Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 93630 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Salatut elämät
« Vastaus #300 : Huhtikuu 06, 2011, 21:37:14 »
Toivottavasti Miika edes pudottaa (edes puolivahingossa) Katariinan tän päivän jaksossa, ni edes vähän pelastuu.

Miika varmaan pudottelee niitä jossain ulkomailla. ;)

;DD No niin, jos siis kuitenkin Antti. x) Mutta Antin ilmeet oli kyl loistavat siinä ku se yritti käsitellä uutispommia Saran oikeesta tappajasta. :D Mun on kyl vaikee käyttää totakaa sanaa, ku se oli enemmänki kuolemantuottamus, jos sitäkään. Lähinnä, kuten Katariina sanoi, itsepuolustusta.
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #301 : Huhtikuu 06, 2011, 22:38:47 »
Haha, jep. :) Meitsistä olisi oikeasti fantsua, jos se sen ylös auttanut olisi oikeasti ollut Miika. Tai Sebastian! :> Tai joku sarjaan palaava, ei väliä, mutta Miika suosikkina.

// Joo, Kalke, ne itkuraivarit oli niin hauskoja. :---D "ÖÖHÖÖHÖHÖHÖHHH.."
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2011, 08:12:27 kirjoittanut Vispilä »
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • I told you so.
« Vastaus #302 : Huhtikuu 06, 2011, 23:22:23 »
Vähän kyllä nyt hämärä tämä Katariina/Sara - kuvio. Selkeästikin Katariina on sekaisin, kuten jo aiemmin epäilin, mutta oiskohan tähän sotkeutunu vielä joku muuki? Katariinaa painaa syylisyys ja näkee Saroja sen takia, mutta olisikohan joku muu (esim. Sara?) kirjoittanut ne viestit. Nyt kun niitä käsialoja on oikein kissojen ja koirien kanssa vertailtu, niin voisipa olla niinkin, että joku on vaan jäljitellyt Katariinaa noissa viesteissä. Ja mikä se Antin kansio oikein oli, minkä Niko kerran löysi? Eikös siinä ollut sekä Sarasta että Katariinasta kuvia. Varmasti joko Antti/Sara tuossa sotkussa vielä mukana. Miikakos se Katariinan auttaja oli vai olisikos ollut peräti Sebastian? En jaksa uskoa, että tämä kuvio on nyt näin helpolla hoidettu.

Oli muuten hassunhauskaa tänään seurata Antin "itku"- ja raivokohtauksia... :D
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #303 : Huhtikuu 07, 2011, 09:15:43 »
Miikakos se Katariinan auttaja oli vai olisikos ollut peräti Sebastian? En jaksa uskoa, että tämä kuvio on nyt näin helpolla hoidettu.

Sebastian se oli ihan ilmiselvästi. Öö, saattaa kai olla spoilaavaa, jos ei oo juokkarei lukenu... Ja onneksi Sebu tulee myöhemmissäkin jaksoissa taas mukaan.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #304 : Huhtikuu 07, 2011, 16:52:27 »
Miikakos se Katariinan auttaja oli vai olisikos ollut peräti Sebastian? En jaksa uskoa, että tämä kuvio on nyt näin helpolla hoidettu.

Sebastian se oli ihan ilmiselvästi. Öö, saattaa kai olla spoilaavaa, jos ei oo juokkarei lukenu... Ja onneksi Sebu tulee myöhemmissäkin jaksoissa taas mukaan.

Joo, no jotain olen nuista juonipaljastuksista kuullut, en lukenut. Miksikäs se Stuba muuten koki tarpeelliseksi autella Katariinaa, vai sattuiko vaan olemaan lähistöllä? :D

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #305 : Huhtikuu 08, 2011, 20:37:48 »
Okei, tää jakso ampui kyllä niin miljoona mailia yli, ettei voi enää kutsua ees viihteeksi.

1.) Jos ne huumeet oli kerran laillisia ja vain sakolla tuomittavia, miksi siitä piti vetää tollanen draama?
2.) Eikö olis ollut joka tapauksessa riskittömintä vain laittaa Topi kiikuttaan se eväskassi kaupalle "hei mä huomasin, et sä jätit evääs mun autoon ja otit vahingos väärän kassin", antaa oikea kassi tytölle ja ottaa omansa pois? Ihan v*tun ääliömäistä vetää tommonen gangstakeikka sen takia.
3.) Ja koska ne nyt välttämättä halus leikkiä kovaa ja korostaa Sergein ah-niin-synkkää gangsteritaustaa ja sortumisalttiutta, ni ois se voinu kyl vaan vaik huumata Heidin tajuuttomaksi hetkeksi ja viedä sen kassin. Ei varmasti ollut välttämätöntä kaapata sitä tolleen ja sitoa kädet ja suu ja jättää sinne virumaan.

ARGH! Oikeesti, tää tais tappaa mun mielenkiintoni koko sarjaan. En tosissaan muista että ois ennen menny näin överiksi tilanteissa, jossa vähempiki ois riittäny tavoitteeseen.

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #306 : Huhtikuu 08, 2011, 21:06:15 »
Okei, tää jakso ampui kyllä niin miljoona mailia yli, ettei voi enää kutsua ees viihteeksi.

1.) Jos ne huumeet oli kerran laillisia ja vain sakolla tuomittavia, miksi siitä piti vetää tollanen draama?
2.) Eikö olis ollut joka tapauksessa riskittömintä vain laittaa Topi kiikuttaan se eväskassi kaupalle "hei mä huomasin, et sä jätit evääs mun autoon ja otit vahingos väärän kassin", antaa oikea kassi tytölle ja ottaa omansa pois? Ihan v*tun ääliömäistä vetää tommonen gangstakeikka sen takia.
3.) Ja koska ne nyt välttämättä halus leikkiä kovaa ja korostaa Sergein ah-niin-synkkää gangsteritaustaa ja sortumisalttiutta, ni ois se voinu kyl vaan vaik huumata Heidin tajuuttomaksi hetkeksi ja viedä sen kassin. Ei varmasti ollut välttämätöntä kaapata sitä tolleen ja sitoa kädet ja suu ja jättää sinne virumaan.

ARGH! Oikeesti, tää tais tappaa mun mielenkiintoni koko sarjaan. En tosissaan muista että ois ennen menny näin överiksi tilanteissa, jossa vähempiki ois riittäny tavoitteeseen.

Just niin. No, minä ainakin Salkkareita katsoessani ajattelen joka jakson kohdalla jossakin vaiheessa "ei näin...", mutta silti katson sitä ihan vain huvin vuoksi. Esimerkiksi tuo spiritismin harrastaminen oli ihan naurettavaa ja se kun Siru... taisi olla Siru, joka kaatoi kynttilän(?) ei nostanut sitä ylös. Varmasti hän huomasi että kaatoi kynttilän, eihän sitä voi olla huomaamatta, mutta silti vain juoksi hädissään pois. Vaikka se kauppa oli olevinaan hänelle niin tärkeä.
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #307 : Huhtikuu 10, 2011, 22:23:41 »
Toisaalta mua kiinnostas nähdä miten pitkälle Isabella on valmis menemään valeraskautensa peittelyssä / kuinka se paljastuu - ja mitä tapahtuu, kun Ismolle selviää loputkin Liisasta ja miten se sitten tapahtuu. Mutta onko se kaiken tämän kärsimisen arvoista tietoa? En oikein usko. xD No, kai mä laitan tv:n taustalle auki, jos muistan, niin kauan, kunnes noi kaks asiaa on selvinnyt ja sit jätän koko paskan. :D En mä tähänkää mennessä kovin usein oo katsomalla katsonut, vaan nimenomaan taustalla pyörinyt samalla ku oon täs koneella ja ylipäätään seurannut vain kausittain silloin tällöin, mutta silloin kun olen seurannut niin usein oon katsonut kelloa tai joskus jopa laittanu hälytyksen Salkkareiden merkiksi. Nuo kaksi tapaa jää kyllä nyt synkeään historiaan. >.>
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2011, 22:28:40 kirjoittanut Nibs »

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
« Vastaus #308 : Huhtikuu 16, 2011, 21:49:25 »
Kai tää voi olla spoilaavaa.
Mutta eikös Salkkareissa ole annettu ihan ymmärtää jo muutamaankin otteeseen, että Isabella on raskaana ihan oikeesti, mutta tämä ei ole itse sitä tajunnut? Esim. silloin siellä ultrassa. Se jä yritti sanoo Isabellalle, ettei se käyttänyt sitä cd-romppuu tai mihin Isabella sen nyt sitten kopsaskaan. Ja aika arvattavissahan se oli jo sillo, ku Isabella söhlis niitte koeputkien kanssakin.
Täytyy nyt vielä sanoa, että vihdoinkin Nikon ja Katariinan välillä tapahtu taas jotain. Kivaa puuma-ilmiötä Salkkareihinkin mukaan. Heh. Ja Peppi painukoot sinne missä pippuri kasvaa, on se vaan niin ärsyttävä tapaus.
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #309 : Huhtikuu 17, 2011, 01:28:07 »
Kai tää voi olla spoilaavaa.
Mutta eikös Salkkareissa ole annettu ihan ymmärtää jo muutamaankin otteeseen, että Isabella on raskaana ihan oikeesti, mutta tämä ei ole itse sitä tajunnut? Esim. silloin siellä ultrassa. Se jä yritti sanoo Isabellalle, ettei se käyttänyt sitä cd-romppuu tai mihin Isabella sen nyt sitten kopsaskaan. Ja aika arvattavissahan se oli jo sillo, ku Isabella söhlis niitte koeputkien kanssakin.
Täytyy nyt vielä sanoa, että vihdoinkin Nikon ja Katariinan välillä tapahtu taas jotain. Kivaa puuma-ilmiötä Salkkareihinkin mukaan. Heh. Ja Peppi painukoot sinne missä pippuri kasvaa, on se vaan niin ärsyttävä tapaus.

No mutta jos Isabella on oikeesti raskaana ni miksei sen maha sitten ole kasvanut oikeesti yhtään? Kyllä mä tiedän, että joillakin naisilla se ei paljo kasva, mutta ei kai kellään sellasta pyykkilautamahaa voi enää tossa vaiheessa raskautta olla kuin mitä sen ilmeisesti kuuluisi nyt olla siitä valemahasta päätellen? Ei nyt taas sillä, että Salkkarit olis jotenki loogiikan ystävä, mutta silti. Tai ehkä se ei tarvii tilaa kasvaa siks, että se on haamulapsi, kun Isabellahan ilmoitti olevansa raskaana Sebastianille, joka Severin ikähypystä päätellen oli ollut kuolleena jo kolme vuotta siinä vaiheessa. ;P Ja mahtaa se Ossin ja Cindynki pentu olla melko erityinen, ku viihtyi äitinsä mahassa vuosikausia. ^^

Mutta voi yrjö niitä Puuma-kirjojen kansikuvia. Joka kerta ku Ossia kuvattiin tai niitä valmiita kansia näytettiin, mua puistatti miten se raiskaa kirjallisuuden. Siis okei, kirjallisuutta on laidasta laitaan. Mutta mä ajattelen kirjallisuuden oletusarvoisesti ja ihanteellisimmillaan syvällisenä ja eiks noiden kirjojen ollu tarkotus olla romanrrisia, mutta sitten kanteen tungetaan joku hemmetin paidaton adonis ruusun ja "seksikkään korun" kera poseeraan. Yyyh. Tulee mieleen enemmän joku seksinovelli, kuin mikää romanttinen teos.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2011, 01:34:25 kirjoittanut Nibs »

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
« Vastaus #310 : Huhtikuu 17, 2011, 09:37:25 »

No mutta jos Isabella on oikeesti raskaana ni miksei sen maha sitten ole kasvanut oikeesti yhtään?

No eihän Cindynkään maha ole kasvanu ollenkaan ja nyt se jo muka saattaa synnyttää sen vauvansa.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #311 : Huhtikuu 17, 2011, 13:39:57 »
Mutta voi yrjö niitä Puuma-kirjojen kansikuvia. Joka kerta ku Ossia kuvattiin tai niitä valmiita kansia näytettiin, mua puistatti miten se raiskaa kirjallisuuden. Siis okei, kirjallisuutta on laidasta laitaan. Mutta mä ajattelen kirjallisuuden oletusarvoisesti ja ihanteellisimmillaan syvällisenä ja eiks noiden kirjojen ollu tarkotus olla romanrrisia, mutta sitten kanteen tungetaan joku hemmetin paidaton adonis ruusun ja "seksikkään korun" kera poseeraan. Yyyh. Tulee mieleen enemmän joku seksinovelli, kuin mikää romanttinen teos.

Eikö se jotain sellaista kioskikirjallisuutta ollut, siis sellaista höttöä vain? Eihän niidenkään muidenkaan samaa tyylilajia edustavien pokkareiden kannet mitään vuosisadan upeimpia ole, joten ihan hyvin sopii Ossi joukkoon. Kertoohan nimi "Puuma-sarja" jo jotain kirjojen tasosta...

Ja nuita maha-asioita ihmettelen kans. Eiköhän sen Isabellankin lapsen olemassaolosta pitäisi jo jollakin lailla kuulua? Ja tuon Cindyn mahakaan ei ole kyllä pätkääkään kasvanut..

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #312 : Huhtikuu 17, 2011, 19:33:42 »
No oli miten oli se Ossi-kansikuva on ihan karmea idea kansikuvaksi. Varsinki ku, jos muistan oikein, siinä ei ollut mitään muuta visuaalista hässäkkää kuin vaan Ossi ilman paitaa ja ruusun kera eli se oikein hyppää silmille sieltä. UUugh. xP

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #313 : Huhtikuu 17, 2011, 20:05:13 »
Meni kyllä perjantain jaksossa niin hermot taas salkkareihin. Jenni lähtee häämatkalle Paulan kanssa? Öö... Joo ihan ok. Ossi hylkää Jennin (reps, meinasin kirjottaa Paulan :D) Cindyn takia ja luulee, että Jenni ymmärtää? Jotai rajaa kuitenkin. Katariina on kyl ihan täys sekopää, sen voin sanoo.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #314 : Huhtikuu 19, 2011, 19:46:00 »
Ja mua ihmetyttää mikä noita Pihlajakadun naisia niin kauheesti yhdistää, ku ovat kaikki olevinaan niin hyvää ystävää keskenään, että. Siis en saa päähäni missä ja milloin joku Jenni ja Paula ois niin ystävystynyt, kuin näyttävät olleen. Saati joku Jenni ja Heli, jota Jenni oli niin halailemassa hyvästiksi.

Ne vissiin kuvittelee, että satunnaiset kasvohoidot spaassa riittää noin läheisten suhteiden muodotumisiin. Tai mistäs mä naisista tiedän, vaikka riittäiski...

Ne on muuten kasvattanu jo niin monta sukupolvea pikkupojista -ja tytöistä teineiksi, että nähdäkseni Sepon ja Ismon pitäis olla jo kauan sitte kuolleita, ja jopa Kallen (siis Ismon pojan.) Mutta siellä ne vaan porsukttaa ihan ku aikaa ois kulunu vaan korkeintaan kymmenen vuotta tai jotain... :D Siis ku Seppo nyt ainaki käsittääkseni oli jo ihan alussa melko vanha.

Ai nii, ja tosi järkee taas se Talen Janne-oli-ainoo-joka-jäi-kiinni ja Iidan "mut miten se on mahollista, ku ei Heidi oo koskaan ees jutellu sen kans" ja jäi semmone fiilis, kuin ne kuvittelis muiden kohdalla olevan mahollista. Tietääkseni Heidi ei tunne Iidaa, Sirua tai Taleakaan yhtään sen enempää, kuin sitä Janneakaan. En muista sen tosiaan edes jutelleen kellekään niistä, joten mitä helvettiä ne panikoi "entä, jos Heidi muistaa" blaablaa. Ei voi olla niin tyhmiä.

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
« Vastaus #315 : Huhtikuu 19, 2011, 20:40:31 »
Ja Sebu tuli vihdoinkin takas. Jo oli aikakin. Kunhan ei nyt jää miksikään piipahdukseksi, mutta tuskinpa sillä siitähän saadaan taas kunnon draamaa mukaan. Heh. :D

Poissa Bonocki

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixBludger2425
« Vastaus #316 : Huhtikuu 20, 2011, 21:24:17 »
Ismo on vamaa tosi mielissään ku kuulee Sepolta, et Tale ja sen kaverit on polttanu sen kaupan...

Kiva et Sebu tuli takas, ja toivon et Isbe sais jotenki tietää et Sebu on elossa. Ja siten peruis kosinnan, ja ottais Sebun takas, ja ais tietää et se on oikeesti raskaana(?) Jos se on oikeesti raskaana. :D
Voldemort: "Why do you live?"
Harry : "Because I have something worth living for."

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #317 : Huhtikuu 20, 2011, 23:34:12 »
Kiva et Sebu tuli takas, ja toivon et Isbe sais jotenki tietää et Sebu on elossa. Ja siten peruis kosinnan, ja ottais Sebun takas, ja ais tietää et se on oikeesti raskaana(?) Jos se on oikeesti raskaana. :D

Jep, just hienoa olisi oikeasti. :D Stubastian tulisi Isben ja Sergein häihin, Isbe sanoo "en tahdo". :---D

Poissa Cheo

• Vuotislainen
« Vastaus #318 : Huhtikuu 26, 2011, 16:27:14 »
Lainaus
No mutta jos Isabella on oikeesti raskaana ni miksei sen maha sitten ole kasvanut oikeesti yhtään? Kyllä mä tiedän, että joillakin naisilla se ei paljo kasva, mutta ei kai kellään sellasta pyykkilautamahaa voi enää tossa vaiheessa raskautta olla kuin mitä sen ilmeisesti kuuluisi nyt olla siitä valemahasta päätellen?
Aika littana tosiaan on, mutta Isabellahan yhdessä vaiheessa valitti Liisalle kuinka se valemaha puristaa niin paljon :) Ja siellä ultrassa Isabella sanoi että hänen mahansa ei paljoa pyöristynyt edes silloin kun hän odotti Miroa... en kyllä tiedä oliko se vaan jotain huijausta Helenalle vai mitä.

Mutta kyllä nyt vähän äkkiä pitäis alkaa huomaamaan että on raskaana. Jos se edes on, kyllä harmittaa jos ei ole.
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #319 : Huhtikuu 26, 2011, 17:31:13 »
Lainaus
No mutta jos Isabella on oikeesti raskaana ni miksei sen maha sitten ole kasvanut oikeesti yhtään? Kyllä mä tiedän, että joillakin naisilla se ei paljo kasva, mutta ei kai kellään sellasta pyykkilautamahaa voi enää tossa vaiheessa raskautta olla kuin mitä sen ilmeisesti kuuluisi nyt olla siitä valemahasta päätellen?
Aika littana tosiaan on, mutta Isabellahan yhdessä vaiheessa valitti Liisalle kuinka se valemaha puristaa niin paljon :) Ja siellä ultrassa Isabella sanoi että hänen mahansa ei paljoa pyöristynyt edes silloin kun hän odotti Miroa... en kyllä tiedä oliko se vaan jotain huijausta Helenalle vai mitä.

Mutta kyllä nyt vähän äkkiä pitäis alkaa huomaamaan että on raskaana. Jos se edes on, kyllä harmittaa jos ei ole.

Niin ja onhan siinä raskaudessa muitakin oireita varsinkin jo tossa vaiheessa missä Isabellan pitäisi nyt olla. Ja kun Isabella kerran on jo kerran ollut raskaana, kyllä sen pitäisi tajuta, jos on taas.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #320 : Toukokuu 26, 2011, 21:57:21 »
SPOILAA HUOMISTA PÄÄTÖSJAKSOA!

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #321 : Toukokuu 27, 2011, 13:22:20 »
OMGOMGOMGOMG tota näin ._.

~nya

totaalisen turha viesti, mutta päätösjaksoa odotellessa, olen aika varma, että niko on se sieppaaja :3
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
« Vastaus #322 : Toukokuu 28, 2011, 16:22:20 »
Ei ollut mikään yllätys, että Isabella olikin sitten oikeesti raskaana. Senhän arvas saman tien sillo, ku se sekotti ne verikoepullot.
Ei hemmetti. Vai oli Miika sitten Katariinan vainooja. On tainnut tyyppi vähän sekoa. Voi, voi mikä ratkaisu.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #323 : Toukokuu 28, 2011, 17:09:36 »
No Miikahan se sitten oli. Mulla oli yhtänä vaihtoehtona Miika. Saraan en uskonut, koska Sara on kuollut. Epäilin myös yhdessä vaiheessa Anttia ja myöhemmin myös Nikoa, Peppiä ja jopa Sergeitä. Mutta mikä on Miikan motiivi? Mustasukkasuus, katkeruus vai mikä?

Isabellan raskauskuvion arvasin, koska se paljastui jo aiemmin siinä ultrahommelissa. Ja minä olen kuullut semmoista tapauksista, että raskautta ei ole tullut ilmi, ennen kuin aivan lopussa. Maha voi olla todella pieni ja jopa “kuukautiset” saattavat tulla. Selviääköhän Isabellan vauva vai saako Isabella vammaisen lapsen?

Sitten tuo Pepin tilanne on todella tukala ja tyttö joutuu turvautumaan todella epätoivoisiin keinoihin saadakseen maksettua velkansa.

Cindyn ja Ossin lapsi ainakin näyttää selviävän ja Ossi ja Cindy päätyvät takuulla yhteen. Mitenköhän Jennin käy?

Liisa jäi ainakin toistaseksis paljastumatta eikä Severin Leevi kuvioonkaan saatu vielä lisäselvyyttä kuten ei myöskään Tale-Iida kuvioon. Innolla odotan jo syksyä. Uudet jaksot taitavat alkaa 29.8.2011. Maanantaina alkaa sitten kesäuusinnat. Niitäkin on kiva katsoa.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Cheo

• Vuotislainen
« Vastaus #324 : Kesäkuu 07, 2011, 23:00:02 »
Lainaus
Selviääköhän Isabellan vauva vai saako Isabella vammaisen lapsen?
On se kyllä aika ahkeraan viiniä lipittänyt.

Mutta ah, kerrankin Salkkareissa tapahtuu jotain suhteellisen mielenkiintoista. Ja totta kai se jäi nyt tauolle. Toivottavasti sitten syksyllä on luvassa jotain mielenkiintoisempaa mitä on viime aikoina ollut.
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."