Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 95399 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Salatut elämät
« Vastaus #275 : Maaliskuu 03, 2011, 16:59:36 »
Aivan, sopisi kyllä Salkkareitten juonimalleihin loistavasti. :D Luulin vain, että tuo niin kuin varmistui jo jossain, mutta selväselvä.
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • kuolonsyöjätär
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #276 : Maaliskuu 05, 2011, 19:38:42 »
Isbe on niin raskaana.. Repeiltiin serkun kanssa tälle salkkareiden "raskausdraamalle". Monta vuotta edettiin niin, ettei salkkareissa tullut tällaista, mutta kai jokaiseen sarjaan kuuluu tällainen.. En edes ymmärrä, että miksi katson salkkareita, sillä kaikki "draama" lähinnä naurattaa xd

~nya
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #277 : Maaliskuu 05, 2011, 19:47:56 »
Eilen kun katsoin pikkuserkkuni kanssa salkkareita niin siihen tuli se Antin kanssa jutteleva tyyppi niin onko se se Helenan poika? Ei Sebastian vaan se toinen, joka mainittiin kyllä samassa jaksossa... Se joku S:llä alkava nimi sillä oli. Kylläpäs muisti pätkii!

//Siis ihan siin jakson lopussa.

//Ai jaa. Mä muistin sen vähän myöhässä. :D Sergei siis, kiva uusia hahmoja Salkkareihin! (Ihan kun niitä ei olis jo liikaa)

//Huhutar muokkasi viestit yhdeksi
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2011, 14:27:13 kirjoittanut Huhutar »
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #278 : Maaliskuu 05, 2011, 19:49:22 »
Eilen kun katsoin pikkuserkkuni kanssa salkkareita niin siihen tuli se Antin kanssa jutteleva tyyppi niin onko se se Helenan poika? Ei Sebastian vaan se toinen, joka mainittiin kyllä samassa jaksossa... Se joku S:llä alkava nimi sillä oli. Kylläpäs muisti pätkii!

//Siis ihan siin jakson lopussa.

mikäsergesenytolikaan.. eli sen nimi taisi olla Serge tai joku tämmöne..

~nya
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #279 : Maaliskuu 05, 2011, 20:41:17 »
Sergei Kuula, jees. Helenan ja ilmeisemmin Olavin (eli Igorin) poika, Sebastianin veli.

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #280 : Maaliskuu 10, 2011, 21:05:22 »
Mä en oo pitkään aikaan taas kattonut salkkareita, mutta kaveri sai mut taas vähän koukutettua siihen. Näytteliät on pysyny melkein samana, ainoastaan ne nuoret näytteliät on näköhään vaihtunu. Jännää että juoneenkin pääsee mukaan vai onko siinä nykyään edes juonta?
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #281 : Maaliskuu 10, 2011, 22:56:59 »
Jännää että juoneenkin pääsee mukaan vai onko siinä nykyään edes juonta?

*total reps*

Kai siinä jonkinmoinen juoni nykyään yrittää olla, mut ku ite en oikein seuraa koko sarjaa (pakkokuuntelulla mennään, kiitos siskoni), niin varmuudella en voi sanoa, mikä sen juonen tarkotus on olla.

Pakko oikeastaan kysyä, mikä kumma se on tuo Antti-Sergei-kuvio? Ku jäi häiritteen, kun sitä yhtä viikonlopun-uusinta jaksoa tuli katottua lopusta odotellessani toisen ohjelman alkua ja Antti oli Sergeitä vastassa siellä vankilan ulkopuolella?

Pakko myös sanoa, että on aika huvittavaa nähdä herra Luomaa (aka Antti) pyörimässä kylillä... Enpä oo tullut laskeneeksi kuinka monta kertaa miekkosen oon tullut nähneeksi.. :D
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
« Vastaus #282 : Maaliskuu 10, 2011, 23:36:48 »
Njääh. Minä en ole koskaan ollut kiinnostunut salkkareista. Kavereilta kuulee liian paljon kaikenmaailan höpötyksiä siitäkin. Myönnän kyllä, että muutaman kerran on katsottu. Tosin vain siksi, että joku tuttu/kaverin tuttu on ollut jonain supersivuhenkilönä. Tai siis on vaikka esittänyt kahvila-asiakasta/vastaavaa. Ensiviikolla kuitenkin joudun katsomaan, sillä on leirikouluviikko, ja kun kaverit katsoi, niin minäkin katson ;) ja onhan taas yhtenä päivänä yksi tuttu siellä käsittääkseni.
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Poissa Nibs

• Vuotislainen
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
« Vastaus #283 : Maaliskuu 16, 2011, 20:28:58 »
En sanoisi, että saippuasarjoissa on koskaan mitään erityisempää juonta, vain iso läjä pikkujuonia joita luultavasti kirjoitetaan melko pitkälti improvisoimalla ja yritetään jotenkuten pitää ne loogisena. :D

Mutta mun on pitäny jo jonkinaikaa sanoa, että Salkkarit on jonkin aika aollu yllättävän laadukasta viihdettä, eli vaihteeks ollu OK käsikirjoittajat. Mielestäni tuo Saran stalkkerimysteeri on tosi mielenkiintoinen, vaik se narkkariosa sitä oliki vähän klisee. Kiinnostaa myös paljon miten pitkälle Isabella on valmis menemään raskausvalheensa suojelemiseksi (koska mielestäni se pystyy tasan ihan mihin tahansa.) Ja Paulasta ja Lassesta on viime aikoina saatu hauskaa materiaalia irti. :D

Mut mä toivoin, että Talen salaisuus ois ollu vähän dramaattisempi. :D
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #284 : Maaliskuu 24, 2011, 15:59:41 »
Minä oon taas vaihteeksi jääny koukkuun salkkareihin. On taas menny monta viikkoo et oon kattonu niitä. Jennin hää mekko oli kyllä ihan järkky (siis se malli mitä ei oltu vielä tuunattu) Mutta sen sanon et salkkarit on vieläkin vähän sekava sarja. Aina ei oikeen pysy perässä. Mut eikai se aina haittaa. :D
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #285 : Maaliskuu 24, 2011, 19:55:20 »
Jennin hää mekko oli kyllä ihan järkky (siis se malli mitä ei oltu vielä tuunattu)

En kuollaksenikaan tajua (tai sitten vain olen katsonut huolimattomasti), mutta miten ihmeessä Jenni on mennyt ostamaan tuon näköisen mekon tai miksei hän ole valinnut mekkoaan kunnolla ennen ostoa? Ostikohan hän häämekon katsomatta ollenkaan millainen se oli?! Siis mitä ihmettä?
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #286 : Maaliskuu 24, 2011, 20:49:27 »
Luultavasti tilauksessa ja/tai teettämisessä joku virhe. Hän kun ei sitä paikan päältä itse hakenut, vaan Katja haki sen paketissa.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #287 : Maaliskuu 24, 2011, 22:45:50 »
Luultavasti tilauksessa ja/tai teettämisessä joku virhe. Hän kun ei sitä paikan päältä itse hakenut, vaan Katja haki sen paketissa.

Ammattitaitoista porukkaa se ompelija ja liike... Pistäisin kyllä tiukkasanaista reklamaatiota tällaisen fiaskon jälkeen.

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #288 : Maaliskuu 25, 2011, 16:56:43 »
Minä yritin joskus alkaa seuraamaan Salkkareita. Ei tullut mitään. En ymmärtänyt yhtään mitään mistä he puhuivat. Juoni oli ihan sekava. En ole sen jälkeen edes yrittänyt, vaikka luokkani on täynnä Salkkarit-faneja, jotka päivästä toiseen jaksavat  selittää minulle että "salkkareissa tapahtui eilen niin ja näin". Terveystiedon tunneilla (opettaja on hieman rennompi) puhumme aika monesti salkkareista, mikä on hyvin outoa.
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #289 : Maaliskuu 30, 2011, 20:36:52 »
Toivottavasti ne ei enää kovin kauaa venytä tota Katariinan vainoojajuttua, kun alkaa jo turhauttaa sen ollen jo kauan ollut kirkuvan selvästi se itse. Varmaan kauamminki mutta itse varmistuin siitä siinä hääkarkkijaksossa, jossa kertakaikkiaan kukaan muu kuin se itse ei olis voinut kirjoittaa sitä lappua ja lisäksi asettaa just sitä sen taskuun.

Menee muuten harvinaisen dramaattiseksi/synkäksi jopa Salkkareilta, kehitellä kuvioon jakautunut persoonallisuus. Tai siis siiähän tossa on pakko olla kyse, kun Katariina on autuaan tietämätön siitä kuka sitä vainoaa. Veikkaan, että se toinen persoona on "Sara Polvijärvi".

Tai sitten nykyiset käsikirjoittajat on kierompia kuin uskoiskaan ja on kehitelleet jotain aivan muuta kuin persoonallisuushäiriön.

Ja voi stna, että Peppi ottaa aivoon. Ois vaan kuolliu sinne kaivoon. Tosin seki ois ollu liian synkkää ottaen huomioon, että tätä sarjaa kai tuijottaa pienemmätki lapset. Meinaan siis vaan, että kun ite lähtee kännissä ratsastaan, putoo kaivoon, Niko pelastaa ja silti se bitch narisee, vinkuu, valittaa ja skitsoilee aina vaan uudestaan Katariinasta. Menis johonki itsetunto-terapiaan, eikä rääkkäis Nikoa ja katsojia.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #290 : Maaliskuu 31, 2011, 18:08:56 »
Ja voi stna, että Peppi ottaa aivoon. Ois vaan kuolliu sinne kaivoon. Tosin seki ois ollu liian synkkää ottaen huomioon, että tätä sarjaa kai tuijottaa pienemmätki lapset. Meinaan siis vaan, että kun ite lähtee kännissä ratsastaan, putoo kaivoon, Niko pelastaa ja silti se bitch narisee, vinkuu, valittaa ja skitsoilee aina vaan uudestaan Katariinasta. Menis johonki itsetunto-terapiaan, eikä rääkkäis Nikoa ja katsojia.

Näin ratsastajana v*tuttaa Pepin ja  Heidin hevosen, Eetun, puolesta. Mahtava, fiksu ja vastuullinen hevosenomistaja tämä Peppi, kun lähtee humalassa ratsastamaan. Plus sitten vielä se tapaus, missä Eetu pillastui, kun Pepin puhelin soi. Peppi sitten vaan pätevänä ratsastajana huutaa hevoselleen, ei tulis mieleen kokeilla niitä pidätteitä tai muutenki vähän rauhallisempaa lähestymistapaa? Kyllä tulee vähän raska olo, kun tämän sankarittaren tekemisiä seuraa. Ja onhan se Pepin käytös aina Katariinan nimen kuullessa melko säälittävää, Nikona en kyllä jaksaisi kauan katella :D

Njoo, ja tosiaan taitaapi olla Katariina itse uhkailijansa, kuten jo aikaisemmin epäilin. Tosin onhan tässä vielä mahdollisuuksia, että se olisi Antti, mutta se on ehkä turhan "selkeää" katsojille. Kässäritiimi koittaa sitten yllättää, kun paljastuukin, että Katariina itse on seonnut...

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
« Vastaus #291 : Maaliskuu 31, 2011, 18:51:37 »
Toivottavasti ne ei enää kovin kauaa venytä tota Katariinan vainoojajuttua, kun alkaa jo turhauttaa sen ollen jo kauan ollut kirkuvan selvästi se itse. Varmaan kauamminki mutta itse varmistuin siitä siinä hääkarkkijaksossa, jossa kertakaikkiaan kukaan muu kuin se itse ei olis voinut kirjoittaa sitä lappua ja lisäksi asettaa just sitä sen taskuun.
Milläs se sitten selittyy kun jokuhan jätti silloin yöllä ennen häitä sen kirjeen Katariinalle? Kävi siinä Jennin ja Katariinan kämpässä yöllä kun Katja nukkui sohvalla. Tuskin se tyyppi oli Katariina, sillä hän oli itse nukkumassa silloin. Eikä se hiippari naiselta ainakaan näyttänyt.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #292 : Maaliskuu 31, 2011, 20:53:39 »
Milläs se sitten selittyy kun jokuhan jätti silloin yöllä ennen häitä sen kirjeen Katariinalle? Kävi siinä Jennin ja Katariinan kämpässä yöllä kun Katja nukkui sohvalla. Tuskin se tyyppi oli Katariina, sillä hän oli itse nukkumassa silloin. Eikä se hiippari naiselta ainakaan näyttänyt.

Eikös Katariina ollu Antin luona sinä yönä...? Tämä selittäisi hyvin myös tämän asian. Ja ei kai siitä erottanu oliko nainen vai mies, ihan hyvin saattoi olla kumpi tahansa.

Tänään tapahtui aika ratkaisevan oloinen sekoaminen Katariinalta, toivottavasti ei vielä kuitenkaan poistunut sarjasta lopullisesti! Varmaan kuitenkin tässä joku päivä löytyy ja sitten paljastuu asioita puolin ja toisin. Tekeekö Katariina sitten laurat? (eli joutuu jonnekkin psykiatriselle - auttaako Niko hänet sitten pakoon?!) :D heh, saahan sitä spekuloida.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2011, 20:56:52 kirjoittanut Kalke »

Poissa Cheo

• Vuotislainen
« Vastaus #293 : Maaliskuu 31, 2011, 22:55:41 »

Eikös Katariina ollu Antin luona sinä yönä...? Tämä selittäisi hyvin myös tämän asian. Ja ei kai siitä erottanu oliko nainen vai mies, ihan hyvin saattoi olla kumpi tahansa.
Joo, Katariina oli Antilla yötä, mutta huomasitteko että Antti kysyi Katariinalta jotain että kävikö se yöllä missään kun se kuuli oven käyvän, mutta Katariina vastasi jotain tyyliin: "Ei kun nukuin kuin tukki." Eli siis Katariina varmasti kävi itse laittamassa sen viestin yöllä.

Itse olen aika satavarma että tuo vainooja on Katariina itse, hän tuntee syyllisyyttä ja lähettää itselleen niitä viestejä ja on totta kai sekoamispisteessä. Olen itseasiassa niin varma että me lyötiin äitin kanssa vitosesta vetoa, äiti kun itse on jostain syystä varma että se vainooja on Antti.

Muuten, tykkään jotenkin tosi paljon Nikon ja Katariinan suhteesta :D Saapahan Peppi ainakin kunnon potkun päähän, se tyttö on niin rasittava. Ja ärsyttää Salkkareiden juonikuviot. Joka viikko tapahtuu: Niko ja Peppi puhuvat, Peppi suuttuu, he sopivat, he puhuvat, Peppi suuttuu, he sopivat... Alkaa kyllästyttää.
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #294 : Huhtikuu 01, 2011, 09:06:58 »

Mutta Anttihan ihmetteli aamulla, missä Katariina oli yöllä käynyt. Antti oli kuullut myös ulko-oven käyvän. Mäkin epäilin ensin Anttia, mutta nyt nämä viime aikaiset tapahtumat ovat saaneet minut entistä vakuuttuneemmaksi, että Katariina on itse niiden viestien takana. Katariina kirjoittaa ne itse, mutta ei itse tajua sitä, vaan luulee että Sara on palannut.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #295 : Huhtikuu 01, 2011, 20:43:29 »
Olenko ainoa, jonka mielestä ne käsialat näyttävät aina erilaisilta? Ei se nyt varmaan mitään tarkoita, mutta ihan kuin välillä se olisi suorempaa ja pitempää ja välillä lyhyttä ym. Naisen käsialaa se kyllä on, että ehkei ollutkaan se veikkaamani Miika. :( En suostu uskomaan, että Ratakiina on Laura vol2. Yhyy.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #296 : Huhtikuu 01, 2011, 21:07:45 »
Olenko ainoa, jonka mielestä ne käsialat näyttävät aina erilaisilta? Ei se nyt varmaan mitään tarkoita, mutta ihan kuin välillä se olisi suorempaa ja pitempää ja välillä lyhyttä ym. Naisen käsialaa se kyllä on, että ehkei ollutkaan se veikkaamani Miika. :( En suostu uskomaan, että Ratakiina on Laura vol2. Yhyy.

Mun mielest se oli Katariinan käsialaa, siis ne uhkausviestit.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #297 : Huhtikuu 02, 2011, 01:17:01 »

Ei nukkunut koko aikaa. Katariinahan pyöri levottomana sinä yönä ja kerrottiin sen nousseen ylöskin kerran. Katariina väitti menneensä silloin juomaan ja nukahtaneensa uudestaan sohvalle. Jos sillä on jakautunut persoonallisuus, homma on täysin selvä: Katariina tosiaan meni juomaan vettä, oli nukahtamassa sohvalle, mutta juuri ennen nukahtamista mieli pimeni sen toisen persoonan tieltä, joka sitten lähti ramppaamaan jossakin ja jättämään sen kirjeen--minkä jälkeen jäi siihen sohvalle nukkumaan, jotta Katariina "palatessaan" ei ihmettelisi missä herää.

Siis kun Jakautunut-persoona -persoonallisuushäiriössä kaikki persoonat eivät välttämättä ole tietoisia toisistaan, mutta voivat toki olla. Tässä tapauksessa siis Katariina ei ilmiselvästi ole tietoinen siitä toisesta, mutta se toinen persoona on tietoinen siitä mikä on, eikä halua paljastaa itseään ennen kuin tiettynä ajankohtana, koska paljastuessaan sitä vastaan tietenkin voidaan alkaa taistella.

Se toinen persoona voi olla myös "Miika" (koska Katariina tuntee syyllisyyttä siitä, että Miika otti syyt niskoilleen ja nyt hän itse on suhteessa Antin kanssa) ja näin siis ollen pukeutuu miesmäisesti siinä missä Katariina ei muutenkaan ole kovin naisellisen siro piirteiltään.

Jakautunut persoonallisuus selittäisi myös erilaiset käsialat. Siihen voisi mahtua mukaan "Miika" ja "Sara". Onko ne tosiaan Katariinan käsialaa? Luulis ny, että se ja jopa Antti sen oman käsialansa tunnistaisi, eikä siten olisi noin kuutamolla.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2011, 01:28:44 kirjoittanut Nibs »

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #298 : Huhtikuu 05, 2011, 18:04:40 »
Nyt ne pilas hyvin alkaneen draamaan vetämällä ton eilisen jakson siellä sillalla täysin yli. xD Toivottavasti Miika edes pudottaa (edes puolivahingossa) Katariinan tän päivän jaksossa, ni edes vähän pelastuu. :'D En oikeesraan tiedä, miksi se mielestäni pelastais sen shown. Mutta sitten taas me ei ehkä koskaan saatais tietää, mikä Katariinan diagnoosi tarkalleen ottaen muka olis. Ei nyt sillä, että uskoisin saippuasarjan kirjoittajien välttämättä tietävän niistä asioista kunnolla tai välittävän, mutta... :D

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #299 : Huhtikuu 05, 2011, 19:04:44 »
Toivottavasti Miika edes pudottaa (edes puolivahingossa) Katariinan tän päivän jaksossa, ni edes vähän pelastuu.

Miika varmaan pudottelee niitä jossain ulkomailla. ;)