Kirjoittaja Aihe: Avril Lavigne  (Luettu 13747 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

vegetable

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #25 : Joulukuu 18, 2003, 22:21:52 »
Hmm, heti kun kuulin häntä ensimmäisen kerran minä vaikutuin. en tiedä, teki mieli pomppia, complycated oli aivan ihana, ja vaikka avril on jo ''mennyttä kamaa'' eli hänestä ei hetkeen olla kuultu, on hän silti pysynyt korvissani biiesillään. Hänen tyylinsä on kiva, eiliian punkkari/hoppari vaan sellainen hassu? Varsinkin krakat! Ihq!
musaa kuuntelee mielellään, mutta lippuja keikalle en ostaisi, avrililla ei löydy jotenkin sitä ''oikeaa'' lavashowta.

Lempibiisini, varmaan i'm with you, ja sk8ter boy, en tiedä, mutta minä vain tykästyin heti musaan.

Poissa Starpiks

• ヘルムットじゃないよ
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • "Olette sangen rumia ollaksenne keijuja"
  • Tupa: Puuskupuh
Avril Lavigne
« Vastaus #26 : Joulukuu 18, 2003, 23:10:01 »
Lainaus käyttäjältä: "Sirima Granz"

---
Se siitä poikatyttö-skeitti-punk-rokkari-imagosta. Sitä paitsi hänen musiikkinsa on mielestäni lähinnä poppia, ei rokkia. Ja itse neitonen sanoi jossain haastattelussa että on kivaa olla rocktähti! Ja että hänen kappaleensa olisivat rokkia. Ja pah. Poppia hän laulaa.

Jos nyt sen verran tykkään pilkusta, niin jos sanoo olevansa rocktähti, ei se aina tarkoita "rocktähteä". Nightwishkään mitään rockia soita ja silti Nightwishin pojat räkättävät huoletta että "tätä se rokkistaran elämä on".

Minä tykkään Avrilista. Tai ehkä ennemmin Avrilin musiikista, koska en lue mitään artikkeleja Avrilista (tai siis, jos eteen tulee niin tietty, mutta minä en fanita _Avrilia_, minä fanitan _musiikkia_ [ja ennen kuin riemastutte, teen näin kaikkien artistien ja bändien kohdalla]). Avrilin musiikki on sekalaista rokkipoppia, ehkä hieman punkvivahteista. Minulle se toimii, minä tykkään. Avrilin laulut eivät myöskään yritä olla mitään muuta kuin on, n. 17-vuotiaan tytön lauluja elämästä ja omista jutuista. Miksi Avrilin pitäisi tehdä jostain muusta lauluja?

Avrililla on oma juttunsa ja uskoo siihen ja se toimii. Ei sitä pakko ole kuunnella ja vaikka myönnän ettei Avrilin ääni maailman paras ole, se ei haittaa. Ei tarvitse olla täydellinen, että minä voisin kuunnella :p  Kunhan vain on joku juju, millä minut saa mukaan ja tykkäämään.

Tästä hirveästi parjatusta "Sk8er boi" -biisin kirjoitusmuodosta vielä sen verran, että Sk8er boi on puhekieltä kirjoitettuna. Niin kuin Avrilin biisit kaikki ovat, puhekieltä kirjoitettuna. Ja niin kuin Eminemin. Ja niin kuin... pitääkö aloittaa? Pitäisikö sitten kaikki laulut maailmassa olla täydellistä kirjakieltä? Ne kuitenkin ovat _lauluja_, ja jos puhekieli toimii, se toimii. Että antakaa sen kirjoitustavan nyt olla.

Ja ennenkuin kukaan aloittaa, tämä on vain _minun_ mielipiteeni.

Muoks: Herranjestas, en ollut edes muistanut että olin kirjoittanut tänne. Nyt kun hieman kauemmin olen kuunnellut Avrilin ekaa cd:tä (en ole kuullut uudelta albumilta muuta kuin puolikkaan... no sen biisin jota ne radiossa soittaa) niin mielipide on vaihtunut, mutta ei paljon. Edelleen en tiedä hänestä oikein mitään, mutta minusta se ensimmäinen cd edelleen on ihan ok. Vähän tylsäksi se saattaa muuttua ajan kuluessa, mutta se on huoletonta ja mukavaa. Ei kaiken musiikin muuta tarvi ollakaan.
"The shortest verse in the Bible is, "Jesus wept". The only thing wrong with it is the past tense." -Fred MacIntire, Something Positive

No oonhan mä sentään sukua insinöörille... *pnish*?

Riisipuuro

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #27 : Joulukuu 26, 2003, 21:46:12 »
Pidän Avrilista erittäin paljon ja hankin CD:n melkein heti. Hän on lempilaulajani ja kunnioitan hänen asemaansa erittäin paljon. Avril ei ole kuitenkaan jumala minulle.
Paras biisi on "Too much to ask" tykästyin siihen melkein heti, se on kyllä aika hidas että en oikein halua kuulla sitä kun olen remuamismistuulella..
Remuamistuulella parasta avrilia on Sk8er boi!
*odottelee tulevaa CD:tä*
Avril on tosin surkea lavaesiintyjä äänen kannalta, mutta ainakin hän uskaltaa laulaa livenä eikä playbackinä.

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
Avril Lavigne
« Vastaus #28 : Joulukuu 31, 2003, 00:00:32 »
Joo, mä tykkään Avrilista.  Sen sävellykset on hyviä, ja sanotukset kans. Tytöllä on tosi hyvä ääni.

Paras biisi on ehdottomasti Losin' Grip. Unwanted ja Mobile on kans tosi hyviä. Huonoin biisi... Ei kai sellasta ookkaan. Sk8ter Boi ja Complicated on vaan niin puhkikuunneltuja nytte... Oon kuullu niitä liikaa, mutta en kiellä etteikö ne olis hyviä. I'm with you on tosi nätti kappale ja me mun yhden kaverin kanssa tykätään siitä kans yli paljon (me soitetaan sitä meidän bändikoulussa...)

Ite en levyä valitettavasti omista, mutta mulla oli se viikon kamulta lainassa, ja osaan sen melkein ulkoa...
Forces collide.

Aikon

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #29 : Heinäkuu 01, 2004, 16:17:23 »
Joo, minäkin pidän tästä artistista.
Tosi hyvä laulamaan, eikä äänessäkään ole moittimista.
Levy löytyy ja on tosi hyvä! Lempikappale on hankala päättää, kun melkein kaikki on niin mielettömän hyviä...
No, lempikappaleet on Losing grip, Complicated, Sk8er boi ja I´m with you. (Eli neljä ensimmäistä)

Kuten jo jackie sanoi, niissä on enrgiaa. ;)

Ecera`s Darkness

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #30 : Elokuu 15, 2004, 16:12:12 »
Minä pidin Avrilista heti alusta alkaen. Tosin Sk8er boi:sta en ole koskaan pitänyt, mutta viimeistään Losing grip herätti minut.
Avrilin uusi levy Under my skin yllätti minut todellakin. Jos piti Let go-levystä ja etenkin Losing gripistä, Under my skin on loistava! Together, My happy ending ja Nobody`s home-biisit nyt vain esimerkkinä ovat selkeää parannusta entisestä ja aivan mahtavia! Avrilin äänikin on kehittynyt roimasti ja siihen ei voi kyllästyä.
Avril ei ole mikä tahansa teinipoppari, kuten jotkut vain Complicated-biisin kuulleet luulevat. Iän myötä Avrilista on tullut entistä rokahtavampi ja aina vain paranee.
Myös se, että tyttö kirjoittaa biisinsä itse, nostaa Avrilin osakkeita. Ei kovin montaa Avrilin ikäistä rokkaria voi pitää näinkin varteenotettavana. Mutta Avril tosiaan näytti taitonsa alusta lähtien ja muutaman vuoden kuluttua saamme varmasti kuulla entistä menevämpää rokkia.
Pikkukaupungin radikaali todella löi itsensä läpi ja toivon ettei hänen uralleensa näy loppua.

Ja btw, riippuu konsertista, mutta ne jotka Avrililta olen kuullut livenä, ovat olleet hyviä.

Beth

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #31 : Elokuu 15, 2004, 17:15:55 »
Minäkin pidän Avril Lavignesta. Häneen "tutustuin", kun olin matkalla, ja siellä näkyneeltä musiikkikanavalla soi jatkuvasti Complicated. Mielestäni video oli hyvä, ja päädyin sitten ostamaan cd:n( Let go). Se oli parempi kuin luulin, ja kuuntelin sen lähes puhki silloin v.2002. Odotin kovasti uutta cd:tä, ja sen ostin kesäkuun alussa. Sekin oli loistava, itseasiassa parempi kuin edellinen, raskaampi, ja olen kuunnellut sen nyt kesällä lähes joka päivä. Avrilin parhaina biiseinä pidän My happy endingiä, Sk8er boi ja Together. Avrilistä pidän myös sen vuoksi, ettei hän ole musiikkivideoillaan lähes alasti, niinkuin eräät artistit nykyään tekevät. On hienoa, että hän kirjoittaa biisinsä itse, koska olen hiukna kyllästynyt artisteihin, jotka laulavat muiden heille tekemiä biisejä.( Suomen biiseistähän Risto Asikainen lienee valtaosan kirjoittanut.) Seuraavaa cd:tä odottelen jo, kun tuo Under My Skin alkaa olla jo loppuun soitettu, ja soaan suurimman osan biiseistä ulkoa.

Twilicca

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #32 : Elokuu 15, 2004, 18:19:49 »
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Muutaman vuoden päästä kukaan ei enää muistakaan Avrilia. Siitä minä olen hyvilläni.

http://www.freewebs.com/avril_lavigne_rowkz/avril%20quotes.html

"I created punk for this day and age. Do you see Britney walking around wearing ties and singing punk? Hell no. That's what I do. I'm like a Sid Vicious for a new generation. People look up to me and want to be me. And that's fine, just don't try to copy the sh** I do!"

http://www.info.tampere.fi/l/messukyla/turmelu/jutut/arkisto/wanha/jlegendat.htm <- niille tiedoksi jotka eivät Viciousta tunne

Niin, minä inhoan Avrilia. Oikeasti vihaan. Väittää musiikkinsa olevan punkkia ja yksikään hänen biisinsä ei sellaista ole, sanoo ettei käytä meikkiä ja että on aito sekä ei paljastele. Noh, meikkiä on kyllä todellakin paljon ja olen nähnyt Avrilin päällä sellaisen typerän hyvin lyhyen hameen ja muutamissa kuvissa näkyy oikein reippaasti kaikkea, viettelevällä ilmeellä korostettuna.
Ei se minua niin kovasti häiritsisi jos ne olisivat vaikka vain pelkkiä kuvia varten, mutta Lavigne on itse sanonut ettei anna kenenkään muun päättää itsestään ja asioistaan. Nyt hän on kyllä jo samalla tasolla Britneyn kanssa.
Asenne? Pah. Typerää mukamas ihailtavaa uhoamista. Punk? Avril varmaan koskaan kuullutkaan kuin nimen. Skeittaus? Kauankohan häneltä meni opetella pysymään laudan päällä Complicated videotaan varten? Ei massaa? Kyllä, juuri sitä.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
Avril
« Vastaus #33 : Elokuu 22, 2004, 14:04:02 »
Minä en pidä hänestä. En tiedä miksi...johtuu varmaankin siitä, että hän esittää musiikkivideoissa niin kovaa (mikä sana!). Se johtuu varmaankin osaksi näiden musiikkivideoiden ohjaajasta, mutta onhan siinä pakko olla Avrilia itseään, sillä onhan hän kaikissa valokuvissa ja haastatteluissakin hiukan rasittava keskisormineen ja sillein. Aika lapsellista minusta. Sitten hän puhuu, että on niin erillainen kuin Britney Spears (en kyllä pidä hänestäkään). Hän on itse sanonut, että ei pukeudu itse julkisesti paljastaviin vaatteisiin, mutta uusimmassa musiikkivideossaan hän hyppii pikkuhoususillaan. Eihän se ole kamalaa, mutta Avril ei taida pysyä sanojensa takana.
En kamalasti pidä hänen musiikistaan. Se on sellaista rasittavaa rämpytystä ja rääkymistä. Ei Avrililla ole lauluääntä.
"Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä."

Beah

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #34 : Elokuu 22, 2004, 14:49:18 »
Oikeastaan en kuuntele arvillin kaltaista musiikkia paljoa, mutta tästä tykkään. Siinä on paljon energiaa ja jotain mikä ottaa mukaansa. Sanat ovat nätit ja Avrillin tyyli on joku ihanin <3

Livenä avrilli on todellakin aika surkea. Ääni värähtelee ja se ei kuulu minnekkään. Kuulostaa siltä, kuin kaikki menisi nuotinvierestä ^^;;

Mutta muuten, minä itse omistan avrillin ekan levyn ja se on todella hyvä [Tai siis oli, en mä sitä enää kuuntele]
Ja tässä toisessa levyssä, on mielestäni paljon kuunneltavia lauluja (: Voisihan sen joskus vaikka ostaakkin, jos rahaa löytyy -.-"

SunShine

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #35 : Elokuu 25, 2004, 23:16:34 »
Minä jäin koukkuun (voiko noin sanoa?) Avriliin joskus vuonna nakki ja makkara (no joskus 2002, emmie muista) kun näin ihan ensimmäisen kerran complicated-videon MTV:llä. Siinä oli heti sitä "jotain" joka oli niin ihanaa ^^

Mä sitten heti koulussa kerroin ja muutkin siitä tykkäsivät ^^
Ei me sitä nimeä edes muistettu (miä olin eka joka muisti ;D) ja se oli vaan "se-tyttö-joka-menee-ostarille-ja-tuhoaa-kaikkea" -tyyppi.

Kuljetin Let Go -levyä - heti saatuani sen käsiini - joka paikkaan.
Kannet on ihan rikki ja levyssä on naarmuja joka paikassa, mutta kyllä se vielä toimii.
Ja minähän olen siis sellainen, että jos jotain fanitan niin sitten fanitan kunnolla ja hankin fanikrääsää sun muuta tavaraa (mitenniinseko?) Ja hyllystä löytyy kaikkea paidoista dvd:hen sun muuta. Ja kaikki vaan sen takia että isälläni sattuu olemaan "suhteita" näihin BMG:n tyyppeihin jotka noita juttuja ihan minuu varten toimittelevat isille ^^

Avrilin musiikki on mielestäni aivan mahtavaa! Koko Under My Skin levy oli ihan ylläri-ihana, senkin jälkeen minkä suosion Let Go saavutti... ^^
Kaikki biisit aivan... siis ihania!

Musta nyt jotenkin tuntuu, että mä olen ainoa ihminen jonka mielestä Avril kuullostaa hyvältä livenä...? No, kaikilla on omat mielipiteensä ^^

Arvostan myös sitä, että hän tekee itse biisejään. Se on hyvä, se ^^
Minua vain on aina jotenkin... ällöttänyt(?) sellainen tekemällä tehty bändi/laulaja ja Avril ei käsittääkseni sellainen ole.

Laputius

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #36 : Elokuu 27, 2004, 22:22:07 »
Multa löytyy se Avrilin eka levy (jonka ostin, koska sain sen kuudella eurolla kirpparilta). Pari biisiä on ihan hyviä esim. sk8er boy ja complicated, kun niissä on jotain asennetta, mutta loput biisit on semmosia lällyjä lurituksia, joita ei jaksa kuunnella, kun pari kertaa (esim.I'm with you). Se uus biisi sitten onkin sellasta rasittavaa räminää, josta ei tuu loppua.

On se Avril ihan hyvä artisti sen ikäseksi, mutta toivotaan, että se vähän kehittyisi.

Typhon

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #37 : Lokakuu 26, 2004, 12:22:18 »
Kyllä tuo uusin levy Avril Lavingelta on sulattanut minunkin sydämeni. Se Def Leppardin ja Cranberriesin ristinaitokselta kuulosta musiikki saa jatkuvasti ihon kananlihalle ja minut laulamaan biisien mukana tunteella.

Vaikka uskon Avril Lavingen olevan edelleen tilaustuote, uusimmasta levystä ei silti rahastukselta haiskahtavaa filleriä löydy yhtäkään. Uusimman levyn parasta antia ovat mielestäni ehdottomasti biisit Nobody's home ja Fall to pieces. Silkkaa neroutta musiikkirintamalta, mutta kiitokset menevät silti musiikkiyhtiöiden säveltäjille, Avril Lavingen sijaan.

Nyt 19-vuotias Avril omaa lisäksi mielenkiintoisen kuvan aikuisuudesta, sillä hän sanoi julkisuudessa kerran, että "Minusta on tulossa aikuinen, sillä rakastan känniin tuloa!".

Hagger

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #38 : Marraskuu 28, 2004, 20:07:23 »
Avril Lavinge... Niiiiiiin ihana laulaja kuin olla ja voi.
Hänellä on aivan mahtava ääni ja hänen kappaleensa on mahtavia.

Pidän eniten kappaleista Dont Tell Me, My Happy Ending ja monista monista muista. En ole varma kirjoitinko oikein, mutta toivottavati ymmärrätte mitä tarkoitan.
Avrilhan on "leimattu" Vihaiseksi nuoreksi naiseksi, se ei minua haittaa...
Minusta tuntuu että Avril on kuitenkin oikeassa elämässä sympaattinen(??) ja muutenkin ihan normaali henkilö ja persoona. En tiedä arvelen vain....
En muuten sitten ole lukenut muita viestejä täältä joten en tiedä jauhanko samaa ja vanhaa asiaa.... Anteeksi.

motiivi

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #39 : Marraskuu 30, 2004, 15:45:30 »
My Happy Ending nostaa kylmät väreet päähän. Ihana.

Avrilin skeitti-imago ei ole tekaistu. Hän skeittaa oikeasti, on skeitannut jo ennen kuin lähti musiikkialalle. Kai hän käyttää skeittiä myös ns. "hyväkseen" imagoaan varten.

JA AVRILIN MUSIIKKI EI OLE PUNKIA. EI PUNK-ROCKIAKAAN.

Poissa Tuskanenkeli

• Hirnyrkki
Avril Lavigne
« Vastaus #40 : Marraskuu 30, 2004, 19:31:05 »
Kieltämättä Avril laulaa ihan hyvin noin nuoreksi. Ääni oli jotenkin omaperäinen kun ensi kerran kuuli. Vaikka sitähän voisi tietenkin aina parantaa. Nyt tuntuu vain jotenkin että Avril Lavigne kakkosia on joka paikassa. Uusia artisteja, joilla on niin samanlainen tapa laulaa...

Imagosta en sano mitään. Siitähän sanotaan yhtä ja toista, ja uskonkin sen että tämä on esim. skeitannut aiemminkin. Mutta toisaalta en sanoisi että Avril päättäisi täysin itse kaikista pukeutumistyyleistään tms. Minun mielipiteeni.

Eli lopputulos, että Avril kuuluu näihin "ihan-okei"- laulajiin. Ei ärsytä, mutta toisaalta ei säväytäkään.
Here's looking at you, kid.

Sharida

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #41 : Joulukuu 31, 2004, 21:38:50 »
En erityisemmin pidä mutta yksi biisi josta pidän todella paljon (mistä lie johtuu) on nobody´s home. Se on jotenkin kuin elämääni. Sävel biisissä on kaunis. Olen huomannut että neito on kypsynyt siitä ekasta hitistään. Biiseistä on minusta tullut jollakin tavalla erinlaisempia. Mutta en mikään fani ole, yksi biisi on vain kolahtanut.

Elwen

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #42 : Heinäkuu 04, 2005, 18:38:11 »
Avril saattaa olla ärsyttävä, rasittava ja vaikka mitä muuta, mutta enhän minä kuuntele hänen puheitaan vaan hänen musiikkiaan.

En ole Avrilin fani. Omistan kuitenkin "Let go"-levyn. Minusta se on ihan rattoisaa kuunneltavaa :) Kuuntelen sitä yleensä silloin, jos rentoudun vaikkapa ollessani netissä, taustamusiikkina. Siinä on minusta aika paljon ihan kuunneltavia biisejä (I'm with you, Sk8r boi, Take me away, Complicated jne.) Myös ne, joita minun levylläni ei ole eli nämä vähän uudemmat ovat mukavia.

Mikä Avrilissa sitten viehättää, tai siis hänen musiikissaan. Hmm. Minusta ne laulut on vaan niin rentoja. Ei tarvitse uppoutua niihin. Hänen lauluäänensä tuntui aluksi jotenkin lapsekkaalta, mutta siihen tottui.

Oona

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #43 : Heinäkuu 05, 2005, 09:28:09 »
Avrililla on kyllä tyyli ja asenne paikallaan. Miekin arvostan artisteja ja bändejä, jotka tekevät itse musiikkinsa, se kuulostaa heiltä itseltään. Lavaesiintyminenkin on kohdallaan (olin Soundwavessa) eikä minnua haittaa ne sen jutut. Saahan sitä sanoa oman mielipiteensä. Tosin joskus se taitaa mennä vähän yli.
Monet inhoavat Avrilia ehkä hänen imagonsa takia. Mie katsoin kerran jonkun ohjelman, olisiko ollut musiikkiteleviosta. Siellä oltiin haastateltu Avrilia ja tämä haastattelija kertoi tytön muuttuneen täysin haastattelun jälkeen. Avrilista näkyy päälle vain imago.
Avrilin biisit on hienoja ja niitä löytyy laidasta laitaan, kevyempää ja raskaampaa. Jokaiselle jotain. Sanoituksetkin on miusta tosi hyviä ja ne "koskettaa". (kauhean sana muuten). :)

alcor

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #44 : Elokuu 06, 2005, 14:47:31 »
Avril Lavigne on aika riistiriitainen hahmo. Ensimmäisen levyn aikana olin erittäin paljon sitä mieltä, että hän on taas yksi näistä, joka haluaa olla erilainen, ja siksi pukeutuu löysiin housuihin ja laulaa skeittareista. Mutta toinen levy on jo aika klassikko.

Epäilen, että Avril itse pääsi ääneen vasta toisen levyn aikana, ja jotenkin minusta tuntuu, että tämä Avril on aito. Skeittipuuhat ovat jääneet, mikä on hyvä, ja musiikki on saanut tilaa. Ensimmäiseltä levyltä ei jäänyt oikeen mikään biisi erityisen hyvänä mieleen, vaikka pitää myöntää, että levyn omistan ja.. nojoo, osaan laulutkin aika kiitettävästi ulkoa, mikä tuli todistettua Soundwavessa kesäkuussa.

Joka tapauksessa. Toisen levyn myötä olen oppinut oikeasti arvostamaan Avrilia lauluntekijänä ja ihmisenä. Tykkään musiikista oikeasti, ja levyn parhaita ovat Together, Who knows, How Does It Feel ja Slipped Away. Tykkään.

Sohvilainen

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #45 : Lokakuu 24, 2005, 21:10:33 »
Minusta Avril on paras ja ihailen häntä suuresti. Toinen lempi laulajistani, mutta kuitenkin se kaikista paras. Avrililla on hyvä tyyli ja asenne. Laulaa mahtavasti, laaja ääniala pääsee todella korkealle ja myös matalalle. Ja äänen voima ei korkeissa äänissä häivy.

Sanoitukset ovat mahtavia, riimit ja kaikki. Miten kukaan edes osaa keksiä noin hyvin? Melodiat tarttuvia ja hyvin nekin on tehty.

Avril sanoo aina, ettei halua kaikenmaailman meikkaajien laittaa itseään vaan hän laittaa tukkansa ja meikkinsä itse. Yeah, Avril rocks!

Minusta Avril laulaa livenäkin todella hyvin. Ja se on hyvä, ettei hän laula IKINÄ PlayBackiä. Enkä kyllä ole sellaista kuullutkaan.

(Ja ihan tiedoksi vain, rockia se laulaa/soittaa)

Coccinelle

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #46 : Lokakuu 25, 2005, 19:29:50 »
Itsekin pidän tästä artistista. ^.^ Isoveljen kautta varmaan kuulin tästä ensimmäisen kerran ja aloin sitten itsekin pitämään tästä. Itse omistan vain levyn Under my skin, mutta pitäisi hankkia se toinenkin. :D (vai onko niitä enemmänkin?) Siinä musiikissa on energiaa ja sitä on kiva kuunnella ilman että tulee kauhean masentuneeksi, surulliseksi, hysteeriseksi, pirteäksi tai sillälailla. Pysyy ihan omana itsenään. *reps* Niin että tästä musiikista tykkään.

Poissa Saffy

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Avril Lavigne
« Vastaus #47 : Helmikuu 14, 2006, 19:50:52 »
Omistan Let Go-levyn ja Under My Skin on tällä hetkellä kirjastosta lainassa. En oikein osaa sanoa kumpi niistä olisi parempi, tosin tällä hetkellä olen kovin ihastunut Under My Skinin biiseihin. Kaikkiin niihin. Pari päivää olen kuunnellut pelkästään niitä.
Pitäisi joskus ostaa tämäkin levy omaksi.

No niin, kun nyt sain tuon ihkutuksen lopetettua: Minä rakastan Avrilin musiikkia. Se on niin ihanan energistä ja vaikka mitä. Sanoitukset ovat todellakin upeita, Avrilin ääni on kovin kaunis ja joo. Minä vain pidän hänen musiikistaan ihan älyttömän paljon.

Lopuksi; tämän hetkisen ihkutusbiisini sanat:

Who Knows

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

Why do you look so familiar?
I could swear that I have seen your face before
I think I like that you seem sincere
I think I’d like to get to know you a little bit more

I think there’s something more
Life's worth living for

Who knows what could happen
Do what you do
Just keep on laughing
One thing’s true
There’s always a brand new day
I’m gonna live today like it’s my last day

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

How do you always have an opinion
And how do you always find
The best way to compromise
We don’t need to have a reason
We don’t need anything

We’re just wasting time
I think there’s something more
Life's worth living for

Do what you do
Just keep on laughing
One thing’s true

Find yourself
Cause I can’t find you
Be yourself
Who are you?
Find yourself
Cause I can’t find you
Be yourself
Who are you?

Do what you do
Just keep on laughing
One thing’s true

So you go and make it happen
Do your best
Just keep on laughing
I’m telling you, there’s always a brand new day

Do what you do
Just keep on laughing
One thing’s true

Niin, ja minun mielestäni Avrilin musiikki on rockia.

Raitasukka

• Ankeuttaja
Avril Lavigne
« Vastaus #48 : Helmikuu 14, 2006, 19:58:15 »
Minusta Avril on täysi kymppi. Hyvän musiikin lisäksi tykkään Avrilin tyylistä ja asenteesta. Kai hänestä jonkinlainen esikuva on minulle tullut xP Harmittaa tosin, että Avril sanoi nyt vaihtavansa naisellisempaan tyyliin, ja niin hän on alkanut tehdäkin. Omistan itse Under My Skinin, mutta Let Go:ta on tullut monesti kuunneltua. Harmittaa, kun missasin liput Avrilin suomen keikalle kesällä..

Poissa miki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Avril Lavigne
« Vastaus #49 : Elokuu 12, 2006, 21:12:43 »
*Nostaa topicin yylös*

Avril Lavigne on siis lempiartistini. Ensimmäistä kertaa kuulin Avrilin musiikkia joskus ala-asteella kaverini levyltä, mutta silloin en vielä pahemmin innostunut, kuuntelin silloin tällöin kun joku kappale vain sattui radiosta tulemaan ja ajattelin että "ihan OK". Viime keväänä sitten "löysin" musiikin uudestaan ja innostuin täysin. Rakastan Avrilin musiikkia. Sanoitukset, lauluääni, musiikki ja asenne, mikä musiikista heijastuu on sitä mihin ihastuin. Siinä tytössä on asennetta ja tyyliä.

Itse omistan tällä hetkellä vain Let Go -levyn, mutta toisenkin hankin heti kun on rahaa (eli heti ylihuomenna rippijuhlien jälkeen). Lempikappaleitani tällä hetkellä ovat varmaankin Unwanted ja Nobody's home. Nobody's homen musiikkivideo oli sellainen, että kun näin sen ensimmäistä kertaa niin minun oli pakko katsoa se ainakin kolme kertaa peräkkäin uudestaan. Tykkäsin hirveästi, se oli niin erilainen verattuna muihin Avrilin videoihin, joissa riehutaan osatareilla ja pojat hyppii ympäriinsä skeittilautojensa kanssa. Tunnetta peliin :)

Toivottavasti tästä viestistä löytyy muutakin kuin ihkutusta...
We can leave this world, leave it all behind,
we can steal this car if your folks don't mind,
we can live forever if you've got the time.