Kirjoittaja Aihe: Siskoni on noita  (Luettu 22161 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Leida

• Hanhensulkakynä
  • Vuotislainen
Siskoni on noita
« Vastaus #125 : Tammikuu 06, 2006, 17:59:47 »
Lainaus käyttäjältä: "sannilotta"
Itse kutsun Siskoni on noitaa lyhenteellä SON, onko kellään muulla jotain lempinimeä sarjalle..?

Itse puhun Charmedista, ihan suomalaisittain äännettynä useimmiten. Minulla ja siskolla on sopimus siitä, ettemme käytä Siskoni on noita nimeä, koska se vaan yksinkertaisesti kuulostaa molemmista niin älyttömältä. Minulle kyseisestä nimestä tulee vieläkin mieleen kaksi siskosta, joista toinen on noita ja toinen taas ei. En ole katsonut sarjaa alusta asti, joten luulin ensin, että sarjassa on kysymys jostain tuollaisesta. Ja nimestä Siskoni on noita tuo mielikuva nousee esiin joka kerta. Siispä Charmed. Tai joskus myös Lumotut.

Chris on mielestäni osoittautunut ihan mahtavaksi tyypiksi. Hän on juuri sellainen piristysruiske, jota sarja tarvitsee. Ja se, että hän on Piperin ja Leon poika on minusta aika mielenkiintoinen kuvio. Ja Charmed todellakin tarvitsi uuden mieshahmon, eipä siinä Leon lisäksi juuri muita ollut.
"I believe you find life such a problem because you think there are the good people and the bad people", said the man. "You´re wrong, of course. There are, always and only, the bad people, but some of them are on opposite sides."
-Terry Pratchett: Guards! Guards!-

Avocado

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #126 : Helmikuu 02, 2006, 20:30:01 »
Koukussa taidan olla :) Ihana sarja, tykkään sen humoristisuudesta ja kaikesta taikuudesta ja semmoisesta.

Idea on tosi kiva, tykkään kolmesta sisaruksista tosi paljon. Paras on Paige :) Tosi nykyaikainen jollakin tavalla, ja se sopii juttuun. On hauskaa, kun taikuutta laitetaan laidasta laitaan mukaan. Ihana sarja, tosiaan.

Poissa Caccie

• Kahdeksas kuolemansynti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Darkness never take your heart
Siskoni on noita
« Vastaus #127 : Helmikuu 06, 2006, 15:45:27 »
Olen suuri Siskoni on noita- fani. Paige on parempi kun Prue minun mielestä. Kyllä Prue oli ihan hyvä. En malta odottaa aina siihen asti kun se alkaa! Upeasti tehty kaikki ne välkkymiset ja muut jutut.  4-10 asteikolla ehkä 10-.
I'm not Okey

Stargazer

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #128 : Maaliskuu 12, 2006, 15:30:53 »
Vaikka koko sarja on naurettava kaikkine välkkymisine ja häilymisineen, olen ihan koukussa siihen. P-trion kaksi elämää sekoittuvat hyvin toisiinsa, ja on sinänsä huvittavaa kun Phoebe selittää Leslielle poissaolojaan. Mutta kaikki 'maagiset ilmiöt' on kyllä toteutettu upeasti.
Olin itsekin vähän, että mitä tämä nyt on olevinaan, näkymättömyysviitta? Mutta ei se paljoa häirinnyt.

Lizzie Bennet

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #129 : Maaliskuu 27, 2006, 18:50:44 »
Aattelin kysästä et kuin monel on ikävä tulevaisuuden Chrisia(vai-iä?)? En ehtiny lukee kaikkii et toivottavast tätä ei oo viel kysytty:) Ite oon sitä mieltä et se vois tulla vaik takas;)

Ragnor

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #130 : Maaliskuu 28, 2006, 14:21:00 »
Sarja on pirun hyvä! Kiva idea tollanen sarja tehä.

Aloin seurata sarjaa vasta viime vuoden lopussa. Ööh... en oikeen muuta sanoa.

Ja en kaipaa Chrisia takaisin! En oikeen pitänyt hepusta.

Poissa Leida

• Hanhensulkakynä
  • Vuotislainen
Siskoni on noita
« Vastaus #131 : Toukokuu 04, 2006, 17:04:38 »
Charmedin ensimmäinen tuotantokausihan tulee uusintana sunnuntaisin klo 13.30. Alkaen muistaakseni 7.5.

Itse en ole sarjaa alusta asti seurannut, joten aikomus olisi näitä uusintoja katsella.
"I believe you find life such a problem because you think there are the good people and the bad people", said the man. "You´re wrong, of course. There are, always and only, the bad people, but some of them are on opposite sides."

Rottenmind

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #132 : Toukokuu 04, 2006, 19:33:13 »
En oikein pidä tästä sarjasta. Vaikuttaa jotenkin ihmeelliseltä se miten he taikovat. Osoittavat sormella ja kurtistavat kulmiaan.
Silloin tällöin tulee katsottua, jos ei ole mitään muuta mutta seuraa en todellakaan^^

alcor

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #133 : Toukokuu 05, 2006, 18:40:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Leida"
Charmedin ensimmäinen tuotantokausihan tulee uusintana sunnuntaisin klo 13.30. Alkaen muistaakseni 7.5.

Itse en ole sarjaa alusta asti seurannut, joten aikomus olisi näitä uusintoja katsella.

Minäkin katselen uusintoja, koska en ole aivan ensimmäistä tuotantokautta nähnyt, sen verran vanhaa kamaahan se on:/ mutta siis. Aivan loistavaa että Nelonen on tajunnut näyttää 1. tuotantokauden uudestaan! Joskus tuli joitain uusintoja ajalta ennen kuin Prue kuoli, mutta ei ihan ekoja jaksoja. Muutenkin on mahtavaa, että Prue palaa ruutuun. Prueta on yhä ikävä kun katson kyseistä sarjaa:,(

Vanhat jaksot olivat parempia kuin uudet, joten odotan myös innolla sitä tosiasiaa, että sarjan paremmat jaksot tulevat taas telkkarista:D Niissä on vielä sitä vanhaa "Siskoni on noita" -tunnelmaa. Ihanaa myös nähdä, miten kaikki alkoi. Olen lukenut kirjasarjan melkein kokonaan, joten suurinpiirtein tiedän, mitä tapahtui, mutta TV:stä katsottuna se on eri asia.

Onkohan outoa katsoa jaksoja, joissa Paigea ei ole? Prue kuitenkin on ollut poissa sarjasta jo vuosia.

Envu

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #134 : Kesäkuu 15, 2006, 10:40:30 »
On aika hauskaa, miten aina on joku syy, minkä takia Charmedia katsoo.. Olen nyt lyhyen ajan sisällä katsonut putkeen viisi ensimmäistä tuotantokautta, kuudes meneillään.
Ensin se oli ihan vaan kiinnostus ( olen kyllä noita vanhoja nähnytkin, muistui kauheasti mieleen kun niitä katseli monen vuoden jälkeen ), sitten oli Piperin ja Leon juttu.. Olen kauhea romantikko. ^^' Seuraavaksi tuli Cole. Mietin Colen poistuttua, että miten jaksan katsoa loppuja jaksoja..

Mutta onneksi nyt olen niissä, joissa Chris tuli tulevaisuudesta. Söpöinen tuo Drew Fuller, edustaa Julian McMahonin kanssa tyyppiä, jollaisesta en olisi ikinä voinut välittäväni ( ulkonäkö jne. ), mutta joissa sitten kuitenkin on vaan sitä jotain, vaikka ulkonäkö ei ihan mieltymyksiäni kohtaa..

Mindezu

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #135 : Kesäkuu 15, 2006, 13:02:14 »
Siskoni on noita on lempi sarjani. <3 Ohjelmassa on ihanat ja hyvät näyttelijät ja he todellakin osaavat näytellä rooliaan. Sarjasta vielä paremman tekevät kaikki loitsut, taikuus ja se kaikki maagisuus, joka tässä yhdistyy. Olen hulluna kaikkeen noita ja taikuus juttuihin. (älkää pelästykö xD)
Harmi kun en ole seurannut tätä sarjaa aivan alusta asti, mutta olen katsonut niitä uusintoja joita tulee sunnuntai iltapäivisin. Tiedän pari juonipaljastusta 8. tuotantokaudesta, jos joku haluaa tietää, voi lähettää yksää minulle. ;)
Lempi hahmoni on Phoebe, olen kirjoittanut fani postiakin hänelle, tosin en ole vielä lähettänyt sitä. ^^

sirfalas

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #136 : Kesäkuu 15, 2006, 16:12:03 »
Lainaus käyttäjältä: Lizzie Bennet
Aattelin kysästä et kuin monel on ikävä tulevaisuuden Chrisia(vai-iä?)? En ehtiny lukee kaikkii et toivottavast tätä ei oo viel kysytty:) Ite oon sitä mieltä et se vois tulla vaik takas;)
SPOILAA CHARMEDIN 8 TUOTANTOKAUTTA
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Sarja kuuluu myös minun suosikkeihin. Ja omistan kaikki Charmedin jaksot 1-6 kauteen (7 tilauksessa).
Eniten harmitti se kun Prue kuoli, koska pidin hänestä eniten. Nykyään lempparini on Phoebe, mutta Piper on myös hyvä ja hauskin heistä, eikä Paigessa mitään vikaakaan ole. Harmittaa se kun 8 kausi jää viimeiseksi, mutta onhan sarjaa jo tehty paljon. Eniten pidän kolmos kaudesta, sen jälkeen sarjan taso on mielestäni laskenut (mutta 8 kausi onkin sitten taas hyvä, omasta mielestä).

sirfalas..
p.s kirjoittelen lisää kunhan mileen vain tulee jotain..

/Eleanír korjasi spoilerin
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2007, 10:01:29 kirjoittanut Eleanír »

Pixey

• Ankeuttaja
Re: Siskoni on noita
« Vastaus #137 : Kesäkuu 16, 2006, 10:20:53 »
Oi, löysinpäs tällaisen aiheen. :)
Siskoni on noita eli Charmed on todellakin paras tv-ohjelma nykyisin. <3
Olen seurannut tätä sarjaa jo pienestä pitäen,
kiitokset kuuluvat todella läheiselle ystävälleni jonka olen tuntenut koko elämäni. :)
Kiitos hänelle kun kertoi minulle tästä ohjelmasta.
Paige ei ole ehkä parempi kuin Prue.. Minun mielestäni.
Prue oli parempi. ^-^
Seuraattekos niitä vanhoja jaksoja? :) Sunnuntaina neloselta, kannattaa katsoa.

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #138 : Elokuu 10, 2006, 12:01:39 »
Jep, siskoni on noita on toosi hyvä sarja.
Lempihahmoni on varmaan Phobe (En ole varma onko nimi oikein kirjoitettu, mutta kun en muista nimeä tarkalleen, kun sarjaa ei ole laitettu pitkään aikaan:), pidän hänen kyvystään ennustaa. Myös, että hän osaa karateeta.
Myös Paige (Menikö oikein?), hänen uusin kykynsä muuttaa muotoa, on hyvin käytännöllinen, minä olisin käyttänyt sitä aina:).
Myös Piper, kun hän osaa räjäyttää. Hän on tasoissa Paigen kanssa lemppari-listassani.
En pidä Prueasta niin paljon, hän on aina niin vakava....

//
Lainaus käyttäjältä: "Rottenmind"
En oikein pidä tästä sarjasta. Vaikuttaa jotenkin ihmeelliseltä se miten he taikovat. Osoittavat sormella ja kurtistavat kulmiaan.
Silloin tällöin tulee katsottua, jos ei ole mitään muuta mutta seuraa en todellakaan^^

Rottemindille:

No, jos et pidä tästä sarjasta, miksi ylinpäätään kirjoitat tähän topicciin?
Siis se joka kirjoitti tämän topiccin, kysyi ylinpäätään "Ketkä ovat siskoni on noita faneja?", hän ei halunut tietää ketkä "eivät" ole siskoni on noita- faneja.
Siis täällä vuotiksessa, on varmaan aika monia jotka eivät pidä kyseisestä sarjasta.
Kaikkien siis ei pidä kirjoittaa omaa juttuaan aiheeesta, ymmärrätkö?

// Villi Lohi muokkasi peräkkäiset viestit yhteen, koska floodaus on vuotiksessa kiellettyä.

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Tomaatti
Siskoni on noita
« Vastaus #139 : Elokuu 10, 2006, 13:15:33 »
Lainaus
No, jos et pidä tästä sarjasta, miksi ylinpäätään kirjoitat tähän topicciin?

Örr, no vaikka ehkä siksi, että useissa muissa topikeissa on kysytty, että mitä mieltä ollaan sarjasta, mikä on pop ja mikä not, eikä vain tiedusteltu muita faneja?

Minä katselen sarjaa, ainakin katselin kun se tuli, ja yritän katsella niitä uusintoja, vaikka tuppaa useimmiten unohtumaan. Olen myös lueskellut noita Charmed- kirjoja kun on ollut hyvin tylsää.

Sarja on välillä aika ärsyttävä, joka jaksossa on lisää jotain jänskiä demoneita, joita vastaan sitten tapellaan. Joka jaksossa siskoksilla on uudet hienot vaatteet. Siinä välissä sitten setvitään rakkaussotkuja. Mutta se on koukuttava sarja, ja sitä on mukava katsoa, tuollaista hömppäsarjaa.

Lempihahmojani on Leo ja Piper, satun vaan pitämään noista. Cole oli ihan ykkönen, mutta sitten ottivat ja tappoivat raukan. Mokomat.
"Hehe, I wonder about that..."

Poissa Hele

• Lukutoukka, filosofi, kirjoittaja
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
Siskoni on noita
« Vastaus #140 : Syyskuu 14, 2006, 18:40:26 »
Tykkään paljon Siskoni on noidasta. Lempihahmoa mulla silleen ei ole, tykkään kaikista Lumotuista. On oikestaan hyvä, että sarja alkoi uudestaan, sillä aloitin Siskoni on noidan katselemisen jokunen vuosi sitten, ja jäin heti koukkuun. Itselläni ei ole lyhennettä Siskoni on noidalle, sinänsä Luomotut voisi olla hyvä lyhenne. Mun on joka kerta ihan pakko nähä Siskoni on noita, vaikka sinänsä ei päivä ihan pilalla ole jos en nää Siskoni on noitaa. Eli tykkään Siskoni on noidasta tosi paljon,sen takia kun niillä on taikavoimia, niillä Lumotuilla. Siskoni on noita on lempiohjelmani, todellakin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2007, 10:33:52 kirjoittanut Hele »
Älä tuu sanomaan, mitä mun pitää tehdä tai mitä en saa tehdä. Mä teen mitä mä haluun!

Abbie

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #141 : Syyskuu 19, 2006, 20:44:27 »
Joo, pidän paljon Siskoni on noidasta.

Minulla ei taida olla varsinaista lempihahmoa, mutta pidän ehkä eniten Phoebestä ja Paigesta. En oikeastaan muista milloin aloin sarjaa katsomaan, taisi olla juuri silloin kun Prue kuoli ja Paige tuli tilalle. Nykyään katson uusintoja neloselta ja on kiva katsoa myös semmoisia jaksoja jossa on Prue kun niitä en ole katsonut. Milloin seuraava tuotantokausi alkaa? En jaksanut lukea edellisiä viestejä, mutta odottelen innoissani, että sarja jatkuu. Se jäi niin jännään kohtaan viime tuotantokauden lopussa. Olen myös lukenut kaikki Charmed kirjat ja nekin ovat kivoja, mutta meidän kirjastossa ei taida olla sitä ihan uusinta, koska sitä ei löysy kirjaston hakukoneelta, mutta olen sen kaupassa nähnyt. Kuitenkin pidän sarjasta ja se on erittäin kiva. :)

henzzzu

• Ankeuttaja
Siskoni on noita
« Vastaus #142 : Lokakuu 01, 2006, 00:15:38 »
Minäkin pidän sarjasta mahdottomasti!^^

Kun ensimmäistä kautta näytettiin ensimmäistä kertaa televisiossa, aloin seuraamaan sitä aktiivisesti jostakin alle puolesta välistä. Siitä tuli HETI lempisarjani, en ole sitä ennen pitänyt mistään sarjasta/ohjelmasta/elokuvasta niin paljon!

Nyt innostus on tietysti vähän hiipunut, kun olen "kasvanut" (krhm) ja noh, päällimmäinen syy tietysti se, että sarjan rinnalle on tullut uusia, joista olen alkanut pitää tosissani.

Siskoni on noita oli mielestäni parhaimmillaan jossakin toisen viiva kolmannen tuotantokauden tienoilla. Pruen kuolemankin jälkeen sarja oli hyvä, sillä tykästyin jotenkin Paigeen alkujaksojen jälkeen. Nyt sitten eteenpäin mentäessä kaikki on alkanut vähän niinkuin paisua ja asioita on alettu höyläämään, viilaamaan ja soutamaan ja huopamaan. Sarjoille yleensä tuppautuu käymään niin, kun niitä on jatkettu tarpeeksi pitkään...

[Tässä kohti mainitsen ilkeästi Salatut Elämät, joka on hyvä esimerkki naurettavasta höyläys/huopaus/jne - episodista.]

En muista mitä tuotantokautta se oli, kolmatta, kenties, kun Cole Turner tuli mukaan kuvioihin. Minusta tuo ihana demoni-rakkaus-suhde Phoeben ja Colen välillä oli jotenkin ihana. Prue suhtautui Coleen aina vähän nihkeästi ja Piperillä ei ollut oikein kantaa. Paigen tultua mukaan tämä otti tavallaan Pruen linjan suhtautumisessa.
Cole on ollut minusta aivan ihana ^^, ja Colen ja Phoeben suhde myöskin, myrskyisä ja molemmat hauskoja ja mielenkiintoisia. Mahtava jakso oli silloin joskus kun Frankien ja Lulun (jalokivirikollisten) sielut valtasiva Phoeben ja Colen ruumiit ja nämä ryövävät kihlasormuksen ja olivat jo hyvää vauhtia menossa naimisiin.
Phoeben ja Colen välillä oli ihanaa 'tosirakkautta' ja minusta koko juttu oli ihanasti kuvattu, sekä Cole juuri osuva hyvis-pahis -tyyppi, jotka on parhaita.

Sisaruksista ehkä eniten pidän Phoebestä tällä hetkellä. Piper oli joskus suosikkini, mutta nykyisin hänestä on näköjään tehty kokoajan piikittelevä sarkastinen nirppanokka, jonka suusta ei tunnu kuuluvan yhtään ystävällistä sanaa kenellekään, mikä on alkanut ärsyttämään. Piper oli joskus mukavampi. Paige on myös ihan hauska, mutta näyttelijällä on joskus näitä ilmeitä, jotka lähenevät jo ylinäyttelemistä, ja mulkoilu on alkanut myöskin vähän ihmetyttämään. Mutta pahaa sanaa ei silti ole sanottavana sarjasta, joka kokonaisuudessaan on mukava ja hyvä.

Odotan tulevaa kautta innolla! (Ajankohtaa...? O_o)

Poissa Leida

• Hanhensulkakynä
  • Vuotislainen
Siskoni on noita
« Vastaus #143 : Lokakuu 01, 2006, 20:20:43 »
Olen nyt seuraillut noita uusintoja tässä kesän ja syksyn ajan. Tosin lähetysajat on olleet niin ihmeellisiä, pomppineet ympäriinsä, että aika monta jaksoa on jäänyt väliinkin. Aloin siis alkujaan seuraamaan sarjaa siitä Pruen kuolemasta lähtien, joten en ollut alkujaksoja aikaisemmin nähnyt. Ja täytyy myöntää, että olen ollut hiukkasen pettynyt ensimmäisen tuotantokauden jaksoihin. En tiedä johtuuko se siitä, että tiedän suunnilleen mitä tulevaisuudessa on odotettavissa, vai siitä, että olen kuullut niin paljon kommenttia siitä, että sarja on huonontunut koko ajan eteenpäin mennessään, että aloin odottaa ensimmäisiltä jaksoilta liikaa. Tuntuu ainakin siltä, että näyttelijät ovat kehittyneet paljon sitten ensimmäisen tuotantokauden. Siinä dialogi on jotenkin niin teennäistä ja vitsit väkisin väännettyjä. Toisaalta useimmiten kyllä tuntee sen oikean Charmed hengen, joka niistä saippuaoopperajaksoista myöhemmin alkaa puuttua.

Välkkyminen on minusta ollut kokoajan Charmedissa jotenkin kiehtovaa. Ja se on myös hyvin toteutettu. Tylsää, kun sitä ei näissä alkujaksoissa esiinny.

Pidän kyllä Pruesta ja siitä johtuen Paige on alkanut tuntua ärsyttävältä. Ymmärrän hyvin, jos sarjaa alusta asti seuranneet eivät pidä Paigesta. En usko, että minäkään pitäisin. Prue kuuluu jotenkin niin erottamattomasti Charmedin henkeen. Samoin Andy on mielenkiintoinen tyyppi.

Ja muuten, olisi kiva tietää missä vaiheessa Cole ilmestyy kuvioihin.

Tutteri

• Ankeuttaja
Vs: Siskoni on noita
« Vastaus #144 : Tammikuu 20, 2007, 16:59:28 »
Siskoni on Noita! Aivan mahtava sarja! Aloin katsomaan tätä ystäväni yllytyksestä ja nyt onkin sitten myöhäistä enää lopettaa kun on koukussa.. :) Vaan mitäs nyt kun alkaa pian VIIMEINEN tuotantokausi!! :\ Noh.... Lempi hahmoni on ehdottomasti ollut jo heti alusta Piper ja lempi paritukseni ja ikuinen lemmenuneni Leo ja Piper! Ei löydy parempaa paria kuin nämä! Ja onhan heillä nyt Wyatt ja Chris! Minusta sarja ei menettänyt hohtoaan vaikka Prue kuoli ja tilalle tuli Paige.. Aluksi se tietenkin tutui hirveän omituiselta, mutta kyllä siihen on jo tottunut. Nyt kun katson välillä aina vahoja jaksoja menen ihan sekaisin kun lumotut juoksevat ja kaahaavat autoilla kaikkialle, kun ei ollut vielä silloin Paigea joka orbaisi... 

Minulla on itselläni Siskoni on noidan kausien kuusi ja seitsemän tuotantokaudet DVD boxeissa! Harmi, etten ole löytänyt muita kausia tai olen mutta niissä ei ole suomenkielisiä tekstejä toisin kuin tämänhetkisissäni...

Picasso

• Ankeuttaja
« Vastaus #145 : Helmikuu 24, 2007, 16:44:50 »
Lempihahmoni on varmaan Phobe (En ole varma onko nimi oikein kirjoitettu, mutta kun en muista nimeä tarkalleen, kun sarjaa ei ole laitettu pitkään aikaan:), pidän hänen kyvystään ennustaa.
Nimi kirjoitetaan Phoebe. Jotkut vääräoppisesti kirjoittavat sen Pheobe, mikä voi johtua esimerkiksi siitä, että itse sarjassa kerran Phoebe kirjoitti allekirjoitustaan, mutta jostain kumman syystä nimeksi muodostui "Pheobe Halliwell". Johtunee siitä, että Alyssa Milanolla (Phoeben näyttelijällä) on lukihäiriö. Silti outoa, että tuollainen virhe pääsi sarjaan.

Ja muuten, olisi kiva tietää missä vaiheessa Cole ilmestyy kuvioihin.
Cole ilmestyy kolmannen kauden ensimmäisessä jaksossa. Ja poistumisen tiedätkin, kun kerran olet ne jaksot nähnyt. :) Niin ja nyt on uusinnoissa meneillään toisen tuotantokauden ihan viimeiset jaksot, eli ei tarvitse kauaa odottaa jos Colea haluaa nähdä.

On se kummaa, miten sarjan seuraamisen aloittamisajankohta vaikuttaa mielipiteisiin. Lähes poikkeuksetta kaikki, jotka ovat seuranneet alusta alkaen, pitävät ensimmäisistä kolmesta kausista eniten. Ja taas ne, jotka ovat aloittaneet vasta Paigen mukaantulon myötä, näkevät ensimmäiset kaudet paljon huonompina. Minulle on itsestäänselvää, että kaudet 1-3 ovat paljon laadukkaampia kaikin puolin. Näyttelijät, puvustus, juonet ja ihmissuhdekuviot ovat kaikki parempia ja mielenkiintoisempia. No, jokaisella oma näkökulmansa.

Odotan tulevaa kautta innolla! (Ajankohtaa...? O_o)
8.-kausi alkaa nelosen mukaan syksyllä. Aika tyhmää pistää sinne asti, sillä dvd on tulossa myytäväksi ainakin nettiin jo maaliskuussa...

Vennlaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #146 : Huhtikuu 26, 2007, 17:12:05 »
Joo, ajatella, että se on jo 8. kausi.. Ja lisää tehdään? Onhan mukavaa katsella, kun sisarukset taistelevat demoneita vastaan, mutta miten ne keksivät aina jotain uutta? Ihmettelen vain.. Lempinäyttelijäni on Alyssa Milano, joten Phoebe on hahmoista ihanin.

Soijakastike

• Ankeuttaja
« Vastaus #147 : Huhtikuu 27, 2007, 21:37:17 »
Tässä ilmoittautuu yksi Siskoni on noita -fani.
Olen seurannut ko. sarjaa jo ainakin 6 vuotta, ja mielestäni sarja on yksi parhaimmista sarjoista mitä on koskaan tehty.
Paige on ihan jees, tosin ehkä vähän kliseinen joskus.
Prue oli aina lempparini ja vähän möksähdin kyllä kun hän lähti sarjasta.
Nykyään suosikkini vaihtelee aika tiuhaan tahtiin.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #148 : Huhtikuu 29, 2007, 13:11:56 »
Siskoni on noitaa aloin seuraamaan aktiivisesti joskus kun sarjasta pyöri aivan kolmos kauden ensimmäiset jaksot. Sarjaa aloin katsomaan lähinnä siksi kun kaikki kaverit katsoivat sitä ja halusin tietää mistä he puhuivat. Aktiivisen seuraamisen lopetin siinä vuosi sitten, mutta nyt olen taas alkanut lueskelemaan jaksoselostuksia netistä. Uusintoja olen katsonut alusta lähtien. Sarjan aktiivisen katsomisen lopetin ehkä siksi, että en uusissa jaksoissa ei ollut sitä vahaa hyvää mitä vanhoissa jaksoisa oli. Ensimmäisten kausien jaksoissa sisarukset tekivät oikeasti jotain, että he saivat demonit hengiltä, mutta sitten näissä uusimmissa he (suunileen) vain räjäyttävät deminit. Taikakoulu toi sarjaan jotain sellaista mikä ei enää minua jaksanut kiinostaa joten näin parhaaksi lopettaa sarjan katsomisen. Varmaan katson viimeisen kauden ihan siksi, että se on viimeinen. Olen nähnyt viimeisen jakson lopun, joten tidän miten sarja loppuu, mutta siitä ei sen enempää.

Phoebe ja Cole ovat ikuisesti ihania. Heidän rakkautensa ja olemisensa on niin ihanaa seurata. He olivat suosikkejani suunileen heti kun aloin seuraamaan sarjaa ja he ovat suosikkejani edelleen. Piper ja Leo olivat aluksi minusta ihana pari, mutta sitten kun Leon piti valita perheen ja työn väliltä heidän fanitus loppui. Nyt kun olen nähnyt uusinnat olen ihastunut Prue ja Andy pariin. He olivat niin kaunis ja ihana pari, mutta heille piti käydä niin huonosti. Sarjan hahmoista pidän eniten Phoebesta, joka on nokkela ja sanavalmis sisarus. Prue ja Piper ovat myös loistavia hahmoja, mutta Paigesta en pidä yhtään. Ehkä tämä johtuu juuri siitä, että hän tuli Pruen tilalle. En tiedä hänestä en vain pidä.

On se kummaa, miten sarjan seuraamisen aloittamisajankohta vaikuttaa mielipiteisiin. Lähes poikkeuksetta kaikki, jotka ovat seuranneet alusta alkaen, pitävät ensimmäisistä kolmesta kausista eniten. Ja taas ne, jotka ovat aloittaneet vasta Paigen mukaantulon myötä, näkevät ensimmäiset kaudet paljon huonompina. Minulle on itsestäänselvää, että kaudet 1-3 ovat paljon laadukkaampia kaikin puolin. Näyttelijät, puvustus, juonet ja ihmissuhdekuviot ovat kaikki parempia ja mielenkiintoisempia. No, jokaisella oma näkökulmansa.

Olen itse huomannut saman eräällä Siskoni on noita foorumilla ja minusta tämä on hauska miten sarjan seuraamisen aloittaminen vaikuttaa mielipiteisiin. Kuten taisin mainita pidän itse enemmän vanhoista jaksoista, joissa ei ollut Paigea vaan oli Prue, Phoebe ja Piper. Jo pelkästään se, että Paige tuli mukaan tuntui jotenkin omituiselta. Heti kun Prue kuoli heidän kadoksissa ollut sisarpuoli hyppääkin mukaan. Omituista, mutta näin voi tapahtua vain saippuasarjoissa ja Siskoni on noidassa. :) Tuntui, että kun Paige tuli mukaan Phoebe ja Piper eivät kaivaneet enää Prueta vaikka tuntuisi, että jos itseltä kuolisi sisko häntä kaipaisi ja hänen haudallaan kävisi, mutta sarjassa näin ei tapahtunut.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Joa

• Ankeuttaja
« Vastaus #149 : Heinäkuu 19, 2007, 15:30:26 »
Ihana sarja :DD Aloin seuraamaan sarjaa joskus kolmannen tai neljännen tuotantokauden aikaan, en ole ihan varma. Mutta olen nyt kuitenkin nähnyt myös I-ja II-tuotantokauden jaksot, kun niitä tulee lauantaisin uusintana. Lempihahmoni on alusta asti ollut Piper, mutta nyt olen myös alkanut pitämään Phoebestä paljon, osittain sen takia että Alyssa Milano on yksi lempinäyttelijöistäni. ^^
Odotan innolla elokuussa alkavia uusia jaksoja, yritän ne nauhoittaa kasetille, voin sitten ihastella jaksoja myöhemminkin.
Pidän enemmän uudemmista (alkaen neloskauden) jaksoista, kuin vanhemmista, vaikka ensimmäisten kausien jaksotkin hyviä ovat.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2007, 15:33:56 kirjoittanut Joa »