Kirjoittaja Aihe: Masturbointi  (Luettu 24722 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Crookshanks

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #25 : Tammikuu 05, 2004, 10:29:28 »
'...Britney spears on hyvä roolimalli.' *REPS!!!!!* Ja vähän noi Touch of my handin lyriikat oli hyvät. X) ;o)

No joo. Nöyrin anteeksipyyntöni. Kaikilla on oma mielipide. (tai ehkä se oli vitsi?en tiedä.)
Aiheeseen. Ihminen nyt on vaan seksuaalinen olento, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Sitä se on pikkulapsesta asti. Jos joku opetetaan häpeämään omaa seksuaalisuuttaan tai yrittää tukahduttaa sen, voivat psykologiset seuraukset olla tuhoisia. (ai että ku oli hienosti sanottu, hyvä minä. X) ) Senhän näkee käytännössäkin, esim jenkkilässä eihän ne selibaattipapit muuta teekkään ku harrastaa pedofiliaa. (älkää käykö kiinni, huomatkaa pieni ironian vivahdus.) Hmm. Eksyinköhän aiheesta? Eniweis, kuten joku jo taisi jo sanoa, seksistä uskalletaan nykyään jo puhua, sadan vuoden päästä ehkä itsetyydytyksestäkin. Kuka tietää.

miss Radcliffe

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #26 : Toukokuu 04, 2004, 15:36:22 »
Se on varmaan ihan ok juttu, oma asiansa mitä tekee. Mutta ärsyttävää on, jos joku huutelee toisille että "vedä tumppuun!" ja mainostaa vielä omia juttujaan kuinka katseli eilen sellaisia kanavia yöllä ja oli niin hauskaa. Tiedän pari sellaista tyyppiä, jotka sitä tykkää mainostaa, vaikka se ei ehkä totta olisikaan. Pitäisi omana tietonaan, mua ei ainakaan kiinnosta niiden puuhat.

Poissa elton

• kevään henkäys
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • uudelleen herännyt
Masturbointi
« Vastaus #27 : Toukokuu 04, 2004, 17:53:55 »
Lainaus käyttäjältä: "suutelen kalkarosta"
Musta tuntuu, että useempikin ihminen on menettänyt yöunensa teidän juttujen takia, miettikää sitä.

Minusta tuntuu, että eivät ole. Martusbointi on yhtä normaalia kuin tavallinen seksikin, vaikkakin se kehteytyy vain sinuun ja sinä itse teet olosi hyväksi omalla tavallasi. Sitä paitsi tuo on yleistämistä, aika kovaakin.

Voin myös myöntää harrastavani tätä, en häpeä sitä, sillä tiedän kehostani jotain sellaista, mitä jotkut kaverini eivät varmaan tule koskaan kokemaankaan.. Enkä halua yleistää.. ^^

Kaikilla on omat mielipiteensä, mutta sehän on jokaisen oma asia jos he kertovat omista kokemuksistaan täällä K-15 rajan alapuolella.

Martusbointi on yhtä normaalia nykyään kuin verrattuna ennen vanhaan ostit kaupasta jotain, moni ihminen tekee sitä juuri tällä hetkellä. Siis martusboivat ja ostavat kaupasta jotain.
Joskus pelkään olevani niin kaunis, että kauneuteni pettää minut.

Poissa Pomdidali

• Juustokakku
  • Vuotislainen
Masturbointi
« Vastaus #28 : Toukokuu 05, 2004, 00:10:52 »
öhm... tämä nyt ei hirveest liity aiheeseen, mutta miusta tuntuu kans että 'Suutelen Kalkarosta' mikälie tarkoitti tuon vitsiksi, eihän nyt kukaan voi oikeesti pitää Britneytä roolimallinaan... :DD

ja siis, jokainen tehköön miten haluaa, ei siihen muiden mielipiteitä tarvita. En näe mtn syytä alkaa kertoa omia kokemuksiani tästä aiheesta, kuten jotkut ovat tehneet. Jotenkin vain tuntuu että kaikkialla mediassa (esmes. elokuvat ja sarjat) tekevät miesten masturboimisen paljon hyväksyttävämmäksi. "Ei mies ole mies jos se ei kerran viikossa vedä tumppuun" -asenne ärsyttää suunnattomasti. Esimerkiksi irc-galleriassa on kanava #tytötkin_runkkaa ja sinne pojat/miehet laittaa kommenttia et mitä, kuka, häh? Naisista on tehty se osapuoli joka kaipaa toisen osapuolen seksiin, mies se harrastaa sitä sekä oman viisisormi-rakastajan ja toisen ihmisen kanssa. Tämä asenne äsyttää, pitäisikö naisten alkaa puhua siitä, jotta miehilläkin olisi jotain hajua tästä? :)
Who'd want to be men of the people
When there's people like you?

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
Re: no hyi.
« Vastaus #29 : Toukokuu 05, 2004, 10:16:56 »
No siis yöks. Te ootte kyllä tosi ällöttäviä.

Mun mielestä toi on suorastaan epänormaalia. Voisin sanoa, että jopa sairasta. Tai siis miten te voitte? Must ois ainakin tosi ällöttävää ja likasta niinku kosketella itteäni. Mä en voi edes kuvitella tekeväni mitään sellasta.

Ja siis ajatelkaa homojen ja lesbojen tunteita, kun te miellätte ne vaan osaksi omia sairaita fantasioitanne. Oisko teistä kivaa, että teidän oma henkilökohtainen elämä ja seksuaalinen suuntaus ois jonkun ällöttävien mielikuvien kohteena samalla kun hän kopeloi itseään. Ja siis väkivalta, just tollasten juttujen takia nuoriso muuttuu niin kovin siveettömäksi ja sellaseks mistä kaikki elämää nähneet mummot meitä syyttää. Hyi.

Mun mielestä ainakin seksi on kahden ihmisen välinen kaunis asia, josta hiljetää muiden läsnä ollessa. Ja mä ainakin säästän itseni avioliittoon asti. Onneksi on muutamia julkisuuden henkilöitäkin, jotka kannattaa tätä suuntausta. Esimerkiksi Britney Spears on mielestäni loistava esimerkki tästä ja on antanut sen julkisella myöntämisellä meille siveille ihmisille toivoa ja uskoa siihen, että emme ole ainoita turmeltumattomia tällä planeetalla.

Mutta siis hyi. Häpeäisitte vähän.

En itse ainakaan loukkaannu HETERONA siitä, että jotkut unelmoivat/fantasioivat heteroseksistä. Se on jokaisen omassa pienessä mielessä, mikä tuntuu hyvältä ja kiinnostavalta.  Arvostan sinua, jos aiot "säästää" itsesi avioliitolle, mutta kaikki eivät niin halua tehdä, joten mikset kunnioittaisi toisten mielipidettä? Masturbointi on hauskaa (en itse sitä pahemmin harrasta, mutta se on harvinaista herkkua) eikä kenenkään pitäisi arvostella toista siitä, mitä hän omalla ajallaan tekee.

Ména

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #30 : Toukokuu 05, 2004, 17:20:26 »
*hymyilee leveästi*
Täytyy sanoa että tuo suutelen kalkarosta- tyypin viesti pelkästään nauratti minua. En tarkoita sitä että minunkin mielestäni masturbointi on kuvottavaa/ällöttävää yms., vaan tuo itse viesti. Ihan aunuksesta koko juttu^^

...Höm höm. Itse en ole masturboinut, *HEI! Älä katso minua noin ;) * mutta kai se on ihka oma asiani, eikö? Mutta en usko että sen elämäni aikana jätän tekemättä;)
Tietty sellaisia fantasioita yms. on olemassa, mutta en masturboi. Elämäni pieni fakta.

Minullakin on sellainen ihme- juttu että homot kiihottavat, tai pikemminkin kiehtovat. Ihan kumma juttu kyllä.. mutta yleinen selvästi. Tunnen myös jonkinlaista vetoa selvästi poikiin jotka on hmm.. "hevareita". (tummat vaatteet, aika pitkät hiukset, nahkatakit yms...) *sori, poikkesi hieman aiheesta^^*

*back to topic...---->*
Mielestäni masturbointi on osa elämää ja luonnollinen asia. Sitä ei pidä hävetä tai peitellä. Mutta en kyllä kovin suosittele että menette informoimaan siitä kaupungille huutaen tyyliin "HEI! MÄ MASTURBOIN!" yms. ^^

saattokivi

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #31 : Kesäkuu 13, 2004, 16:23:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Ména"

Minullakin on sellainen ihme- juttu että homot kiihottavat, tai pikemminkin kiehtovat. Ihan kumma juttu kyllä.. mutta yleinen selvästi. Tunnen myös jonkinlaista vetoa selvästi poikiin jotka on hmm.. "hevareita". (tummat vaatteet, aika pitkät hiukset, nahkatakit yms...)
hyvin monella on,itselläni myös. ;)

mielestäni itsetyydytys on todella hieno aisa,olen tehnyt sitä viidesluokkalaisesta asti,silloin häpesin sitä kovastikkin,enää en häpeä,mutta emme keskustele aiheesta kvereiden kanssa,koska en usko että se on heille mieluisa aihe,vaikka kaikki tekevät sitä (melkein).itse teen sen mieluiten suihkussa,koska silloin kukaan ei takuulla häiritse,ja muutenkin vesi on kiihottava elementti

Tiffarany

• Ankeuttaja
Re: no hyi.
« Vastaus #32 : Kesäkuu 14, 2004, 10:13:51 »
No siis yöks. Te ootte kyllä tosi ällöttäviä....jne.... ... ... ...Mutta siis hyi. Häpeäisitte vähän.

Huolimatta siitä olitko tosissasi, aion kuitenkin vastata kirjoitukseesi.

Itsensä koskettelu on erittäin suositeltavaa ja yhtä luonnollista kuin syntyminen, kuukautiset, siemensyöksyt, seksi, synnytys ja kuolema... näin esimerkiksi.

Itsetyydytys on oikeastaan ainut tapa, miten saa selville mistä itse pitää. Jos ei tiedä mistä itse pitää, ei voi pyytää toista tekemään niin. Ja silloin seksi ei ole kivaa. Kumppani voi tehdä jotain, mistä itse et pidä, mutta useimmat hänen partnerinsa ovat pitäneet. Kaikki eivät tykkää samoista asioista. Useimmat ihmset (ainakin vanhempana) haluavat keskustella; "Mistä sinä tykkäät?" Tietenkin voi tutkia itseään yhdessä kumppanin kanssa ja tehdä huomoita; "Tykkäätkö tästä?"

Itsetyydys on antoisaa myös yhdessä kumppanin kanssa. Se on kiihottavaa ja kaunista. Siitäkin voi oppia; "hän pitää siitä, että hän tekee noin, minäkin kokeilen tehdä hänelle niin.."

Seksissä on nimenomaan kysymys toiselle hyvän olon tuottamisesta. Ainakin vanhempana suuremman mielihyvän itselleen saa toisen mielihyvästä. Mutta jos toinen ei tiedä mistä itse pitää, miten hän voi kertoa sen toiselle?

Seksuaalisia ongelmia on usein ihmisillä, joille oma keho on vieras. Seksuaaliterapeutille hakeutuessa ensimmäinen neuvo on lähes aina; koskettele itseäsi. Tutki itseäsi vaikka peilin kanssa. Onnellisen seksielämän avain on itsensä tunteminen.

Minua ei häiritse olla jonkun fantasioiden kohteena. Päin vastoin, se imartelee minua. Olen joka kerran ollut vain imarreltu, kun tällainen on tullut esille. Silloinkin, kun fantasioijana on joku muu kuin poikaystävä.

Pakko todeta, että Britneyn väitetty neitsyys on jo kauan ollut menneen talven lumia. Itse olen alusta lähtien epäillyt mainostempuksi.

Toki on useitakin ihmisiä, ketkä säästävät itseään avioliittoon. Siinä ei ole mitään pahaa, se on itse asiassa kaunis ajatus. Se ei kuitenkaan anna oikeutta tuomita niitä, jotka tekevät toisin.

Mielestäni seksi ei ole mitenkään likaista. Olen mieleltäni hyvin avoin ja puhun seksistä kahvipöydässä ystävieni kanssa, myös äitini ja siskoni. Se on osa jokaisen ihmisen elämää ja yksi monista maailman luonnollisimmista asioista. En käsitä, miksi sen pitäisi olla tabu. Perheessämme se ei koskaan ollut, joten en itsekään ole sitä oppinut tabuna mieltämään.

Ceinwen

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #33 : Kesäkuu 14, 2004, 16:10:01 »
Ehkäpä Suutelen Kalkarosta on saanut osakseen jo tarpeeksi vastakommentteja, joten minä en hänen kimppuunsa enää hyökkää.

Olen jostain lukenut että ne ihmiset jotka masturboivat saavat helpommin "oikeassa" seksissä orgasmin kuin ne jotka sitä eivät tee. Ja naisille masturboinnista on kuulema vielä enemmän apua sillä heille orgasmin saaminen on vaikeampaa kuin miehille. Että siitä vaan minun mielestäni!

En näe masturboinnissa mitään väärää, sitä on tehty kautta aikojen ja tullaan tekemäänkin. Joskus renessanssi(?)ajalla pojille (ja kyllä tytöillekin) kiinnitettiin sellainen metallisuojus/vastaava sukupuolielinten eteen jotta he eivät masturboisi sillä sitä pidettiin sairautena. Nyt jo kuvittelisi asenteiden hieman vapautuneen.  

On jotenkin vaikea kuvitella että joku masturboinninvastainen henkilö, joka ei voi ajatellakaan tekevänsä sellaista, voisi koskettaa jotakuta toista ihmistä intiimeille alueille. Onko oma keho sitten muka jotenkin "saastaisempi" kuin toisen? En ymmärrä.

Tiikerililja

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #34 : Kesäkuu 15, 2004, 12:22:44 »
No, tarkemmin ajateltuna, ei se niin hävettävää ole. Me ei kuitenkaan koskaan saataisi miettiä kuka masturbointia harrastaa. Se on yksityinen, ja joidenkin mielestä hävettävä asia. Mä olen sitä mieltä, että kaikki sais pitää asian omana tietonaan. Tämä ei tarkoita että tää aihe, masturbointi, olis hyödytön tai kiellettävä aihe. Itse kuitenkin pidän enemmän yksityisenä asiana tätä...

milanda

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #35 : Heinäkuu 09, 2004, 23:36:37 »
Pakko oli tulla kanssa sanomaan! Varsinkin SINULLE suutelen kalkarosta!
Jos ei muuta kuin ällötä koko touhu, niin miksi sitten luit tämän topicin? Jokaisella saa olla mielipiteitä, mutta toisia ei tarvitse mollata tai haukkua sen takia, että ne ovat eri mieltä kuin sinä!

Minä en puhu tästä aiheesta kavereitteni kanssa näin yleisesti tai mitenkään, koska arvaa etteivät he tajuaisi...*huoh*
Mielestäni masturbointi on ihan normaalia, ja jopa suositeltavaa, koska se vähentää sydänkohtausten riskiä vanhempana.

Ja mitä homoista tai lesboista fantasioimiseen tulee niin oliko se nimimerkki miun mummoin sanoi, että se on ihan sama vaikka masturboit porkanalla, balettitossut jalassa, Karpon uusintoja katsellen! Ja se on totta! Jokainen fantasioi eri asioista! Miksei saman tien homoseksuaaleista? Samalla tavalla he voivat fantasioida heteroseksistä!

Minun mielestäni tässä asiassa ei ole mitään outoa ja epänormaalia! Enkä tunne itseäni mitenkään loukatuksi tai kovaksi tyypiksi sen jälkeen...Itsetyydytys valmistaa tulevaan seksielämään hyvinkin paljon, koska silloin voit tutustua kehoosi ja tiedät mistä nautit!

Vai aijotko kenties haukkua niitäkin, jotka harrastavat seksiä, koska se on ns. suttuista läähätystä?

Bastet

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #36 : Heinäkuu 12, 2004, 01:27:19 »
Omasta ystäväpiiristäni olen varmaankin ainut, joka masturboimista ei ole kokeillut. Minulla ei kuitenkaan ole mitään sitä vastaan, tai mitään niitä henkilöitä vastaan jotka sitä "harjoittavat". (todennäköisesti en siis kokemattomuudessani ole oikea henkilö tästä puhumaan..)
Kuitenkin, se on minusta täysin normaalia eikä siinä ole mitään väärää.

Monet vastakkaistasukupuolta edustavista ystävistäni saattavat hyvinkin avoimesti keskustella asiasta niin keskenään, kuin minunkin seurassani. Muutenkin (ulkopuolisen silmin) vaikuttaa siltä että pojille ja miehille masturboiminen on, huonosti ilmaisten; luonnollisempi asia keskustella kuin meille naispuolisille. En tiedä olenko ainut jolle tälläinen kuva on painunut mieleen.(?) Monet ikäiseni pojat ovat hyvinkin vapaasti paljastaneet minulle myöhästyneensä tapaamisesta, koska heille iski äkillinen pakko vetää käteen. (huono ilmaus.)

Ystävättäristäni useat taas häpeilevät asiaa, ja paraskin ystäväni vasta nyt muutamia viikkoja sitten tunnusti masturboineensa. Senkin hän kertoi  ensin vastakkaista sukupuolta olevalle ystävällemme. Onko tälläisistä asioista puhuminen vain yksinkertaisesti helpompaa, jos kuulijana on henkilö jonka jo tietää sitä tehneen, eikä reaktiota tarvitse pelätä? Vai vaikuttaako sukupuoli asiaan?

Anniska

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #37 : Heinäkuu 12, 2004, 23:17:33 »
Noh, itse tunnustan tyydyttäneeni itseäni, monestikkin. Mielestäni siinä ei ole mitään häpeämistä. Olemme keskustelleet asiasta kaveriporukoissa(parin pullon jälkeen) hyvin avoimesti ja äänekkäästi. Kaikki tunnustivat vähintään kosketelleen itseään. Tässä iässä oma seksuaalisuus on mysteeri. Ei oikein tiedä onko hetero, bi vai lesbo/homo. Se on normaalia. Itse olen hetero, mutta olen ollut seksuaalisessa kanssa käymisessä myös erään hyvän ystäväni kanssa. Se oli eräänlainen kokeilu juttu. Tajusin olevani hetero. Mielestäni tälläinenkin on täysin sallittua. Olisinhan aivan yhtähyvin voinut olla lesbo, vai kuinka? En vain oikein ollut löytänyt itseäni. Muutenkin, miten voisi hyväksyä seksin tai kaiken siihen liittyvän, jos ei tunne omaa seksuaalisuuttaan? Tämän takia 'sooloileminen' on ehkäpä jopa kannattavaa. Mutta olkaa mitä mieltä tahansa!

nimimerkillinen

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #38 : Heinäkuu 13, 2004, 12:16:45 »
Nyt oli jo kyllä hieman naurussa pidättelemistä, kun näitä viestejä luin. Yllättävän moni teistä suhtautuu tähän aiheeseen turhan vakavasti esim. "kyllä minä vielä joskus sitten tulen tätä kokeilemaan" err. what? masturbaatioon valmistaudutaan koko elämän, eh. "ensimmäistä kertaa" varten kyllä on enemmän kuin luonnollista olla varuillaan ja suhtautua vakavahkosti, mutta masturbointia... enpä nyt usko, se on täysin luonnollinen asia josta saa mielihyvää tarpeen tullen ja ns. saa purkaa paineet pois.

Entäpä masturboinko itse? Se ehkä nyt selviääkin jo tuossa edellisessä tekstissä.

Poissa Spectre

• Wraith
  • Hirnyrkki
Masturbointi
« Vastaus #39 : Joulukuu 27, 2004, 23:30:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Joonatan"
Noniin. Luulisin tietäväni mitä Masturbointi on, mutta voisinko joku kerrata minulle pienelle poloiselle miten ja millä sitä tehdään. Sehän on luonnollista kuin seksi :DD

Eihän tämä nyt kai ole sitten tottakaan..? Jos Sinäkin olet joku peeloilutili, ole hyvä ja lopeta, tai ota ainakin pikaisesti yhteyttä johonkin tukihenkilöön. Tällaisia asioita kannattaa kysellä koulussa terveydenhoitajalta (jos siis olet vielä koulussa) tai kotona omilta vanhemmilta. Tietosanakirjat, terveysjulkaisut ja kaverit netin ulkopuolelta voivat varmasti sinua neuvoa.

Pohjantähti

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #40 : Tammikuu 01, 2005, 01:46:26 »
Voi auta armia, Suutelen Kalkarosta on ilmiselvä häirikkö, nyt vähän kritiikintajua peliin ihmiset... Katsokaa vaikka ne kaikki neljä viestiä jotka kyseinen käyttäjä on kirjoittanut, niin eiköhän käy ilmi, että tarkoituksena oli vaan esiintyä mahdollisemman tyhmänä ja ärsyttävänä.

Kumminkin, itsetyydytyksestä... jotenkin tuntuu nykään siltä, että on outoa jos sitää ei tee kuin jos tekee. Joskus kolmen kaverini kanssa keskusteltiin asiasta, ja kun toinen sanoi, ettei ole masturboinut, niin katsottiin sitä kuin jotain suohirviötä.

Itseäni huolestuttaa enemään fantasiat mitä ihmisillä on, raiskausfantasiat, insestifantasiat, lapsiinsekaantumisfantasiat jne... Mutta niille on oma topikkinsa, joten ei niistä sen enempää.

Poissa Mortal Illusion

• Vuotislainen
Masturbointi
« Vastaus #41 : Tammikuu 02, 2005, 14:13:19 »
Minulla ei ole muuta sanottavaa kuin se, että miksi kaikesta pitäisi pystyä puhumaan "hyvän ystävän" kanssa, niin kuin joku täällä asian ilmaisi? Ei itseään tarvitse hävetä, mutta silti pitää ymmärtää, että jotkut asiat ovat yksityisiä, ei niitä tarvitse jakaa. Ei vessassakäyntiäkään yleensä analysoida parhaalle kaverille, vaikka se täysin luonnollista onkin.
Ja katso! Voiko toista niin ylvästä näkyä olla kuin hiljaisten liekkien kurotus tähtiä kohti? (Moonsorrow: Sankaritarina)

Poissa Ulputti

• harmaan loputon tihku
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Masturbointi
« Vastaus #42 : Tammikuu 12, 2005, 21:33:04 »
Se on uskontoni. No ei ihan, mutta joogaa en tarvitse enkä Jeesusta.

Asiaan, siis. Fantasiointi? Hmm. Ei liity minun oman käden kautta hankittuihin kokemuksiini. Jostain syystä pitämällä mieleni tyhjänä saan parhaat kyydit :P

Ilman ei pärjää, ja jos on ympäristössä missä ei onnistu (esim. vähäinen yksityisyys, stressaavat olosyhteet tms) niin kyllä aika pahaksi tulevat paineet.

Ikävä kyllä tunnen vetoa erääseen asiaan nimeltä BCP (breath control play) (tarkempaa englanninkielistä infoa siitä ja AEA:sta : http://www.silentvictims.org/FAQ's.htm). Tähän asti se on pysytellyt hengityksen pidättämisenä ilman mitään välineitä, mutta pelkään että jonain päivänä löydyn jostain kylpykuoneesta alastomana, tukehtuneena tai kuristuneena vyöhön tms. Toivottavasti pelkoni pitää minut erossa AEA:sta.
pecc@QuakeNet

Aredhel

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #43 : Tammikuu 22, 2005, 14:10:28 »
Muistaakseni joku tyyppi (en siis muista kuka) on sanonut viisaasti: "Mitä vikaa on itsetyydytyksessä, sehän on vain seksiä jonkun kanssa jota todella rakastaa."
 Muuta uutta näkökantaa ei minulla ole asiaan.

MiniSika

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #44 : Kesäkuu 14, 2005, 16:29:52 »
http://www.itsetyydytys.org/
Pah, en keksi mitään sanottavaa :S

Kaappikellon kummitus

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #45 : Kesäkuu 14, 2005, 21:00:36 »
Lainaus käyttäjältä: "Aredhel"
"Mitä vikaa on itsetyydytyksessä, sehän on vain seksiä jonkun kanssa jota todella rakastaa."

Tottahan tuo on.

Minusta on sitten eri asia keskusteleeko ystävien kanssa tästä, itse en ehkä, ellen tiedä miten he suhtautuvat masturbointiin (luin Vuotiksesta yhen jutun Masturboinnista, mitä mieltä sä oot...?), koska ihminen on kuitenkin laumaeläin.
Tai no, sen jälkeen kun lopetin pissistelyn, muiden mielipiteillä ei mitään väliä ole ollut..
Jos siitä nyt kavetin kanssa haluaa puhua, masturboinnista yleensä ja omista kokemuksistaan, vapaasti vain ^^

(Toistelen vain muiden kommenntteja :S)

Sir Wyndham

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #46 : Kesäkuu 14, 2005, 21:58:59 »
Jos joku teini-ikäinen tai vanhempi väittää, ettei hän masturboi, hän todennäköisesti valehtelee.

Yläasteella tuli puhuttua kavereiden kanssa aiheesta, mutta sitten siitä tuli niin arkinen juttu (kun kaikki kuitenkin teki sitä joka päivä tai useamminki), että olisi ollut sama jos oltaisiin puhuttu ruokakaupassa käymisestä, joten enää siitä ei puhuta ellei sitä sitten mainita lentävien vitsien ohessa.

Suurin osa tuntuu masturboivan suhteessakin, mutta en ymmärrä miksi; kun seurustelen, en masturboi. Miksi pitäisi?

Sir Wyndham

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #47 : Kesäkuu 14, 2005, 22:16:50 »
Lainaus käyttäjältä: "Pomdidali"
^^Ei aina...Olenko siis jotenkin epänormaali?

Et, vain vähän vinksahtanut ehkä ;D j/k

Ihan vakavissaan tosin: poikkeus vahvistaa säännön.

sonear

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #48 : Kesäkuu 15, 2005, 00:51:55 »
Enpä minäkään harrasta masturbointia, mutta en myöskään tuomitse. Periaatteessa ihan sama mulle, vaikka kiinnostava asia onkin. En vain saa siitä mitään kiksejä. :P

Sitä paitsi toisen tyydyttäminen tavalla tai toisella on paljon kivempaa ja mielenkiintoisempaa. Entisen poikaystävän kanssa tällaista sekä seksiä harrastanut, ja minusta se oikeasti oli kiinnostavaa ja tietty kiihottavaa.

Häneltä myös kyselin kaikenlaista aiheeseen liittyvää, ja vaikka vastaukset (jostain kumman syystä :) ) aika niukkoja olivatkin, se avasi silmiäni ja sai kiinnostumaan asiasta entistä enemmän :P

Olen oikeastaan kiinnostunut masturboinnista toisten ihmisten, varsinkin miespuolisten kannalta. Kyllä mulla on hankala kuunnella jos joku tyttö selittää asiasta, sen verran olen vanhoillinen ja sille en voi mitään. Mutta sitten kun pojalta kyselee että kuinka ja missä ja milloin jne... ^^'

Jónsì

• Ankeuttaja
Masturbointi
« Vastaus #49 : Kesäkuu 15, 2005, 01:16:52 »
Lainaus käyttäjältä: "Sir Wyndham"
Lainaus käyttäjältä: "Pomdidali"
^^Ei aina...Olenko siis jotenkin epänormaali?

Et, vain vähän vinksahtanut ehkä ;D j/k

Ihan vakavissaan tosin: poikkeus vahvistaa säännön.

Jos ei kiinnosta, niin pitääkö silti tehdä niin? Aivan. Eipä itsetyydytys ole ihmeemmin minua koskaan kiinnostanut, mutta olen tehnyt vain sitä vain siksi että on ollut tunne että "näin on pakko tehdä, koska muutkin tekee". (Ei ehkä ihan noin vahvasti) Jälkeenpäin tuntuu taas että "mitä järkeä tässäkin taas oli, ei tunnu yhtään paremmalta". Nautintokin on vähän niin ja näin. Ei minulle riitä pelkkä fyysinen nautinto, mieluummin kuuntelen Kylietä kuin runkkaan. (oi, anteeksi sanankäyttöni) Tai voisin vaikka lukea sanomalehteä. Jokaisen oma asia, minä en ketään tuomitse sen takia että tyydyttää/ei tyydytä itseään.