Kirjoittaja Aihe: Everwood  (Luettu 30474 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Alvirsil

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #125 : Joulukuu 25, 2004, 20:33:54 »
Mä tykkään toooosi paljon Everwood sarjasta!! =)
Ephraham on ihana!! =P

Musta toi sarja on just hyvä ku siinä ei oo pelkästään mitään teinihömpötystä.
Mua vaan harmittaa ku en oo kattonu sarjaa alusta alkaen!

Mun mielestä Madison ja Ephraham ei oikee sovi yhteen... Ku haluisin et Ephraham sais kerranki sellasen tosi hyvän tyttö ystävän..

Theodor

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #126 : Tammikuu 07, 2005, 17:57:13 »
Mä ajattelin maisemien perusteella (mainoksissa) että' "Jaahas, tällainen tyhjänpäiväinen sarja. Varmaan ihan tylsä, että ei tuollaisissa maisemissa tapahdu mitään"

Mutta erehdyin pahan kerran. Nyt olen ihan koukussa
Everwoodiin, ja katson... melkein jokaisen jakson.

Tiesittekö, että tämä Gregory Smith on ollut siinä lelu elokuvassa?
^^'''' Siinä missä ne ukkelit herää eloon ja niissä on niitä kaikkia ohjuksia ja muuta. (Ei tule nimi nyt mielleen, pahus)

California

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #127 : Tammikuu 07, 2005, 18:32:49 »
Hyvä sarja. Aika jotenkin niin negatiivinen, ei mitään positiivista. Outoa.
Mutta muuten hyvä, todella hyviä näyttelijöitä, ja ihana alkumusiikki.

Mun mielestä oli hyvä juttu kun Ephram ja Madison eros. Ei ne sopinut yhteen. Amy ja Ephram kuuluu yhteen.

Gregory Smith on tosi söpö, se on vain aika kalpea, ja Gregoryllä on outo nenä.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
Everwood
« Vastaus #128 : Tammikuu 07, 2005, 18:36:48 »
Lainaus
Tiesittekö, että tämä Gregory Smith on ollut siinä lelu elokuvassa?
^^'''' Siinä missä ne ukkelit herää eloon ja niissä on niitä kaikkia ohjuksia ja muuta. (Ei tule nimi nyt mielleen, pahus)

Tarkoitat varmaan Small Soldiersia. Jep, Gregoryhan se.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Marsupieni

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #129 : Kesäkuu 26, 2005, 19:24:31 »
En nyt jaksanut lukea kaikkia, vaan jotain sieltä täältä, eli saatan toistaa jotain. Minun mielipiteeni sarjasta on kuitenkin tämä:

Sarjassa on jokaiselle jotakin, välillä setvitään vanhempien ihmisten ongelmia, välillä lasten ja välillä siitä väliltä. Tarina on lämminhenkinen sekä opettavainen ja Haroldin ja Andyn kinastelu on hauskaa katsottavaa. Kyseessä on lempi ohjelmani, ja jo sen tunnari saa hymyilemään.

Everwood ei ole minkään sortin saippuasarja jossa sulhasta vaihdetaan jopa alttarilla tuosta vain. Minusta sarjasta tekee mukavan juuri se, kuinka elämänmakuinen ja omalla tavallaan hauska. Lempihahmoni on ehdottomasti Harold, se on niin hauska.

Mitäköhän Haroldin ja Andyn yhteistyöstä tulee? Elokuussahan se sitten jatkuu!

Ja jos joku väittää everwoodia teinisarjaksi, miettikööt OC:tä ja sanokoot sitten uudelleen...

idemus

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #130 : Heinäkuu 13, 2005, 13:25:14 »
Katsoin Everwoodin ensimmäisen jakson lähinnä mielenkiinnosta koska Teho-Osasto loppui viikkoa aikaisemmin ja jotain ajanvietettä oli keksittävä. Ja jäin koukkuun koko sarjaan. Ephram on ihana. Everwoodista vain ei voi olla pitämättä!

zallah

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #131 : Elokuu 27, 2005, 10:23:12 »
Nyt on kulunut joitain päiviä kauden ensimmäisestä Everwoodista... mitä piditte? Pitäisikö Andyn kertoa Ephramille, että Madison on (tai oli) raskaana?

Mun mielestä Ephramin (gregoryn) hiukset ja pulisongit(!) oli... eh...
ei-niin-kivat. Mutta ei se mitään. Everwood on silti paras sarja ikinä. Harold ainakin on aina niin hauska hahmo.

Poissa Cielo

• fearless
  • Vuotislainen
Everwood
« Vastaus #132 : Elokuu 27, 2005, 12:26:27 »
Everwood! Sitä onkin jo odotettu. Harold on edelleen todella hauska. "Tulin vain ruokkimaan Hootien." XD Bright on lempihahmoni, mutta kauden ensimmäisessä jaksossa hän ei ollut paljon esillä, mikä oli harmi. Keskityttiin enemmän Ephramiin ja Amyyn.

Minä muuten pidin Gregoryn pidemmistä hiuksista. :) (Ne pulisongit voisi kyllä lähteä...)
LaForks.net                                    
suomenkielinen Houkutus-foorumi
--
ava by blackdogicons @ LJ

Poissa Amiale

• Kangastus
  • Vuotislainen
Everwood
« Vastaus #133 : Elokuu 27, 2005, 14:55:39 »
Lainaus käyttäjältä: "zallah"
Mun mielestä Ephramin (gregoryn) hiukset ja pulisongit(!) oli... eh...
ei-niin-kivat.
Ehdottomasti samaa mieltä. Ennen kuin näin osan, niin mietin, mitä se jakson nimi (Takaisku) tarkoittaisi, niin sen täytyi olla ne hiukset! Kamalaa! Järkyttävää! Ei sillä etteivät sellaiset hiukset olisi sopineet ihkusöötti-Gregorylle, mutta kun tuntuu siltä, että kaikilla on sellaiset...

Muuten, eikö nämä Amy ja Ephram olleet viime vuonna (=viime tuotantokauden jaksoissa) jo viimeisellä luokalla? Ainakin siinä viime vuoden tuotantokauden ekassa jaksossa Ephram sanoi jotain, että "sanotaan että viimeinen vuosi on vaikein, mutta tämän jälkeen sen täytyy olla lasten leikkiä" ja siinä Ephram sanoo Madisonille aineenkirjoituksen yhteydessä, että ei ole ykkösellä (niin kuin Madison luulee) vaan viimeisellä luokalla. Silti vaikuttaa, että vasta nyt he olisivat viimeisellä vuodellaan...

Ja minun mielestäni mitä vähemmän Madisonia nähdään tai kuullaan, sitä parempi on. Tommysta on nyt sentään onneksi päästy jo eroon. Mutta sille uudelle lääkärille taitaa tulla jotain sen Ninan kanssa... Huomasiko joku muu sen pienen viittauksen siinä, kun se tyyppi oli Haroldin kanssa juttelemassa siellä kahvilassa?  Täytyy vain sanoa, että toivottavasti nämä osat on parempia kuin viime tuotantokauden. Näyttäisivät vain ne ensimmäiset osat, koska niistä jäi osa näkemättä ja ne oli aivan älyttömän hyviä.
I want to hunt with the tameless heart, I want to learn the wisdom of mountains afar
In my world love is for poets...

Breaktown

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #134 : Elokuu 27, 2005, 16:00:07 »
Oi olen ihan innoissani, kun Everwood alkoi taas! Se on yksi lempiohjelmistani. Sarjassa on upeita roolihahmoja mm. Harold Abbot on ihan huisin hauska :) Ephram ja Amy ovat kuin luodut toisilleen, mutta olen aika varma, että Madison tulee vielä takasin sotkemaan kuvioita...

PS. Gregoryn hiukset olivat tosi kivan näköiset! Paljon paremmat kuin ne ekassa kaudessa geelillä laitetut hiukset. Luonnolliset hiukset ovat aina minusta paremmat.

Muoks. En pitänyt uudesta tyypistä ollenkaan. En oikein osaa selittää miksi. Hän oli jotenkin tekopirteä minun mielestäni.

Poissa Leida

• Hanhensulkakynä
  • Vuotislainen
Everwood
« Vastaus #135 : Elokuu 27, 2005, 17:10:19 »
Juu, ihanaa Everwood alkoi taas! Sarja kuuluu ehdottomiin suosikkeihini ja juuri lähinnä oman erityisen tunnelmansa takia. Sarja todellakin on lämminhenkinen, rakastan juuri tätä pikkukaupungin elämän kuvausta ja sitä että kaikilla hahmoilla on niin vahvasti oma persoonansa. Olen seurannut sarjaa ensimmäisestä jaksosta alkaen (siis 1. tuotantokauden ensimmäisestä) eikä kovin montaa jaksoa ole jäänyt väliin. 1. tuotantokausi nyt luonnollisesti oli se kaikkein paras, mutta sarja on silti edelleen aivan mahtava.

Se vähän harmitti, että ne kuvat siihen sarjan alkutunnariin on vaihdettu. Ne piirretyt kuvat sopivat Everwoodin tyyliin niin täydellisesti. Muuten ensimmäinen jakso vaikutti lupaavalta. Minulla ei ole mitään valittamista Ephramin uusista hiuksista -hyvältä se näyttää joka tapauksessa ;)
"I believe you find life such a problem because you think there are the good people and the bad people", said the man. "You´re wrong, of course. There are, always and only, the bad people, but some of them are on opposite sides."
-Terry Pratchett: Guards! Guards!-

millie

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #136 : Elokuu 27, 2005, 22:11:33 »
Muksaa ku sarja alkoi taas, oli sitä jo odotettukin ;). Minusta Ephram näytti nyt paremmalta kuin ennen, miehekkäämmältä. Hän ei kyllä todellakaan ole viehättänyt / viehätä minua, eipä sillä. Mutta muutos parempaan, ehkä.

Poissa Ibiza

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Everwood
« Vastaus #137 : Elokuu 28, 2005, 13:05:20 »
No niin. Tänään sitten katoin nyt viimein sen uuden tuotantokauden ekan jakson (miksi ne lähetti sen taiteiden yönä? täh?). Mutta niin. Muutosta oli tosiaan minunkin mielestäni tapahtunut (pulisongit? plah), mutta on tuohon taas niin koukussa, että pakko sitä on kuitenkin katsoa o_O

Olen monta kertaa miettinyt, että minkä ihmeen takia aloitin Everwoodin katsomisen silloin kun se alkoi... Mutta tuollaisia sarjoja on toisaalta suht vähän mielestäni. Tuo ei kuitenkaan (ainakaan vielä) ole ihan täyttä saippuaa Kauniit ja Rohkeat -tyylisesti. Tuossa on kuitenkin jonkinlaista tunnelmaa. Tästä uuden tuotantokauden (onko tämä kolmas tuotantokausi?) ekasta jaksosta oli jätetty ne alku- ja loppuhöpinät (eli opetukset) pois. En osaa sanoa, että oliko se hyvä vai huono juttu. Tavallaan sitä kaipasi sitä opetusta, mutta toisaalta sellainen tuntuu niin valistukselta o_O

Niin no. En minä tiedä, mutta kyllä tuo sarja minuun vetoaa ja paremman puutteessa sitä katselee oikein mielellään :)

Ephram on niin ihana <3 Söpö ja tunteikas pianistipoika ja ihanan näköinen <3 (Köh? Miten niin katson sarjaa Ephramin takia? :D)

alcor

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #138 : Elokuu 28, 2005, 13:13:28 »
Ooh. Sarjaa katson, mutta minusta sarja on ehkä vähän liikaa sellainen opetus-tyylinen sarja. Tai että jokaisessa sarjassa on joku sanoma, kuten "älä petä ystävääsi" tai "ymmärrä lapsiasi" jnejne. Ja se pännii ja pahasti. Sarjaa tulee katsottua vain paremman puutteessa.. Amyn näyttelijä on kuitenkin mielestäni erittäin hyvä ja lahjakas, mutta Ephramista en kyllä tykkää xDD Kuten siskoni asian ilmaisi, Ephram on ihan kummituksen näköinen, ja niin kyllä minunkin mielestäni. Tosin pidemmissä hiuksissa hän näytti kyllä vähän paremmalta [ai miten niin olen aina eri mieltä ihmisten kanssa?].

Sarjassa ihkutan kuitenkin sitä Ephramin siskoa, Deliaa. Älyttömän hyvä näyttelemään noinkin nuoreksi ihmiseksi. Ja Maria Cross, joka näytteli Lindaa, oli myös hyvä lisä sarjaan. Aivan loistava näyttelijä.

Ehkä vähän liian idyylinen sarja minun makuuni, mutta katsoohan sitä. Silloiin tällöin.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Everwood
« Vastaus #139 : Elokuu 28, 2005, 14:27:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Cielo"
Everwood! Sitä onkin jo odotettu. Harold on edelleen todella hauska. "Tulin vain ruokkimaan Hootien." XD Bright on lempihahmoni, mutta kauden ensimmäisessä jaksossa hän ei ollut paljon esillä, mikä oli harmi. Keskityttiin enemmän Ephramiin ja Amyyn.

Harold on kyllä paras hahmo koko sarjassa^^ Oikea piristyruiske!
Mutta minua tosissaan alkaa mennä hermot Ephramin ja Amyn "ollaanko vai eikö olla yhdessä"-jutulle. Ei ihmiset voi olla niin hankalia kuin he!
"Juu, minun pitää hiukan miettiä asioita kun maailma potkii päähän. En tiedä haluanko olla kanssasi. Annas kun mietin."
Katotaan nyt miten tossa käy.
Mutta silti sarja pitää aina katsoa^^
"Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä."

zallah

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #140 : Elokuu 31, 2005, 10:22:24 »
Lainaus käyttäjältä: "Leida"
Se vähän harmitti, että ne kuvat siihen sarjan alkutunnariin on vaihdettu. Ne piirretyt kuvat sopivat Everwoodin tyyliin niin täydellisesti.

Olen ihan samaa mieltä noista kuvista. Ne piirretyt kuvat sopi paljon paremmin Everwoodiin. Toi uus alku on nyt jotenkin ihan samanlainen kuin kaikissa muissakin sarjoissa. Se musiikki on kuitenkin aivan ihana. Harmi etten oo löytäny sitä (vielä) mistään puhelimen soittoääneksi.

Poissa JFA

• Halihörhö
  • Henkihörhö
  • Sukupuoli: Velho
  • Pyhmis
    • Facebook
  • Pottermore: StoneSnidget154
  • Tupa: Puuskupuh
Everwood
« Vastaus #141 : Elokuu 31, 2005, 11:15:35 »
Lainaus käyttäjältä: "zallah"
Harmi etten oo löytäny sitä (vielä) mistään puhelimen soittoääneksi.

Löytyy ainakin Buumista.

Ja kun tunnareista puhutaan, niin minä pidin eniten ekan kauden tunnarista (videosta ja musiikista). Kakkoskaudelle tullut uusi sovitus musiikissa on pöhkö. En kuitenkaan vihaa kolmoskauden tunnaria tai mitään.. on se ihan ok.

JFA
Petunia Dursley for the next DADA teacher. Seriously!

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
Everwood
« Vastaus #142 : Elokuu 31, 2005, 12:38:13 »
Minä olen ihan Everwood fani. Eikä siinä mielestäni ainakaan ole mitään lapsellista tai teinimäistä.
Se on nimittäin aivan erillainen kuin muut sarjat. Se kertoo ihan normaalista perhe elämästä suruineen ja murheineen. Se kertoo yksinhuoltaja isän vaikeuksista, se kertoo nuorten ihmissuhde sotkuista. Sarjassa ei ole monimutkaisia ihmissuhdekuvioita vaan selviä suhteita.

Olen aina pitänyt Ephramista. Hän on niin söpö, omine ihanine murheineen ja Ephramilla on aivan ihastutta luonne.
En tiedä kuinka moni teistä on seurustellut mutta sehän on juuri tuota "olla vai eikö olla yhdessä". Minä en ainakaan siihen kyllästy sillä ymmärrän jos ei halua sitoutua.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Tunturipöllö

• Tuplanolla
  • Vuotislainen
  • That last hand... nearly killed me.
Everwood
« Vastaus #143 : Elokuu 31, 2005, 15:30:02 »
Lainaus käyttäjältä: "JFA"

Ja kun tunnareista puhutaan, niin minä pidin eniten ekan kauden tunnarista (videosta ja musiikista). Kakkoskaudelle tullut uusi sovitus musiikissa on pöhkö. En kuitenkaan vihaa kolmoskauden tunnaria tai mitään.. on se ihan ok.

JFA

Kieltämättä ensimmäisen kauden upea, jylhä sovitus toimi parhaiten. Toisella kaudella tullut astetta "sirompi" tunnari ei iskenyt kovinkaan hyvin. Mutta en ole huomannut eroa toisen ja kolmannen kauden tunnareissa, onko se muka muuttunut?
Shaken, not stirred.

Poissa JFA

• Halihörhö
  • Henkihörhö
  • Pyhmis
    • Facebook
  • Pottermore: StoneSnidget154
  • Tupa: Puuskupuh
Everwood
« Vastaus #144 : Elokuu 31, 2005, 15:58:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Tunturipöllö"
Mutta en ole huomannut eroa toisen ja kolmannen kauden tunnareissa, onko se muka muuttunut?

Ummumm, musiikillisesti ei. Tarkoitin lähinnä siis sitä videollista puolta...
Mä puhun sekavia välillä. :P

JFA
Petunia Dursley for the next DADA teacher. Seriously!

millie

• Ankeuttaja
Everwood
« Vastaus #145 : Elokuu 31, 2005, 17:10:45 »
Lainaus
Tästä uuden tuotantokauden (onko tämä kolmas tuotantokausi?) ekasta jaksosta oli jätetty ne alku- ja loppuhöpinät (eli opetukset) pois. En osaa sanoa, että oliko se hyvä vai huono juttu. Tavallaan sitä kaipasi sitä opetusta, mutta toisaalta sellainen tuntuu niin valistukselta o_O

Minä en edes tajunnut, ettei siinä alussa ollutkaan niitä "opetuksia". Minusta ne oli aika hyviä, sopivat täydellisesti sarjan tyyliin. Tai ehkä siinä eniten oli se ääni, joka loi sen tunnelman. Tykkäsin siitä paljon.

Poissa Leida

• Hanhensulkakynä
  • Vuotislainen
Everwood
« Vastaus #146 : Marraskuu 25, 2005, 14:09:07 »
Herranen aika, kuinka kaukaa sain Everwoodin kaivaa esille. Eikö kellään ole sarjasta enää mitään sanottavaa...

Nythän on kolmas tuotantokausi menossa jo varsin pitkällä ja täytyy tunnustaa, että itse olen vähän pettynyt. Sarja tuntuu vähän menettäneen makunsa. En tarkkaan tiedä mikä siinä  on ongelmana, mutta kun ennen olin Everwood-friikki henkeen ja vereen niin nyt on jäänyt pari jaksoa jopa välistä.

Sarjan "ulkoasun" muuttaminen samanlaiseksi kuin kaikkissa muissakin sarjoissa ei ollut yhtään hyvä juttu. Enkä  ole enää yhtään varma kuka on olevinaan päähenkilö. Ennen kaikki oli kuvattu varsin tiiviisti Brownin perheen näkökulmasta ja Ephram oli kaiken keskipisteenä. Nyt Brownien tavallisista arkea ei ole käytännössä ollenkaan. Delian elämään ei keskitytä yhtään ja Ephramkin on häipynyt jotenkin taka-alalle, jos suhdetta Amyn kanssa ei lasketa - joka sekin tuntuu useimmiten olevan Amyn vinkkelistä kuvattu. Eilisessä jaksossa (Avoin tarjous) Ephram puhui ehkä kolmessa kohtaa ja niissäkin jää vähän ulkopuoliseksi. Aikuisten ihmissuhteet (Andy ja Amanda, Nina ja Jake) vievät kaiken ajan.

Lämminhenkisyys ja kiinnostava dialogi ovat tehneet Everwoodista katsomisen arvoisen, mutta nyt se ei vakuuta enää entiseen malliin.
Hannah on kylläkin mielenkiintoinen ja piristävä hahmo. Hyvä lisä sarjaan, ilman muuta.
"I believe you find life such a problem because you think there are the good people and the bad people", said the man. "You´re wrong, of course. There are, always and only, the bad people, but some of them are on opposite sides."
-Terry Pratchett: Guards! Guards!-

Poissa Amiale

• Kangastus
  • Vuotislainen
Everwood
« Vastaus #147 : Marraskuu 25, 2005, 14:40:42 »
Minä olen myös hieman pettynyt tähän(kin) tuotantokauteen. Alku lupasi hyvää, mutta sitten se muuttui taas sellaiseksi kuin toisellakin tuotantokaudella. Erityisesti se ärsyttää, että jokaisessa jaksossa on aina monta juonta, jotka etenevät kuitenkin täsmälleen samalla tavalla. Eli esimerkiksi eilisessä jaksossa oli Nina/Jake ja Andy/Amanda sotkut ja molemmat etenivät täsmälleen samoin. Ei sillä muutenkin vihaan sitä Amanda-akkaa. Minusta kuitenkin tuntuu, että hänestä päästään eroon, hän ei vaikuta pysyvältä.

Hannah on okei. Etenkin kohtaukset hänen ja Brightin välillä ovat ihania! ^^ Amyn ja Ephramin suhde tuntuu junnaavan paikoillaan, eikä muutenkaan viime jaksoissa ole tapahtunut oikeastaan yhtään mitään. Plaah. Ensimmäinen tuotantokausi oli ainoa hyvä. Silloin jaksoissa aina tapahtuikin jotain ja juoni kulki eteenpäin. Nyt en ole oikein varma, onko näissä jaksoissa juonta laisinkaan.

Tietääkö joku muuten, voiko jostain ostaa/tilata ensimmäisen tuotantokauden jaksoja DVD:llä? Melkein kaikista tuollaisista on nyt kauheita DVD paketteja, mutta Everwoodia en ole vielä pongannut. Onko joku muu?
I want to hunt with the tameless heart, I want to learn the wisdom of mountains afar
In my world love is for poets...

Poissa Elosäde

• Wanhus
  • Vuotislainen
Everwood
« Vastaus #148 : Marraskuu 25, 2005, 19:54:40 »
Ensimmäisestä kaudesta on ainakin USA:ssa ilmestynyt DVD-boksi ([google]Everwood dvd[/google]). Saa nähdä tuleeko semmoista Suomeen ja koska.

Täytyy kyllä myöntää että olen Amyn ja Ephramin suhteeseen hieman pettynyt, se todellakin junnaa paikallaan. Välillä se tuntuu niin happyhappy-suhteelta, mutta aina ne keksii jonkun pikkukuprun ja sitten ollaan taas pusipusi. Muuten minulla ei kyllä ole sarjan suhteita vastaan, olen avoin niille. Vaikka ehkä en olisi halunnut Jakea ja Ninaa yhteen... Kyllä Nina ja Andy olisi ollut parempi! Mutta en oikein usko, että ainkaan Andyn ja Amandan suhde loppuiäksi tuohon jämähtää. Jake on muutenkin ihanan piristävä hahmo sarjaan :) Eilisessä ei tainnut Haroldia näkyä?!? Minusta oli niin ihanaa kun Haroldin ja Ednan suhde läheni tässä joku jakso.

Mutta myönnettävä on, on se siitä ensimmäisista jaksoista hieman huonontunut. Silti Everwood saa vielä joskus liikuttumaan. Eilinen jakso ei kyllä niin tehnyt, mutta pidin silti ideasta että Andy/Amanda ja Jake/Nina olivat samassa tilanteessa. Tämmöisiähän on ollut ennkin, ainakin Andyn ja Ephramia on vertailtu.
"Insinööri on ihmisenä osaamistaan suurempi ihme" -Esa Saarinen

Poissa Tunturipöllö

• Tuplanolla
  • Vuotislainen
  • That last hand... nearly killed me.
Everwood
« Vastaus #149 : Marraskuu 27, 2005, 13:37:09 »
Everwoodin ensimmäistä kautta saadaan odottaa varmaankin todella kauan. Jenkeissä ensimmäinen kausi julkaistiin melko nopeasti, mutta toisen ja kolmannen kauden boksit on "jäädytetty". Everwood menetti Yhdysvalloissa paljon katsojia ensimmäisen tuotantokauden jälkeen, ja siksi Warner Bros ei ole nähnyt kannattavaksi julkaista toista kautta vielä. Kyllä se varmastikin joskus tulee. Se, että tuleeko se vuonna 2006 vai 2010 on täysin hämärän peitossa.
Eurooppaan Warner Bros tekee boksit täysin vasemmalla kädellä hutaisten vaikka kuinka kauan jenkkien jälkeen. Eihän siinä paljon vaivaa olisi, mutta jostakin kumman syystä siellä ollaan lähestulkoon rasistisia eurooppalaisia kohtaan.

Kyllä se Everwood Suomessakin ilmestyy, mutta sitä saattaa joutua odottamaan melkoisen kauan.
Shaken, not stirred.