Kirjoittaja Aihe: Rammstein  (Luettu 32321 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa lullaby

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: HawthornMagic6297
Rammstein
« Vastaus #150 : Lokakuu 04, 2005, 17:20:28 »
Milloin se Benzin oikein ilmestyy sinkkuna? Käsittääkseni cdon.comista sen voisi jo tilata, mutta myydäänkö sitä kaupoissa jo? Olen ihan pihalla tämän asian suhteen... Enkä ole nyt vielä kerennyt käymään kaupoissa katsomassa.

// No voi jummi. Vasta tuolloin.

jasmu

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #151 : Lokakuu 04, 2005, 20:07:07 »
Jos en ihan väärin muista, niin Benzin pitäis ilmestyä 7.10. Ja Rosenrot tulee kuun lopulla 8)

Xeemu

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #152 : Lokakuu 05, 2005, 18:17:31 »
Benzin 7.10 ja Rosenrot 28.10 ovat viralliset julkaisupäivät. Ei ole mitenkään erikoista, että levyn löytää kaupasta jo ennen noita päivämääriä ja vielä yleisempää on se, että sitä ei tuolloin vielä löydy yhtikäs mistään.

Poissa iidba

• Vuotislainen
Rammstein
« Vastaus #153 : Lokakuu 06, 2005, 21:04:28 »
Tuosta Flaken kuuroutumisesta. Aika paljonhan siitä kiertää huhuja (siksi en lueskelekkaan Herzeleidin foorumeita enää -__-'') ja tiedän kyllä että asia on vakava mutta.. sitä on vain vähän vaikea käsittää. En vain voi kuvitella että jonain päivänä Rammstein-nimistä bändiä ei olekkaan. En ole halunnut pahemmin ajatellakaan kyllä. Mutta siis, todellakin toivotaan nyt että Flake ei kuuroudu, jotenkin osaan aina uskoa siihen että asiat järjestyvät aina jotenkin positiivisella tavalla, ja sitten joskus kun ei järjestykkään niin olen ihan että woot :D nomutjoo.

Rosenrot. Odotan siltä levyltä paljon, todella paljon. Vaikka Rammsteinin tuntien (ja Benzinin kuultua) ei voi olla odotettavissa mitään muuta kuin huippulaatuista musiikkia 8)

http://www.rammsteinpt.com/pagina.php?n=fotos&f=rosenrot
Niin tuolla sitten nuo Rosenrotin promokuvat. Jos ei joku ole vielä nähnyt.

edit:

Lainaus käyttäjältä: "jasmu"
Esimerkiksi Rein Raus ("sisään, ulos") alko kuulostamaan melko karseelta, kun sain suomennetut sanat eteeni o_O Tykkään toki biisistä yhtälailla kuin aiemminkin, mutta aina tulee mieleen ne sanat...

Minun mielestä kyllä ne sanat juuri on Rammsteinin paras puoli. Ensin niitä kummeksui, sitten naureskeli, nyt ne tajuaa. Ne ovat vähän hankalia sanoituksia sinänsä, vaativat jonkin verran paneutumista asiaan ja sitä että pystyy näkemään asiat sarkastisella tavalla, kuten Tillkin näkee. Tai jotain :D mutta siis, mun mielestä on ihanaa kuunnella nimenomaan niitä sanoja.
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

niunau

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #154 : Lokakuu 07, 2005, 20:09:31 »
Lainaus käyttäjältä: "DarkAngel"
Minun mielestä kyllä ne sanat juuri on Rammsteinin paras puoli. Ensin niitä kummeksui, sitten naureskeli, nyt ne tajuaa. Ne ovat vähän hankalia sanoituksia sinänsä, vaativat jonkin verran paneutumista asiaan ja sitä että pystyy näkemään asiat sarkastisella tavalla, kuten Tillkin näkee. Tai jotain :D mutta siis, mun mielestä on ihanaa kuunnella nimenomaan niitä sanoja.

Ja kuitenkaan sanoja ei voi käsittää aina 100% täydellisesti. Jokaiselle annetaan tulkinnan varaa, hyvänä esimerkkinä 'Mein Teil'. Richard ja Schneiderkin ovat eri mieltä mitä tämä heidän mielestään merkitsee muulla kielellä.
Rammsteinista [kuten muistakin bändeistä] saa kyllä tosiaan paljon enemmän irti kun tietää mitä kappaleissa lauletaan. Ja sanoitukset ovat hyviä, minä pidän niistä. Rakkaudesta Rammsteinkin laulaa, mutta osaa tehdä sen eri tavalla kuin muut. Sanoitukset ovat hauskoja ja ovelia. Miettikää nyt Hartwall Areenan verran ihmisiä huutamassa "Mutter, Mutter !"

Tuli taas tyhmä viesti.
Ja Benzin -video on ihana <3

Poissa iidba

• Vuotislainen
Rammstein
« Vastaus #155 : Lokakuu 08, 2005, 09:41:06 »
niunau, niinhän se kyllä on. Mutta se on kyllä hyvä asia ettei niitä sanoja aina ihan kokonaan ymmärrä. Siis tarkoitan, että vaikka ne olisivat suomeksikin. Jokainen tulkitsee vähän omalla tavallaan (:

Niin juu. Eh, aloin odottamaan kovasti Rosenrotilta etenkin tuota "Te queiro puta!" -nimistä biisiä, koska haluan todellakin kuulla kun Till laulaa espanjaksi :'D

Lainaus käyttäjältä: "Herzeleid.com"
"Te quiero puta!" chorus
Rammstein recently met with journalists in Paris to promote Rosenrot (preorder now). A writer from Mariskalrock.com was there and the site has published what they claim to be the chorus to "Te quiero puta!". This marks the first time that Rammstein has sung in Spanish!

Vamos, vamos mi amor
Me gusta mucho tu sabor
No tu corazón
Mucho tu limón
Dame de tu fruta
Vamos, mi amor
Te quiero, puta
Entre tus piernas voy a llorar
Feliz y triste voy a estar
Más por favor
Más, sí señor

Come on, come on my love
I really like your flavor
But not your heart
Really like your lemon
Give me your fruit
Come on, my love
I love you, bitch
I will cry between your legs
I will be happy and sad
More please
More, yes sir  

Thanks to: e_onfire, Carlos.
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

jasmu

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #156 : Lokakuu 08, 2005, 10:16:30 »
Ohhoh, Rammsteinia Espanjaksi :o

Pitäisköhän malttaa odottaa jouluun asti tota levyä vai pitäskö ostaa heti ku ilmestyy...?

Lainaus
Miettikää nyt Hartwall Areenan verran ihmisiä huutamassa "Mutter, Mutter !"

Tästä ihan offtopikkina, et miettikkää valtavaa ihmisjoukkoa huutamassa "Apulantaa"!

EDIT // Benzin-musiikkivideo Windows Media Playeriin tästä!

Luftalarm

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #157 : Lokakuu 09, 2005, 18:33:17 »
Tänään kuulin Benzinin ensimmäistä kertaa( tietysti videonkin katsastin siinä samalla ), ja jos sen oli tarkoitus jäädä päähän soimaan, se onnistui tehtävässään mainiosti. Video itsessään meni vähän ohi ihastuttavan koneeni vuoksi, mutta loppu oli tällaisen huumorin omaavan henkilön mielestä viihdyttävä. Haha, tyyppi hyppää katolta, ja palomiesten pelastava lakana repeää kesken kaiken. Lustig!

Rumbassa muuten arvostelivat Benzinin Viha-osastolle( yhtä kuin huono ), kuulemma "Rammsteinin viihdyttävä lieska on jo aikaa sitten sammunut".

Rosenrotia odotellen.

Poissa iidba

• Vuotislainen
Rammstein
« Vastaus #158 : Lokakuu 13, 2005, 16:30:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Luftalarm"
Rumbassa muuten arvostelivat Benzinin Viha-osastolle( yhtä kuin huono ), kuulemma "Rammsteinin viihdyttävä lieska on jo aikaa sitten sammunut".

Haha, niiden mielestä Rammsteinin liekki sammui silloin kun Amerika videota ei jaksanut enää soitella :p mutjoo, ei kaikki tykkää (ihan hyvä vaan)

Sunless Wind

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #159 : Lokakuu 13, 2005, 19:29:26 »
Aika.. raskasta musiikkia. Tietysti jos siitä tykkää... Olen kuullut vain sen American ja jonkun "Ich habe keine lust" tai "keine lust" tyylisen biisin, eikä bändi niisen perusteella kuulu ihan suosikkieni top 10 listalle. America on kyllä on ok laulu, kyllä sitä kuuntelee, mutta ei ihan minun tavanmaista tyyliäni.

Dark Angel

jasmu

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #160 : Lokakuu 13, 2005, 19:58:32 »
Soundissa seitsemän sivun juttu Rammsteinista. Kyllä kannatti maksaa 4,6e niin hyvästä jutusta ja kuvista :>

Sain tässä viime päivinä kuunteluun vanhemman biisin nimeltä Der Meister. Perus-Rammsteinia, tykkäilen kertsistä ihan erityisesti.

Rosenrotia odotellen.

Poissa iidba

• Vuotislainen
Rammstein
« Vastaus #161 : Lokakuu 13, 2005, 20:17:03 »
Soundissa seitsemän sivun juttu Rammsteinista. Kyllä kannatti maksaa 4,6e niin hyvästä jutusta ja kuvista :>

WAS? o_o; *menee ostaan soundin* ai mut hitto mul ei ole rahaa. Säästän Rosenrotiin >__> damn. Mitä siinä jutussa kerrottiin? ^^'

Luftalarm

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #162 : Lokakuu 13, 2005, 21:11:26 »
Lainaus käyttäjältä: "DarkAngel"
WAS? o_o; *menee ostaan soundin* ai mut hitto mul ei ole rahaa. Säästän Rosenrotiin >__> damn. Mitä siinä jutussa kerrottiin? ^^'

Ostin lehden, ja oli hyvä sijoitus se! ;D Lähinnä Rosenrotista oli puhetta, mutta myös biisien sanoituksista ja sanoittamisesta sekä lopettamishuhuista oli juttua. Ja tietysti Apocalypticakin oli saatu mukaan.

Oi voi, Tillillä on ollut vaikeuksia sanoituksten kanssa "ja toisinaan hän puhkesi melkein itkemään, kun muutamat Rammsteinin lyriikat esittelivät hänet niin hirveässä valossa" - tosin tämä on varmaan vain piruilua Paulin suunnalta. ;P

edit. Aivan, Paulhan se siellä oli haastateltavana Ollin ohella. Virhe on nyt korjattu! ^-^

Poissa Woldfine

• High Tea
  • Vuotislainen
Rammstein
« Vastaus #163 : Lokakuu 14, 2005, 08:43:52 »
:O ai uusimmassa soundissa?
This sentence is is Spanish when you are not looking.

niunau

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #164 : Lokakuu 14, 2005, 15:38:08 »
Lainaus käyttäjältä: "Luftalarm"

Oi voi, Tillillä on ollut vaikeuksia sanoituksten kanssa "ja toisinaan hän puhkesi melkein itkemään, kun muutamat Rammsteinin lyriikat esittelivät hänet niin hirveässä valossa" - tosin tämä on varmaan vain piruilua Schneiderin suunnalta. ;P

Schneiderin ? Pauliahan siinä haastateltiin. Schneiderhan oli mutustamassa sämpylää ja lukemassa lehteä.

"Hän myös pakottaa meidät usein kuuntelemaan meksikolaista musiikkia."
kertoo Oliver Tillistä. Oi. Jeah. Hähä.

Oli kyllä kiva saada kunnon juttu Rammsteinista vihdoin. Mukavaa luettavaa.

Lainaus käyttäjältä: "Woldfine"
:O ai uusimmassa soundissa?

Jees.

Toxicity

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #165 : Lokakuu 15, 2005, 13:00:21 »

Kannatti kyllä, itsehän maksoin 2,5 hihi.
En tosin ole vielä ehtinyt juttua lukemaan kokonaan, mutta. Jee, kaks viikkoo Rosenrotiin <3.

Poissa iidba

• Vuotislainen
Rammstein
« Vastaus #166 : Lokakuu 16, 2005, 02:44:22 »
Hähä, ostinpa sen lehden äitin rahoilla! >D Kannatti kyll, ja siinä kyllä haastateltiin mun mielestä Schneideria ja paulia ainakin.. ja sitten se Ollin erityis haastis :pp ja pitihän se pakollinen "mitä muistat suomesta?" kysymys olla, ach, me niin itserakkaat suomalaiset<3 (vaikka tosin, kaikki toimittajathan tuota kysyvät, ettei sen puoleen)

Hajosin sille Till jutulle :'D aww. Ja sitten "omituisen otsatukan vuodesta toiseen omaava Paul Landers.." >x)

Mutta mielenkiintoista ja ihanaa oli se mitä Paul (vai Olli?) sanoi Flakesta! "Vaikka Flake menettäisikin kuulonsa toisesta korvasta, bändin kokoonpano ei tule muuttumaan. Tiedän monia muusikkoja jotka ovat puolikuuroja" tai jotain, hitto en jaksa laittaa suoria lainauksia kun en jaksa mennä hakee lehtee tuolta pöydältä x__x : D

niunau

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #167 : Lokakuu 21, 2005, 13:24:20 »
Tässä ollaan jo ihan täpinöissä Rosenrotin takia. Etenkin kun laittoivat sivuillensa tuon Rosenrot -playerin [ http://www.rammstein.de/Extras/ ], niin huh <3

Ihan hyvä että paljastivat vain kuudesta biisistä sisältöä, jännitystä elämään. Ekan kerran kun kuunteli, niin piti vain todeta että erilaistahan tämä. Nyt olen kuunnellut näitä näytteitä ties kuinka monta tuntia <3 Tykkään. Siis oikeasti kuulostaa hyvältä. Varsinkin nämä Springin kuiskauskohdat, esim. Heimlich schiebt sich eine Wolke.. etc.
"Te Quiero Puta!" pisti kyllä hymyilyttämään. Tai nämä torvisysteemit.. no ne kuitenkin. Oi.

En usko että loputkaan biisit tuottavat minkäänlaista pettymystä, ei Rammstein ole koskaan pettymyksiä tuottanut. Odotan vielä innokkaammin Rosenrotia <3 Ihanaa. Ei siihenkään kuin enää 7 päivää ! Apua. Jes.
Bändi on kehittynyt uuteen suuntaan taas, joka on minusta hienoa. Olisi tylsää jos kaikki albumit olisivat jotain Mutter -kopioita. Arvostan sitä että he jatkavat eteenpäin haluamallaan tavalla.

Kiva ihkutusviesti.. mutta en pyydä anteeksi, tämä on niin hektistä tämä odotus. Ahh, que rico! Vitsit, mä ihan vapisen täällä. Haluan sen albumin heti.

Mitä mieltä te olette ?

Luftalarm

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #168 : Lokakuu 28, 2005, 20:51:07 »
Ne, jotka omistava Rammsteinin uuden levyn, huutakoot Rosenrot!

Rosenrot!

Hah, laitoinpa iskän ostamaan minulle Limited editionin ( tosi Limited, kun tavallista versioita tuskin edes hyllyssä oli ) ja olen kuunnellut sitä parisen tuntia. Viidenteen kappaleeseen saakka hurmio nousi ja nousi, mutta sitten stoppasi. Mitä se kuudes biisi oikein oli? Rupeaako Rammstein joksikin iskelmäpoppibändiksi? No joo, Stirb Nicht Vor Mir kaipaa vielä totuttelua ja paljon. Suurimmasta osasta kuitenkin tyksin. Tillillä on mukavan vaihteleva ääni lauluissa ja sanat ovat jälleen niin Rammsteinia kuin voi vain olla. Tämänhetkisiä suosikkejani ovat Mann gegen Mann, Rosenrot, Spring ja Hilf Mir.

Ajattelin aloittaa perusteellisen Rosenrotin lyriikoidenkäännössession, mutta herää taas epäilys, haluanko oikeasti tietää vielä tätäkin enemmän. Mutta enköhän minä halua.

Xeemu

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #169 : Lokakuu 29, 2005, 13:18:53 »
Eilisestä aamusta asti kuunnelleena uskallan sanoa, että Stirb nicht vor mir on Springin kanssa Rosenrotin ehdottomasti paras kappale. SNVM sai ensimmäisellä kuuntelukerralla kylmät väreet aikaan. Muutenkin aivan loistava levy, paitsi Te Quiero Puta, joka ei iske mitenkään, muuten kuin se loppu. Aivan loistava levy siis, vaikkei Mutterille pärjääkään. Toiseksi kyllä menee. DVD:n olen kerran vain katsonut ja se oli aivan loistava. Turhan lyhyt vaan, mutta tuleehan se kunnon DVD sitten joskus, vaikka taitaakin myöhästyä. Kappaleita en nyt ihan tarkkaan paremmuusjärjestykseen Rosenrotilta saa, mutta koitetaan jotain väsätä.

1. Stirb nicht vor mir/ Spring
2. Hilf mir/ Feuer und Wasser
3. Mann gegen Mann/ Wo bist du
4. Rosenrot/ Benzin
5. Zerstören/ Ein Lied
6. Te Quiero Puta.

Kaipa se jotenkin noin sitten menee.

Tällä levyllä ei nuo sanoitukset ollut ihan niin sairaita kuin aikaisemmin ainakaan minun mielestä. Feuer und Wasser nyt tulee päällimäisenä mieleen hieman sairaammista. Tähän täytyy vielä mainita, että nuo Hilf Mirin Jöröjukka- lyriikat toi mukavasti tuon lapsena niin pelottavan kirjan mieleen.

Istar

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #170 : Lokakuu 29, 2005, 13:39:59 »
ROSENROT!!!!!!

Ihana levy! Oon taas täysillä mukana! Toivottavasti ei tule sellaista huippu ihQ uujee biisiä, tyyliin Amerika tiettex?

Plää! Rammstein yksin oikeudeks todellisille faneille! Mua niin inhotta yks mun kaverin kaveri joka OIKEASTI Ihq:ttaa Amerikaa ja väitää olevansa Rammstein fani. Sitten kun sen kanssa yrittää keskustella sen kanssa kyseisestä bändistä niin se ei tiedä soittajien nimiä ja mikä pahempaa: se tietää vain pari reise, reisen biisiä! Byhyyy! Ja näitä tyyppejä on niin paljon! Ei se muuten minua häiritsisi mutta kun minutkin leimataan ihqdaapissikseksi kun tykkään Rammsteinista! NEIN! Minä en edes pidä Amerikasta!!! Vanha tuotanto rlz!

Mutta Rosenrotista. Oma Top5 listani menee ehkä näin:
1. Te quiero puta!
2. Rosenrot
3. Wo bist du
4. Stirb nicht vor mir
5. Hilf mir/Benzin

niunau

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #171 : Lokakuu 29, 2005, 16:48:26 »
Yeah, Rosenrot vihdoinkin täällä <3 Eipä tarvinnut kauaa RR:n jälkeen uutta albumia odottaa. Ja hyvä tosiaan, että pistivät toisen albumin tuotantoon, eivätkä tehneet tupla-albumia. Hyvä näin, eivät nämä biisit olisi Reise Reiselle sopineetkaan..

Pidän erittäin paljon. Ihanat, kunnolla vahvistetut kitarat taas ja ach mikä tunnelma <3 Tunnelma on tosiaan jotenkin aivan mahtava.

En osaa sanoa paremmuusjärjestystä tai mitään, mutta tässä vaiheessa lemppareiksi ovat muodostuneet Spring, Wo bist du, Feuer und Wasser sekä Hilf mir. Ovat ne muutkin ihania. Tykkään valtavasti. Kitarat ovat _ihanat_, ja etenkin Hilf mir -biisissä..

Ja dvd on ihana ! Todellakin liian lyhyt, mutta eikai sitä voi pidempää odottaakaan kun on livedvd joulukuussa tulossa. Tuli vain noteerattua että yleisö on jotenkin ihmeen vaisu ja passiivinen. No ei ehkä aivan passiivinen, mutta siis passiivisempi kuin esim. Wuhlheidessa oli. Ei muuta, Amen.

Ei taaskaan mitään järkevää tullut sanottua..

Toxicity

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #172 : Marraskuu 01, 2005, 15:14:43 »
Rosenrot <3.

Nyt vasta tosin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Todella hyvältä kuulostaa tämä, en käsitä yhtään miksi tätä on jossain (jos on?) haukuttu huonoksi. Te Quiero Puta! menossa nytten, ja täytyy vain hymyillä typerästi, sen verran hyvä biisi. Tässä viestissä ei varmasti loppujen lopuksi ole mitään järkeä kun ihkututtaa vain koko ajan.
Luulin että kestäisi jonkun aikaa että levy aukeaa minulle (niin kuin Reise, Reisen kanssa kävi) mutta en tiedä, tämä taisi alkaa aueta heti. Joo tulen takaisin sitten kun osaan puhua järkevästi :>

Drace

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #173 : Marraskuu 05, 2005, 15:37:30 »
Aah, uusi suosikkini! En ollut koskaan välittänyt Rammsteinista niin kamalasti, tiesin kyllä muutamia kappaleita, mutta siihen se sitten jäikin. Nyt viime kesänä kuulin Ohne dich-kappaleen ja jotenkin vain tykästyin sitä kautta. Uusinta albumia en ole kuullut vielä niin paljon, että uskaltaisin siitä mielipidettäni sanoa, mutta Benzin ja Te quiero puta ovat mm. niin hyviä kappaleita, että tuskin minulle tuottaa pettymystä sitten kun sen ehdin hankkia! Kertokaa muuten mielipiteitänne enemmänkin Rammsteinista livenä, jos olette nähneet?

niunau

• Ankeuttaja
Rammstein
« Vastaus #174 : Marraskuu 06, 2005, 13:24:10 »
Lainaus käyttäjältä: "Drace"
Kertokaa muuten mielipiteitänne enemmänkin Rammsteinista livenä, jos olette nähneet?

Olen nähnyt Rammsteinin kahdesti livenä, marraskuussa -o4 Areenalla sekä kesäkuussa -o5 Kindl-Bühne Wuhlheidessa. Olivat kertakaikkisen mahtavia kokemuksia molemmat, mutta etenkin jälkimmäinen kun olin eturivissä. Ei tuollaisia show -juttuja niin vain unohda.
Toimii livenä niin helv-tin hyvin, tulta ja pauketta riittää vaikka muille jakaa ja sen tuntee myös korvissa jotka soivat aika useaankin kertaan pari viikkoa keikasta jos ei ole korvatulppia käyttänyt. Ja en minä ainakaan.
Suunnaton livebändi; sekä Areenalla että Wuhlheidessa äänentoistojärjestelmät yms. toimivat mainiosti ja muutenkin kaikki oli kohdallaan.
Tietysti show'hun kuuluu myös kumivene -ajelu yleisön päällä [koskin Ollin venettä, ooh] ja Wuhlheidessa Flake rikkoi hienosti syntikkansa.

Heitä on ilo katsella ja kuunnella livenä, Tillin ääni säilyy hyvin koko konsertin ajan ja Mein Teil -kattilat yms. ovat ihania ekstroja.
En parempaa livebändiä tiedäkään. Konserteissa on aina yhtä hetktistä ja unohtumatonta !

Suosittelen <3