Kirjoittaja Aihe: Huvittavat tekstit, vitsit jne.  (Luettu 56335 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Leishaque

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Huvittavat tekstit, vitsit jne.
« Vastaus #125 : Maaliskuu 20, 2005, 19:36:31 »
Tässä kun on ollut näistä vessojen seinäkirjoituksista puhetta, niin meidän koulussapa on keksitty vallan ihastuttava keino seiniin kirjoittamisen estämiseksi, nimittäin huussi-vihko. Huussi-vihkosta löytyy tällä hetkellä listauksia koulun hoteimmista "miehistä", mukavia piirrustuksia, ja erinäisiä huvittavia ja vähemmän huvittavia irrallisia lauseita. Monien listausten kärjestä löytyy itse rehtorimme, jonka allekirjoittanutkin voi tunnustaa kuumimmaksi hotiksi ;). Kaveriporukka on käynyt vihkoon oikein vartavasten kirjoittelemassa juttuja kuten: "Pentin nännit töpsöttää", tai "Pentti käyttää nännivahaa". Pentti on yksi koulumme omalaatuisimmista opettajista. Ihmettelempä, että miksi koulun henkilökunta jaksaa puuttua vessojen seinien sotkemiseen, kun kielisiiven seinään on piirretty mökki, joulupukki ja tähtitaivas, jotka vievät seinästä noin 40cmx40cm tilaa... eikä minulla tietenkään ole asian kanssa mitään tekemistä.
Enhän minä kukaan ole.
www.punainenlanka.net

Yayoi

• Ankeuttaja
« Vastaus #126 : Elokuu 07, 2005, 21:00:36 »
Joku oli kirjoittanut vessaan että "I was here.." ja sitten päivämäärä... Aika tyhmää mielestäni, mutta samalla huvittavaa.
Öö...
Muokin varmaan sitten joskus.

<3: Yayoi

Maglor

• Ankeuttaja
« Vastaus #127 : Elokuu 07, 2005, 21:56:18 »
Paras "I was here" -juttu vessassa oli, kun joku oli kirjoittanut: "Kävin paskalla" ja perään päivämäärä :)

Erdolliel

• Ankeuttaja
« Vastaus #128 : Elokuu 08, 2005, 00:06:24 »
Tätä en ole itse nähnyt, mutta kaverini kertoi että eräällä leirillä poikien vessan seinässä luki tälläinen laulunpätkä, jonkun pikku eläinaktivistin(kö) kirjoittamana ^^ :

"Ääääääääälä, kiusaa ankkoja, sillä ankatkin voivat olla jonkun äitejä! Niiiiiiiiiitä, pitää suojella, niitä ei saa potkia, eikä ampua!"

Tähän he olivat kehittäneet sävelmän ja kun sen kerran kuulee, se jää soimaan. :) Varsin huvittavaa.

symptom

• Ankeuttaja
« Vastaus #129 : Elokuu 08, 2005, 15:27:44 »
Yläastetta jossa olin ei oltu varmaan koskaan putsattu niitä kirjoituksia 50vuoden aikana koska tekstiä löyty 'i was here -78' ja  niin edelleen :D

Noh sieltä löytyy kaiken näköistä ikkunalaudoista, valojan tuolista, pulpeteista ja vessoista. Paras on kuitenkin vessan roskiksen kannessa oikeen nätisti kirjoitettu ja kukilla kirjoitettu roskiksen kanteen *Palauteboksi, risut ja ruusut' :D No ei tuo sinällää nyt niiin hauska ole mutta silloin oli.

Toinen oli yhessä kopissa jossa luki silmien korkeudella ovessa 'katso oikealle' siinä 'katso vasemmalle' ja siinä 'katso kattoon'  ja katossa luki 'mitä vittua sä pyörit' :D Ei tuokaan muuten niin hauska mutta kaikki siinä aina pyöriskeli.

Mutta kaikista paras kirjoitus mitä olen nähnyt oli virossa. Eräässä roskiksessa oli jonkun baarin mainos ja siinä luki isolla 'Pane Blondi!' En sitten tiä mitä se viroksi meinaa :D

Beijing duck

• Ankeuttaja
« Vastaus #130 : Elokuu 08, 2005, 23:37:06 »
Kaikkien aikojen hauskin vessakirjoitus oli minun kouluni vessassa WTC:n iskun aikoihin (nyt ne on uudestaan maalattu). Vessanpöntöt olivat sellaisia, että ne piti vetää kiskaisemalla ylöspäin sellaisesta pyöreästä kahvasta. Joku oli piirtänyt kahvan ympärille leveästi hymyilevät Osama bin Ladenin kasvot, joissa kahva oli nenän paikalla. Vieressä oli teksti "vedä Osamaa nenästä". Repeilin vessaa vetäessäni.

Tämä oli myös hauska:
Henkilö 1: Cindy on tyhmä!
Henkilö 2: Älkää kiusatko mua! T: Cindy

Kenshi

• Ankeuttaja
« Vastaus #131 : Elokuu 09, 2005, 11:08:16 »
Läheisessä "leikkipuistossa" on kiipeilytelineeseen ja sellaiseen katoshommeliin kirjoiteltu vaikka mitä.

Paras teksti on kiipeilytelineessä, pieni elämän tosiasia:
"Kakka haisee", jonka alle on joku kirjoittanut
"no v*ttu p*ska se vasta haisee!", tms. Tuolle on kavereiden kanssa naureskeltu aika usein. Harmi vain, että teksti haalitunut niin paljon, ettei se enää kohta näy ollenkaan. Jonkun pitäisi tummentaa se...
Samaiseen kiipeilytelineeseen on joku kirjoittanut "Balk pear", tms. Joku kirjoitustaidoton on varmaankin yrittänyt kirjoittaa Black pearl :D

Siinä katoshommelissa lukee lähinnä jotain randomeja "Inkku on mun!"-juttuja, mutta myös
"Bling bling v*tun köyhät", jonka alle on kirjoitettu
"Bling bling v*tun rikkaat"

Fiona

• Ankeuttaja
« Vastaus #132 : Elokuu 09, 2005, 15:21:27 »
Tässä nyt muutama.

Esim. oma allekirjoitukseni: "Kun kello on kaksitoista kaikki kääntyvät
Mekkaan päin ja purevat maton hapsuja."

"Jotkut lehmät ovat mustia, ne ovat maahanmuuttajia." -Lapsen suusta.

Sitten, yllätys, yllätys, meidänkin koulun vessoista löytyy vaikka mitä. Tämä on ehkä kaikista mieleen painuvin: "Ysit lähtee, kasit jää, p*skasta nousee seiskojen päät."

Enempää ei jonkun kumman syystä tule mieleen, mutta lisäilen kyllä sitten kun ja jos tulee.

tuutikki

• Ankeuttaja
« Vastaus #133 : Elokuu 10, 2005, 21:29:29 »
tää lukee yhen meijä kaupungin uimakopin seinällä : Keep it clean, Keep it green. jaksaa aina huvittaa..:D

Lyfitheia

• Ankeuttaja
« Vastaus #134 : Elokuu 23, 2005, 13:04:12 »
Yläasteen pihassa, pyörätelineen vieressä, oli kyltti "Ei mopoille." Nerokkaasti siihen oli lisätty muutama kirjain: "Ei homopojille."

Lähetyskirpputorin pihassa on laatikko, johon ihmiset voivat viedä vaatteita. Kannessa teksti "Kiitos lahjoittamistasi aatteista." Yksi kirjain raaputettu pois..

Joku kirjoittelikin, mitä kaikkea autojen takalaseissa on lukenut. Minuakin on huvittanut pienessä roppanassa lukenut "Minusta tulee isona Mersu" ja "Älä naura, tyttäresi saattaa istua takapenkilläni."

Vessanpytyn kannessa teksti: "Riudun ahdistuksesta, kun en tiedä, syttyykö WC-pönttöön valo kannen sulkeutuessa."

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #135 : Elokuu 23, 2005, 13:40:44 »
Kaivopihan Unicafen vessassa on paljon pohdintoja seksistä ja ihmissuhteista ja jossain ovessa jaettiin neuvoja kondomin oikeaoppisesta käytöstä.

Usein kirjoituksissa herjataan jotain ihmisryhmää tai julistetaan rakkautta jollekin, joten joskus yllättävän yksinkertaiset jutut tuntuvat hauskoilta. Lontoon yliopiston School of Pharmacyssa jonkun vessakopin ovessa oli monella eri käsialalla ja kynällä seuraava:

Life is a mystery
everyone must stand alone
I hear you call my name
and it feels like
home

En tiedä, miksi oli niin hauskaa, että porukat kirjoittavat laulunsanoja jatkokertomuksena.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Viveka

• Weasley
  • Hirnyrkki
    • http://www.livejournal.com/~vivekap/
« Vastaus #136 : Elokuu 23, 2005, 16:31:20 »
Tämä tapaus ylitti oikein uutiskynnyksen. Seinäjoelta Nurmoon mennessä on tien varrelle viime keväänä pystytetty kyltti.

"Nurmo keidas keskellä Etelä-Pohjanmaata."

Tätä oli joku neropatti mennyt muokkaamaan ja lopulta kyltissä luki täysin aidon näköisesti:

"Nurmo skeida keskellä Etelä-Pohjanmaata"

Seuraavana päivänä kyltistä oli valokuva kaikissa suurimmissa lehdissä.

Kyltti uusittiin, mutta sinne on lisätty nurkkaan teksti "Suomen luetuin ulkomainos". Jaksaa aina naurattaa...
Kiinnostavatko kädentaidot, entä kokkaus?

Poissa Muse

• Nykyään useinkin läsnä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #137 : Elokuu 23, 2005, 20:04:21 »
Noista vessakirjoituksista on itselläniki kokemusta jonkin verran. Tuleehan niitä lueskeltua aina kun käy Tennarin vessassa.

Eräs todella "hauska" runo löytyi vanhan ala-asteeni vessasta ja se meni jotenkin näin:

Allasi on kuppi
ja takanasi nuppi.
Kun sinä vedät nupista
niin p*kat katoo kupista.

muoks.

Lainaus
''Oksettaakko? Tyonnä sormi kurkkuun,
Eikö? työnnä kaksi sormea kurkkuun,
Eikö vielä? työnnä toisen käden sormi p*rs**s**n,
Eikö vieläkään? No, vaihda sormien paikkoja, niin jo tulee!''

Toista jutusta vaan sitä että mun serkku on kokeillu tota kun sillä oli todella huono olo ja se halus oksentaa et jos se paha olo ois menny pois. YÖK XP

Offtopiccia tää nyt oli  mut kuitenkin.

Muoks.

Isänipä kertoi sitten että erään huoltoaseman miestenvessassa lukee seinässä että Paula Koivuniemi antaa kympillä. Vaikka en pidä koko naisesta en ymmärrä mitä hauskaa tuossa on. Paitsi jos kokemusta on...
Puuttuvia siipiä ovat ihmiset toisilleen, tikapuita taivaisiin. -Tommy Taberman

Spoilers! ;D

muovikäki

• Ankeuttaja
« Vastaus #138 : Elokuu 24, 2005, 11:01:13 »
Johonkin yleisen vessan kattoon oli kirjotettu pienellä tekstillä notta
"Jos näet lukea tämän, kuset juuri kintuillesi."
Alkoi naurattaan niin paljon, että meinasin oikeesti hiukan missata kohteen... :)

Ja olen varmaan sadassa eri paikassa törmännyt tekstiin "Bingolappu-Simo iskee taas" tämä siis Porissa, lähes kaikissa yleisissä vessoissa..

Voispa ruveta kantamaan permanenttitussia aina taskussa...

Poissa Cayenne

• Vuotislainen
« Vastaus #139 : Elokuu 24, 2005, 20:20:34 »
Kesätyöpaikassani (missä suurinosa työntekijöistä on miehiä) oli ovessa lappu "Pako kielletty". Alunperin siis tupakointi kielletty :)

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #140 : Elokuu 24, 2005, 22:04:50 »
Teksti Ladan takaikkunassa:

"Rämä, mutta maksettu"
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Pollexia

• Ankeuttaja
« Vastaus #141 : Elokuu 25, 2005, 17:19:59 »
Voi vitsi, näitä on kiva lukea. No ainoa jonka minä muistan on yhden leipomon takana:

Pullailu kielletty!

Aunperin ollut: Rullalautailu kielletty!

Ei siinä muuta kauskaa olisi, mutta kun se on leipomon takana...

Beijing duck

• Ankeuttaja
« Vastaus #142 : Syyskuu 25, 2005, 13:19:17 »
Poikaystäväni asuu kerrostalossa ja tämän kerrostalon hissin oven viereen oli joku kirjoittanut "hissi on holppo kyytti". Ihan kuin joku juuri kirjoittamaan oppinut olisi väsännyt sen siihen. Naureskelimme tuolle aina, koska se kuulostaa huvittavalta, eikä siitä voi tarkalleen sanoa, mitä se tarkoittaa.

Keskustelu koulun vessan seinässä:
Henkilö 1: Eat me!
Henkilö 2: No! Eat me!
Henkilö 3: aha ei oikee kiinosta!

Miten tuo kolmas liittyi ensimmäisiin? Se viimeinen sana oli oikeasti kirjoitettu yhdellä ännällä.

Poissa Vesi Y

• Muppet
  • Vuotislainen
« Vastaus #143 : Syyskuu 27, 2005, 18:59:26 »
Resepti hedelmäkakkuun. En ole itse kokeillut, enkä tiedä toimivuudesta, mutta laitetaan silti. ^^

Resepti:

1 dl sokeria.
4 munaa.
2 dl kuivattuja hedelmiä.
1 tl suolaa.
1 dl fariinisokeria.
4 rkl sitruunamehua.
pähkinöitä.
2 l viskiä.

Ota esiin suurehko kulho. Tarkasta maistamalla viskin laatu. Kaada mittaan 1 dl viskiä ja juo se. Toista. Laita sähkövatkain päälle. Maista viskiä uudelleen varmistaaksesi, että se on korkealaatuista. Sekoita 1dl voita laajassa sameahkossa kulhossa, lisää 1 rkl sokeria ja vatkaa taas. Varmista, että viski on vielä hyvää, kuo uusi jupillinen. Käännä vatkaaja poish päältä. Riko kaksi kanaa ja lishää kulhoon, shamoin kuivatut hedelmät. Vatkaa kääntäjä taash päälle.

Jos heivatut kudelmat jäävät kiinni kulhoon, väännä irti muuvireisshelillä. Maishta shitten, onko vishki vielä herkeälaatuishta. Shitten shiivilöi 2 dl shuolaa, tai jotain. Ei oo nniin nöpönnnuukaahhh. Tsekkaa vishki. Shiivilöi shitruuamehu, lishää yksi ruoka. Lushikka. Shokeria tai jotain, aivan shama perkkules. Voitele uuni. Käännä kakkuvuoka 220 asteesheen, älä unohda käännyttää vatkainta poish. Heitä kulho ikkunashta, tshe...tshekkaa taas vishhki. Mee nnukkummaaan. Kuka pöllö ylipäättään viittii shyyä jottain pershkusheeln hhetelmäkakkua???

Poissa Zelen

• Uneton
  • Vuotislainen
« Vastaus #144 : Syyskuu 29, 2005, 18:16:00 »
*räkätystä*
Näitä juttuja on ihana lukea. ;D Tuo Vesi-Y:n laittama kakkuohje vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta ja ohjehan muuttuu hörppyjen välillä oikein oivalliseksi. Sinne meni hyvä taikina...

-------------------------------------------------------------------------------------
Pari päivää sitten ruotsinopettaja oli niin lähellä pimahdusta, että ihmettelen miksi häntä ei lähetetty lataamoon. Nimet muutettu.

Opettaja Puuhka:Herranjestas, mitä minun täytyy tehdä teidän kanssanne jotta lopettaisitte tuon turhan älämölön? Päälläni en rupea seisomaan...
Akseli: Entäs käsillä?

Nerdie

• Ankeuttaja
« Vastaus #145 : Syyskuu 29, 2005, 18:19:58 »
Ruahahhahahha. Alkoi naurattaan ku luki näitä juttuja :D

Meillä oli äikänkirjat jotka ovat monivuotiset. Ikävä kyllä nämä kirjat olivat olleet olleet jo kymmenkunta vuotta koulussamme.
Kirjojen vihkaviimeiset sivuthan ovat pelkkiä valkoisia liuskoja, jonne oppilaat tykkäävät kirjoittaa useampaan kertaan nimensä ja muita huikeita viisauksia.  
Minun kirjassani luki näin: LOPPUI PASKA ALKOI TAISTO YLÄASTEELLE VIE PERTIN VAISTO!
Olin silloin kuudennella luokalla, ja eräs poika nimeltä Pertti (jonka myös tunnen, täysikäinen mies jo) joiltain muinaisvuosilta oli kirjoittanut tämän myös ollessaan kuudennella. Tällähän siis tarkoitettiin että loppui paska (tässä tapauksessa ala-aste) ja alkoi taisto (yläaste)
Jos jotakin tuo naurattaa, ihmettelen. Mutta minua tuo huvitti suunnattomasti silloin joskus. Että näin :P

Waidy

• Ankeuttaja
« Vastaus #146 : Lokakuu 09, 2005, 17:33:01 »
Hekoti hee.. :D

Kirjoitin huvikseni koulun koneelle muistiossa, että "Donkey was here!". Samana päivänä kävin samalla koneella, ja muistio oli edelleen auki. Joku oli vastannut: "Donkey was here!...not anymore.." En tiedä mikä siinä niin nauratti, se vain oli hauska.

Tämä vitsi on hyvä:

"Olipa kerran puudeli, vinttikoira ja villakoira. Villakoira oli mielestään maailman kaunein, vinttikoira nopein ja puudeli rumin. Ne päättivät kysyä Jumalalta varmistuksen.
Ensimmäisenä kysymään meni villakoira. Se tuli innosta puhkuen takaisin ja sanoi: "Olin kaunein!"
Sitten meni vinttikoira. Sekin tuli hymy huulillaan takaisin, ja sekin ilmoitti olevansa maailman nopein.
Viimeisenä meni puudeli. Se tulikin murheen murtamana takaisin ja kysyi kovaan ääneen: "KUKA PERHANA ON *vitsin kuuntelijan nimi*?!"

Kun siskoni kertoi tuon vitsin minulle, luonnollisesti tuossa lopussa oli oma nimeni. Kyllä sitten nauroin.. :D

**

Luoja, täällä räkätetään lattioilla, Kahvimuki! :'DD Aivan huippu!

Terveisin, laskuvirhe, joka lukee uskollisesti pitkän matematiikan kirjoja. x'D

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #147 : Lokakuu 09, 2005, 18:02:45 »
Kaikki matematiikasta

Kaikki mitä olet aina halunnut tietää matematiikasta, muttet ole koskaan uskaltanut kysyä.

Heippati hei, kaikki teinit! Olette taas lähettäneet ahkerasti kysymyksiä koskien matematiikkaa. Matematiikka on aivan luonnollinen osa elämää, mutta nuoren ihmisen kasvaessa hän kohtaa usein epävarmuutta. Runsas tieto ja ennenkaikkea hyvä itsetunto ovat edellytyksiä nautinnolliseen matematiikkaan.

Kysymys:
Hei, olen 16-vuotias poika Hesasta. Mullon probleema. Mun funktiossa on siinä origon vieressä sellanen varianssi. Se ei näytä muuten hirveen pahalta, mutta kun mun funktio kasvaa ekspotentiaalisesti, se alkaa myös kasvaa, ja sitten derivoidessa kirvelee. Mitä mun pitäis tehdä?

Vastaus:
-Mukaan laittamastasi kuvasta päätellen ei ole syytä huoleen. Sinun kannattaa kuitenkin käydä matematiikan yliopistolla näyttämässä funktiotasi matematiikan proffalle, ihan varmuuden vuoksi.

Kysymys:
Moicca, mä oon yx 17-ikäinen tyttö Valkeakoskelta. Mulla on poikafrendi, jonka kanssa mä oon ollu jo vuoden. Mut nyt se haluis...integroida mun kanssa. Mä en tiiä oonksmä valmis siihen. Mä tosiaan tykkään siitä enkä haluis erota sen takia. Mut musta tuntuu et pelkkä yhteenlasku ei enää riitä sille. Miten mä pääsen peloista irti?

Vastaus:
-Jos poikaystäväsi ei ymmärrä toivettasi odottaa, on syytä miettiä, onko hän sinun arvoisesi. Tärkeintä on, että te pystyisitte avoimesti puhumaan matematiikasta. Teidän on tehtävä yhteiset pelisäännöt. Yhteenlaskusta voitte vähitellen siirtyä kertolaskuun ja ehkä jopa yhtälöiden ratkaisuun, jos molemmat haluavat niin. Ikänne puolesta olisitte kyllä valmiita integrointiinkin, mutta tärkeintä on, että molemmat tahtovat sitä. Integrointiin löytyy hyviä vinkkejä MAOL-taulukoista. Lukekaa MAOLia yhdessäja sopikaa, kuinka pitkälle haluatte mennä. Positiivisia kokemuksia matematiikan parissa! Ja muistakaa käyttää laskinta!!

Kysymys:
APUA! MÄ KUOLEN! Mun äiti löys mun patjan välistä pitkän matematiikan kirjoja ja yllätti mut kun mä tilavuusintegroin mun pyörähdyskappaletta! Nyt se ei enää puhu mulle! Arvaa hävettääkö?

Vastaus:
-Äitisi reaktio on helppo ymmärtää. Tilavuusintegrointi on yhä tabu yhteiskunnassamme. Se on kuitenkin aivan luonnollinen osa matematiikkaa ja jokainen tekee sitä. Koita puhua asiasta isällesi, tai jollekin miehelle. Älä kehitä tästä itsellesi matemaattista traumaa loppuiäksesi! Mene vaikka keskustelemaan matikan opettajasi kanssa!

Kysymys:
Hei, mä oon kakskymppinen tyttö Hyvinkäältä. Mä oon integroinu pari kertaa, mutta nyt minulla on alkanu ilmestyä sellasia juuria mun funktioon. Tarkottaakse et mä oon saanu trigonometrian?! Mä oon kyllä aina käyttäny laskinta!

Vastaus:
-Mene heti matematiikan yliopistolle testeihin! Kyse ei välttämättä ole trigonometriasta, vaikka oireet siihen viittaavatkin. Laskinta käytettäessä matemaattisia dilemmoja ei pitäisi tulla lainkaan. Sinun pitäisi puhua myös kumppanillesi. Jos häntä kirvelee derivoidessa on kyseessä mitä todennäköisimmin trigonometria. Se voidaan kuitenkin helposti diskriminoida. Toimi nopeasti!

Kysymys:
Moide, mä oon 18-vuotias tyttö Vantaalta. Mulla on paha probleema. Mä integroin tossa joululomalla mun kundin kanssa...ilman laskinta. Nyt mun binomit ei oo ollu jatkuvia kahteen kuukauteen. Onks mulle tulossa laskuvirhe? APUA! Mä en haluu laskuvirhettä vielä tässä iässä. Ja mun kundi häipyy kuitenkin kun se saa selville! Pitääks mun tehdä arkussini?!?

Vastaus:
-Aijai, ilman laskinta ei kannattaisi integroida! Tee nyt ensin kuitenkin hypoteesi, jotta olisit varma laskuvirheestä. Arkussini voi olla vaikea suorittaaa, koska olet jo 18-vuotias. Hyvillä perusteluilla se kuitenkin onnistuu. Oletko varma, ettet halua laskuvirhettä? Ja jos sinun poikaystäväsi jättää sinut laskuvirheen vuoksi, on syytä miettiä, onko hän sinun arvoisesi.

Kysymys:
Moi, mä oon just 18 vuotta täyttäny gimma Jyväskylästä. Mä oon ihan pihkassa mun matskunopeen! Mä tiedän ei se on 10 vuotta vanhempi, mut se hymyilee aina mulle ja kaikkee. Se on ihan kipeen söpö! Mitä mun pitäis tehä? Arvaa hävettääkö?

Vastaus:
-*&!&!%¤n perverssi! Hankkiudu hoitoon!
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry

Poissa Zelen

• Uneton
  • Vuotislainen
« Vastaus #148 : Lokakuu 12, 2005, 20:40:35 »
Elämän matematikkaa. ;)

Sisareni Ax tuijotti tuossa tiistaiaamuna hämmentyneenä pihatietä ja höpisi minulle jotakin pienistä vihreistä miehistä. Kaikkea se kuumehourailu teettää... Parasta jutussa oli se että hallunisaatio oli niin vahva että minäkin näin ne.

Poissa Kosminen Kala

• Maailmankaikkeuden valtias
  • Vuotislainen
« Vastaus #149 : Lokakuu 17, 2005, 18:52:11 »
Kävin joskus Joensuussa, ja siellä oli kaksi huvittavaa julkista paikannimikylttiä:
Kärsikkö(Karsikko)
K*sta(Keskusta- * korvaa u:n)
Kyllä sitä naureskeltiin...
Niin kauan kuin moraali kestää ei ole mitään hätää.