Kirjoittaja Aihe: Avril Lavigne  (Luettu 13114 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

meiram

• Ankeuttaja
Vs: Avril Lavigne
« Vastaus #50 : Huhtikuu 08, 2007, 21:09:53 »
Juu. Olen pitänyt Lavignesta varmaan siitä lähtien, kun kuulin sitä siskoni oven takaa - noin kolme vuotta sitten, 10-vuotiaana, siis. Suosikkilevyni on luultavasti Under My Skin, koska siinä on paras asenne, sanoitukset ja kappaleet. Ensimmäisen levyn Naked'in ja Too Much To Ask'in sanat ovat kanssa ihanat.

Mutta uusimman - Girlfriendin - osalta täytyy sanoa, että olen tosissani pettynyt Lavigneen. Hänestäkin näyttää kasvaneen tavallinen britney-kopio, joka on 'punk'. Ennen tyttö edusti 'sitä jotakin erilaista', osasi kirjoittaa ja tehdä musiikkia. Girlfriend jo kuulostaa toivottomalta, mutta sanat, voi taivas. "In a second you’ll be wrapped around my finger / ‘Cause I can, cause I can do it better /There's no other, so when’s it gonna sink in /She’s so stupid, what the hell were you thinking?" Miten tämä muka eroaa Pussycatdollsien ja Jessicasimpsonien kansoittamasta naisartistivirrasta?! Säälin Lavignea jo valmiiksi, kun hän jossain haastattelussa totesi 'ettei voi uskoa miten tyylitön oli uransa alkuaikoina' - juuri Lavignen pukeutuminen on auttanut minua löytämään tyylini.

Jotkut voivat sanoa, että Avril on kasvanut aikuiseksi, mutta minut hän on vain pettänyt.

Häpeä, Lavigne. Nykyisin kun kerron kuuntelevani Lavignea, joudun korostamaan, että nimenomaan sitä vanhempaa, koska en halua ihmisten luulevan, että fanitan sitä pop-prinsessaa joka hänestä on tullut.

Ja toivon ettei nyt loukannut ketään, joka uudemmasta tuotannosta pitää. Minä en.

Vennlaa

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #51 : Huhtikuu 15, 2007, 18:49:47 »
Itse odotan levyn ilmestymistä. Nimipäivälahjaksi sen paketista varmaankin saan. No, sehän nähdään. 
  Avril loistaa aina, mutta Girlfriend - biisi ei oikein ollut mieleen. Tai, miten sitä voisi kuvailla. Uusimmassa Suosikissa & Demissä sentään on julisteita hänestä.

Phoebe

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Heinäkuu 01, 2007, 14:40:19 »
Omistan Avrilin kaksi levyä, Let Go ja Under my skin. Uusinta en ole ainakaan vielä hankkinut, en kamalasti tykännyt Girlfriend-kappaleesta, mutta ihan hyvä sekin on. Hankin kyllä varmasti uusimman myös jos löydän sen jostain halvalla.

Under my skin on tosi hyvä. Paljon parempi kuin Let go. Tykkään myös Let gon kappaleista paljon, mutta eivät ne niin hyviä ole kuin tuon. Complicated ja Anything but ordinary ovat Let gon parhaat kappaleet. :)

Under my skin on kyllä yks parhaista levyistä. Suosikkejani siitä on Fall to pieces (paras Avrilin kappale, aivan ihana<3), Slipped away, Take me away ja Nobody's home. Oikeastaan tykkään kyllä kaikista kappaleista mitä Under my skin levyllä on.

Poissa Meenai

• Helmisimpukka
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #53 : Elokuu 11, 2007, 13:47:58 »
Avril LAvigne on ihan paras. Tai lähes paras. Omistan kolme Avrilin levyä, Let go ja The best damn thing. Meniköhän oikein? No kuitenkin. Pidän uudesta levystä enemmän. En kuitenkaan näistä nopeista kappaleista vaan Innocence, When You´re gone ja Keep holding on ovat tosi tosi hyviä kappaleita. Niissä on todella kaunis melodia ja sanat ovat todella kauniita. Huomaa vähänkin suomentamalla. Tällä vanhemmalla levyllä Losing Grip on paras. Se on jollain lailla erilainen tai... jotain. Se vaan on hyvä ja mukaansa tempaava kappale.

herby

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Syyskuu 14, 2007, 22:04:16 »
Pidin aikaisemmin vain parista Avrilin biisistä (mm. Nobody's home <3), mutta isäni osti viiime viikolla hänen uusimman levynsä ja minä hullannuin täysin. Levy on yksi parhaimmista ja olen ehtinyt kuunnella se varmaankin jo sata kertaa. Lempparini levyltä on Innocence. Se on aivan tosi kaunis biisi.

Poissa miki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #55 : Joulukuu 15, 2007, 12:04:41 »
Jotkut voivat sanoa, että Avril on kasvanut aikuiseksi, mutta minut hän on vain pettänyt.

Häpeä, Lavigne. Nykyisin kun kerron kuuntelevani Lavignea, joudun korostamaan, että nimenomaan sitä vanhempaa, koska en halua ihmisten luulevan, että fanitan sitä pop-prinsessaa joka hänestä on tullut.

Kompin. Uusi levy petti minut ihan kokonaan ja varsinkin, kun Girlfriendistä tuli tuollainen listahittirenkutus, olin aika shokeraantunut. Kyllä The Best Damn Thingiltä löytyy ihan nättejäkin kappaleita, kuten When You're Gone, mutta eniten ärsyttää se miten leimautuu juuri tuollaiseksi pop-prinsessafaniksi jos sanoo kuuntelevansa Avrilia.

Mutta hei. Avril Lavignehan olisi tulossa kesällä suomeen! 30.6.2008 Hartwall Areenalle, liput pitäisi tulla myyntiin joskus tammikuussa. Täällä lukee ettei tietoa ole vielä vahvistettu virallisista lähteistä, mutta Avrilin kotisivuilla ainakin lukee kiertuelistalla Helsinki. Whihii. Siistiä. :D
We can leave this world, leave it all behind,
we can steal this car if your folks don't mind,
we can live forever if you've got the time.

Vennlaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Joulukuu 18, 2007, 09:28:15 »

Kompin. Uusi levy petti minut ihan kokonaan ja varsinkin, kun Girlfriendistä tuli tuollainen listahittirenkutus, olin aika shokeraantunut. Kyllä The Best Damn
Thingiltä löytyy ihan nättejäkin kappaleita, kuten When You're Gone, mutta eniten ärsyttää se miten leimautuu juuri tuollaiseksi pop-prinsessafaniksi jos sanoo kuuntelevansa Avrilia.

Mutta hei. Avril Lavignehan olisi tulossa kesällä suomeen! 30.6.2008 Hartwall Areenalle, liput pitäisi tulla myyntiin joskus tammikuussa. Täällä lukee ettei tietoa ole vielä vahvistettu virallisista lähteistä, mutta Avrilin kotisivuilla ainakin lukee kiertuelistalla Helsinki. Whihii. Siistiä. :D

<3 Tulee suomeen, mutta oon myös järkyttyny tuosta girlfriendistä. JA LIL MAMAAA!! auttakaaaa. :'<

NsDead

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Joulukuu 18, 2007, 11:25:08 »
Minäkin hiemen järkyttynyt siitä Girlfriendistä, mutta tiedän Avrilin sanoneen tämän levyn olevan sellainen, jolla hän pitää hauskaa ja kertoo paljon erilaisista tunteista. Levyltä löytyykin paljon erilaisia biisejä. Vanha tuotanto tosiaan oli aika paljon erilaista ja myös vähän enemmän minu makuuni. Toki pidän osasta uusistakin biiseista (When you're gone.. =) ).

Kesäkuuta me kaikki taidamme kuitenki tässä odotella.

Poissa Meenai

• Helmisimpukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #58 : Tammikuu 16, 2008, 16:14:32 »
Kesäkuuta me kaikki taidamme kuitenki tässä odotella.

Minä ja pari kaveriani olemme ehkäpä aikeissa mennä käymään Avrilin keikalla, joten tässä sitä kesäkuuta odotetaan (kunhan vain liput tulisi myyntiin). Luvan saamisessa meni pitkään, mutta lopulta onnistuttiin lupa saamaan.

Minäkin hiemen järkyttynyt siitä Girlfriendistä, mutta tiedän Avrilin sanoneen tämän levyn olevan sellainen, jolla hän pitää hauskaa ja kertoo paljon erilaisista tunteista. Levyltä löytyykin paljon erilaisia biisejä. Vanha tuotanto tosiaan oli aika paljon erilaista ja myös vähän enemmän minu makuuni. Toki pidän osasta uusistakin biiseista (When you're gone.. =) ).

Minä en oikeastaan järkyttynyt, olihan Girlfriend ensimmäinen Avrilin kappale jonka koskaan olen kuullut. Ensimmäisellä kerralla kun levyä kuuntelin, petyin vähän levyn sisältöön, mutta kun pysähtyi kuuntelemaan huomasi, kuinka upeita kappaleita levy sisältää. Suosikkini on ehdottomasti Innocence.

-Meenai

siru

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Tammikuu 23, 2008, 18:06:26 »
Olen ehdottomasti menossa Avrilin keikalle!! :)

Olen samaa mieltä että Avin musiikki on muuttunut hurjasti mutta uudessakaan ei ole mitään vikaa!
Suosikkini The Best Damn Thingiltä ovat ehdottomasti Innocence, Keep Holding On ja The Best Damn Thing :D

Ei millään malttaisi oottaa lippujen tuloa myyntiin!! Ja keikkaankin on vielä yli puoli vuotta  mutta eiköhän se sieltä tule....
Parhaat kappaleet on Complicated, Things I'll Never Say, Tomorrow, Anything But Ordinary, He Wasn't, My Happy Ending, How Does It Feel (<3), Innocence ja Keep Holding On.......

30.6.2008 <3

Saiga

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Helmikuu 09, 2008, 15:39:00 »
Avril on ihan ok. Itse en ole mikään suuri fani, mutta kyllä se tekee ihan hyvää musaa. Silloin kun sitä joskus harvoin tulee radiosta, niin kyl mä ainakin kuuntelen. Mut en mä sitä ihan joka päivä kuuntele. Ja tietenkin haastattelut luen lehdistä ja sillee... :P

Poissa Zirendaril

• Vuotiksen Virallinen Vompatti
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Velho
  • Murpatti
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #61 : Maaliskuu 22, 2008, 11:52:25 »
Oi saakeli, Avril! Täydellistä purkkapoppia, mutta niin täydellistä! Jos Avril ei laulaisi jotain "There was a boy, and there was a girl" tai jotaan sinnepäin, voisi hän todella olla ihan järkevä artisti, sillä oikeasti pidän hänen äänestään. No, käy se näinkin. Ei tee mitään vuoden monimutkaisinta musiikkia, mutta kyllä häntä kuuntelee ihan into piukassa kun sellainen fiilis pääsee joskus tulemaan. Lempikappaleeni on varmaan Nobody's Home tai My Happy Ending, vaikka onhan Hot, When You're Gone ja Keep holding on:kin hyviä. Yhtään albumia en omista, olen vain satunnaiswarettanut kappaleita. Kyllä välillä ihmetyttää, kuinka niin yksinkertaiset ja typerätkin kappaleet voi kuulostaa hyvältä. Girlfriend... XS

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #62 : Maaliskuu 22, 2008, 14:00:04 »
Avril Lavigne? UHH.
Saatoin kuunnella häntä joskus monta vuotta sitten, kun hänessä oli vielä asennetta. Se nuoren tytön itsepäisyys ja olemus oli oikeastaan melkein minulle kuin esikuva, kun aloin kallistua yhä raskaamman musiikin suuntaan. Vaikka kuuntelin jo muutama vuosi takaperin heviä, ei minulle tehnyt tiukkaa kuunnella Lavignen Complicatedia tai My Happy Endingiä.

MITÄ SILLE ASENTEELLE TAPAHTUI?! Nykyään Lavigne on sitä samaa massaa kuin muutkin purkkapopin jankuttajat! Samanlaisia teinimäisiä biisejä kaikki.
Se siitä esikuvasta. Joskus Lavignessa oli asennetta, mutta se on kyllä häipynyt taivaan tuuliin.
Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #63 : Kesäkuu 04, 2008, 22:08:41 »
Hee, muistan tykkäilleeni Avarilista jo heti ekan levyn aikohin. Silloin hänen musiikkinsa oli maailmankaikkeuden parasta ;) Mutta kun nyt, kun tätä kirjoittessa kuuntelen Let Go:ta taustalla, ihmetyttää. Jos Avril julkaisisi Let Go:n nyt, en jaksaisi kiinnostua yhtään - tämä levy on niin tylsä, unohdettava ja rouva A:n silloinen muka-punk-asenne on pahassa ristiriidassa koko plätyn kanssa. Sk8er Boi on kuitenkin kestänyt aikaa ihan hyvin, kelpo kappale.

Under My Skin sen sijaan on mahtava levy - soundit ovat kohdallaan ja biisit ovat todella, siis todella hyviä. Yllättävää (vaihdoin juuri UMS:n soittimeen), tämä on tosiaan edelleen hyvä. Rokkia on sopivasti, mutta se poppimaisuus on edelleen taustalla.

Ja sitten *huokaus* Best Damn Thing. En omista ko. levyä enkä ole edes kuunnellut sitä, joten voin vain puhua radiossa soitettujen biisien perusteella. Keep Holding On oli äärimmäisen tylsä kokemus ja Girlfriend... siihen loppui Avrilin kuuntelu. Se oli yksinkertaisesti sanottuna juuri sitä, mitä en olisi toivonut. Avrilista - ja hänen musiikistaan - tuli juuri sitä, mistä en pidä ja mitä kartan.

Minun ei kai auta muuta kuin jämähtää Avrilin UMS-kaudelle tai sitten odottaa rouvan uutta levyä: jospa, kenties, ehkäpä...?

Avrilin ääni on mukavaa kuunneltavaa, ei häiritse paljon mutta siinä on jotain persoonallista. Ja hänen pukeutumisensa ja asenteensa eivät ole kyllä kauheasti kiinnostaneet minua. Se on se musiikki enemmän kuin se ihminen joka sitä tekee (en nyt väitä, etteikö musiikin esittäjällä tai sen tekijällä olisi minulle mitään merkitystä, mutta tajuattehan: sitä musiikkiahan tässä pääasiassa kuunnellaan).

Ja sitten, lopuksi (koska minusta tuntuu, että kaikki viimeisimmät viestini ovat loppuneet juuri samanlaiseen toteamukseen :'D): ehkä pitäisi vain alistua ja lainata se Best Damn Thing kirjastosta ja tuomita vasta sitten.

Cindu

• Ankeuttaja
« Vastaus #64 : Heinäkuu 13, 2008, 21:26:00 »
Avril Lavigne on tosi hyvä mielestäni. Hänellä on hieno ääni ja mahtava asenne. Se on hienoa nähdä että hän keksi itsee biiseihinsä sanat. Hänellä on hienoja ja erinlaisia biisejä.

Poissa Shirlene

• Introvertti 110%
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #65 : Heinäkuu 14, 2008, 19:49:05 »
Avril on kuulunut lempiartisteihini jotain vuodesta 2004, joskus Under my Skin:in ilmestyttyä. Yleensä kuuntelen vähän raskaampaa musiikkia, mutta Avril, hänellä vain tulee niin käsittämättömän hyvää musiikkia, en voi olla kuuntelematta sitä. Kun kuulin ensimmäisen kerran Nobody's home-biisin (<3), olin ihan myyty. Ostin välittömästi Under my skinin ja vanhemman Let go:n. Let go on Avrilin levyistä ehkä huonoin - on siinä pari tosi hyvää biisiä, kuten Skater boy, Complicated, Losin grip ja tomorrow, mutta niistä muista levyn biieistä en liiemmin välitä. Muutenkin muut levyn biiseissä ei ollut muistiin jääviä lyriikoita tai melodioita.
 Ehdottomasti taas paras Avrilin levy on tuo Under my skin. Tykkään oikeastaan kaikista sen biiseistä, korkeimmille paikoille nousee kyllä Nobody's home, Fall to Pieces, Take me away, Slipped away ja My happy ending. Selvästikin tässä albumissa oli vakavamielisempää touhua, lyriikat ja melodiat paaljon parempia kuin edellisessä. Hämmästykseni tosin Let go on eniten myydyin Avrilin albumeista (16 miljoonaa, kun taas Under my skin on myynyt 10 miljoonaa ja The best damn thing "vain" 5 miljoonaa.)
Uusin albumi, The best damn thing oli aluksi pienoinen pettymys. Girlfriend-singlen tullessa oli ihan että mitä-? En edelleenkään pidä kyseisestä kappaleesta, mutta joskus se menee - vaikka onkin käsittämättömän typerä kappale. Se on kyllä humoristinen ja näin, mutta jokin siinä ei iske. Lemppareikseni parin kerran kuuntelun jälkeen nousi ehdottomasti Runaway, Innocence ja Keep holding. Mutta esimerkiksi I can do better:iä ja levyn nimikkokappaletta en_voi_sietää. *huoh*

Avrilin ääni sitten. Se on upea; tykkään kauheasti äänen vivahteista ja sen pehmeän särmäkkyydestä. Live-esiintymisetkin ovat selvästi parantuneet, mitä olen esintymisiä nähnyt.

Avril on selvästi aikuistunut, onneksi. Olihan se silloin aluksi ihan kivaa vaihtelua, se sen asenne (kun kaikki Britneyt sun muut vilautteli/lee koko ajan), mutta pidän paljon enemmän "nykyisen" Avrilin asenteesta yms. Hän meni naimisiin, hän sopi mallisopimuksen (?), teki elokuvarooleja - hän on selvästi muuttunut/aikuistunut nainen. Jo Under my skin-albumin aikoihin ja sen jälkeen oli  huomattavissa muutosta - Avril värjäsi hiuksensa, muutti hieman asennettaan, muuttui tyylikkäämmäksi (!).

Moni täällä on valitellut Avrilin tyylistä ja siitä, että se on muka olevinaan niin punk, vaikkei ole. Tietääkseni Avril on itse haastatteluissa sanonut, ettei ole koskaan sanonutkaan itseään punkiksi tai sen puoleen musiikkiaan, vaan pikemminkin poprockiksi.
Lisäksi on valiteltu siitä, että Avril ei ole oikeasti tehnyt kappaleitaan. No, en minäkään usko, etä hän täysin kokonaan niitä on tehnyt, mutta kyllä varmasti jonkin verran. Ihmettelenpä vain, että mistä te voitte tietää, onko hän itse tehnyt niitä vai ei. Miksi ne, jotka olisivat muka oikeasti tehneet ne, antaisivat Avrilin saada kunnian?

No kaikilla on tietysti oikeus omaan mielipiteeseen ja näin :)

- Shirlene

Pst. Kuuntelin tätä kirjoittaessani Avrilin Fall to pieces-biisiä :)
"A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one."

aijju

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Syyskuu 07, 2008, 16:56:43 »
Mun lempiartisti, rakastan Avrilia musiikkineen vaatteineen ihan mahottomasti. Sillä on kaunis lauluääni, akustisissa liveversioissa jokseenkin rosoinen, mutta eihän se haittaa. Avril on tosi hehkeä, sillä on ihana tyyli, ja se on mun tyyli-ikoni. : D Sillä on niin omaperänen tyyli, pidin enemmän vanhasta poikatyttötyylistä, kun nykyisestä. Mun mielestä Avrilin entinen musiikki oli pop-rockia, rock-punkia, ja nykyinen sitten pop-rockia ja rockia muuten. : D

Poissa Zamira

• Valehymy
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin31142
« Vastaus #67 : Maaliskuu 26, 2011, 09:34:59 »
Avril Lavigne - toisiksi parhain bändi/artisti minun listoillani. :)
Avrililla on ihana ääni ja musiikki, mitä hän tekee, on ihan mahtavaa. Lemppareita on vaikea sanoa, sillä niitä on niin monta, mutta esim. nämä: When you're gone?, What the hell?, Smile ja Everbody hurts. Muutenkin uusimmalla levyllä on niin monta hyvää biisiä, että voisin luetella ne kaikki. <3
Olen kuunnellut tätä artistia vasta vähän aikaa, joten on vaikea sanoa, onko tämä "uusi" musiikki parempaa kuin "vanha". En myöskään omista yhtäkään levyä, mutta suunnitelmissa on lähiaikoina tilata Let go-albumi.

Hyvää musiikkia :)

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #68 : Maaliskuu 26, 2011, 11:19:46 »
Lempparini <3
Avrililla on ihana ääni ja hyviä biisejä. Uusi levy on aivan mahtava! Biisit on paljon muiden levyjen biisejä herkempiä. Lempibiisejäni ovat mm. Smile, When you're gone, Best Damn thing ja Wish you were here. Goodbye Lullaby on mielestäni Avrilin paras levy.
Ensimmäisen kerran kuulin Avrilin musiikkia ehkä joskus kolmannella luokalla. Girlfriend kuulosti hauskalta. Ehkä vähän alle puoli vuotta sitten kuuntelin artistin muita biisejä, ja tykästyin. Minulla on Goodbye Lullaby ja The Best Damn Thing-levyt.

Avril on paras! <3
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2011, 12:46:40 kirjoittanut Omppu »
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #69 : Huhtikuu 17, 2011, 12:52:49 »
Avril osaa laulaa tosi hyvin ja hänellä on mahtava ääni. Goodbye lullaby on Avrilin paras levy. Parhaita biisejä uudelta levyltä on wish you were here, darlin' , I love u ja Smile. Ja muita lemppari biisejä olis when you're gone, my happy ending, girlfiend...Onhan niitä vaikka kuinka! En nyt jaksa luetella. Ai niin, what the hell on myös ihana. Avrililla on omaperäinen tyyli. Ja ääni on persoonallinen, pehmeä, ei sellainen tavallinen jota kuulee joka paikassa. Totta kai kaikilla on persoonallinen ääni ja kaikkien ääni on erilainen ja omalla tavallaan omaperäinen, mutta Avrilin on erikoinen, sellainen jota on mukava kuunnella ja johon ei heti kyllästy. Avrilin videotkin on hyviä. :)