Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 80143 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Salatut elämät
« Vastaus #225 : Tammikuu 02, 2010, 09:35:24 »
Olen katsonut Salkkareita aivan alusta alkaen. Siihen kun jäi kerran koukkuun, niin on aina koukussa. Harmi vain, että mielestäni ohjelma on viime aikoina mennyt huonompaan suuntaan, alun alkujaan oli parempi. Ehkä nykymaailman meno on vain sellaista, että sarjatkin imevät vaikutteita siitä.

Lempihahmokseni nostan ehdottomasti Sepon. Hän on tuo kunnollinen hahmo, jolla tuntuu olevan sydän ja järki paikallaan muiden koheltaessa.

Sarjan jatkumista odotellessa...
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #226 : Helmikuu 16, 2010, 18:12:55 »
Oon kattonut Salkareita nyt pari vuotta säänöllisesti sitä ennen aina iskän kanssa sillon kun äiti ei ollut kotona :D ja tietty mummolla.
En tiedä miksi katson edes Salkareita mutta joka päivä silti katson.
Lempari on ehkä Seppo tai Ismo tai sitten Heidi aluksi vihasin yli kaiken Heidiä, mutta nyt olen alkanut pitää hänestä.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #227 : Maaliskuu 13, 2010, 12:35:44 »
Ulla is back!! Eli tiedosssa on varmasto kolmiodraamaa Sepon, Helenan ja Ullan välillä. Lisäksi Ulla tulee takuulla puuttumaan naapureiden asioihin.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #228 : Maaliskuu 13, 2010, 16:27:27 »
Ulla is back!! Eli tiedosssa on varmasto kolmiodraamaa Sepon, Helenan ja Ullan välillä. Lisäksi Ulla tulee takuulla puuttumaan naapureiden asioihin.

Jep, mielestäni Ullan paluu ei ole niin positiivinen :(
Luin siitä jo aijemmin, mutten muistanut mainita -.-

No, saa nähdä mitä tuleman pitää
MS Hirmun kapteeni!

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #229 : Maaliskuu 14, 2010, 20:15:29 »
Ei jestas, me kyllä ihkutettiin Ullan paluuta kaveriporukalla aivan kympillä! Kaikki (about 20 ihmistä)  istu TV-aulassa ja loppua kohden häslinki kasvoi ja jännitys nousi. Loppujen lopuksi lähimmät olivat kymmenen sentin päässä telkkarista ja kun se Ulla vihdoin tuli, puhkes kaikki hirveeseen kiljuntaan. :D On se vaan niin legendaarinen hahmo.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #230 : Maaliskuu 14, 2010, 23:28:56 »
Hahah , Ihana Snouk :)

Mut tottahan se on, että Ullassa on aina ollut viihdearvoa. Oma Salkkareitten katsominen on ollut vähän niin ja näin viimeaikoina. En ole viikon jokaista Salkkari - annosta jaksanut tuijottaa kun tuntuu että monet mielenkiintoiset hahmot ovat sarjasta lähteneet ja jotkut eivät sitten millään saa maksaa teoistaan. ( Isabella!). Josko Ullan paluun jälkeen tulisi taas vähän enemmän innostusta :D
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa aholopai

• kappale kauheinta historiaa
  • Vuotislainen
« Vastaus #231 : Maaliskuu 21, 2010, 21:04:01 »
Arvaatkaa kaikki mitä: Mä en oo enää jaksanut kattoo salkkareita aktiivisesti sen jälkeen kun Miro ja Oona lähti ne oli mun mielestä sarjan parhaat nuoret kautta aikojen

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #232 : Maaliskuu 25, 2010, 14:20:34 »
Arvaatkaa kaikki mitä: Mä en oo enää jaksanut kattoo salkkareita aktiivisesti sen jälkeen kun Miro ja Oona lähti ne oli mun mielestä sarjan parhaat nuoret kautta aikojen

Mun mielestä molemmat taas olivat vähän tylsiä. Kyllä ne "aidot ja alkuperäiset" olivat mielestäni parhaita, eli Saku, Miia, Kalle ja Silja. Nuorison laadukkuus on mielestäni aina ollut Salkkareissa vähän heikoilla, mutta ensimmäiset ovat kingejä. (; Miro oli omalla tavallaan loistava hahmo, itsekeskeinen ja ylimielinen, mutta muuttui ihan tylsäksi jäätyään Oonan tossun alle.

Poissa aholopai

• kappale kauheinta historiaa
  • Vuotislainen
« Vastaus #233 : Maaliskuu 25, 2010, 19:33:38 »

Mun mielestä molemmat taas olivat vähän tylsiä. Kyllä ne "aidot ja alkuperäiset" olivat mielestäni parhaita, eli Saku, Miia, Kalle ja Silja. Nuorison laadukkuus on mielestäni aina ollut Salkkareissa vähän heikoilla, mutta ensimmäiset ovat kingejä. (; Miro oli omalla tavallaan loistava hahmo, itsekeskeinen ja ylimielinen, mutta muuttui ihan tylsäksi jäätyään Oonan tossun alle.

no mielipidehän se on tuokin, joidenkin huhujen mukaan ainakin Miron näyttelijä olisi palaamassa takaisin sarjaan todennäköisesti syksyllä.

Mansikka

• Ankeuttaja
« Vastaus #234 : Maaliskuu 25, 2010, 20:06:14 »
 Tallennan joka ikisen jakson tallentavaan digipoksiin (eikö kukaan meidän huushollista ole löytänyt niitä?) koska äiti sanoo:- Niissä kiroillaan ja isi ei tykkää. Isi sanoo:- Äärh! Veljet sanoo:- Miks sä haluut kattoo jotain Salkkareita. Sitten minä katselen ne kaikki jaksot tiistaisin iltapäivällä kun muut ovat tenniksessä. Jos äiti tietäisi, mitäköhän se sanoisi...
 Niin että semmosta meillä Salkkareiden kanssa...

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #235 : Maaliskuu 27, 2010, 11:47:25 »
Ennen katsoin joka jakson, mutta nyt ei enää kiinnosta niin paljon. Kyllä välillä katson, mutta yleensä olen koneella ja sivusilmällä vähän katson niitä. Niihin on jo ehtinyt kyllästyä, tai sitten ne oli ennen parempia. Milloin ne muuten loppuu? Äiti ja pikkuveli tykkää katsoa niitä ja iskä taas inhoaa niitä, ja itse olen kyllästynyt niihin. :D
Lempihahmoa en tiedä. Heidiä aluksi inhosin tosi paljon, mutta en enää (niinkuin joku jo aikaisemmin sanoi). Peppi on ärsyttävä ja Sampo myös ja Joonatan. Helikin on välillä ärsyttävä, kun koko ajan sekoittuu Iiriksen ja Panun asioihin. No, ei siellä nyt montaa hyvää henkilöä ole.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #236 : Maaliskuu 27, 2010, 11:58:05 »
Milloin ne muuten loppuu?

No tällä hetkellä sopimus maikkarin kanssa on voimassa 2015 kevääseen saakka, mutta sopimuksenhan voi aina uusia.

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #237 : Maaliskuu 27, 2010, 17:38:28 »
Milloin ne muuten loppuu?

No tällä hetkellä sopimus maikkarin kanssa on voimassa 2015 kevääseen saakka, mutta sopimuksenhan voi aina uusia.
Vielä 5 vuotta ainakin tuon sopimuksen mukaan. :O

Poissa Kishika

• Kävelevä kaiutin
  • Vuotislainen
« Vastaus #238 : Huhtikuu 05, 2010, 16:55:27 »
Myönnetään, koukussa olen. Kaverit ja harrastukset menee tietenkin edelle, että läheskään joka jaksoa en kerkeä katsomaan, mutta jos satun olemaan kotona niin katson. Olen seurannut ihan alusta asti, vaikka olinkin ihan pikkukakara, kun koko ohjelma alkoi, mutta kesällä tulevia uusintoja olen myös katsonut.

Uudet jaksot on kyllä luvalla sanoen ihan syvältä ja siksi kai me salkkarintapittajat olemme kuolemassa sukupuuttoon. Aina jos selitän jollekkin kaverille jotain salkkareista niin reaktio on: "hyyi salkkarit! *oksentaa*" Vanhat jaksot on kyllä parhaita, ja jos on TODELLA tylsää niin rupean katsomaan youtubesta remixejä.

Omat suosikkini ovat Miia, Saku, Inka, Oona ja Ulla. Joista tosin vain jälkimmäisin on mukana sarjassa (pitkän tauon jälkeen)
I can see you

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #239 : Huhtikuu 08, 2010, 22:23:56 »
Taitaa iltapäivälehdillä olla (jälleen) uutiset vähissä, kun pitää nostaa "kohuksi" tuo Nikon ja Katarinan suhteenpoikanen. Eihän aikuinen-nuori aikuinen-suhteessa ole mitään uutta. Tässä tapauksessa outoa on Ilta-Sanomien mukaan se, että kyseessä on nimen omaan nuori poika ja lääkärinainen.

Keksisivät nyt pitkästä aikaa jotain mehukasta juonen tynkää. Jos minä pääsisin käsikirjoitustiimin puikkoihin, ainakin seuraavat käänteet olisivat odotettavissa:

- Huonoimmat hahmot, kuten Heli, Katariina, Cindy ja Heidin isoveli (mikälie), kuolisivat salamyhkäisesti yksi kerrallaan. Pihlajakadulla alettaisiin epäillä sarjamurhaajaa. Epäilyn kohteeksi nousisivat esim. mustasukkainen Ulla, jos Helena kuolisi, tai aiemmin väkivaltainen Ismo. Oikeasti murhaaja olisi - kukapa muukaan kuin - AARO VAALANNE :D

- Sampo muuttuisi lapsellisesta valittajasta kohteliaaksi ja lipeväksi naistenmieheksi.

- Peppi muuttaisi äitinsä luokse.

- Niko rakastuisi Katariinaan ja yrittäisi kaikin keinoin saada tämän itselleen
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #240 : Huhtikuu 10, 2010, 00:10:03 »
^_^ Nyt mää sit vaan oottamaan Röhköä uudeks käsikirjottajaks niin ehkä jaksais sitten edes hetken kattoo salkkareita. Tällä hetkellä ei edes jaksa kiinnostaa. Hetken katsoin, kun Oona ja Miro oli mukana siellä mutta sen jälkeen ei oo tullut muuta kuin ohimennen vilkaistua. Sisareni kun edelleen tapittaa ko. sarjaa ihan innolla. Enkä jaksa ymmärtää sitä, miksi Ulla piti tuoda takaisin. Huoh. Ärsyttävin hahmo sarjassa ihan alusta asti, imo.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #241 : Huhtikuu 11, 2010, 09:22:26 »
^_^ Nyt mää sit vaan oottamaan Röhköä uudeks käsikirjottajaks niin ehkä jaksais sitten edes hetken kattoo salkkareita. Tällä hetkellä ei edes jaksa kiinnostaa. Hetken katsoin, kun Oona ja Miro oli mukana siellä mutta sen jälkeen ei oo tullut muuta kuin ohimennen vilkaistua. Sisareni kun edelleen tapittaa ko. sarjaa ihan innolla. Enkä jaksa ymmärtää sitä, miksi Ulla piti tuoda takaisin. Huoh. Ärsyttävin hahmo sarjassa ihan alusta asti, imo.

Musta Ulla taas on paras hahmo koko sarjassa. Ulla palas, jotta saadaan aikaan dramatiikkaa.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #242 : Huhtikuu 11, 2010, 10:20:44 »
Tosin nykyinen Ulla ei ole niin terävä veitsi kuin vanhoista jaksoista tuttu Ulla. Palattuaan sarjaan hänestä on tullut ihmeellinen heitukka ja Seppo-fani. Entinen Ulla oli perillä asioista.
"Pants - like shorts, but longer!"

efffy

• Ankeuttaja
« Vastaus #243 : Huhtikuu 11, 2010, 10:45:25 »
Itsehän katson salkkarit aina, paitsi jos niiden aikaan on jotain muuta elämää. Yleensä ei. Perjantainahan oltiin kavereiden kanssa meillä humalassa ja kaikkien oli pakko kattoo salikset. Hmm. Mitään ei muisteta siitä jaksosta, eli pakkohan se tänään on kattoo uusintana.

Varmaan omasta mielestäni paras juonenkäänne on tuo Nikon ja Katariinan suhde. Jos siitä Nikosta tulisikin epätoivoinen ja rakastunut teini ja Röhköä lainaten:
- Niko rakastuisi Katariinaan ja yrittäisi kaikin keinoin saada tämän itselleen

Olis ihan jees. Kukkahattutätien valitusta tuo Iltalehtien uutisointi. Ei sitä aina pidä ottaa niin vakavasti.

Ullan comeback oli huono. Haluan sen entisen Ullan takas.

mallukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #244 : Toukokuu 22, 2010, 20:08:56 »
Katon tätä sarjaa JOKA päivä.Mä aina lähen kaverilta viimestään viittä vailla puol kaheksan.Tää on mennyt ihan sekavaksi mutta on edelleen todella hyvä sarja.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #245 : Toukokuu 30, 2010, 13:18:06 »
kohtahan tääkin jää taas kesätauolle. mitäköhän tässä mahtaa tapahtua? jaksonnimen perusteella tapahtumat keskittyvät Ismon ja kummpaneiden hiihtoretkeen.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #246 : Toukokuu 30, 2010, 23:12:30 »
Ennakkoon katsoneena voin sanoa: ÄLKÄÄ SKIPATKO TÄTÄ JAKSOA :) Tuli kyllä sellasia juonenkäänteitä mitä ei ihan heti Salkkareiden käsikirjoittajilta olisi osannut arvata. Paljon parempi päätösjakso kuin viime vuonna. Spoilereita en nyt laita, huomennahan se jo tulee tv'stä.
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #247 : Kesäkuu 03, 2010, 17:57:07 »
Ennakkoon katsoneena voin sanoa: ÄLKÄÄ SKIPATKO TÄTÄ JAKSOA :) Tuli kyllä sellasia juonenkäänteitä mitä ei ihan heti Salkkareiden käsikirjoittajilta olisi osannut arvata. Paljon parempi päätösjakso kuin viime vuonna. Spoilereita en nyt laita, huomennahan se jo tulee tv'stä.

Minun mielestäni oli vähän kuivahko päätösjakso, Ismon onnettomuus oli melko helposti arvattavissa, eikä edes mikään kovin kiinnostava vaihe. Jiri Lassen poikana oli yllättävä juttu, varmaan päätösjakson oikeasti ainoa yllätys. Jenni/ministeri - kuvio oli hyvissä ajoin pedattu eikä kovin yllättävä asia. Tapahtuiko siinä jaksossa enää mitään muuta? Ainoa arvuuttelua herättävä asia on se moottorikelkan ajaja, mutta eiköhän se ole Salkkareiden yllätyksettömään tapaan se (ei nyt muista nimeä) Ismon uusimman poika.

Mutta ensi syksynä on ihan hyvät jatkomahdollisuudet, joten ei tämä nyt niiiiin onneton päätösjakso ollut. Viime vuoden lopetukseen ei voi kyllä mielestäni edes verrata, mutta sen jälkeinen syksy olikin aika onneton tapaus, joten nyt olisi mahdollisuuksia tasokkaampaan jatkoon. Saas nähä.
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #248 : Kesäkuu 03, 2010, 19:41:57 »
Tapahtuiko siinä jaksossa enää mitään muuta? Ainoa arvuuttelua herättävä asia on se moottorikelkan ajaja, mutta eiköhän se ole Salkkareiden yllätyksettömään tapaan se (ei nyt muista nimeä) Ismon uusimman poika.

Mutta ensi syksynä on ihan hyvät jatkomahdollisuudet, joten ei tämä nyt niiiiin onneton päätösjakso ollut. Viime vuoden lopetukseen ei voi kyllä mielestäni edes verrata, mutta sen jälkeinen syksy olikin aika onneton tapaus, joten nyt olisi mahdollisuuksia tasokkaampaan jatkoon. Saas nähä.

Saran veli, vanhempi konstaapeli Antti Polvijärvi ilmestyi Jennin ovelle ja ilmoitti etsivänsä kadonnutta siskoaan. Musta tuntuu, et Ismon yliajaja on joko Esa(Leean poika) tai Ossi.

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #249 : Kesäkuu 05, 2010, 19:09:35 »
Minustakin se Lassen paljastuminen Jirin isäksi oli yllättävintä koko päätösjaksossa, tuli kyllä ihan puuntakaa. Siis Jirihän on ehkä nuorempi kuin Annika, joten Lasse on pettänyt Paulaa Paulan siskon kanssa silloin kun niillä on ollut omat lapsetkin!

Siitä moottorikelkan kuskista, itse veikkaisin että se on se Esa, mutta yksi kaverini arveli että Heiskanen tuli takaisin ja yritti kostaa Sebastianille osumalla Isabellaan. No, syksyllä taas pakko katsoa mikä on totuus, ja sillä välin on kiva seurata vanhoja jaksoja kesäuusintoina :)
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)