Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 95869 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

hamis

• Ankeuttaja
Vs: Salatut elämät
« Vastaus #200 : Syyskuu 11, 2009, 20:44:17 »
Ei paulalla mee ainakaa hyvi! Salkareitten käsikirjoitajilla ollu tylsää. Ku ovat kesineet Salla Mattilan ex kleobatran! "Yhdessä hallitsemme egyptiä!- Ja helsinkiä!" :)

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Nihilisti.
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #201 : Syyskuu 18, 2009, 09:44:44 »
Kuten sanottua, eivät Salkkarit ole koskaan olleet järin realistisia. Vai voiko sanoa realistiseksi, että Paula oltuaan hengittämättä ilmeisesti useita tunteja, palaa henkiin saamatta pienintäkään aivovammaa? Joko elvyttäjät koettivat elvyttää Sallaa pari sekuntia ja julistivat kuolleeksi eivätkä huomanneet hengityksen palautumista (mikä olisi aika amatöörimäistä) tai sitten palasi elävien kirjoihin paljon myöhemmin, mikä olisi niin pitkän ajan jälkeen käytännössä mahdottomuus ja jos niin kävisikin, Salla olisi takuuvarma vihannes.

No jaa, nyt riitti päteminen. Mutta tuo oli kyllä pohjanoteeraus.

// Hupsista, sekosin tosiaan nimien kanssa ihan huomaamattani.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2009, 20:47:30 kirjoittanut castlevania »
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #202 : Syyskuu 18, 2009, 13:46:31 »
Vai voiko sanoa realistiseksi, että Paula oltuaan hengittämättä ilmeisesti useita tunteja, palaa henkiin saamatta pienintäkään aivovammaa?
Pilkun viilausta, Salla :) ?

Kuitenkin, Tanja ja Jarkko ovat tyhmiä! Vaatia nyt Jenniltä 1,5 miljoonaa, kun tietävät, ettei niitä hänellä varmasti ole.
Jarkkokin väittää kiven kovaan, että periaate on se "tärkein". Jarkosta kyllä huomaa, että se haluaa vain rahaa...
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #203 : Syyskuu 18, 2009, 16:11:21 »
Kuten sanottua, eivät Salkkarit ole koskaan olleet järin realistisia. Vai voiko sanoa realistiseksi, että Paula oltuaan hengittämättä ilmeisesti useita tunteja, palaa henkiin saamatta pienintäkään aivovammaa? Joko elvyttäjät koettivat elvyttää Sallaa pari sekuntia ja julistivat kuolleeksi eivätkä huomanneet hengityksen palautumista (mikä olisi aika amatöörimäistä) tai sitten palasi elävien kirjoihin paljon myöhemmin, mikä olisi niin pitkän ajan jälkeen käytännössä mahdottomuus ja jos niin kävisikin, Salla olisi takuuvarma vihannes.

Kyllä tommmosta "kuolleista heräämistä" on tapahtunut ihan oikeassakin elämässä. Ja Sallahan pelastui aivovauriolta sen takia, että hänet oli viety sinne kylmään ruumishuoneeseen.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #204 : Syyskuu 19, 2009, 11:39:27 »

Kyllä tommmosta "kuolleista heräämistä" on tapahtunut ihan oikeassakin elämässä. Ja Sallahan pelastui aivovauriolta sen takia, että hänet oli viety sinne kylmään ruumishuoneeseen.
Niin, ruumishuonehan Sallan pelasti ja kai se voi olla mahdollista. Muuten mitä tapahtui eilen Salkkareissa, ku en kattonu? Voin kyllä kattoo huomenna uusintana mutta?

kiho

• Ankeuttaja
« Vastaus #205 : Syyskuu 20, 2009, 14:04:27 »
tanja jäi palavaan taloon ja sammui sinne.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #206 : Syyskuu 20, 2009, 16:17:47 »
Palavaan taloon? Sammui sinne? ;o Voiko joku kertoa tarkemmin, kun olin ulkona uusinnan aikaan? :'''(

//Ahaa, kiitos paljon. pelottavaa!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2009, 18:26:44 kirjoittanut Tonks »

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #207 : Syyskuu 20, 2009, 17:51:26 »
Palavaan taloon? Sammui sinne? ;o Voiko joku kertoa tarkemmin, kun olin ulkona uusinnan aikaan? :'''(

Tanja oli majatalon avajaisissa ottanut vähän yhteen Jennin kanssa (vaihteeksi), eikä ollut enää varma, onko hänellä oikeutta vaatia korvauksia yms. Jarkko jätti Tanjan yksin, koska halusi jatkaa keskustelua, kun Tanja olisi selvinpäin. Kynttilät paloivat Tanjan kitatessa viiniä ja jotakin hän heitti/jotakin tippui jostain (en muista) ja kynttilät kaatuivat. Tanja sammui sovhalle ja sanomalehdet syttyivät tuleen.

kiho

• Ankeuttaja
« Vastaus #208 : Syyskuu 20, 2009, 19:01:46 »
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #209 : Syyskuu 20, 2009, 19:03:17 »
Ei niin, koska juonipaljastuksissa kerrottiin, että Tanja ehtii vielä

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #210 : Syyskuu 21, 2009, 15:02:06 »
Ei niin, koska juonipaljastuksissa kerrottiin, että Tanja ehtii vielä

"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #211 : Syyskuu 21, 2009, 18:43:51 »
Oikeastaan kuulin kyseisen väitteen ystävältäni, joka oli lukenut juonipaljastuksia, mutten tiedä mistä.

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #212 : Lokakuu 11, 2009, 17:40:19 »
Katoin tässä just tylsyyksissäni vanhoja jaksoja mtv katsomosta kun oli sopivasti jääny aika monta jaksoa väliin ja aijaijai ei mee Pepillä kyllä tällä hetkellä hyvin. Se on kyllä jotenkin tyhmä, kun ei kai kukaan nyt oikeesti noin tee. " No nyt kun mua kerta huoraks haukutaan niin miksenpä alkais samantien huoraamaan".Heii kamoon mikä logiikka toi on .Heidin näyttelijä osaa kyllä hyvin näytellä ilkeetä ja ärsyttävää tyyppiä.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #213 : Lokakuu 11, 2009, 19:41:42 »
Katoin tässä just tylsyyksissäni vanhoja jaksoja mtv katsomosta kun oli sopivasti jääny aika monta jaksoa väliin ja aijaijai ei mee Pepillä kyllä tällä hetkellä hyvin. Se on kyllä jotenkin tyhmä, kun ei kai kukaan nyt oikeesti noin tee. " No nyt kun mua kerta huoraks haukutaan niin miksenpä alkais samantien huoraamaan".Heii kamoon mikä logiikka toi on .Heidin näyttelijä osaa kyllä hyvin näytellä ilkeetä ja ärsyttävää tyyppiä.

Meikäläistä ottaa kyllä pannuun tuo Pepin käytös! "Yhyy, minäpä olen pieni jakorasia, haluaisitko btw naida minua?" Ennen se oli sellainen kiltti pikkutyttö, ja nyt juoksee pitkin kyliä jakelemassa kaikille. Sitten se meni vielä leijumaan Emilialle, kun oli maannut Roopen kanssa. Heidi on kyllä ärsyttävä ja äärettömän tyhmä! Inhottava hahmo. ;D

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #214 : Lokakuu 11, 2009, 21:06:41 »

Meikäläistä ottaa kyllä pannuun tuo Pepin käytös! "Yhyy, minäpä olen pieni jakorasia, haluaisitko btw naida minua?" Ennen se oli sellainen kiltti pikkutyttö, ja nyt juoksee pitkin kyliä jakelemassa kaikille. Sitten se meni vielä leijumaan Emilialle, kun oli maannut Roopen kanssa. Heidi on kyllä ärsyttävä ja äärettömän tyhmä! Inhottava hahmo. ;D
Olen kyllä täysin samaa mieltä. Pepin käytös tympii. Heidi on ärsyttävä, mutta jossain mielessä enemmän oikeassa kuin Peppi. Niin ärsyttää se Peppi..... Mulla on muuten viime viikolla menny Salkkarit vähän ohi, enkä muista ollenkaan, mitä esim. perjantaina tapahtui...

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #215 : Lokakuu 13, 2009, 16:27:38 »
Katoin ennen joka ikinen päivä salkkarit mutta nyt on kyllä ´jääny jo vähän pois... Ennen siihen jäi heti koukkuun mutta nyt ne on menny jo iha päin honkia! Salla herää kuolleista ja Paulaki ois oikeesti kerenny kuolla sinne arkkuun, happihan sillä ois loppunu. En muuten ihan tajunnu sitä juttua, jos Eero kolkkas Paulan siellä hautausmaalla, ja survo sinne arkkuun, niin miten se arkku löyty sieltä ihme verstaalta? O.o Oonko muuten vaan tyhmä vai onko täällä muitaki jotka ei tajunnu...? :D
Katon kyllä silti aina ku muistan/kerkeän tätä sarjaa mutta eipä jaksa liiemmin innostaa...
Cadillac.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #216 : Lokakuu 13, 2009, 19:26:24 »
En muuten ihan tajunnu sitä juttua, jos Eero kolkkas Paulan siellä hautausmaalla, ja survo sinne arkkuun, niin miten se arkku löyty sieltä ihme verstaalta? O.o Oonko muuten vaan tyhmä vai onko täällä muitaki jotka ei tajunnu...? :D

Hautausmaalla kolkkaaminen oli Aaron hämäystä. Eerohan meni ihan sekoksi, ja kaivoi veljensä haudan auki tarkistaakseen, että tämä oli siellä, survoi Paulan sitten arkkuun, mutta päätti sittenkin kaivaa tämän verstaan alle, jottei Aaro löytäisi heitä. Niin minä sen käsitin. Olenko väärässä..?

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #217 : Lokakuu 13, 2009, 20:26:31 »
Ääh... Lasse meni ja poltti sen isyystestin tuloksen. Olin niin innollla odottanut, että se selviää, mutta ei... Muutenkin Salkkarit on muuttunu todella oudoiksi...

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #218 : Lokakuu 13, 2009, 21:19:48 »
Ääh... Lasse meni ja poltti sen isyystestin tuloksen. Olin niin innollla odottanut, että se selviää, mutta ei... Muutenkin Salkkarit on muuttunu todella oudoiksi...

Idiootit maksoivat siitä 200 euroa, eivätkä avanneet. -.-

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #219 : Lokakuu 15, 2009, 20:46:07 »
Inhottaa, kuinka kaikkien suhteet menevät aina pilalle. Ensin verenpaineeni kohosi, koska Nooa tuli Miron ja Oonan väliin ja nyt tämä Sara tuli sabotoimaan Miikan ja Jennin suhteen. Muutenkin se henkilö on inhottava ihan kuin Camilla aikoinaan. Varsinainen vehkeilijä. Minä huokaisin helpotuksesta kun se Igor-Olavi ei onnistunut pilaamaan Sepon ja Helenan välejä.
Ärsyttää kun on vain pakko olla telkkarin ääressä puoli kahdeksalta, vaikka sarja huononee huononemistaan. Kaikki salailevat asioita, joita ei pitäisi salailla ja vehkeilevät toistensa selkien takana. Raivostuttavaa.
Tällä hetkellä itseäni ärsyttää kaikki koko ohjelmassa. Etenkin rouva Iiris Kaukovaara. En enää halua kuulla, mitä kaikkea muuta se salailee kuin vain suhdettaan Heliin.
Luulisi oikeasti, että kun kaikki ovat seurustelleet kaikkien kanssa ja valehdelleet ja salailleet asioita, että he olisivat oppineet entisistä virheistään, mutta ei tietenkään...
Syvästi ihmettelen, että Lasse poltti sen testin tuloksen. Ettei se heittänyt sitä vaan roskiin, josta joku olisi voinut sen löytää ja lipsautella tietoa Pihlajakatulaisille. Silti olisin halunnut tietää, oliko isä Lasse vai Eero, vaikka eiköhän sekin joskus paljastu. Aivan kuin kaikki muukin sarjassa.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #220 : Lokakuu 16, 2009, 16:52:08 »
Inhottaa, kuinka kaikkien suhteet menevät aina pilalle. Ensin verenpaineeni kohosi, koska Nooa tuli Miron ja Oonan väliin

Minä olen tästä erittäin onnellinen, koska olen kyllästynyt kaikkien selitykseen siitä kuinkia Miro on niin ihana ja tosi sopiva Oonalle. Onhan se Miro, vai pitäisikö sanoa Patrik, ihan kivan näköinen, mutta Nooahan se on vasta überhottis! Kuola valuu Salkkareita katsoessa, kun seksikäs japsi pomppaa ruutuun. ;D Miro vai painua sinne mistä on tullutkin, ja Oona voi olla Nooan kanssa. Eikun ei sittenkään, seksipakkaus on valittu minulle! ^.^

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #221 : Marraskuu 04, 2009, 23:54:45 »
Karin ja "Stuben" tappelu tossa yhessä jaksossa oli aika hauskaa katottavaa: "tuliks sä mua tänne lääppii hintti":D hahhahha. Ootteko muuten sattunu huomaamaan, että Joonatanilla on ihan hemmetin ärsyttävä ääni. Varsinkin sillon, kun se korottaa ääntä. Sellasta ärsyttävää ininää.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #222 : Marraskuu 05, 2009, 11:56:45 »
Karin ja "Stuben" tappelu tossa yhessä jaksossa oli aika hauskaa katottavaa: "tuliks sä mua tänne lääppii hintti":D hahhahha. Ootteko muuten sattunu huomaamaan, että Joonatanilla on ihan hemmetin ärsyttävä ääni. Varsinkin sillon, kun se korottaa ääntä. Sellasta ärsyttävää ininää.

Olet oikeassa! Joonatan kuulostaa omalla tavallaan pikkupojalta, joka valittaa, kun ei saanut tikkaria kaupasta. Kaiken lisäksi se on älyttömän ärsyttävä hahmo, kuten Heidikin. Ne kaksi ovat kyllä melkein yhtä loistava pari kuin Ulla ja Seppo aikoinaan. :P

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Taught to love, born to live and let go
  • Pottermore: CharmBlade23297
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #223 : Marraskuu 05, 2009, 15:38:08 »
Se Jarkon itariyritys oli kyllä aika surkea...:D Olisi edes mennyt sille sillalle hyppäämään mistä ismokin aikoinaan yritti...;d
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #224 : Marraskuu 05, 2009, 18:14:13 »
Se Jarkon itariyritys oli kyllä aika surkea...:D Olisi edes mennyt sille sillalle hyppäämään mistä ismokin aikoinaan yritti...;d
Samaa mieltä, siinä olisi mennyt hieno auto aivan hukkaan :D Tanja näköjään tykkää aika paljon Jarkosta, jos kerran itsekin voisi kuolla, mutta ehkä se oli epätoivoinen, mutta toimiva yritys pelastaa Jarkko. :P