Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 96236 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Salatut elämät
« Vastaus #250 : Kesäkuu 05, 2010, 19:38:59 »
Siitä moottorikelkan kuskista, itse veikkaisin että se on se Esa, mutta yksi kaverini arveli että Heiskanen tuli takaisin ja yritti kostaa Sebastianille osumalla Isabellaan. No, syksyllä taas pakko katsoa mikä on totuus, ja sillä välin on kiva seurata vanhoja jaksoja kesäuusintoina :)

Ihan hieno idea, mutta musta tuntuu, että se on vaan Esa tai Ossi; päätösjaksot jätetään jänniksi, mutta kun sarja taas jatkuu niin ratkaisu onkin ihan tylsä. Sama viime vuonna: kaikki nousivat ylös tuhkasta ja Juulia vain kuoli, Paulakin löytys silloin. Mun mielestä kans vois sanoa et tuo Lasse ja Jiri skaba ja tää Saran veljen ilmestyminen olivat aika yllätyksiä.
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • I told you so.
« Vastaus #251 : Kesäkuu 05, 2010, 20:07:24 »
Siitä moottorikelkan kuskista, itse veikkaisin että se on se Esa, mutta yksi kaverini arveli että Heiskanen tuli takaisin ja yritti kostaa Sebastianille osumalla Isabellaan. No, syksyllä taas pakko katsoa mikä on totuus, ja sillä välin on kiva seurata vanhoja jaksoja kesäuusintoina :)

Ihan hieno idea, mutta musta tuntuu, että se on vaan Esa tai Ossi; päätösjaksot jätetään jänniksi, mutta kun sarja taas jatkuu niin ratkaisu onkin ihan tylsä. Sama viime vuonna: kaikki nousivat ylös tuhkasta ja Juulia vain kuoli, Paulakin löytys silloin. Mun mielestä kans vois sanoa et tuo Lasse ja Jiri skaba ja tää Saran veljen ilmestyminen olivat aika yllätyksiä.

Samaa mieltä. Katsojia pidetään jännityksessä, mutta käsikirjoittajille helpointa on toteuttaa ne itsestäänselvimmät ratkaisut sarjan kannalta, niin ei sitten kauheasti tarvitse poiketa totutusta kaavasta... Ite veikkailisin, että moottorikelkalla ajaja on Esa, Ossilla tuskin on munaa mennä näin pitkälle Ismo-vihassaan.

Mutta kertokaas mulle kuka on Heiskanen? :D Kaikki siitä niin kovasti puhuu, mutta mitä se on tehnyt? Siis jotenkin se liittyy Stubaan, mutta miten?
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #252 : Kesäkuu 05, 2010, 20:18:54 »

Samaa mieltä. Katsojia pidetään jännityksessä, mutta käsikirjoittajille helpointa on toteuttaa ne itsestäänselvimmät ratkaisut sarjan kannalta, niin ei sitten kauheasti tarvitse poiketa totutusta kaavasta... Ite veikkailisin, että moottorikelkalla ajaja on Esa, Ossilla tuskin on munaa mennä näin pitkälle Ismo-vihassaan.

Mutta kertokaas mulle kuka on Heiskanen? :D Kaikki siitä niin kovasti puhuu, mutta mitä se on tehnyt? Siis jotenkin se liittyy Stubaan, mutta miten?

Heiskanen oli kuntosalin pitäjä, joka myi steroideja ja sotki Joonatanin ja Sebastianin mukaan juttuun. myöhemmin Heiskanen joutui pakenemaan poliisia ja kätki kassillisen rahaa kuntosalille. Joonatan ja Sebastian löysivät rahat ja käyttivät ne. Kun Heiskaselle selvisi tämä, hän kidnappasi Isabellan ja myöhemmin Isabella järjesti tilalleen Helenan. En muista ihan tarkkaan miten tuo kuvio meni.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #253 : Kesäkuu 05, 2010, 22:07:18 »

Heiskanen oli kuntosalin pitäjä, joka myi steroideja ja sotki Joonatanin ja Sebastianin mukaan juttuun. myöhemmin Heiskanen joutui pakenemaan poliisia ja kätki kassillisen rahaa kuntosalille. Joonatan ja Sebastian löysivät rahat ja käyttivät ne. Kun Heiskaselle selvisi tämä, hän kidnappasi Isabellan ja myöhemmin Isabella järjesti tilalleen Helenan. En muista ihan tarkkaan miten tuo kuvio meni.

Aaa! Heiskanen oli tää kaveri. Kiitoksia muistini virkistämisestä :)

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #254 : Kesäkuu 06, 2010, 00:32:33 »
Ite veikkailisin, että moottorikelkalla ajaja on Esa, Ossilla tuskin on munaa mennä näin pitkälle Ismo-vihassaan.

Niin ja ajaja oli aika pieniraaminen ollakseen Ossi.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #255 : Elokuu 22, 2010, 11:43:40 »
vielä viikko niin alkaa uudet jaksot ja nähdään kuinka Ismon kävi.

Tässä on muuten tulevien jaksojen nimiä(SPOILAA)

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Olen katsellut koko kesän näitä uusintoja. nythän ollaan menossa jo syksyn 2006 jaksoissa.

Ismon yliajaks on veikkailtu ainakin Ossia, Esaa ja Heiskasta, joka joidenkin teorioiden mukaan yritti ajaa Isabellan päälle, mutta isabella väisti ja siksi kelkka osuikin Ismoon. Itse veikkaisin Esaa tai Ossia.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
« Vastaus #256 : Tammikuu 10, 2011, 20:06:21 »
Lol. Tää on taas tätä saippuasarja-aikajanaa.

Ennen joulutaukoa kaikki oli just niinku nytkin PAITSI että Severi oli vasta sanonut ekan sanansa ja oli vielä vaipoissa. Oikein sanottiin, että se on n. 2v. ("Susta tulee eno jo 2-vuotiaana.") Nyt se on yhtäkkiä muutamassa tunnissa/parissa päivässä vanhentunu vähintään kolme vuotta. Ainaki musta se vaikuttaa 5-vuotiaalta, koko, olemus ja puhuu luontevasti kokonaisia lauseita. Hohhoijaa. :D Ois ne nyt voinut edes vähän nuoremman penskan hankkia tähän väliin.
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #257 : Tammikuu 10, 2011, 21:02:32 »

Ennen joulutaukoa kaikki oli just niinku nytkin PAITSI että Severi oli vasta sanonut ekan sanansa ja oli vielä vaipoissa. Oikein sanottiin, että se on n. 2v. ("Susta tulee eno jo 2-vuotiaana.") Nyt se on yhtäkkiä muutamassa tunnissa/parissa päivässä vanhentunu vähintään kolme vuotta. Ainaki musta se vaikuttaa 5-vuotiaalta, koko, olemus ja puhuu luontevasti kokonaisia lauseita. Hohhoijaa. :D Ois ne nyt voinut edes vähän nuoremman penskan hankkia tähän väliin.

Viisivuotias se varmaan onkin, koska Paula puhui päiväkodista. Mielestäni on kuitenkin ihan ok, että nuo Salkkari-lapsetkin kasvavat jollakin nopeudella, että Severistäkin saataisiin jatkossa enemmän irti. pitää myös ajatella tulevaa nuorisosukupolvea, vaikkakin nyt pitää olla kässäritiimin tarkkana, ettei Severi vanhene turhan nopeasti kun ottaa huomioon Nikon/Pepin/Heidin/Jirin iät. Uskon kuitenkin, että Severi on nyt jonkun aikaa ja ihan kaikessa rauhassa tuollainen tarhaikäinen, ja sitten hitaasti siirtyy kouluunpäin. Pakkohan se on jossakin välissä kasvaa, toinen vaihtoehto olisi ollut vasta kesätauon alkaessa.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #258 : Tammikuu 11, 2011, 01:54:48 »

Viisivuotias se varmaan onkin, koska Paula puhui päiväkodista. Mielestäni on kuitenkin ihan ok, että nuo Salkkari-lapsetkin kasvavat jollakin nopeudella, että Severistäkin saataisiin jatkossa enemmän irti. pitää myös ajatella tulevaa nuorisosukupolvea, vaikkakin nyt pitää olla kässäritiimin tarkkana, ettei Severi vanhene turhan nopeasti kun ottaa huomioon Nikon/Pepin/Heidin/Jirin iät. Uskon kuitenkin, että Severi on nyt jonkun aikaa ja ihan kaikessa rauhassa tuollainen tarhaikäinen, ja sitten hitaasti siirtyy kouluunpäin. Pakkohan se on jossakin välissä kasvaa, toinen vaihtoehto olisi ollut vasta kesätauon alkaessa.

No mutta olishan 3-vuotiaskin tarhaikäinen ja tarpeeksi iso tarjotakseen sarjalle jotakin; kävelee, puhuu lauseita, ymmärtää oikean ja väärän jne. Se on vaan liian räikeää että yhden hahmon kohdalla kuluu kolme vuotta ja kaikkien muiden kohdalla korkeintaan kolme minuuttia. Mutta kyllä tähänki taas tottuu ajan kanssa, eikä tosiaan ole ensimmäinen kerta. Niko ja Oonakin vanhenivat vuosikausia parissa viikossa sarjan sisäistä aikaa.

PS. Jenni: "Mäkin muistan noi ajat. Nikokin oli aika villi." Hevonkukut mitään villi ollut. Ei ainakaan sarja näyttänyt mitään sinne päinkään. Teininäki se oli ihan nörtti, kunnes uusi näyttelijä toi mukanaan ihan uuden imagon.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #259 : Tammikuu 11, 2011, 08:01:54 »
Jep, nauroin kyllä tuota Severiä. :D Parasta koko touhussa oli se, että Cindy oli siis kolme vuotta raskaana ja Ismo mietti sijoitustaan kolme vuotta yms. :--D

Poissa Flexo

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #260 : Tammikuu 11, 2011, 11:19:43 »
Jep, nauroin kyllä tuota Severiä. :D Parasta koko touhussa oli se, että Cindy oli siis kolme vuotta raskaana ja Ismo mietti sijoitustaan kolme vuotta yms. :--D

Ja Jirikin kävi noitten vuosien aikana vain kaksi kertaa kuntoutuksessa XD

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #261 : Tammikuu 11, 2011, 17:57:59 »
Ja eikös Katariina löytäny sen röngtenkuva-uhkauslauseen ennen joululomaa? Se tuijjotti sitä siis järkyttyneenä kolme vuotta ennen ku ryntäs ulos huoneestaan vaatimaan selityksiä? :P

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #262 : Tammikuu 11, 2011, 20:10:54 »
Se Severin näyttelijä oli muistaakseni 1. luokalla kun noi on kuvattu. Mun tuttu :)
Wait till my father hears about this!

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #263 : Tammikuu 25, 2011, 20:36:20 »
Ihan naurettavaa ja epärealistista että Anttilla ois oikeudet lähtee tutkimaan tota auto-jurrua virallisena rikospoliisi-asiana. Ei liene rikos pysäköisä autoa sinne missä se nyt sitten olikaan. Kun ei Antilla käsittääkseni ole minkäänlaisia todisteita saati tietoa siitä, että joku oli tunkeutunu sinne mökkiin sisään. Huoks.

Alkaa taas pikkuhiljaa repiä hermoja nää Salkkareiden randomit, aivottomat juonikuviot. Kaipaan alkuperäisiä Salkkareita. Tosin voi olla, että aika kultaa muistot ja nekin oli sittenki tällasta roskaa. =D

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #264 : Tammikuu 25, 2011, 20:44:51 »
Voisko Antti olla se uhkailija?(: Mullon hianot teoriat Antin syyllisyydestä ;DD
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
« Vastaus #265 : Tammikuu 25, 2011, 20:56:47 »
Voisko Antti olla se uhkailija?(: Mullon hianot teoriat Antin syyllisyydestä ;DD

Mäkin oon vahvasti Antin kannalla! Sen on pakko olla se syyllinen;) Katsokaas kun Antti meni tunnistaa sitä Saran ruuimsta ni siin ei maannukkaa sen sisko vaa joku muu, mut Antti silti sano, että " Joo on toi mun sisko" mut oikeesti Sara on elossa ja sillä ja Antilla on yhteinen juoni jossa Katariina on kohteena!

Joo tiiän, et vähän kaukaa haettuu, mut miks ei?:D

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #266 : Tammikuu 25, 2011, 20:59:46 »
Se on Miika ihan saletisti, Miika on angry to Katariina, koska se hyppäs vihollisen leiriin (se on: seurustelee Antin kanssa). Ihan varmasti! :D

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
« Vastaus #267 : Tammikuu 25, 2011, 21:06:43 »
Se on Miika ihan saletisti, Miika on angry to Katariina, koska se hyppäs vihollisen leiriin (se on: seurustelee Antin kanssa). Ihan varmasti! :D

Toiki on hyvä idea! Mulla on nyt kaks epäilystä:D

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #268 : Tammikuu 25, 2011, 21:15:03 »
Mielenkiintoiset teoriat ja Salkkareissa kumpi tahansa (ja mikä tahansa) on täysin mahdollista. =D

Se vois hyvinki olla Miika jos halutaan enemmän uskottavuutta kehiin, muttei esitellä ketään uutta hahmoa. Koska kuka muu Sarasn kohtalosta muka voisi tietää saatika välittää?

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #269 : Tammikuu 25, 2011, 23:56:42 »

Mutta entäs jos Katariina onkin itse sekaisin? (Vrt. Eero, kun alko näkemään Aaroa) Ehkä Katariina potee niin kovaa syyllisyyttä ja juttu vaivaa häntä niin paljon, että hän kirjoittelee  itselleen näitä viestejä? =) Saa nähdä milloin Katariinan skitsahdus selviää muille...

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #270 : Tammikuu 26, 2011, 11:09:02 »
Mä olen henk.kohtaisesti teorian : Antti on the uhkailija, kannalla. Koko jutussa minua ärsyttää kaikkein eniten sen, että miten ketään järkevä ihminen ( ok. Tämä on kyllä Salkkarit) jaksaisi katsella tuollaista hermoheikkoilua. Kyllä kai nyt jossain vaiheessa vaadittaisiin vähän enemmän selityksiä että miksi toinen on koko ajan sydän kurkussa, kuin noita Antin " Mikäs sua nyt vaivaa?" kyselyitä. Sen lisäksi , silloin kun se teksti oli siinä magneettikuvassa niin Antti oli ainut joka kävi siellä huoneessa, Katariinan lisäksi. Toinen vaihtoehto on sitten juuri tuo Kalken esittämä, Katariina on tullut hulluksi ja kirjoittelee itse niitä juttuja, mikä olisi kyllä ihan jännä vaihtoehto, mutta toistaiseksi itse suosin vielä Antti- teoriaa.

Nibs, mua on jo jonkun aikaa ärsyttänyt nämä viime aikaiset juonikuviot! Ärsyttää tuo Katariinan hermoheikkous, Peppi on mun mielestä aina ollut niin ärsyttävä hahmo ja Niko ja Katariinakin tuntuu yhdessä vähän paremmalta vaihtoehdolta kuin Peppi ja Niko. Mut kaikkein ärsyttävin juonikuvio on kyllä toi Ismon pölvästisyys, miten voi olla tunnistamatta Pirkkoa Liisaksi. Ainoastaan Ismo voi olla niin hölmö tässä sarjassa.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #271 : Helmikuu 02, 2011, 17:35:30 »
Viime jaksossa oli mielestäni selkeä vahvistus sille, että Katariina itse on "oma uhkailijansa", eli seonnut ja kirjoittelee itselleen näitä viestejä. Antti sei ainakaan taida olla, tai sei ainakaan näytä kovin todennäköiseltä - miksi hän olisi käynyt uhkailemassa tätä narkkia, jos olisi itse Katariinan vainoaja? No, nämä on Salkkarit, joten ei voi olla varmaa... Voihan se uhkailija olla esimerkiksi kostonhimoinen Peppikin :D

Pepistä puheenollen, mitähän sille on käyny?

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #272 : Maaliskuu 03, 2011, 15:47:21 »
Hahaa, Isabella on oikeesti raskaana. Voitteko kuvitella? Olin IHAN VARMA siitä asiasta, koska sehän on just niin Salkkareiden tyylistä teoriaa. Isabella valehtelee olevansa raskaana, menee untraääni tutkimukseen (vaimikänytolikaan) Helenan kanssa ja siellä paljastuu, et se on oikeesti raskaana.
 Mua kiinnostaa tietää, et mitä Peppi ja Jiri on puuhaillu keskenään sillon tanssiasyönä ja pääseekö Jiri ja Heidi yhteen. Mun mielestä se Tobias on ihan idiootti, painuis helvettiin (ilman Heidiä!) jättäis Heidin rauhaan ja antais Jirin ottaa Heidin ittelleen niin et ne voi elää onnellisina yhdessä ikuisesti. Joo, liikuttavaa.
 Mutta siis, itse oon varsinainen salkkarihullu. Meijän perheen ainoa, joka kattoo salkkareita ihan mielenkiiinnolla. Iskä lopetti salkkareiden kattomisen siinä vaiheessa, kun Salla heräs mystisesti henkiin. Äiti taas... Nojaa.. kyllähän sekin salkkareita kattoo. En mä ookkaan ainoo. =D
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #273 : Maaliskuu 03, 2011, 16:28:11 »
Hahaa, Isabella on oikeesti raskaana. Voitteko kuvitella? Olin IHAN VARMA siitä asiasta, koska sehän on just niin Salkkareiden tyylistä teoriaa. Isabella valehtelee olevansa raskaana, menee untraääni tutkimukseen (vaimikänytolikaan) Helenan kanssa ja siellä paljastuu, et se on oikeesti raskaana.

Missä tämä selviää? Tänäisessäkö? Eilisessä Hellu ja Isbu kävivät kyllä 4D-ultrassa, mutta siellähän pyöri se Helin vauvan video?

Capuccino

• Ankeuttaja
« Vastaus #274 : Maaliskuu 03, 2011, 16:55:51 »

Missä tämä selviää? Tänäisessäkö? Eilisessä Hellu ja Isbu kävivät kyllä 4D-ultrassa, mutta siellähän pyöri se Helin vauvan video?

Sain itse siitä sellaisen kuvan, että kun Isbe selittää siinä jotain siihen suuntaan että: "Varsinkin sen muka DVD:n polttaminen oli loistava lisä", niin eikös se hoitaja mutise siihen väliin jotain "Mutta mä..." ja sitten Isabella jatkaa sitä selitystä eikä se hoitaja saa enää suunvuoroa. Minulle tuli myös sellainen olo että Isbe on varmaankin raskaana ja että hoitaja huomasi sen mutta ei ehtinyt sanoa sitä, mutta saatan tietysti olla myös väärässä. :)

// Tämä siis eilisen jaksossa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2011, 16:59:06 kirjoittanut Capuccino »