, huh huh! Yläkatsomot olivat täynnä, ennen ei ole sunnuntaisin yläkatsomoon päästetty ihmisiä. Niin, miksihän niin oli?

Sunnuntaina esiintyi Egoeimi... Ja tietenkin Juha Tapio. Ikävä kyllä jo toista vuotta peräkkäin jouduimme lähtemään Juha Tapion keikan aikana, että en kerennyt kuulla muuta kuin sen yhden kappaleen ensimmäiseltä levyltä, en muista nimeä, ja Ukkosta ja ullakolla sekä sen poika-kappaleen, liekö nimi ollut ihan Poika. Minusta Juha Tapion suosiolla on osansa festareiden suuren kävijämäärän syiden joukossa.

Oliko vuotislaisia Maata näkyvissä -festareilla? Olitteko Juha Tapion konsertilla, mitä muita biisejä se heitti? Väsyneet maan? Mitä tunnelmia jäi festareista? Tuletteko ensi vuonna?

Pari linkkiä:
Maata näkyvissä -festareiden viralliset sivut
SLEY - Suomen luterilainen evankeliumiyhdistys
OPKO - Suomen evl. opiskelija- ja koululaislähetys
Turvakytkin-bändi
The Tribe
The Rain
Delirious?
Egoeimi
Julli Faabio... Siis Juha Tapio

Poissa Vanilja

• Poro!
  • Henkihörhö
  • God's First Mistake
    • Nappi!
  • Tupa: Luihuinen
Re: Maata näkyvissä -festarit
« Vastaus #1 : Marraskuu 19, 2003, 09:19:06 »
Itse en tänä vuonna paikalle päässyt, seurakunnastamme on vuosittain lähtenyt pari bussia, jotka aina ovat olleet täynnä, ja syksyn mittaan ilmoittautuminen mukaan unohtui, kun kuvittelin, että olin listalla. No jaa, en ollutkaan, en kerhonohjaajien enkä isoiskouluttajien. Elämä on väärin, pikkusiskoni oli napannut paikan nessuni edestä...

En siis mahtunut mukaan, angstitan sitä nyt.
(Angstitan myös sitä, ettei pikkusiskoni muistanut tuoda minulle Terapian CD:tä)

Mutta, käsittelen nyt kolmen edellisvuoden festareita, joilla olen ollut mukana...

(Paitsi majoitusta, klassisuutta joutua nuokkarimme viereen nukkumaan, lähetti minulle yöllä viestin, jossa valitteli, etten ollut tänä vuonna mukana)

Paneelit ja kanavat ovat yleensä olleet hyviä yleistasolla, mutta jos itse on 'alan harrastaja' tai asiaan perehtynyt, ne jäävät hieman tyhjiksi. Tai sitten olen vain joutunut niille, joita ei ole kunnolla järjestetty. Oheistoimintoa on alkanut myös viime vuosina olla kokoajan enemmän, ja jaksan valittaa tupakkapaikkojen sijoitelusta.

Tunnelma on aina silti ollut korkealla, ja oikeasti harmittaa, että jäin tänä vuonna kyydistä. Plah.
Those that live in the darkness wander aimlessly...
Because they can't see.

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
« Vastaus #2 : Marraskuu 19, 2003, 14:13:31 »
Minulla oli seitsemännet festarit, ja onnistuipa eräs vuotislainen minut sieltä bongaamaankin.

Viimeiset kaksi vuotta olen ollut festareilla lähinnä nuorisotyönohjaajan saappaissa, vahtimassa nytkin reipasta puolta sataa pentua. Tästä johtuen minun ainokainen workshoppini johon osallistuin, oli nuorisotyönohjaajien workshop. Mutta sekin oli varsin hedelmällinen.

Meidän porukka lähtee aina lähinnä katsomaan kaveriemme Terapian toimia, nytkin levyjulkkarikeikka. Samalla järkkäilemme juttuja omia tapahtumiamme (Megailta tammikuussa Harjavallassa ja Ristilukki syyskuussa Köyliössä) varten.

Tänä vuonna en ehtinyt Messuhallin konsertteihin ollenkaan, mutta sen sijaan istuin läpi kaikki Turkuhallin konsertit. MN Houseband teki tänä vuonna vaikutuksen, ja The Triben lavashow, vaikka sen musiikki ei koskenutkaan. Melko onnistuneet pippalot tänä vuonna, vaikka suoranaisia omia gospelsuosikkejani siellä ei ollutkaan.

Mukavaa vaihteluahan nämä festarit ovat muuhun festaritarjontaan nähden.

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • My gift of silence
Re: Maata näkyvissä -festarit
« Vastaus #3 : Marraskuu 19, 2003, 17:29:39 »
Lainaus käyttäjältä: "JSilvanus"

Itse olin aamulla Hannu Mikkosen vetämässä rukous-studiossa, jossa Hannu (OPKO:sta) opetti rukouksesta.

Se olit sinä! (nimim. istuin siinä takanasi/etuvasemmalla kahden pojan välissä. Tyttö lökäpöksyissä ja kravatissa..) Minä mietin pääni puhki että miten ihmeessä voi joku ihminen olla niin tutun näköinen, ja sinä olet Paltamosta (?) ..selvisi sekin sitten.

Niin. Asia.
Minulle tämä oli neljäs kerta Turussa, joskin erilainen edellisistä vuosista. Aina olen ollut permannolla hyppimässä itseni vesimäräksi, mutta tänä vuonna jo 'hieman' aikuistuneena istuin kavereitteni kanssa siellä reunakatsomoissa, C2/3 taisi olla aika yleinen meille.
Studiossa olin ensimmäistä kertaa, samassa kuin JSilvanus, vaikka en sitä tiennytkään. Pidin opetuksta kovasti, ja sain uusiakin näkökulmia asiohin. Päälimmäisinä bändeistä jäi mieleen Terapia ja Delirious?, joista jälkimmäinen oli todella positiivinen yllätys ja ostin levynkin. Terapia on aina ollut hyvä, en osaa arvostella niitä enää nykyään.

Asiat, jotka minua ärsyttivät suunnattomasti oli se passiivinen tupakointi mitä siellä joutui tahtomattaan harrastamaan, se että the Rain soitti aivan liian lujaa, ja se että en pystynyt kuunnella Turvakytkintä puolueettomasti koska huomaan niiden kappaleista aivan liikaa yhteneväisyyksiä muihin kappaleisiin, mm. yhden kappaleen kertosäkeeseen pystyn laulamaan Juha Tapiota aivan surutta päälle, oli se sitten tarkoituksellista eli ei. Myös Juha Tapion keikka jäi kaivelemaan, se ei soittanut vanhempia, ja parempia kappaleita paljon ollenkaan. *mököttää*

Käteeni jäi flunssa, selkäkipu, hyvä tunnelma ja pari levyä. Siinaa en nähnyt, vaikka olisin halunnut.
Breathe in, who knows how long this will last..

Poissa shazzy

• Vuotislainen
« Vastaus #4 : Marraskuu 19, 2003, 20:47:45 »
Minäkin olin siellä. Perjantaina tultiin jo kahdeksi laittamaan köysiä Turkuhallin kattoon. Sitä jatkettiin sitten yöllä kolmeen. Valitettavasti en ehtinyt katselemaan paljon bändejä. Lauantai aamulla yhdeksältä oli meidän ohjelma, se tyyppi siellä katossa pyöräilemässä ja Liisa sen perään yksipyöräisellä. Mut saattoi bongata sieltä alhaalta pinkin kypärän kanssa. Lauantaina katsottiin Terapia ja The Tribe, sitten oli pakko päästä nukkumaan kun edellisenä yönä tuli nukuttua vain muutama tunti... Muuten oli kivaa. Meillä oli artistipassit ja kaikki...

Dinivian

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Marraskuu 24, 2003, 11:22:18 »
Itse olin festareilla myös töissä. Olin siinä Workshop kakkosessa, jossa tehtiin linnunpönttöjä. Oli kyllä hienoa seurata kuinka ihmiset päästivät luovuutensa valloilleen suunnitellessaan pönttöihin grillikatoksia ja savupiippuja --> tuloksena noin yksi kolmasosa pöntöistä jouduttiin hylkäämään.
Konserteista ehdin töiltäni käydä katsomassa : The Rain ja tietysti Delirious? (molempien cd:t ostin) ja sunnuntaina ehdin juuri sopivasti katsomaan Juha Tapiota. Turvakytkintä kuuntelin torstaina ollessani työntekijöiden Jumalanpalveluksessa. Oliko joku muu siellä?
"... mitä silmät ei nää, sen Juha Tapio ymmärtää..."

Bloody Aeliah

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2003, 20:23:08 »
Minäkin olin siellä.

En viihtynyt niin järettömän hyvin, koska jotenkin tulee vähän vaivautunut olo uskonnollisissa tapahtumissa. Tämä johtuu eräästä henkilöstä. Parasta viikonlopussa oli Alternatiivipommisuoja, Vaskikäärme oli upea. Olisin halunnut käydä katsomassa Ahtopainetta, mutta tietenkin juuri samaan aikaan oli lähtö Turkucityn keskustaan.
En käynyt yhdessäkään workshopissa, piti kyllä käydä joissain, mutta unohtui.
Nukuin hyvin. Esimerkiksi koko Triben ja The Rainin keikat, jumalanpalveluksen ym. Sain unihirmun maineen kun kuorsasin täyttä niissä Turkuhallin epämukavissa yläpenkeissäkin. Ja ostin rytmimunan. Eli siis jos näit henkilön, joka ravisteli innoissaan rytmimunaa muiden joko laulaen mukana tai väännellen naamaansa hermostuneena, se olin minä.
Ruoka oli hyvää.

Snoflinga

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Heinäkuu 19, 2004, 08:52:05 »
Oih. Maata Näkyvissä on niin mahtava! ^^ Olin 2003 siellä ensimmäistä kertaa, vaikka sitä edellisenäkin vuonna olisi ollut mahdollisuus sinne kavereiden kanssa lähteä, mutta jostain syystä en sitten mennyt. Mutta sitten marraskuussa taas uudestaan. Ehdottomasti. :)

Festareilla oli viimeksi tosi mahtavaa, siellä oli hyvä tunnelma ja törmäsi muutamiin odottamattomiin tuttuihinkin (mm. viime kesän pikkuiseni joka nyttemmin on jo isonen. ^^ ihq!).

Paras esiintyjä siellä oli ehdottomasti The Rain! Se rokkaa! <3

-Snoflinga

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • My gift of silence
« Vastaus #8 : Lokakuu 09, 2004, 11:29:41 »
Maata Näkyvissä 2004 on kohta täällä!
12.-14.11.2004 ovat nuo odotetut päivämäärät ja esiintyjäkaartikin on gospelin kärkinimiä pullollaan.

Nappaan tästä pari erinomaista ohjelmakokonaisuutta teille näytille (löytyy tuolta MN sivuilta, linkki on JSilvanuksen viestissä).

Perjantai
18.00-20.45
Turkuhalli
Ykköset päällä ja kiiltoa pinnassa
Juhlien juhlan kutsu on saapunut ja nimesi löytyy vip-vieraiden listalta. Viimehetken valmisteluissa ei rajaus-kynä tärise ja pukuvuokraamoissa on hiljaista. Saat tulla sellaisena kuin olet. Kutsuun vastaamassa Juha Tapio, HB, Bob Lenz (USA), Juha Heinonen, Nuotta-skaba, Happy Birthday -kisa ja MN-Houseband.

19.00-21.00
Messukeskus
Alternatiivipommisuoja
Vanhan vankilan kylmä varastohalli tärisee valkeuden enkelin puhaltaessa pelastuksen pasuunaan. Torvet muuttuvat pelastusta kiljuviksi sähkökitaroiksi, ja basarit jytisevät voimaa ja toivoa sielujen harmaisiin uniin. Kylmät seinät halkeilevat ja veden pauhina kuuluu attian läpi. Juhlat saavat alkaa! Luotettava Todistus, Snail on the Plate, Megiddon ja Ilkka Päiväsaari.

21.30-23.30
Turkuhalli
Päivänsankarin parhaat
Juhlan syyt ja aiheet valkenevat juodessamme kuolemattomuuden lähteestä ja syödessämme ikuista leipää. Festarimessussa Jouni Lehikoinen, Jussi Miettinen ja Tuomo Komonen & Co.

Lauantai

9.15-10.30
Turkuhalli
Täyttä häkää aamuhämärän juhlissa
Mistä heräät ja kenen katseita keräät aamunvalon tunkeutuessa tajuntaasi? Juhlakutsuja tulvii ja biletyspaikoista ei ole pulaa, mutta oikeissa juhlissa värillä on väliä. Oikeassa paikassa ja parhaissa juhlissa bass’n Helen, Päivi Niemi ja Ipen aamushow.

13.30-16.00
Turkuhalli
Kipeitä kuokkavieraita ja pitkää kakkua
Ison juhlan melskeessä meinaa itku seurata pitkää iloa. Elämän kääntöpuolella kaikki sujuu kuin ruusuilla tanssien, mutta kuka poistaisi piikit jalkapohjista? Elämänmakuista suolaista ja makeaa maistelemassa Normal Generation? (Saksa), The Rain, Teuvo V. Riikonen, Mikko Vaismaa ja Nuotta-skaba.

16.15-19.00
Messukeskus
Gospelkaivos II
Villin viikonlopun juhlavat seuraukset
Kiirastorstain leivänmurtamisesta liikkeelle lähteneen viikonlopun tapahtumien vyöry mullisti maailman ja takasi sinullekin paikan Kuninkaan pojan häissä. Hinaa itsesi paikalle suurimman juhlan tuoksu sieraimissa. Mukana Paddington, August, Maallikkosaarnaajat, Turvakytkin, Egoeimi, Mikko Leskelä ja Kalle Vaismaa.

19.30-23.00
Turkuhalli
Tähtiloistetta taivaan kannella
Valot syttyvät ja punainen matto on levitetty. Tehokkaissa tehosteissa tietoisuutemme jysähtää kohti uusia atmosfäärejä ja tähtisade tekee unelmista totta. Illan ehdoton pääesiintyjä tulee takakautta, kunhan on jynssännyt käymälöiden lattiat ja tiskannut vieraiden likaiset astiat. Ensimmäisinä artisteina Bob Lenz (USA), Ipe & Kalle ja Seven Places (USA). Ilta jatkuu ja kaikki kasvaa silmissä. Isoissa juhlissa on Maata Näkyvissä. Tule, näe ja löydä tiesi juhlien juhlaan!

Sunnuntai

10.00-11.00
Turkuhalli
Isoimmassa lahjatavarakaupassa
Tervetuloa lahjatavarakauppaan! Tuotteista löytyy ikuisuustakuu eikä tavara pääse loppumaan. Elämänmittaisena tarjouksena kaikki on ilmaista. Taivas on täynnä kiitosta, kun ihminen kiittää Luojaansa suurimmasta lahjasta. Festarijumalanpalveluksessa Juha Heinonen, Musti Lähteenmaa ja The Road & Riemumessu.

11.15-12.00
Messukeskus
Keidashetki keskellä kirkasta päivää
Väsyneen juhlijan ihmeellinen lepohetki. Silmiä häikäisevä auringonpaiste saa jäädä pimennysverhojen taakse, kun musiikki alkaa tulvia peräkammarista tupaan. Pian se täyttää koko tienoon. Väsyneet korvat lepäävät ja kipeä sielu paranee. Exit unplugged.

12.15-14.30
Turkuhalli
Jatkopaikka paratiisissa
Makoisimmatkin mehukestit päättyvät jäähyväisten katkeraan kalkkiin. Elämä jatkuu ja tunnelin päässä on iso valo valmiina. Portin takana odottaa ikuinen kesä. Napajäätiköt sulavat, kun juhlijoiden sydämistä tulvii tuulahduksia ja heijastuksia isoimmista juhlista. Parhaalla jatkoajalla Terapia, Think Twice, Tero Huvi, Antti Lahtinen & co, Nuotta-skaba ja Isänpäivä-special.

Maata Näkyvissä täyttää 20 vuotta, don't miss this one!
Breathe in, who knows how long this will last..

Ruma ankanpoikanen

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Lokakuu 09, 2004, 12:14:05 »
Olen tulossa tänä vuonna ekaa kertaa Maata näkyvissä -tapahtumaan. Lähes kaikki kaverit lähtee kans mukaan, kuka missäkin seurassa. Itselläni ei ollut paljoa edes kuvaa koko tapahtumasta ennen kuin luin tämän topicin. Siskoni on tosin muistaakseni joskus kyseisessä tapahtumassa ollut, mutten ole tullut kysyneeksi pitikö siskoni tapahtumasta. Vois tietty kysäistä. ^_^
Ajankohta on siinä mielessä ongelmallinen että TET-viikko on sillä viikolla, joten täytyy vaan pyytää että pääsen ajoissa pois töistä kun neljältä on lähtö.
Toivon mukaan hauskaa tulee olemaan! :D

Mayfly

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Lokakuu 10, 2004, 17:59:41 »
Ihanaa kun täältä löytyy näin paljon festareille lähtevää porukkaa:D
Olin viime vuonna varsinaisesti ekaa kertaa, ja ihanaa oli!!
Joskus kakarana on äitin ja siskojen kanssa käyty siellä, kun isä on joka vuosi töissä siellä. Mutta ei siitä mitään muista...

Nautin todella paljon kun pääsee kuuntelemaan mahtavaa musiikkia!!
Ehdottomasti tulen taas tänä vuonna^^)
Ruma ankanpoikanen: meillä ainakin oli kaveriporukan kanssa tosi kivaa, ja toivon ja uskon että viihdyt. Ja kaikki muutkin tietysti:) Ja jos ei muuten menosta tykkää, niin voihan sitä aina kavereitten kanssa hauskaa keksiä...

Odotan innolla hyvää musiikkia ja opetusta^^ The Rain:a erityisesti. Mutta kaikille hauskaa ja siunattua festaria:D

Poissa JSilvanus

• Teologi
  • Vuotislainen
Puolustusvoimien läsnäolo festareille
« Vastaus #11 : Lokakuu 20, 2004, 10:44:33 »
Tervehdys kaikille! Olette varmaan huomanneet, että festareilla on vuosittain paljon varusmiehiä, ja niin myös tänäkin vuona! Varusmiehiä komennetaan sinne (oman vapaaehtoisuuden perusteella) talkoolaisiksi. He saavat palkoikseen ruoat, majoituksen, (saunan) ja kaikki liput. Ja sitä vastaan he toimivat järjestyksen-, majoituksen- ja liikenteenvalvojina. Aika hyvin niin pienestä hommasta, eikö?

Puolustusvoimien kirkollinen työ järjestää festareille yhden kanavan:
18. Nimeni on Joona
Juhlaa ja arkea merellisissä maisemissa. Joona vietti kalan vatsassa useita päiviä. Tämän päivän meripeto ottaa meidät ystävällisesti hellään hoivaansa tarjoten kotoista yhteyttä ja turvallisuutta pariksi tunniksi. Meripedon vatsasta katsottuna maailman myrskyt eivät yllätä vaan lupaus pitää: ”Minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun saakka.”
Sotilaspapit ja puolustusvoimien kirkollinen työ.

Tuo on sitten homma, johon PV:n varusmiespapit  (mm. minut) komennetaan. Eli, jonkin tyyppistä hiljaista huonetta ollaan järjestämässä. Suosittelen kanavaa kaikille, saatatte bongata minut sieltä. Ilmeisesti tasatunnein ollaan järjestämässä jotain hartaushetkeä tai vastaavaa. Nukkuminen lienee sallittua.

melilot

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Lokakuu 21, 2004, 00:09:50 »
Minun piti tulla, mutta ei olekkaan rahaa eikä aikaa :/ Olisin erityisesti halunnut mennä katsomaan Turvakytkintä. Kertokaahan sitten että millasta musaa siellä oli ja mikä oili meiniki kun en itse sinne pääse ^^

ankkalaps

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Lokakuu 11, 2005, 06:45:46 »
Kysytäänpäs kekkä on tänä vuonna tulossa festareille? Meillä ois tuon toisen puolikkan kansas näillä näkymin tarkoitus mennä kun viime vuonna oli hyvät festarit :)

Artemiina

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Lokakuu 13, 2005, 08:39:15 »
Minä tulen tänä(kin) vuonna ^^. Ehdottomasti. Vaikka se sattuu iskemään keskelle koeviikkoa.. Talkoolaiseksi ruuanjakoon ja kuuntelemaan hyviä bändejä, tapaamaan kavereita ja kuuntelemaan hyviä puheita. :)

Poissa Ouva

• Toinen Niistä Kahdesta
  • Vuotislainen
  • Tiedostamaton vuotaa tietoiseen.
    • "Matkapäiväkirja"
« Vastaus #15 : Lokakuu 13, 2005, 15:51:08 »
Tänä vuonna ekaa kertaa menossa. Osallistuminen on melkein pakollista isoskoulutuslaisille ja muutenkin... kaveri suositteli. Eniten ootan the Rainia (joka keikkailee marraskuussa myös koulullani). Saa bongata.
Kuka tahansa siihen pystyvä saa vapaasti vaihtaa titteliäni, vaikka siinä olisi jo jokin nimike, kunnes toisin ilmoitan. / Kaurat ja Ryynit

Meiju

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Lokakuu 13, 2005, 20:59:04 »
Minä olen tulossa siskoni kanssa tänä vuonna. Ensimmäistä kertaa ikuna. Juha Tapiota ehkä odotan eniten, vaikka olen ennenkin häntä livenä kuullut. En tiedä, avoimin mielin olen tulossa. Ja kiva olisi nähdä siinä sivussa vuotislaisiakin. ;>
Eli saa bongata ja tulla juttelemaan reippaasti. En minä pure. http://65.108.224.185/galleria/img/studia05/studia23.jpg - tämän näköinen tyttönen olen.

Poissa Leishaque

• Vuotislainen
« Vastaus #17 : Marraskuu 13, 2005, 19:43:24 »
Tulossa ollaan, perjantai-sunnuntai, isoskoulutus ynnä muun epämääräisen porukan kanssa ollaan liikenteessä. Saa bongata.
Enhän minä kukaan ole.
www.punainenlanka.net

Jesminder

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Marraskuu 14, 2005, 15:18:39 »
Minäkin olen ekaa kertaa tulossa, The Rainia ja Dad´s Helloa odotan kovasti. Juu ja kiva saada tietty perjantai vapaaksi koulusta...
Saa tulla juttelemaankin ;)

Lils

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Marraskuu 14, 2005, 18:33:52 »
Minä myöskin tulossa! Seurakunnan matkassa tulen bussilla täältä kaukaa korvesta. Jännittää jo, sillä ensimmäinen kerta kyseisillä festareilla. Niin ja taitavatpa olla elämäni ensimmäiset festarit muutenkin.

Minut innosti mukaan huhut hyvästä festarihengestä ja esiintyjistä. Kaverini oli ollut siellä viime vuonna ja kehui myös kovasti mukavaksi kokemukseksi. Esiintyjistä odotan eniten The Rainia ja Juha Tapiota.

LiebenLeben

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Marraskuu 16, 2005, 21:53:24 »
Minäkin olen tulossa, tosin vain lauantaiksi, iltapalaa jakamaan. Menen Potteria katsomaan perjantaina, enkä siksi pääse koko viikonlopuksi. Toista kertaa festareille, jei! Enää pari päivää, en jaksais odotta *___*

Poissa Grytolle

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #21 : Marraskuu 18, 2005, 14:04:35 »
Olen tulossa jo ties kuinka monetta kertaa festareille. Toivottavasti nähdään Liebenleben ja toivottavasti nään jonkun muunkin vuotislaisen siellä! Huono homma vaan on, että en taida oikein tunnistaa muita:)

Pääkonsertti lauantaina 19.30-23.00 on ehdottomasti festareiden kohokohta, ainakin musiikillisessa mielessä. The Rain tulee varmaan olemaan hyvä, niinkuin aina. En ole kuullut Superchikkiä juuri ollenkaan, mutta on varmaan hyvä bändi, kun pääesiintyjäksi pääsi.

Tänään ne btw alkaa. Oon talkoolaisena roskakuskina. Eli jos näette roskakuskin jolla on Harry Potter kirja kainalossa niin tulkaa vaan puhumaan!

Poissa Grytolle

• Vuotislainen
« Vastaus #22 : Marraskuu 20, 2005, 21:22:52 »
Ne on nyt ohi. Superchick oli järkyttävä teinipopparibändi. En tykännyt siitä. Claas P Jamboor oli ihan ok, mutta ei sekään mikään erikoinen. Sen sijaan The Rain oli yhtä hyvä kuin yleensä. Pyroshow oli aivan lositava:) Puheetkin upposivat.

Perjantaina alternatiivipommisuojassa oli kyllä koko festareiden kovin meininki. Paikat on vieläkin vähän kipeinä:)

Näin festareilla pari rohkelikkohuivista tyyppiä, mutta en uskaltanut mennä puhumaan. Jos joku teistä oli siellä rohkelikkohuivin kanssa niin pyydän anteeksi. Liebenleben taisi olla ainoa vuotislainen jonka tapasin.

Mayfly

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Marraskuu 21, 2005, 15:24:27 »
Festarit takana. Oli ihan mielettömän ihanaa taas kerran!:)
Kymmenen hengen kaveriporukalla hengailtiin siellä. Oli erittäin hauskaa! Festarit on ihanat kun näkee rakkaita kavereita, joita ei muuten paljoa näe.. Ja mikä parasta, pääsee kuuntelemaan mahtavaa musiikkia, ja opetusta. The Rain oli ehdottomasti paras. Permannolle ei enää päästetty, mutta penkissä tuli riehuttua kunnolla... :D Superchik oli ihan hyvä. Mutta olisi siltä ehkä vähän enemmän odottanut.. tätä saksalaista en valitettavasti kuullut... Lauantaina oltiin jakamassa iltapalaa ja sunnuntaina lounasta. Kivaa oli, mutta yllättävän rankkaa. Kyllä se silti kannatti, ehdottomasti.
Vuotislaisista näin Artemiinan muutamaankin kertaan :)
Festareista jäi taas kerran oikein hyvä mieli. Ja flunssa. Mutta eipä voi mitään, se on pieni vaiva siihen nähden mitä kaikkea sieltä sai. Nyt jään odottamaan ensi vuoden festareita <3

Poissa Grytolle

• Vuotislainen
« Vastaus #24 : Marraskuu 21, 2005, 19:15:11 »
Ite en nähny Artemiinaa, mutta jos en ole täysin väärin ymmärtänyt, on hän riparikaverini isosisko!
Sano Artemiina terveisiä pikkuveljelles:)