Kirjoittaja Aihe: Kent  (Luettu 7210 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

enskatar

• Ankeuttaja
Vs: Kent
« Vastaus #50 : Lokakuu 10, 2007, 13:50:55 »
Kent on ollut lempibändini vuodesta 2001 lähtien, vähän kyllä hävettää myöntää että fanius alkoi siitä nrj-radionova-hittikökkölevystä eli Vapen och Ammunitionista. Kerran olen kentin nähnyt livenä (eturivissä Käpylän keikalla 2005! :) ), ja nyt marraskuussa olisi toinen keikka tiedossa eli tuo sunnuntain esiintyminen. Vähän kyllä jännittää, minulla kun on sinne kaksi lippua enkä vielä tiedä, kuka suostuu lähtemään mukaani, kukaan kavereista kun ei pahemmin kentistä perusta. :D Niin, paitsi äiti, joka ei nyt tällä kertaa pääse, Käpylässähän olinkin sen kanssa kentiä katsomassa.

Parasta albumia on mahdoton enää valita, ennen olin ehdottomasti Hagnesta Hillin kannalla mutta nyt en enää osaa sanoa, onko se vai Du & Jag Döden paras. Saa sitten nähdä, millainen se uusi albumi on, Ingenting ei niin kauheasti sykähdyttänyt... Tosin eipä se Max 500:kaan ensin niin innostanut. :)

Rosecliff

• Ankeuttaja
Vs: Kent
« Vastaus #51 : Kesäkuu 09, 2010, 18:11:48 »
Oi, Kent, aliarvostettu bändien joukossa. Vaan siksi, että se on ruotsalainen?
En henkilökohtaisesti tunne ketään, joka pitäisi Kentistä, se on sääli.
Eka biisi, minkä kuulin Kentiltä oli muistaakseni Dom andra, saattoi olla myös Kärleken väntar.

Suosikkibiisit:
Svarta linjer
Idioter
Töntarna
Dom andra

Huomannette, 3 ekaa suosikkia on uusimmalta levyltä Röd, hienoimpia biisejä, mitä oon Kentiltä kuullut.
Tykkään Kentin biiseissä semmosesta hyvästä rytmistä ja melodiasta, eikä haittaa vaikka en suurinta osaa sanoista ymmärräkään. Monet biisit on semmosia, samalla iloisia ja surullisia.. en oikein muuten osaa kuvailla. Niistä tulee hyvä mieli.