Kirjoittaja Aihe: Charlie's Angels  (Luettu 1795 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Xaphania

• Ankeuttaja
Charlie's Angels
« : Heinäkuu 10, 2003, 13:59:20 »
Spoilaan aivan pikkuisen, mutta ei tämän pitäisi pilata kenenkään elokuvanautintoa.

Tässä topicissa keskustellaan siis molemmista leffoista ja miksei myös tv-sarjasta. Mitä pidätte? Kuka on suosikkienkelinne ja miksi?

Kävimme eilen kaverini kanssa katsomassa uuden enkelileffan, luonnollisesti Lucyksi ja Cameroniksi tälläytyneinä. Varsin viihdyttävä paketti, joskin ykkönen miellytti minua enemmän. Kakkosessa oli enemmän suoraa toimintaa ja vähemmän vakoilua, valepukuja jne. Juonikin oli jotenkin kökömpi. Arvosana: Kaksi ja puoli tähteä.

Sarjaa katselin silloin muinoin kun se tuli uusintakierroksella, mutta enpä siitä paljonkaan muista. Leffat ovat mielestäni hauskaa viihdettä, mutta ärsyttää se naiseuden ja hömppäilyn alleviivaus ja korostus. Sinänsä ihan hyvä kuitenkin, en minä jaksaisi miehisiä toimintaleffoja katsella.

Suosikkienkelini... hmm, tämä onkin vaikea... No, sanotaan vaikkapa Lucy Liu eli Alex, koska hän muistuttaa minua eniten, sekä ulkoisesti että sisäisesti, ja hänellä on hienoimmat vaatteet. =)

Minusta nelikymppinen Demi Moore oli karmean näköinen silvotussa, täytetyssä ja ylitrimmatussa kropassaan. Mikäs siinä, jos tykkää, mutta tuo ei ole luonnollista.

Mutta se Seamus oli kyllä aivan helmi, aah... Irkkuaksentti ja kaikki! Tietääkö kukaan kyseisen näyttelijän nimeä?

Ja nytpä muuten tiedän, mistä Mirzamin allekirjoitus on peräisin!

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
Charlie's Angels
« Vastaus #1 : Heinäkuu 10, 2003, 14:04:55 »
Seamus aka Justin Theroux oli kyllä varsin veikeä, mutta enemmänkin vanha tuttu Creepy Thin Man aka Crispin Glover viehätti.

Kuten siis arvata saattaa, olen käynyt elokuvan katsomassa, ja virittäydyin tunnelmaan tottakai katsomalla myös ykkösen paria päivää ennen ensi-iltaa. Vanhasta sarjastakin muistan osia joskus nähneeni tavalla tai toisella, mutta koska olen ihminen joka pitää uuden kiillosta ja kunnon efekteistä, ovat minun rahani uusien Enkeleiden puolella.

Tyttöenergialeffoja. Ja silmän ruokaa miehille. Ei mitään erikoisempaa sanottavaa tosin, juoni nyt ei mikään kummallinen ole ja syvyyttä ei juuri nimeksikään, mutta toiminnassa, kauniissa naisissa ja fysiikan lakien rikkomisessa sen sijaan löytyy.

Mukavaa ajanvietettä. Ja tosiaan, kummasti tuntui olevan energiaa sen jälkeen kun leffa loppui. Se on kumma homma, miten elokuvan vaikuttavat ihmiseen. On puhdistavia kokemuksia, on akkujen lataamista, on aivan järkyttäviä puhdin vieviä kokemuksia.. Miten elokuvista voikin saada irti niin paljon aina välillä?

Poissa Winky

• Vuotislainen
    • http://vinkulelut.cjb.net
Charlie's Angels
« Vastaus #2 : Heinäkuu 14, 2003, 18:35:06 »
Aah, mä pidän! :D

Mä joskus pari vuotta sitten ostin Anttilasta tosi halvalla ensimmäisen osan videon ja se on tosi jees. Siinä on toimintaa, hyvää musaa ja Girl Poweria! :D
Kävin just pari päivää sitten katsomassa toisen osan ja mikäs siinä, sekin oli hyvä. En kyllä osaa päättää kumpi on parempi, ensimmäinen, vai toka; pitäis kattoa eka taas joskus, niin muistais vähän. Ekan tunnari on kyllä tosi jees ja ei tokassakaan paha oo, Pink rules! Kiva kun Pinkillekin annettiin pieni osa siinä^^

Olisko lempienkelini Dylan, eli Drew Barrymore. En tiedä miks, mutta se iskee eniten. ;)

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
Charlie's Angels
« Vastaus #3 : Heinäkuu 15, 2003, 20:39:49 »
Lainaus käyttäjältä: "K"

Mutta hei, kuka se uusi Bosley oli? Tai siis - Miksi? Onko multa jäänyt jotain ykkösosasta rankasti väliin?

Uusi Bosley oli edellisen Bosleyn veli, tai siis edellinen Bosley oli adoptoitu tämän Bosleyn perheeseen. Ja tämän leffan lopussa perheeseen adoptoitiin uusi Bosley, eikä ikinä tiedä, vaikka kolmososassa olisi taas uusi Bosley..

Xaphania

• Ankeuttaja
Charlie's Angels
« Vastaus #4 : Heinäkuu 19, 2003, 12:13:44 »
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

//Eleanír korjasi spoilerin
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2007, 10:05:25 kirjoittanut Eleanír »

Astaldothoniel

• Ankeuttaja
Charlie's Angels
« Vastaus #5 : Heinäkuu 21, 2003, 20:44:56 »
Aivan ihania leffoja molemmat  :D Niinkuin saattoi odottaakkin, elokuvassa oli todella yliampuvia kohtauksia  :D Hieman huvittaa joskus kommentit että "olipas se turhan yliampuvaa"... sehän lienee näiden leffojen tarkoituskin  :D
No mutta siis, tykkäsin molemmista osista ja lempi enkelini lienee Dylan eli Drew Barrymore.
Demi Moore langenneena enkelinä... en oikein pitänyt. Jotenkin hän ei siihen osaan sopinut minun mielestäni. Vaikka olin kyllä ihan innoissani kun kuulin että hän näyttelee Charlien Enkeleissä, koska pidän yleensä Mooren leffoista.

Cardia

• Ankeuttaja
Charlie's Angels
« Vastaus #6 : Heinäkuu 30, 2003, 14:14:24 »
Minusta tämä Charlien enkelit 2 oli juuri sitä mitä odotinkin. Huumoria, menoa ja paljon yliammuntaa. Se oli todella viihdyttävä, mutta ei sen kummempi. Todella energinen elokuva! Ainakin tuli hyvä mieli.

Kuitenkin minua ärsyttää, kun kaikista hyvin menestyneistä elokuvista tehdään kakkososa. Yleensä se on sitten vain rahanhimoa... Ensimmäinen Charlien enkelit oli siis minusta hieman parempi.

Iceheart

• Ankeuttaja
Charlie's Angels
« Vastaus #7 : Elokuu 07, 2003, 20:38:29 »
Olen nähnyt molemmat osat näistä "uusista" enkeleistä. Silloin kun vanha kunnon Charlien enkelit pyöri telkkarissa olin hulluna siihen. Muistot on kuitenkin pikkusen haalistunut ja sai oikein aivojansa rasittaa muistaakseen henkilöiden nimet, ja vielä yhdistää se oikeaan hahmoon.

Mitä uusiin leffoihin tulee, niissä ei hirveästi sisältöä ollut. Taistelukohtauksia oli enemmän kuin ykkösosassa, eikä Demi todellakaan sopinut pahiksen rooliinsa. Kuitenkin katsoessa leffaa nauruhermot oli jonkunmoisella koetuksella, ja vielä kun vieressä istui hyvä kaveri joka hekotti ihan kympillä, oli lopputuloksena kauheat naurunpyrskähdykset... ja kun teatterista astui ulos, oli jokaisen naamalla jonkinmoinen hymy... :)

Bonche

• Ankeuttaja
Charlie's Angels
« Vastaus #8 : Lokakuu 16, 2004, 20:21:26 »
Ooh, minä rakastan Charlien enkeleitä! :D Olen nähnyt kummatkin osat, itse tykkään kummistakin yhtä paljon.. Leffat tulin katsoneeksi idolini Drew Barrymoren(Dylanin) kautta. Huumoria, tappelua, rakkautta.. KAikkea mitä hyvässä leffassa pitää olla! Loistavaa! Annan 1-5 asteikolla 5-.

No lempienkeli on tietysti(?) Dylan. Historia on heviä ja kaikkea hauskaa.. :)

Inidra

• Ankeuttaja
Charlie's Angels
« Vastaus #9 : Joulukuu 15, 2004, 12:50:54 »
En ole nähnyt toista leffaa mutta ykkösleffa ja vanha sarja ovat aivan loistavia.
Sarjaa katselin telkkarista joskus kolmannenluokan kesälomalla, ja tehtiin kaverin kanssa kaikenlaisia näytöksiä ja leikimme enkeleitä :)
Muistan kun samana kesänä menimme Disneylandiin, olimme siellä kuin mitkäkin Charlien enkelit :D
Elokuva on minulla hyllyssä, koska näyttelijäkolmikko on loistava, musiikki on mukaansatempaavaa ja juoni ja kaikki naamioitumiset ja sellaiset pienet näperrykset aivan ylivoimaisia. Tällaisista leffoista pidän hyvin paljon. Pitäisi varmasti ostaa se kakkonenkin.

Ninjin

• Ankeuttaja
.
« Vastaus #10 : Huhtikuu 08, 2005, 19:36:19 »
Lainaus käyttäjältä: "K"

[Kuinka moni on muuten huomannut että ykkösosassa Enkelit puhuu Suomea muutaman vuorosanan?]

Ei olis kyllä tunnistanu jos en olis tiennyt. Ne tekstithän oli muuten ihan erit kun mitä ne sano. Tyhmä amerikastaja ei osannu suomea :P

alcor

• Ankeuttaja
Re: .
« Vastaus #11 : Lokakuu 06, 2005, 15:47:56 »
Oo. Sarja on just paras!! Olen aina ollut Kris-fani. Ekan tuotantokauden jaksoissahan oli Sabrina, Kelly ja Jill, mutta toisella tuotantokaudella Farrah Fawcettin korvasti Cheryl Ladd, jonka roolihahmo Kris oli kuulemma Jillin sisko. Ikinä en saanut tietää, miksi Jill lähti, mutta hyvä vaan, Kris on tosi paras. Sitten myöhäisemmissä jaksoissahan Sabrinan tilalle tuli Tiffany, ja sitten en enää jaksanut sarjaa katsoa. Nyt uusintoja on hassua katsoa, kun katsoin niitä viimeksi kun olin pieni ja silloin ne oli tosi girl-poweria täynnä ja niin parhaita, mutta nyt ne ovat korkeintaan koomisia ja aika "vanhahkoja". Ymmärrettäväähän tuo, kun ottaa huomioon, että sarja kuvattiin silloin kultaisella 70-luvulla. Mutta silloin pienenä Enkelit olivat mielestäni rockein asia ikinä.

Leffatkin olen katsastanut, ja Drew Barrymoren ikuisena fanina siis liputan Dylanin puoleta, mutta kieltämättä myös Cameron Diaz ja Lucy Liu tekevät loistavat roolisuoritukset. Kemiat pelaa, mutta Barrymorea ei voita kukaan, joten hänet on aina mainittava erikseen^^

Leffoissa on täysin eri tunnelma kuin sarjassa, sarja oli jotenkin seesteinen ja sellainen "joka päivä on kaunis päivä", ja arvoitukset ovat aina Neiti Etsivä -tasoa, nykyisinhän Enkelit vain potkivat ja mättäävät minkä ehtivät ja käyttävät huipputason teknologiaa... Entisissä jaksoissa oli sitä oikeaa "tehtävän suorittamisen" makua. Muutenkin leffoihin Enkeleistä on tehty vähän sellaisia supersankari-tyylisiä, mikään luoti ei tapa ja 10 metrinkään pudotus ei aiheuta mustelmaakaan:) Että ehkä kaiken koomisuudenkin keskellä löydän televisiosarjasta enemmän hauskoja ja hyviä puolia:)