Kirjoittaja Aihe: Musiikki jota ei voi sietää  (Luettu 87352 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Svitanie Tonttu

• Onnettoman oikukas
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Musiikki jota ei voi sietää
« Vastaus #325 : Toukokuu 03, 2010, 08:15:42 »
Anna Abreu, jonka monet ovat nimen ovat jo ah niin monet maininneet kuuluu yhdeksi ehdottomia inhonkkejani. Silloin kun voitti Idolsin oli ihan ok, mutta sitten sillä nousi kuuluisuus päähän.
Cheek yms. Amispoppi, en voi sietää, ärsyttävää ''jumputusta''.
Justin piiperi eiku bieber ällöttävä tytön kuulonen jolla ei oo ollu ees äänenmurrosta.
Sitten tällainen purkkapoppi yms. kuuluvat roskakoriin. Metallia sen olla pitää! <3 (:
''Emme lopeta leikkimistä sen takia, että vanhenemme. Vanhenemme sen takia, että lopetamme leikkimisen.''

''Hänet vastaanotti lääkäri, joka totesi:
Tonttu on lisätty keskusteluun'' (c)ryhmis

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #326 : Kesäkuu 09, 2010, 14:11:41 »
Joskus aikaisemmin haukuin Cheekin. Pikku G'n ja muut tällaiset räppärit maan rakoon, mutta nyt on tehtävä lisäystä.

Jo moneen kertaan mainittu purkkapoppi kuuluu oman roskamusiikkilistani kärkipäähän. Kaikki Britney Spearsit, Madonnat sunmuut ovat juuri sitä kammottavaa roskaa, jota esimerkiksi monet meidän luokan lissut kuuntelevat. Ylipäänsä kaikki radiossa (Novalla, Voicella, NRJ:llä jne.) soiva pop-musiikki kuuluu siihen kategoriaan, jota en vain yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan.

No sitten on tietenkin nää lissujen ylenpaattisen ihkutuksen kohteina olevat artistit. Hyvänä esimerkkinä voisin mainita Justiina Piiperin, eli Justin Bieberin, '94 -syntyneen pikkupoitsun, jolla ei ole vielä äänenmurrosta tullut. Siis ei hitto, monet kuuntelee sen musiikkia jo pelkästään siks että ''JUSTIN ON NII HOT, MEEN SENKAA NAIMISIIN!!!!!<3<3<3<32''.

Ja sitten tietenkin saksalainen tyttöbändi Tokio Hotel, jonka jäsenistä ainakin Pillikaulin ja Tonttukaulin on jotain transseksuaaleja, kun näyttää ja kuulostaa naisilta, mutta käyttää kuiteski miesten nimii. Joka tapauksessa, pahempaa sanonkomitä saa hakee kaukaa, ellei satu asuun Suomessa jossa itserakkaat räppärit pitää valtaa.

Minä ite tykkään näistä, ja tuo on aika kova saarnaus niistä.  SIis kaikki laulaa hyvin, mutta biisit sukkaa. a sitten tää massaihkutus. Siksi mie niitä vihaankin, ( vaikka kännykkää pullottaakin justinia) kun jokaisessa videossa youtubessa on ainakin 683223 viestiä josisa kaikiissa lukee että "justin I LOVE YOU!!!! PLEASSE MARRY ME!!!!!<<435z54<363653<<<4<45""      " JUSTIN IS SOOO HOTTT!!!"
Ja sitä paitt- hänellähän on jo tullut änenmuros, siksi se onkin nykyään pelottava o__O  *loikkii takaisin Lupin tädin vanhaan sukkalaatikkoon piiloon*
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Mirrekala

• Suklaamurmeli
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #327 : Kesäkuu 09, 2010, 18:09:26 »
Ensinnäkin inhoan lähes kaikkea radiossa usein soivaa popmusiikkia. En keksinyt tälle mitään osuvaa genreä, mutta kyseessä on siis jotain suunnilleen sellaista, jossa joku laulaa useimmiten korviariipivällä äänellä (krhm, tässä kohtaa voisin tunnustaa kuuntelevani toisinaan kunnon örinämetallia :'D) menetetystä rakkaudestaaaaah!
Ja näinpä minun ei tarvitsekaan tätä uudesti sanoiksi pukea. Vrasinkin ne biisit, joita radiossa jauhetaan kaksi kertaa tunnissa, tuottavat yliannostuksen jo kolmannella kuulemalla (Pokerface, yyyh). Mutta koska autolla ajo ei ilman musiikkia onnistu, menee joskus vaikeaksi, kun ei autossa ole cd-soitinta. Radiostahan ei oikein kestäisi kuunnella kuin klassista(ja mahdollisesti nukahtaa rattiin), harvoin Radio Rockia ja Ylen kanavia niihin tiettyihin aikoihin, kun tietää, että sieltä tulee jotain kuunneltavaa. Onneksi kirppiksiltä löytää aika hyvin wanhoja rokkikasetteja, kuuntelen radiota oikeastaan todella vähän :D Sääli, etten enää aina ymmärrä uusinta aivonsyöjähittibiisiä halveeraavaa vitsiä, mutta ehkä se on sen arvoista.

Itse en mitään genreä tahdo lytätä, ja sekalaisestihan tuota musiikkia levyhyllystä löytyy. Eikä se, että biisi on suosittu, automaattisesti tarkoita että se on huono. Mutta Lauri Tähkä ja elonkerjuu on kyllä jokin vihoviimeisin tempaus. Kaipa se voi vain vihastuttaa tai ihastuttaa, minun tapauksiessani vihastuttaa. Monenlaista älämölöä siedän ja itse asiassa erikoisuus on yleensä vain positiivista, mutta ei kestä. Ärsyttää kaikki sanoitukset enimmäkseen.

Ja nyt haluan sanoa, että vaikka kuuntelen pääasiassa (uskoakseni) metallia, klassista ja rokkia, minusta kaikki rap (tai mikään muukaan vähemmän kuuntelemani genre) ei automaattisesti ole syvältä. Mutta nimenomaan rapissa olen huomannut kiintoisan ilmiön, joka toisinaan ärsyttää paljon, joskus vähemmän: ne biisit, joitka perustuvat artistin itsensä hehkutukselle. Joskus silloin 2000-luvun alun hiphop-aallon aikoihin näitä biisejä ainakin tehtiin paljon. Uudemmasta rapista minulla ei ole oikeastaan enää tietoa, kun en sitä juurikaan kuule. Saattaahan tätä kulttuuria muissakin genreissä olla, mutta näin vahvana ei ole tullut vastaan. Näitä biisjeä on vaikea sietää, jos niitä on samalla levyllä montakin.
"Paras tapa toimia on ystäville kostaa
jos päältä kauniin hevosen saa silmiin tuijottaa
Mut takaisin ei käytettyä sieluaan voi ostaa
kun kalpein kauppamiehistä ovelle kolkuttaa
" -Viikate: Tie

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • One day, one room
« Vastaus #328 : Kesäkuu 09, 2010, 20:48:12 »
Itselläni ainakin tuo ilmiö vaikuttaa siten, että musiikkiin kyllästyy kun sitä rupeaa soimaan joka tuutista. Pari vuotta sitten kuuntelin todella paljon Nightwishiä, ja tykkään bändistä edelleen. Valitettavasti veljeni, joka kuuntelee musiikkia yötäpäivää, tykästyi myös samaiseen bändiin, jolloin sitä sitten kuului joka tuutista. Itse en koko aikaa todellakaan halua kuunnella musaa, ja kun sitten rentoudun niin talosta tuleekin stereoista täysillä veljen soittamaa Nightwishia. Kun veljeni lopetti bändin kuuntelun, sain onneksi pidettyä taukoa, ja nykyään pidän taas bändistä.

On mielenkiintoista, miten massanvihaus on nykyään melkeimpä enemmän massaa kuin itse tämän "massamusiikin" kuuntelu. Itse kuulen aina ikäisiltäni pojilta, miten on niin kamalaa kun kaikki kuuntelevat Justin Bieberiä koko ajan. Ei melkein kukaan koulussamme Bieberiä kuuntele, vaan kyseessä on vain stereotypioita. Jos oikeasti massasta haluaa erottua, niin parempi kuunnella vaikkapa Lady GaGaa kuin Metallicaa - wannabe-metalheadejä (=tuntevat koko genrestä vain Iron Maidenin, Metallican ja Bodomin, ja niiltäkin korkeintaan Run to the hillsin, Master of Puppetsin ja ehkä pari Bodomin levyä, missä Laiho vetää jumalaiset soolot) kun on kuitenkin nykyään rajaton määrä.
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #329 : Kesäkuu 09, 2010, 20:54:14 »
Massasta erottuvat parhaiten ne jotka eivät kuuntele musiikkia ollenkaan. Kunnes siitäkin tulee muotia.
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
« Vastaus #330 : Kesäkuu 13, 2010, 12:19:35 »
Siedän yleensä melkein minkä tyylistä musiikkia. Siitä on kuitenkin olemassa yksi selvä poikkeus. En siedä heviä. Rock-musiikki ei myöskään ole suuria suosikkejani, mutta siltä saralta on olemassa kappaleita, jotka ovat jopa ihan hyviä. Hevistä en ole ikinä ottanut selvää enkä haluakaan. Kaikki raskas musiikki saa pääni särkemään ja haluaisin paeta sitä jonnekin kauas. :D Musiikkimakuni on muuten melko laaja, mutta mitään raskasta en pysty kuuntelemaan. Musiikin täytyy olla tarpeeksi kevyttä ja siitä täytyy tulla hyvä olo. Musiikissa täytyy mielestäni olla selvä rytmi, enkä ole pystynyt kuuntelemaan heviä niin kauaa kerralla, että olisin erottanut joukosta jonkinlaisen rytmin. :D Välttelen siis raskasta musiikkia niin paljon kuin pystyn.
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
« Vastaus #331 : Kesäkuu 25, 2010, 20:26:43 »
En mitenkään VIHAA ketään hänen musiikkinsa perusteella, mutta on muutamia, joiden kohdalla radiokanava vaihtuu nopeammin kuin salamannopeasti.
Näihin lukeutuvia ovat mm:
Anna Abreu - en pidä Annan äänestä, ja hän on muuttunut mielestäni kuuluisuuden myötä persoonanakin jotenkin ärsyttäväksi.
Cheek - en tiedä, onko se tyyppi oikeasti ihan tosissaan vaiko eikö, mutta en todellakaan halua kuunnella hänen musiikkiaan. En vain kykene sietämään niitä sanoituksia, eikä Cheekillä ole edes hyvä ääni räppäämiseen.
Kaikki iskelmä - tätä meillä soitetaan äidin luona niin paljon, että pää räjähtää. Mielestäni suomeksi on erittäin vaikea tehdä hyviä sanoituksia (lähes ainoa poikkeus on Eppu Normaali - omasta mielestäni siis) ja tässähän se vasta korostuukin. Kaikessa korostetaan heterorakkauden ihanuutta ja mahtavuutta ja uh. Ei minulla mitään heteroja vastaan ole, mutta siis ... OIKEASTI. :'D Nytkin tuossa vieressä soi iskelmä ja laulaja kuulostaa lapselta, ja no, aihe on mikäs muukaan kuin ällörakkaus (eikä minulla mitään rakkauttakaan vastaan ole, jos sitä ilmaistaan hieman eri tavoin :'''''DD).
On myös näitä muutamia "karjumabändejä", kuten Children Of Bodom ja Amon Amarth (etenkin jälkimmäinen), joita en kestä pidemmän päälle kuunnella, tarvitsen sen lauluäänen, en karjumista. Toisaalta kuuntelen tietyssä määrin jotain screamoa vastaavia kappaleita, mutta se vähän riippuu, miten matalasti mörisee ja kuinka epäselvästi, että kuuntelenko sitten sitä bändiä/artistia. En tykkää kuunnella heviä, mutta mielestäni yleensä missään muussa musiikkigenressä ei soiteta niin hyvin, tarvitsee taitoa osata soittaa niin nopeaa ja sillä tavoin. Silti se musiikki ei vain ole minua varten, vaikkakin sitä on ihan kiva kuunnella livenä.

// MUOKS.
Voin myöntää melkein yltiöinhoavani erästä artistia, Petri Nygårdia. Tuon tyypin ääni saa jo hermostumaan sanoituksista puhumattakaan. Minulla ei kyllä toden totta ole hajuakaan miten vakavissaan tuo PITÄISI ottaa, mutta menee vain yli ymmärryksen. Kaiken huippu on, että veljeni palvoo Nygårdia. Ne sanoitukset ovat kuulemma mahtavia ja Petri on hyvä laulamaan. Miksi en voi käsittää?

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2010, 18:53:21 kirjoittanut Vergessen Kind »
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Poissa Tobin

• aka Tinna
  • Vuotislainen
  • leeroy
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #332 : Elokuu 26, 2010, 18:17:06 »
Pikku G ym muut suomalaiset räppärit, Antti Tuisku, Lauri Tähkä, suurin osa hevimusiikista, tekno jossa ei ole mitään rytmiä, suurin osa rakkauslauluista ja niin edespäin. Suomiräppi/-rock/-hevimusiikki on ehkä kamalinta mitä tiedän. Miksikö, en osaa sanoa. Ei kolahda, ei kuulosta hyvältä minun korvaan, ei sitten ollenkaan.

Mitä kappaleiden sanoituksiin tulee, olen kyllästynyt iänikuisiin rakkauslauluihin, joita on varmasti se tsiljoona ja yksi. Tietenkin sieltäkin löytyy muutama kivakin, mutta nämä Justin Bieberin naiset vaihtuu-kipaleet, ei ei.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2010, 23:11:36 kirjoittanut Tinnacra »

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #333 : Elokuu 27, 2010, 19:52:18 »
Olen oikeastaan aina ajatellut, että kuuntelen/siedän kaikenlaista musiikkia mutta oikeastaan asia ei ihan näin sittenkään välttämättä ole... Okei ehkä tyyliin radiosta automatkalla pystyn kuuntelemaan melkein mitä vaan tai kavereideni luona, mutta se että mitä omalla ajalla kotonani kuuntelen ei välttämättä ole ollenkaan mitään The Voice musiikkia. (Kyseinen radiokanava on Suomipopin ohella lempikanavani).

Eli musiikki, jota en voi sietää. Tuo on oikeastaan aika 'kovasti' sanottu, koska itselläni nyt ei oikeastaan mitään genreä ole, mitä en pystyisi todellakaan kuuntelemaan. Mutta tässä nyt pitäisi sanoa jota ei mielellään ollenkaan kuuntele, niin techno ja rap/hiphop, varsinki amerikkalainen. Country on myöskin sellanen, mistä en varmaan kovinkaan paljoa pidä. Oikeastaan itseltäni tuollaisen sanominen on aika yleistävää, koska en todellakaan ole kuunnellut paljoa sitä. Emo musiikki on myös sellaista mitä en enää kuuntele. Nuo on sellasia, että en kotona kuuntelisi, mutta kyllä varmaan automatkoilla jne tietyssä mielentilassa menis. En kyllä vapaa-ajallani jaksaisi kuunnella mitää Lady Gagaa tai Rihannaa, vaikka tykkään varsinkin Gagan joistakin kappaleista, mutten todellakaan sellaista musiikkia mp:stäni tai levyltä kuuntelisi. Kuitenkin olen oikeasti aika 'kaikkiruokainen' musiikin suhteen näin yleisesti ottaen, että minun suusta tuollainen "en voi sietää jotain musiikkityyliä" on aika kovasti sanottu.
Is this the real life, is this just fantasy ?

Noorraa

• Ankeuttaja
« Vastaus #334 : Lokakuu 18, 2010, 16:56:46 »
Antti Tuisku! Hyi hirveää! En oo koskaa sietäny enkä tuu koskaa sietämäänkää.

Laura Närhen jotkut biisit on iha hyvii mut sit se "tämä on totta" on iha hirvee kans. Se jää mielee nii helposti ja tulee mielee heti et se laulaa: Tämä on potta. Tämä on potta... ja jatkuu jotenki:D

Kaikki muu paitsi jotkut biisit eriksee ja iskelmä käy (eli luokittelen kaikkiin niin kuin:retroo,hevii,poppii,rokkii,räppii... ihan kaiken). Hyi kamalaa, iskelmää:D

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #335 : Lokakuu 23, 2010, 23:03:34 »
mitä nyt nää kaikki lady gaga, justiin piipertäjä, antti tuisku, lauri tähkä, mitäköhän muuta vielä keksi tähän listan jatkoksi.

Ai miksikö nuo?
No siksi että niide kaikkien biisit ovat niin rasittavia että en edes sano ja tää super-yli-ihku justin bieber, joka laulaa ihan huonosti ja kyllästyyhän jo vähemmästäkin, mutta ku suunnillee kaikki teinitytöt ihkuttaa sitä. Onkos vuotilsessa vielä topicia beberin ihkuttamiselle
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #336 : Lokakuu 25, 2010, 04:01:10 »
Asiat ovat muuttuneet puolen vuoden aikana. Kuuntelen nykyään paljonkin näitä rankempia biisejä joita en ennen voinut sietääkkään ja nyt se vaaka on kallistunut siihen etten pidä populaarimusiikista. Useimmat pop-biisit toistavat itseään ihan liikaa, mutta tietysti löytyy niitä joihin on ihan vaivauduttu keksimään sanat ja sovittamaan ne biisiin - populaarimusiikki ei kuitenkaan tosiaan iskostu minuun sillä lailla kuin ennen.

En myöskään erityisemmin pidä rap-musiikista useimpien rap-biisien lyriikoiden tähden. Tähän voisi sovittaa useiden amerikkalaisten rap-artistien biisit joissa kuulee ihan sellaista mikä ei nuoremmille kuuntelijoille oikein sovi - erityisesti minua harmittaa kuulla kun jopa 7-vuotiaat lapset toistavat innostuksissaan tajuamatta millaisia sanoja suustaan oikein päästelevätkään. Olen usein miettinyt, että eikö rap-biisien tekijät jaksa keksiä biisejä joissa ei melkeinpä joka kertosäkeessä mainita jotain pehvasta tai tälläisistä asioista. Toki tälläisiä löytyy eli en halua yileistää kaikkia rap-artisteja ja biisejä tuon kaltaisiksi! Maailmasta vain löytyy niin paljon huonojakin rap-artisteja.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 26, 2011, 22:49:30 kirjoittanut Betaé »

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #337 : Tammikuu 14, 2011, 18:27:42 »
Itse en voi sietää teinipoppia, jota teinit tai hieman vanhemmat (mm. Miley Cyrus, Justin Bieber) lauleskelevat. Heidän laulussaan ei kertakaikkiaan ole mitään persoonallista eikä hyvää. He vain laulavat, koska heillä on muka hyvä ääni. Heitä on maailmalla jo liikaa, ja he ovat massaa.
Ja sitten toinen: Disney-artistit/bändit. He pomppaavat esille jostain Disney Channelilta, ja osaavat muka laulaa. Näissäkin sama juttu kuin teinipoppareissa.

Niin ja sitten: Petri Nygård. Aivan järkyttävää, mielestäni hän ei osaa laulaa, eivätkä sanat ole järkeviä. Luokkalaiseni poika fanittaa Petriä ja soittaa sen musaa puhelimesta lähes koko ajan. Alkaa pitemmän päälle ottaa aivoon.
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Remi

• Siis nii Mary Sue
  • Vuotislainen
  • Fly away to the stars... Shit.
    • "Taidetta"
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #338 : Huhtikuu 07, 2011, 11:55:24 »
Yleisesti suurten levy-yhtiöiden popit ja räpit ja vaikka mitkä ei oikein mene. Kaikki kuulosta samalta ja räpin henki on kadonnut jonnekkin rahan ja "omg, sexy bitch" -meinigin alle. Levy-yhtiöiden ihmiset tuottavat tuhansia samoilta kuulostavia biisejä samalla sanomalla (ei niinkään suomessa, kun musiikkiteollisuus on sen verran vähäisempää), mitään hiaman erilaista ei tule... Se siitä seuraa, kun yksi ihminen tekee kymmenen artistin/bändin musiikit...
"Shed your shrouds. Slip your fingertips through the ground. Get those catacombs open I'm hoping you'll join us. Everybody come on out, yeah~ What a lovely, lovely night for a drink and a parade. We'll dance until the morning light, this town should be afraid. " -Skeletons on Parade, Ludo

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #339 : Huhtikuu 07, 2011, 12:17:12 »
Minä en voi sietää kamalan raskasta heviä, enkä sellaista musiikkia missä laulu on pelkkää karjumista/huutamista. Lauluissa pitää olla ymmärrettävät sanat, ei pelkkää hirviömäistä huutamista. ja inhoan myös sellaisia biisejä jotka vaan toistaa itseään kuten Wiz Khalifan - black & yellow, siinä ei ole mitään järkeä. 
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #340 : Huhtikuu 17, 2011, 00:55:54 »
Rap keskittyy liikaa sanoituksiin. Oikeastaan kaikessa muussa musiikissa on enemmän tai vähemmän kyse musiikin estetiikasta (ainakin siinä mitä itse kuuntelen), mutta vaikuttaa siltä että rap-artistista tykkääminen riippuu ainakin lähes kokonaan siitä oletko samaa vai eri mieltä sanoman kanssa. Huolelliset sanoitukset ovat tietysti aina vain hyvä merkki, mutta musiikilliselta elämykseltään koko genre jää sen tieltä köyhemmäksi ja tasapaksummaksi kuin mikään muu tyylilaji. Kaiken lisäksi valtavirta-rap pääsee läpi jo ilman mitään sen syvällisempää puheenaihetta kuin raha ja halvat naiset. Niissä tapauksissa levyjen myyntiluvut saadaan kokoon noin sataprosenttisesti musiikkivideoiden avulla.

Esitelkää rap-artisti tai -yhtye joka rytmikkään puheen sijaan laulaa ja soittaa instrumentteja the Rootsin tavoin. Toistaiseksi en tiedä muita joita kuuntelen selvinpäin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Roots
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Roots
http://www.myspace.com/theroots

Kannattaa tutstua electro deluxeen. Tosin se nyt ei ole mikää räppi yhtye vaan ihan tämmönen Funk/Jazz/Soul/hiphop yhtye mutta enivei niillä on muutamia kappaleita joissa räpätään. Tässä hyvä esimerkki:http://www.youtube.com/watch?v=c8qx5dbVDSQ&feature=related

Pystyyks joku sanoo tän jälkeen sanoo, et räppi ei o musiikkii?

sit on viel suomesta pyhimys jonka uus matsku on kokonaan live bändin kanssa vedettyä: http://www.youtube.com/watch?v=_wgULqf2Agc

Poissa Malicia

• holy fool
  • Vuotislainen
« Vastaus #341 : Huhtikuu 17, 2011, 11:09:31 »
Kuulin eilen Rebecca Blackin biisin Friday, ja se on kyllä varmaan hirveintä mitä on olemassa. Justin Bieberkin vaikuttaa musiikilliselta nerolta vertailussa tuohon laulajaan. Musiikillisesti vähiten tykkään metallista ja hevistä, mutta niissäkin on joitain ihan kuunneltavia, vaikkakaan ei kovin nautittavia bändejä. Petri Nygård muuten synnyttää sellaista myötähäpeää, että en pysty edes sitä sanoin kuvailemaan.
Watch your heart when we're together
Boys like you love me forever

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #342 : Huhtikuu 17, 2011, 12:57:50 »
Lähes kaikki rap. Kaikki tässä genressä tuntuu vain niin oksettavalta. Ulkomuodoltaan mukama "täydellisten" photoshopattujen naisten peppujenkeikutusta esittelevät videot, blingblingvaatteet, kaikki kappaleet samankuuloisia... en tykkää myöskään yleensä tietokoneella tehdystä taustajumputuksesta koska se ei vain kuulosta korvaani mitenkään hyvältä. Ja ne sanoitukset. Kaikki vain täynnä kuuluisuutta ja rahaa ja naisia. Ei kiitos.
Sitten vielä suurin osa amerikkalaisesta popista. Samat perustelut kuin rapissa.

Lastenmusiikki. Kyllä, olen nyt sydämetön, mutta pienestä asti on ärsyttänyt suurin osa lastenmusiikista. En nyt meinaa kaikkea lastenmusiikkia, mutta jotkut ovat kamalia. En vain jaksa niitä ylipirteitä mukahauskoja sanoituksia. >_<

Ns. huumorimusiikki, tyyliin vaikka Nyan cat. En ymmärrä miten kukaan jaksaa tosissaan kuunnella semmoista. Onhan se ihan hauskaa, mutta että joku oikeasti kuuntelee semmoista monta tuntia putkeen yksin ihan vain viihdykkeekseen. En ymmärrä en.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2012, 21:29:46 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #343 : Toukokuu 25, 2011, 15:55:27 »
Minusta on hienoa etten ole täällä ainoa joka vihaa Petri Nygårdin niin kutsuttua musiikkia. :D Voihan sitä jotkut siitä pitää, mutta minua vain lähinnä hävettää herran puolesta se millaisen kuvan hän antaa itsestään. Ensivaikutelmakin on kuitenkin jokseenkin tärkeää. Jos se on huono, silloin alan inhota koko laulajaa. Ja Petri on juuri tähän kastiin kuuluva hemmo ehdottomasti. Yleensä kyllä kestän kuunnella tällaista hip hop/reggae/pop mössöä ihan hyvinkin, mutta Petri saa minut näkemään punaista ja toteamaan, että ei helkkari millaista kuraa.

Ja en muista mitä tuolla edellisessä viestissäni oikein kirjoitin, mutta voin mainita kaksi inhokkia lisää. Adam Lambert ja Justin Bieber. Lammas (Lambert siis) on ihan karsea ja pelottava ja pilasi yhden Lady Gagan säveltämän masterpiecenkin (Fever) aika lahjakkaasti ja Bieber vain inisee jatkuvasti ja yrittää esittää aikuista vaikka on jotain 17. Sen ikäinen voisi ihan hyvin vetää jotain "hey baby let's go to da picnic lol" tjsp eikä jotain "oh babe i miss yo baby baby omg" tjsp. :D Jotenkin huvittavaa minusta.

Nii ja vihaan edelleen hevibändejä, ihan sama mistä ne tulee, minä inhoan ihan silmittömästi.
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
« Vastaus #344 : Toukokuu 25, 2011, 17:34:15 »
Muistetaans sitten ettei yleistetä (anteeksi, tämä kuulostan vähän aurorilta), eli siis kaikki räppärit eivät ole samanlaisia itserakkaita makeilijoita. Onhan sitä monia hyviä räppäreitä, kuten vaikka...ömm...hmm...tota...

Mutta siis minä olen aika kaikkiruokainen, eli jokaisessa musiikissa on joitain hyviä biisejä, ehkä jopa bändejä ja artistejakin. Heitän vitsiä Bieberistä, mutta ei hänessä sen suurempaa vikaa ole...minä vain en välitä hänen musiikistaan.
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa koipen

• Scififisti
  • Vuotislainen
« Vastaus #345 : Toukokuu 26, 2011, 21:52:30 »
Crunkcore http://www.youtube.com/watch?v=Qa6qpgLvH30&feature=related.

Mikään muu musiikki ei mene negatiiviseen kastiin (mitä olen löytänyt). Justin Bieber osaa laulaa, Rebecca Black laulaa huonosti mutta leijuu niin huono että on hyvää -rajalla, Jenna Rose menee vielä syvemmälle. Lähinnä tavattoman tylsää. Räppiä en ole kuunnellut, mutta ei sopisi minulle. Instrumentointi on suuri osa musiikkia minulle.
nr: Douglas Adams / Linnunradan käsikirja liftareille

Poissa Chokola

• inkivesiliskoinvaasio
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #346 : Kesäkuu 17, 2011, 11:44:29 »
Hevi, ei vaan oo suunniteltu mulle, se ei jotenkin soi mun korvaan. Joten mun musalistalla kaikki AC/DC:t on kielletty ja kaikki muu sen kaltanen musiikki. Mutta tämmönen poppi ja nää menee, mutta sitten ku tulee jotain raskaampaa esim. radiosta niin tekis mieli vaan painaa kädet korville tai vaihtaa kanavaa.
xoxo, gossip girl

Poissa Shakira

• Pilkun nussija
  • Vuotislainen
  • Mrr maanantai...
« Vastaus #347 : Heinäkuu 30, 2011, 15:23:35 »
Jenni Vartiaista, en voi sietää moista ulinaa ja valitusta, jos sitä tulee radiosta, niin menee aika äkkiä toiselle kanavalle/kiinni. (anteeksi kaikki fanit)
Ja Antti Tuiskua, se ääni on karmaiseva. (anteeksi taas kaikki fanit...)
Jos hyppään kalliolta, välitätkö???

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
« Vastaus #348 : Heinäkuu 31, 2011, 14:58:46 »
Jos jotain en voi sietää, niin se on suomiräppi. Ja räppi yleensäkin.
Siis jokin siinä musikiissa ja musavideoissa on niin ällöttävää, ja sanoissa ei ole mitään järkeä. Lisäksi mielestäni kaikki miespuoliset suomiräppärit kuulostavat ja myös näyttävät miltei samalta.
Myöskään Adam Lambertista en pidä sitten yhtään. Mielestäni hän on liian tusinakamaa.
Sekä melkein kaikki amerikkalainen musiikki. Ne ovat niin patentoituja, niin poikkeamattomia, niin samanlaisia! Etoo.
Räppäreistä kuuntelen ehkä pelkästään Mariskaa (siis räppäävää Mariskaa) ja P!nkiä.
Ai niin! En voi myöskään sietää nyt tulleita jääkiekko "hittejä", kuten Selvä päivää tai Sekopäätä. Aivan hirveät sanat, hirveät laulajat, hirveä musiikki! Ja sitten kaikki soittavat sitä koko ajan ja minun tekee mieli lyödä jokaisen päät tohjoksi ja saada heidät kuuntelemaan jotain hyvää.
Louren gootti puoli nostaa päätään...
Näin offina, jos tulee joku minusta hyvä, niin kaikki ovat tällälailla: "Siis niinku hyi, tää on ihan vitun karsee, laita jotain parempaa!" ja sitten alkaa soida, mikäpä muukaan kuin, suomiräppi!
Huh. Sainpas hiukan purettua tunteitani.

//Nemi on sanonut minun puolestani, mitä mieltä olen räpistä:
"Joulukuuseksi pukeutuvia miehiä, kolmen minuutin musavideoita naisten hytkyvistä perseistä, banaaleja ja naisia halventavia sanoituksia, jotka uppoavat neljä-vuotiaisiin, ei laulutaitoa, ei kitaroita, typerää kieltä..."
Ja tajusin muuten, että Pink ei ole räppäri... Piste hänelle.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2011, 11:33:49 kirjoittanut Loure »
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #349 : Heinäkuu 31, 2011, 16:43:25 »
Inhoan yli kaiken räppiä ja hiphoppia. Se vain on niin kamalaa sontaa jota ei vain voi kuunnella>< Monta kertaa junassa joutuu kuuntelemaan matkustajien lempimusiikkia joka suoraan sanoen saa vere kiehumaan. Toki onhan se kivaa kuunnella Cheekkiä tai Nygårdia jos siitä pitää mutta on myös viisasta ajatella muiden musiikkimakua! Seuraava onneton joka läheisyydessäni kuuntelee kännykästä ilman kuulokkeita jotain vastaavaa sontaa niin sen räjäytän singolla palasiksi.
  En voi sietää musiikkia jota soitetaan NRJ:ltä. Siellä soi kaikki mahdollinen massamusiikki joka saa harkitsemaan itsemurhaa. Radiossa kuten Novalla, soi harvemmin mitään minulle kelpaavaa musaa, (Kuten Rammsteinia tai Gunnareita) vaan sellaista massamusaa teinipellehiphoppareille jotka alkavat heti aukoa päätään jos kerran soitetaan vaikkapa Alice Cooperia. Eikö meillä muilla ole sitten oikeutta kuulla meidän omaa musiikkiamme jos emme nyt pidä vaikkapa Cheekistä? -_o' Ihme roskaa nykyään kuunnellaan..

Vihaan Nygårdia, Cheekiä, Anna Abreuta, Justiina Biibertäjää ja miljoonaa muuta tällaista artistia joita kuuntelee juuri ne S-marketin edessä notkuvat lissufruittarit kaljojensa kanssa niin kuin olisivat jotain.

Huh, kylläpä helpotti ;)

-ihmissusi-