Kirjoittaja Aihe: Shakira  (Luettu 11096 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Kroko

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #25 : Heinäkuu 04, 2005, 14:39:55 »
Shakira,rakastan. Espanjankieliset biisit ovat parempia,koska se kieli sopii neidille paremmin.

Laundry Service levy löytyy, olisi muutkin tarkoitus hankkia.

Parhaat biisit:
1.Estoy aqui
2.Ciega Sordomuda
3.Octavo Dia
4.Objection(Tango)
5.Ojos Asi
6.En tus pupilas

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • jump, deliver me
Shakira
« Vastaus #26 : Heinäkuu 04, 2005, 20:13:11 »
Eivv, en pidä. Shakira on niitä perinteisiä pepunhetkuttajia. Hän tosin on tehnyt laulajanuransa eteen töitä runsain mitoin sekä laulaakin ihan siedettävästi. Mutta... vähäpukeinen nuori nainen, joka muutti tyylinsä sen hittibiisin jälkeen. Minullakin on Shakiran ensimmäinen levy, silloin kymmenen vuotiaana oli ihan pakko ostaa se kun Shakira oli niiiin ihana. :P Mutta ei, minä en pidä Shakirasta. Hän muutti tyylinsä täysin sen hittikappaleen jälkeen, ja nykyään se sen uusi kappale on aivan kamala. Ääni muuttui kumeaksi kuin vanhalla papilla...
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Evélyn

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #27 : Heinäkuu 05, 2005, 12:06:57 »
Minäkin pidän siitä. Omistan levyn (Shakira) Grandes Exitos, ja Uuden levyn La Tortura-laulun, jonka latasin netistä. Suurin osa lauluista levyllä on hyviä. Pidä ainakin lauluista Inevitable, Ojos Asi ja Si Te Vas (kaikkia tietenkin kiinnostaa...). Paras on kuitenkin varmaan se La Tortura. Kuuntelen Shakiraa aika paljon. Pidän sellaisesta kohtalaisen nopeasta musiikista ja... Suurin osa lauluista on juuri aika nopeaa ja muuta.. En minä tiedä, hyvää musiikkia se on. :)

Joo, onhan tämä rakentavaa palautetta...

Yayoi

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #28 : Elokuu 02, 2005, 00:15:50 »
Minäkin pidän. Paras laulu on mielestäni La Tortura, en omista sitä uusinta levyä, mutta olen kuullut sen musiikki Tv:llä (siis La Torturan).
Mielestäni Shakiralla on ihan kaunis ääni ja osaa laulaa.
Hän osaa myös tanssia. La Tortura-videossa hän tanssii mielestäni tosi hienosti.
En tiedä, mitä muuta sanoisin. Todella hyvä laulaja..

<3: Yayoi

Erdolliel

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #29 : Elokuu 02, 2005, 13:58:57 »
Kyllähän neidin musiikkia on tullut kuunneltua jonkin verran. :)

Eniten pidän Shakirassa hänen aivan upea äänensä, joka kuulostaa erinomaiselta niin hitaammissa kuin nopeamissakin kappaleissa. Mä olen melkeinpä kateellinen. :) Tuon läpimurtolevyn kappaleet ovat suuremmaksi osaksi vähän teinejä, mutta uusimman espanjankielisen levyn kappaleet ovat mielestäni vähän kypsempiä. Tai no ehkä se on väärä sana. :) Jokatapauksessa ne eivät ole niin Euroviisupoppia kuin ennen. Muutenkin nuo espanjankieliset kappaleet ovat paljon parempia, nyt olen muutaman päivän kuunnellut kaveriltani lainaamaa Grandes Exitos -levyä. Pidän hyvin paljon ja espanjaa on kiva laulaa itsekin. Kyllähän hän nousi julkisuuteen melko puun takaa ja ehkä sillä lahjakkaalla takapuolen vatkauksella on vaikutuksensa mutta mikäs siinä, ainakin hänellä on ollut monen vuoden yritys takanaan. :)

En käsitä itseäni miksikään faniksi, mutta pidän paljon.

Ashlee

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #30 : Elokuu 15, 2005, 17:58:14 »
Aah.. Shakira. Hän se vasta osaa tanssia! Olen myös sitä mieltä että on hyvä, että tyttö tekee itse biisejään enemmän kuin muut artistit. Vaatteitta ei valitettavasti ole paljoa päällä, mutta eihän niillä muillakaan. Omistan Laundry Service-levyn, ja kuuntelin sitä silloin kun olin sen vasta saanut, mutta en enää. Se vain jotenkin hiipui. Videot ja laulutaito ovat kohdallaan, lukuunottamatta La Tortura-kipaletta. Video on NIIIIIIIIIIN hirveä! Shakira siellä ketkuttelemassa peppuaan ja poveaan jossain öljyssä? Kuinka alas sitä voi levyttävä ja keikkaileva artisti oikein vajota?! Jos osaa tanssia, ei sitä tarvitse soveltaa johonkin tuommoiseen tarkoitukseen. Hanhän kiemurtelee videossa melkein alasti jossain... missälie. Ei hyvä. Jokainen artistihan itse (tai levy-yhtiö) päättää minkälaisen imagon haluaa, mutta silti. Ei ole levyt myyneet tarpeeksi, niin on pitänyt ottaa kovemmat keinot käyttöön. Näitähän on tosin nähty muillakin. Ei mitään uutta.

Xara

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #31 : Marraskuu 27, 2005, 15:53:52 »
Äsken tuli juuri monta eri Shakira-aiheista ohjelmaa MTV:ltä, jossa näytettiin hänen keikkojaan, näin tehtiin Don't Bother -video, Shakiran päiväkirja (backstagella) ja hänen haastattelujaan ja muiden tähtien mielipiteitä hänestä. Se oli minusta oikein mielenkiintoista katsottavaa ja Shakira vaikutti oikeasti jalat maassa -olevalta, huumorintajuiselta tytöltä. Noiden piirteiden lisäksi pidän Shakirassa hänen äänestään ja musiikista tietysti, joka on hyvin persoonallista, varsinkin sanoitusten puolelta. Joku tuossa sanoikin niiden olevan ihan sekopäisiä, mutta hyvällä tavalla. On hienoa, että Shakira tekee itse omat biisinsä ja kyllähän hän osaa tanssiakin, eikai sitä kukaan voi kieltää. Vihaan tosin joitain hänen musavideoitaan, erityisesti La Torturaa, siinä Shakira on minusta mennyt ihan liian pitkälle.
On myös huvittavaa kun Shakira itse yrittää väittää, ettei koe niitä provosoivaksi, vaan se on osana hänen "kulttuuriaan" ja että hän on viimein sinut "naisellisuutensa" kanssa tai jtn. Mutta vaikka kaikki kolumbialaiset naiset tanssisivatkin tuolla tavalla, ei Shakira voi olla niin tyhmä, ettei muka tiedä mitä se musamaailmassa tarkoittaa. Mutta se on hänen tapansa. Hänen revittelynsä ei mua häiritse niin paljoa juuri sen takia, että hän kuitenkin tekee itse biisinsä ja laulaa erikoisella äänellä. Kyllä Britneyn jutut suututtaa enemmän.

zerah

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #32 : Marraskuu 29, 2005, 21:43:56 »
Shakira on aika shakira. Se ei ole hyvä eikä huono.
Ei muuta, mutta sil on oikeesti mahtava ääni. aivan jumalattoman hieno.
En biiseistä liioin tykkää enkä siitä, että neito koikkelehtii puolalastomana. (ei välttämättä enää, mut ainakin viimeks kun näin.)

Luulin, kun shakira tuli sen whenever-biisinsä kanssa, että se olis vaan yhen_kesän_bändi, ja yllätyin positiivisesti kun ei ollutkaa.
Kyllä se laulaa osaa.

Wondorf

• Ankeuttaja
Hips don't lie
« Vastaus #33 : Maaliskuu 28, 2006, 18:14:16 »
Kuulin tässä eräs päivä voicelta shakiran uuden sinkun Hips don't lie. Ihastuin biisiin heti, mutta kun kävin katsomassa moneltakin eri nettikaupan sivuilta, niin biisi puuttui levyltä. Voicen sivuilla mainostettiin shakiran uuden levyn Oral...vol 2  sinkkulohkaisu Hips don't lie. Shakiran virallisilla sivuilla levyn biisilistalta tämä kyseinen biisi löytyy. Mistä tämä mahtaa johtua?

Täytyypä heti huomenissa mennä levukauppaan katsastamaan tilanne.

Jos jollakin on tämä shakiran uusi englanninkieleinen levy, voisi kertoa, onko Suomessa ilmestyneella levyllä ollenkaan tätä biisiä.

Sirima Granz

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #34 : Maaliskuu 28, 2006, 19:03:24 »
Tykkään tosi paljon Shakiran molemmista englanninkielisistä levyistä, tästä uudesta ehkä enemmän kun Shakira on vähän rauhoittunut vokaaliensa kanssa. Hänellä on kyllä ehdottoman upeaa, omaleimainen ääni. Kappaleet ovat mukavia kuunneltavia rauhallisiin iltoihin. Shakiran musiikista välittyy elämäniloisuus.

En itse Shakirasta ole niinkään kiinnostunut - en pidä liiemmin hänen lookistaan, en näkemistäni musiikkivideoista, en ole lukenut haastatteluja tai mitään - mutta pidän musiikista todella paljon.

Yanni

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #35 : Maaliskuu 28, 2006, 19:41:55 »
Minun mielipiteeni on, että Shakira tekee musiikki rahan takia (aivan kuten monet muutkin, mukaan lukien Darin). Ja hän pukeutuu niin vähiin vaatteisiin. En nyt tiedä, että mikä levy se olikaan, mutta varmaan aika uusi, niin kuitenkin kannessa oli Shakira jonkun puun vieressä, ja jotain mählää kiersi hänen ympäri, juuri ja juuri niin että henkilökohtaiset alueet peittyivät. Minua ärsyttää tällainen! Eikös musiikkia tehdä sen takia, että siitä itse nautitaan, eikä sen takia, että saa esitellä rintavarustustaan, ja muuta vartaloaan, ja kaiken lisäksi saa rahaa! Ja Shakirako osaa laulaa? Hah, sanon minä. Se on sellaista loilotusta, jota ei kukaan jaksa kuunnella. Paitsi ehkä jotkut jotka kuuntelevat muutakin sen kaltaista musiikkia, harmi vaan. Taas sanon sen saman jutun, jonka usein kaikkiin mielipide-juttuihin kirjoitan, että kaikilla on oma mielipide, ja se on nyt vain hyväksyttävä. Piste.

Wondorf

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #36 : Maaliskuu 29, 2006, 21:26:03 »
Onko kenelläkään Shakiran Oral Fixation levyä, jolla olisi 13 biisiä. Levykaupassa on vain levy, jossa on vain 11 biisiä. Levyltä puuttuu Hips don't lie ja La torturan erikoisversio. Tämä levy on shakira.comin sivuilla eli siinä siis pitäisi olla 13 biisiä. Miksi Suomessa siis myydään levyä, jolta tämä biisi puuttuu?

Onko tämä Hips don't lie ilmestynyt singlenä, sillä biisistä on tehty jo videokin? Onkohan tämä single ilmestynyt Suomessa?

Mitenkä tämä voi olla mahdollista, että Suomessa ei voi myydä samaa versiota levystä, kuin ulkomailla? Ihmeellistä!

Taidanpa lähettää vihaisen sähköpostin Sony BMG:lle!

Surusilmä

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #37 : Maaliskuu 29, 2006, 21:52:04 »
En pidä.

Minulla on Shakirasta sellainen kuva, että hän vain laulaa jotain siansaksaa, josta minä en ymmärrä yhtikäs mitään, ja keikuttaa lanteitaan mahdollisimman paljon. Musiikkivideot ovat yököttäviä.

Mutta. Kappale Hips don't lie jää päähän soimaan. Siis se kohta missä Shakira laulaa. Muuten en siitäkään pidä, tämä musiikki ei vain ole minun makuuni.

Ehkä inhoni Shakiran musiikkia kohtaan johtuu osittain yhdestä henkilöstä, joka tätä kuuntelee/kuunteli vain sen takia, koska eräs ystäväni piti tästä musiikista. Matkimista siis. Kurjaa.[/u]

shakalachiga

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #38 : Maaliskuu 31, 2006, 17:58:06 »
Lainaus käyttäjältä: "Wondorf"
Onko kenelläkään Shakiran Oral Fixation levyä, jolla olisi 13 biisiä. Levykaupassa on vain levy, jossa on vain 11 biisiä. Levyltä puuttuu Hips don't lie ja La torturan erikoisversio. Tämä levy on shakira.comin sivuilla eli siinä siis pitäisi olla 13 biisiä. Miksi Suomessa siis myydään levyä, jolta tämä biisi puuttuu?

kyseinen levy on uusi painos oral fixation 2:sta. kyseinen levy pitäisi julkaista 12.4 suomessa.

la tortura erikoisversio on virallisesti spanglish versio (siinä yhdistetään englantia ja espanjaa), mutta se biisi löytyy vain amerikan painoksesta. suomen painokseen tulee tietääkseni joku don't bother-remix.

Lainaus
Onko tämä Hips don't lie ilmestynyt singlenä, sillä biisistä on tehty jo videokin? Onkohan tämä single ilmestynyt Suomessa?

hips don't lie sinkku julkaistaan 19.4. tietääkseni sinkulta löytyy hips don't lie- biisin lisäksi dreams for plans-biisi, joka löytyy jo oral fixation 2:lta.

Tessa

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #39 : Huhtikuu 02, 2006, 16:22:07 »
Yleensä mun musamaku painottuu aika paljon hevin ja muun raskaan musiikin puolelle, mutta olen aivan rakastunut Shakiran musiikkiin. Ja yleensäkin espanjaksi laulettuun musiikkiin.
Omistan kaksi levyä, Laundry Servicen ja sitten tän uuden Oral Fixation vol. 2:sen. Shakiralla on kaunis, omalaatuinen, toisinaan aika matala ääni. Aivan mahtavaa. Huu. Ja todellakin Hips don't lie on aivan mahtava. <33 Luultavasti kuuntelen sitä kyllästymiseen saakka ja lopulta haukun sen. Njäh. Mutta on aivan loistava tämä Shakira. ^___^

Dian

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #40 : Huhtikuu 04, 2006, 17:23:25 »
Tykkään. Minäkin.

Tällä tytsillä - kuinka vanha se muuten on? O.o - on upea, persoonallinen ääni, erottuu muista. Saattaa olla vähän lampaaseen vivahtava (naur) mutta todella hieno ääni on.
Monet kappaleista ovat tosi kivoja myös.

Tykkään esimerkiksi tästä ei-vielä-eikä-välttämättä-ollenkaan listahitistä (jonka olettaisin nousevan listoille La Torturan tavoin) - Hips Don't Lie:sta. Tuo karnevaalimainen musiikki, espanjan ja englannin kielien laulaminen ristiin, kesäinen ja lomamatkat mieleen tuova musiikki. nam <3. Tessa, kannattaa (:. Ja tämä kerran mainittu La Tortura on myös hieno. Ehkä vähän kulunut.

Omistan minäkin kaksi levyä. Laundry Servicen ja Oral Fijactionin,  (olisikohan edes mennyt noin. :roll:) eli sen espanjankielisen "vastineen" Oral Fixation vol 2:lle. Haluaisin myös tuon levyn kyllä.
En ole ollut konserteissa, olen aika nuori - mutta haluaisin mennä, todellakin.

Velvet

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #41 : Huhtikuu 20, 2006, 22:51:59 »
Tykästyin Shakiraan vasta äskettäin. Satuin katsomaan Pies Descalzos, Sueños Blancos videon ja se vaan sitten kolahti. Shakiralla on hieno vahva ääni, melkein kateeksi käy kun itsellä ei mikään paras lauluääni ole..

Pies Descalzos on mukava levy. Uusimmillakin levyillä on kappaleita joista tykkään esim. Poem To A Horse, Que Me Quedes Tu, No, La Pared, Te Aviso Te Anuncio ja Suerte.

Nataliya

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #42 : Huhtikuu 27, 2006, 11:06:07 »
Oi oi.Shakira on aivan loistava laulaja.
Hyviä biisejä ja sanoituksia.
'Hip's don't lie' on mun lempibiisi Shakiralta.Tekee mieli ruveta tanssimaan kun sitä kuuntelee. :D

Olen aina pitänyt Shakirasta.Hänellä on hyvä lauluääni ja osaa tanssia mikä näkyykin videoissa.Lanteita osaa keikuttaa niin  että huh huh. :D
Ei voi muuta sanoa.Kauniskin Shakira on.Todella kaunis neito. :)

Poissa Mariapaige

• Noita-akka
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Korpinkynsi
Shakira
« Vastaus #43 : Kesäkuu 03, 2006, 17:38:53 »
En kuulu erityisesti Shakiran fanittajiin, ja olenkin tähän asti sujuvasti kuunnellut häntä vain radiosta ja tv:stä. Siitä mitä olen kuullut, olen pitänyt. Sen jälkeen kun näin hänet American Idol-ohjelmassa esittämässä Hips Don't Lie-biisin, kiinnostuin enemmän ja tulin nyt sitten hankkineeksi Oral Fixation vol. 2:n. AI:ssa Shakira todella häikäisi. Sanoisin, että hänessä oli sex appealia ja lavakarismaa :) Todella upea esitys.

Pidän OF vol. 2:n kappaleista ja jotkut niistä ovat jopa erinomaisia. Hips don't lie sinänsä jo hittinä on tarttuva kuin mikä. Shakiraa ei voi kunnella ilman että tekee mieli tanssia. Nykyisin kun kuulen musiikkia, joka jollain tavalla iskee, en edes mieti minkä näköinen henkilö on kyseessä. Musiikki on tässäkin tapauksessa itseisarvo. Ehkä jonain päivänä ostan muitakin Shakiran levyjä.

Lainaus käyttäjältä: "Dian"
Tällä tytsillä - kuinka vanha se muuten on?

Shakira on Wikipedian mukaan syntynyt vuonna 1977, joten on tällä hetkellä 29-vuotias.

muokkis// Piti ihan tarkistaa kun kuuntelin Illegal-kappaletta, että kitaraa todellakin soittaa Carlos Santana. Soundista ei voinut erehtyä. Muutenkin paikoin Santana-vaikutteita paistaa läpi, ihan vain pieniä yhteneväisyyksiä, jotka eivät suinkaan ole negatiivisia.

muokkis2//
Lainaus käyttäjältä: "Wondorf"

Ostin cd:ni ihan marketista ja minun versiossani on 13 kipaletta. Bonus kappaleena on Don't Bother (jrsnchz radio mix).

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
Shakira
« Vastaus #44 : Kesäkuu 03, 2006, 18:10:03 »
Minä kuulun näihin Shakira fanittajiin. Silloin kun kuulin ensimmäisen kerran whenever wherever, ihastuin siihen. Ja tuli silloin todella paljon kuunneltua Shakiraa.
Ensimmäisellä englannin kielisellä levyllä oli muutenkin monta hyvää kappaletta, sitten tuli ylikulutettua La tortura- kappaletta. Sen jälkeen tulikin piekkoinen Shakira tauko, minulle. Kun sitten kuulin Hips don't lie biisin niin fanitus on taas noussut huippuun.
Tykkään siitä kappaleesta todella paljon, ihanat sanat, menevä musiikki. Se on ehdottomasti bilemusaa.

Olen aina pitänyt Shakiran äänestä, se on ainutlaatuinen. Ja voi että miten hän osaakaan tanssia, antaisin kyllä paljon että omaisin tuollaisen tanssitaidon. Varsinkin Hips Don't lie musavideossa Shakiran tanssi on todella upeaa katsottavaa.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Strano

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #45 : Kesäkuu 03, 2006, 21:24:19 »
Rakastan Shakiraa., hän on yksi lempilaulajistani.

Se, että hän tekee omat biisinsä, on minusta tosi hienoa. Aika harva tekee omat biisinsä itse, puhumattakaan sävellyksistä. Shakira on mielestäni parhaimmillaan omalla kielellään La Tortura oli mielestäni ihana, Hips don't Lie oli vielä parempi.  Don't Bother ista en pitänyt. Joku siinä ei iskenyt.

Minusta on aika paksua sanoa, että Shakira on joku Britney-, Aguilera-, Jassica Simpsonkopioksi, pkemminkin esim. Jessica Simpson on yrittänyt tavoitella jonkinlaista Brintey-Shakirasekoitusta, epäonnistuen surkeasti (minun mielestäni, Britney ja Shakra ovat hyviä, Jessica Simpson huuono)

Eniten tykkään Shakiran laulusta, mutta pienestä ptäen olen myös ihmetellyt miten hän on niin hyvä tanssimaan, varsinkin heiluttamaan lanteitaan o.O meikä ei pysty siihen.^^

Dmezi

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #46 : Kesäkuu 04, 2006, 18:14:15 »
rakastan kovasti rytmikästä ja erityisesti tanssimusaa, joten Shakirastakin pidän siis kovasti. En osaa kylläkään sanoa, ovatko englannin vai espanjankieliset biisit kivempia; ehkäpä espanjan, sillä useimmiten hittibiisit ovat enkkua ja siihen kyllästyy nopeasti. Tykkään pelkästäkin Shakiran laulamasta musiikista, mutta erityisesti ne, joissa on mukana esimerkiksi jokin mieslaulaja, ovat loistavia. Äänihän Shakiralla on kaunis, mutta on kiva saada vähän jotain vaihtelua. ja hyvä tanssimaankin Shakira on - tekee live-esiintymisistä varmasti parempia, kuin pelkkä lavalla heiluminen. Hänhän ei käytä playbackia. Harmitti kovasti, kun peru Suomen keikkansa >_____<. Itselläni on kaksi Shakiran levyä, Laundry Service ja Fijacion Oral. Haluaisin myös Oral Fixationin, ja ehkäpä sen syntymäpäivälahjaksi toivonkin (synttärit 7.6!)

Minusta hän on jo siksi hyvä esimerkki muille artisteille, koska sanoittaa, säveltää ja tuottaa (siis ainakin Fijacion Oralin biisit) omat kappaleensa. Eli tekee vähän töitäkin menestyksensä eteen.

Poissa Saippuakupla

• Vuotislainen
  • Kelmi
Shakira
« Vastaus #47 : Kesäkuu 04, 2006, 20:46:40 »
Ei Shakiran musiikissa ja tyypissä itsessään ole minun korvissani mitään vikaa, mutta eipä kuulu siltikään ihan suosikkeihini. Shakiran musiikkia olen ilman muuta kuullut radiosta koko elämäni ajan eri biiseillä, mutta tällä hetkellä en muista nimeltä kuin Don't botherin ja Hips don't lien, joista jälkimmäisestä on kuitenkin tullut pienimuotoinen suosikkini, jota jaksan kuunnella loputtomiin.

Shakiran äänestä ainakin sen verran, että se on mukavaa vaihtelua ja erottuu ilmiselvästi massasta esimerkiksi korkeutensa vuoksi - mutta siitä huolimatta sekään ei tee Shakirasta suosikkiani, sillä rehellisesti sanottuna Shakiran ääni ei kuulu sekään suosikkeihini, vaikka mukavaa vaihtelua onkin. Siinä on jotain oopperamaisuutta (olisikohan äänen voimakkuus ja korkeus?) jota en inhoa mutta jota en erityisemmin lovetakkaan.

Lyhyesti siis: Shakira on ok, itselläni ei ole mitään kummempia häntä vastaan ja esimerkiksi Hips Don't Lie on uskomattoman hyvä biisi mutta yksi hyvä biisi (niin uskomattoman mahtavan hyvä kuin onkin) ei saa minua ostamaan levyä (ja minuahan joutuu taivuttelemaan varsin paljon, ennen kuin ostan kenenkään levyä).

~Saippuakupla
Sen sijaan Harry lähetti Ronille lapun: "tehdään se tänä iltana."

~ HP -  Salaisuuksien kammio

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
Shakira
« Vastaus #48 : Kesäkuu 09, 2006, 23:34:27 »
Rakastan Shakiraa. Pidän suuresta osasta hänen biiseistään ja nautin katsoa häntä kun hän tanssii. Rakastan katsoa tanssimista, jossa tanssija oikeastikin hallitsee vartalonsa joka ikisen osan täydellisesti. Hips don't lie saa minut todella hyvälle tuulelle ja minua tanssittaa kovasti joka kerran kun kuulen sen. Tykkään myös Shakiran ensimmäisen levyn kipaleista, vaikka havahduinkin hieman myöhemmin kuin muut. Kun kaverini olivat keskellä suurta Shakirahuumaa, minä vähät välitin koko naisesta. Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa ja ärsytti koko ihminen. Sitten kaksi vuotta perästäpäin, kun muut olivat jo ehtineet suunnilleen unohtaa koko laulajan, minä sain kipinän. Se taisi liittyä siihen yhtäkkiseen viimmaani tanssia. Huomasin kuinka helppo minun oli tanssi Shakiran tahtiin.

Sitten eräänä päivänä menin pahaa aavistamatta voimistelutreeneihini ja valmentajamme halusi esitellä tulevan kauden musiikkimme, Shakiran La Pared. Siitä tuli todella hyvä fiilis ja ensimmäisissä kisoissa Pietarissa tammikuussa olin aivan taivaissa päästessäni esiintymään siihen musiikkiin, sillä ohjelmalla ja ihanan joukkueeni kanssa. Kausi eteni ja rupesi hieman käymään rankaksi. Nyt kun kisakausi on takanapäin ja olen kokenut sen, kun ruumin antaa periksi, mutta taistelee tahdonvoimalla sen puolesta, että pääsee vielä kilpailemaan. Kaksi viikkoa ennen viimeisiä kisoja en vain enää jaksanut, en pystynyt, mutta tajusin ettei enää ollut kyse minun kunnostani, minun jaksamisesta. Joukkueen takia taistelin kaksi viikkoa ennen kuin lysähdin kokoon. Shakiran La Pared merkitsee minulle taitelua. Se tulee muistuttamaan minua aina siitä, että minä pystyn mihin vain jos tahdon. Se muistuttaa minua siitä, että itselleni ei kelpaa enää tekosyyksi etten muka jaksa, koska nyt tiedän, että mikään ei ole enää kunnosta kiinni. la Pared merkitsee paljon asioita. Se on minulle hyvin rakas, mutta samalla vihaan sitä yli kaiken. En olisi koskaan tykästynyt kappaleeseen, jos olisi tullut radiosta, mutta tätä tietä...

Espanjan kielinen tuotanto iskee, mutta minä vain rakastan laulaa mukana enkä oikein osaa espanjaa siksi toisinaan pidän enemmän englannin kielisestä tuotannosta. Riippuu hyvin paljon päivästä, että kumpi on minulle mieluisampaa. Joka tapauksessa Shakira on artisti, josta en ikinä uskonut pitäväni, mutta tässä sitä ollaan ja olen ihan hulluna hänen musiikkiinsa.

Shakira on kaiken lisäksi minusta kaunis. Hän en ole mitenkään ylilaitetun näköinen ja aika luonnollinen. Tämä nyt voi kuulostaa hieman oudolta, mutta rakastan Shakiran vatsaa. Se on täydellinen. Ei sellainen olematon, mutta siinä ei ole yhtään ylimääräistä. Se on lihaksikas ja vaan niin ihailtava. Olen aina halunnut sellaisen vatsan, en vain ennen ole osannut pukea sitä sanoiksi. Nyt osaan kuvailla unelmieni vatsan, Shakiran vatsa. Lisäksi Shakira osaa tanssia, silloin kun sinne videoihin on sitä tanssia pistetty eikä mitään ihmeellisiä vääntelehtimisiä...
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

siru

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #49 : Kesäkuu 11, 2006, 09:42:15 »
Shakiral on mun mielest tosi hyvä ääni mut en tykkää mitenkää kovin paljoo siit Objection-tangost.Mul on Shakiralta 4 levyä. Nimittäin Laundry service, Oral Fixation vol 2, Fijacion Oral vol 1 ja Grandes Exitos. Tykkään melkee kaikista Shakiran kappaleest  esim. La Tortura,Rules,Whenever Wherever, Fool, Underneath Your Clothes ja Hips Don't Lie on myös tosi hyvä=). Ite en oo ikinä nähny Shakiraa livenä mut eiköhän se kuulosta paremmalt ku levyl.Se ei yritä olla samanlainen ku Britney Spears eli kamalan kuuluisa ja hyvännäköinen(Siis tää oli mun mielepide=).Ja ei se mun mielest määi ku lammas. .Jos se Shakira tulis suomee ni menisin varmaa kattoo.Mun mielest sen musiikki on aina ollu aika hyvää! Mut ei se oo pahast vaikka vähä lanteet keikkuu ku se tekee kumminkii sitä mitä useat artistit eivät tee eli kirjoittaa itse laulujansa.Ja en tiiä pystyisinkö itse tohon edellä mainittuu.Hän osaa myös hyvin tanssia samalla kun laulaa=)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 21, 2007, 11:09:09 kirjoittanut siru »