Kirjoittaja Aihe: Unet ja nukkuminen  (Luettu 53530 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Unet ja nukkuminen
« Vastaus #250 : Huhtikuu 15, 2012, 19:07:45 »
Minulla on omituisia unia eräästä ihmisestä, joka kuului pitkän aikaa elämääni ennen muttei enää (=tiemme erosivat monta vuotta sitten). Kaikki nämä vuodet olen kuitenkin nähnyt yhä unia hänestä. Unissa joko päädymme taas yhteen tai vain syytän häntä siitä, että hän petti minut. Joskus hän myös on vain unessa mukana, tavallaan sivuhahmona, mutta silloinkin muistan unet juuri hänen takiaan. Uneksiiko kukaan muu tällätavoin epäsäännöllisen säännöllisesti elämänsä menneisyyden ihmisistä?

Poissa Jarppa

• Pokemon Trainer
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #251 : Huhtikuu 16, 2012, 00:00:56 »
Unista puhuen nään aina melkein unta minun ihastuksestani että suutelen häntä tai jotain muuta vastaavaa ja enkä kyllä vielekään tajua mitä se tarkoittaa aina melkeen joka yö näen vain hänestä unta tämä vaivaa minua olisko täältä apua syyhyn?

Muita unia en ole kyllä nähnyt pitkään aikaan vai no välillä tulee nähtyä kavereista unta ja silleen

Ja sit tohon nukkumiseen omalta osalta riittää sellane 7-8 tunnin yö unet elikkäs menen nukkumaan  normaalisti tosa kello 02:00 ja herään tosa kello 10:00 maissa mutta pitäisi alkaa muuttamaan taas unirytmiä kesän aikan jos pääsen opiskelemaan että jo kello 22:00  nukkuu ja herätys kelloo 07:00 :D
She's just another lost soul, about to be mine again

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #252 : Syyskuu 01, 2014, 19:29:32 »
Nukun yleensä kuin tukki, enkä näeunia, mutta joskus näen unia tv-sarjoista tai elokuvista, sarjojen  ja elokuvien tapahtumat sotkeentuvat omiin muistoihini, ja päivän tapahtumiin, ja totean katselevani varsinaista sekametelisoppatodellisuutta.

Kerran näin unta ilmiselvästi Poliisiopisto-leffojen ja CSI-sarjojen yhdistyneissä maailmoissa, joku poliisi huusi minulle tanskaksi "Stop!", ja tietty juoksin kuin hullu karkuun, enkä joutunut kiinni, koska olin viaton, ja koska muutuin kyyhkyksi ennen kuin poliisi sai minut kiinni. Sitten istuin puussa, ja katselin, kun entinen yläasteen opettajani puhui minusta poliiseille, ja hassuinta on, että olin itse tilanteessa mukana sekä kyyhkyn että ihmisen muodossa. :D
Kumma unimaailmako? Ehkäpä.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #253 : Tammikuu 04, 2015, 19:02:42 »
Rakastan unia ja nukkumista. Unissa voi tapahtua mitä vain. Painajaiset on ikäviä ja niitä näen usein, mutta niistäkin oppii jotain. Yhtenä yönä näin unta että olin kaveriporukan kanssa Japanissa. Ei tarvitse matkustaa kun näkee kivoja unia, mutta yhtenä yönä näin unta David Tennantista. Julkisuuden henkilöunet on aina piristäviä. Viime yönä näin unta Good Charlotte-bändistä. Jotenkin tosi hauskaa nähdä idoleista ja julkkiksista unia!