Kirjoittaja Aihe: Kierros Vuotislaisten huoneissa!  (Luettu 13097 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Vanilja

• Poro!
  • Henkihörhö
  • God's First Mistake
    • Nappi!
  • Tupa: Luihuinen
Kierros Vuotislaisten huoneissa!
« : Toukokuu 12, 2003, 14:07:42 »
Eli, kun tuolla keskusteluiden puolella satuin huomaamaan sisustamisesta utelevan topicin, ja tiedän muutamilla henkilöillä nettiin tällaisia olevan tehty, niin, rakkaat vuotislaiset, päästäkää meidät kurkkimaan asuinsoppiinne...

Oman kukkaruukkuni löytää täältä.

Mutta missä muut öttömönkiäiset asustelevatkaan?

Japanilaisen legendan mukaan Japanin perusti keisari Jimmu 600-luvulla e.Kr.. -HUISPAUSKARSINTALAUSE

//Renne poisti läjähkön toimimattomia linkkejä, toivottavasti kaikki jäljellä olevat vievät vuotislaisten koloihin :) Jos ei, paukauta vaikka minua yksällä!
//Esterixin deletesormi huiteli toimimattomat pois
// MUISTATTEHAN KÄYTTÄÄ URL-TAGEJA PITKIEN LINKKEIN KANSSA! Ohjeet topikin lopussa. :)-R
//Käytin Reneferin mainitsemia tageja ja muokkasin hänen edelliseen moukkaukseensa linkin noihin ohjeisiin, siivosin topicista jonkun verran toimimattomia linkkejä ja sitä rataa ^^ Muistuttaisin vielä, että tämä on topic valokuville omasta huoneestasi, joten pelkkä tarkahkokaan selonteko ei riitä. :D -Leo
//samettiina poisteli viestit, joista yksikään linkki ei toiminut + poisti parista viestistä muutaman toimimattoman linkin 21.6.2015 :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 13, 2016, 19:25:25 kirjoittanut samettiina »
Those that live in the darkness wander aimlessly...
Because they can't see.

maniac

• Ankeuttaja
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2004, 19:58:55 »
Kuvasinpa minäkin huoneeni. Mulla on siis 2 kerroksinen huone, kolme ensimmäistä kuvaa ylhäältä ja loput alhaalta.

//Renne poisti toimimattomat linkit :)

__Uusia kuvia 28032004__
Ja näissä ei todellakaan ole mitään katsomisen arvoista, vain kokeisiin "lukemisen" tulos..

Desktop
Nurkka
Stuff
Kaapinovi
Reppu
Silinteri
Ulos

// Linkkejä lyhennelty URL-tagein. -R
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2007, 10:00:12 kirjoittanut Renefer »

Poissa Raato

• Vuotislainen
« Vastaus #2 : Huhtikuu 02, 2004, 19:54:46 »
Täällä minä asustelen. Hih, hassua, olen haaveillut tästä hetkestä pitkään kun voin laittaa nämä kuvat tänne. Tämä keskustelu on niin kiehtova.

Astu sisään.

Heti oikealla.

Sama kapine.

Tekemääni "taidetta"

Lisää sitä samaa.

hyllyhän se

Vau, pöytä.

Ja toinenkin.

Sohva.

**

Olen melko tyytyväinen. Pitää ostaa molempiin pöytiin vielä uudet ja hienot pöytätabletit, hankkia lisää kynttilöitä, vaihtaa (ruma) matto isoon valkoiseen karvalankamattoon, laittaa yhdelle seinälle kuvat, ja niin edelleen. Seiniinkin tottui (imelän vaaleanvioletit hetkellisen mielenhäiriön seurauksena). Voisivat olla vielä violetimmat ^^.

Muoks.

Otin jokin aika sitten uusia kuvia huoneestani. Hämmentävää miten paljon sinne on tullut lisää krääsää.

Nurkka.

Hyllyn vieressä.

Seinä joka on hieman muuttunut...

Sängynkin seinälle tullut lisää kuvia.

Huono valo niin että näyttää rumalta.
Pöytä on saanut kasveja ja pursuu.

Tein unisiepparia.

Verhot kiinni.

Se on Flutter Bunny ja se on soma.

Jokin intialainen nukke.

Kynttilöitä ja tuoli.

Voisihan siellä vieläkin jotain muutella... o_o

// Linkkejä lyhennelty URL-tagein. -R
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2007, 10:08:12 kirjoittanut Renefer »

Poissa elton

• kevään henkäys
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • uudelleen herännyt
« Vastaus #3 : Joulukuu 29, 2004, 15:59:25 »
Vihdoin sain tämän tänne.. ^^

Täällä on kuvia huoneestani.
Joskus pelkään olevani niin kaunis, että kauneuteni pettää minut.

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Joulukuu 29, 2005, 16:05:15 »
No niin, turveteloa minun pieneen sotkuiseen huoneeseeni.
Tämä on siis "aula." Vasemmalla näette videokokoelmani, joista muutamat mitä ilmeisimmin ovat käytössä ja puuttuvat siis paikoiltaan.

Jatkakaamme siis eteenpäin. Tässä näette "työpisteeni", joka on aina yhtä sotkussa. Kuvassa näkyy myös jättiläismäinen tuulettimeni sekä sähköllä toimiva pianoni.

Tämä puolestaan on "löysäilynurkkaukseni." Kuten ehkä näette, siistiys ei ole vahvin puoleni.

Tässä sängyssä olen nukkunut nyt seitsemän vuotta. Sitä ympäröivät seinät olivat ennen täysin Potterin peittämät, mutta sitten päätin, että oli aika luopua niistä ja antaa seinille aikaa hengittää.

Ja tässäpä se sitten olikin, myöhemmin saatte ehkä ihailla hieman siistimpää versiota luukustani...
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Bleak

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Toukokuu 01, 2006, 18:45:54 »
Vappusiivouksen jäljiltä huone on sellaisessa kunnossa, että sitä uskaltaa jopa näyttääkkin.

Tässä siis luolani sisäänkäynti.

Oven ollessa sepposen selällään katsojalle avautuu tällainen maisema.

Heti oven oikealla puolella sijaitsee tietokonenurkkaukseni. Med muutama cd - levy. Taustalla näkyy isältäni perimä vinyylimasiina älppäreineen. Pahoittelen kuvan mahdollista violetin sävyä. Siskon kovia kokenut kamera taisi tehdä tepposet.

Tietokonepöydän viereisellä seinustalla on animekokoelmani

Oven oikealla puolella taas seisoo kirjahyllyni. Kuvasta näkee kyllä varsin hyvin kaiken olennaisen, mutta selvyyden vuoksi sepustan tuon sisällön taso tasolta. Ylinnä siis on manga/manhwa - kokoelmani. Leijonanosa opuksista on jäänyt nuiden etummaisten piiloon, mutta minkäs teet, kun hyllyt ovat syviä, ja säästämisen nimissä kaikki tila on käytettävä hyödyksi. Mangojen alla sitten lepäävät ne varsinaiset kirjat. Nuista ei ole ikiomia, kuin tuo kaikkein vasemmanpuolimmaisena näkyvä 'Valtaistuinpeli' by George R. R. Martin. Potterit on vuosien saatossa ostettu kaikille yhteisiksi,  mutta minä ne olen ominut. Joukossa myös sekalaisia joululahjoiksi saatuja kirjoja. Rivistöä pitelee pystyssä stereoideni toinen kaiutin, joka on puoliksi piilossa serkkuni ylioppilaskuvan takana. Kirjojen alla majailee pääosa cd - kokoelmastani, osan näittekin jo tietokonepöydän kuvasta. Lievää hiiriongelmaa on havaittavissa. Alimmalla tasolla säilytän sitten hieman kookkaampia kirjojani. Merkurius - tietosanakirjoja enimmäkseen. Tuolla toiseksi alimmalla tasolla ei sitten ole muuta, kuin pari mappia.

Kirjahyllyn vieressä ovat sittten rakkaat stereoni. Tuo iso musta kaiutin kuuluu sitten vinyylisoittimeen, nuo harmaat ja pienemmät puolestaan kuvassa näkyvään soittimeen.

Soittopelien vieressä on vaatekaappini.

Tästä yhdeksänkymmenen asteen käämmös oikeaan, ja edessänne on työpöytäni.

Työpöydän vieressä sitten sänkyni.

Töpöydän ja vaatekaapin välissä on parvekenurkkaus.

Parvekkeen kautta kurkistus kauniiseen kevätsäähän.

Parvekkeen ovelta kuvattuna kamera tallentaa tällaista.

Ja vielä bonuksena työpöytäni irtaimistoa, kas tässä ja tässä. Violetinhohteesta pahoitteluni jälleen.

Siinäpä tuo. :)

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
« Vastaus #6 : Heinäkuu 09, 2006, 21:08:47 »
Blue Ice päättää avata oven pieneen, päivitettyyn paratiisiinsa.

Kun tulemme ovesta sisään ja käännymme oikealle, huomaamme ehostautumiskulmaukseni johon kuuluu pieni valkoinen meikkipöytä sekä iso kokovartopeili: peiliin on liimattu sarjakuvia, magneetteja ja kuvia. Bongaatte myös Itsemurhapupujen seinäkalenterin, äidiltä "lainatun" orkidean, lisää kortteja, karkkitaulun ja Oopperan kummistus leffajulisteen alanurkan. Myös laukut ovat kuvassa.

Sitten on helppo kääntää katse suoraan ovelta eteenpäin jossa onkin hieman piilossa korkkipohjataulu, vaatekaapit, kirjahylly sekä CD/DVD-telineen puolikas. Ette voi olla huomaamatta, että kortit ja leffajulisteet ovat intohimoni.

Mennään keskelle huonetta ja tarkastelleen kirjahyllyä uudesta kulmasta. Näette jo melko täyden CD/DVD-hyllyn, josta äsken oli puhetta sekä kirjahyllyn takamuksen: kirjojakin on, köh, kertynyt.

Sitten onkin vuoteeni, täydellisen punainen unelma koristetyynyineen päivineen. Myös huonettani kiertävä ruusubordi pääsee tässä hyvin oikeuksiinsa.

Sitten ollaan edelleen keskellä huonetta ja tiiraillaan ulos ikkunasta: paljonhan noiden unelmaverhojen takaa ei näe, mutta voitte todeta, että meillä on lunta täällä Savossa, kuvanottamisen jälkeen tullut monta kymmentä senttiä lisää. Paljon ei huoneessani ole pehmoleluja, mutta tuo tonttu on toinen niistä: toinen on pehmolelu Vaaleanpunainen Pantteri.

Sitten on lukunurkkaus, jossa näette toisen pehmoni, rakkaimpani. Myös mieheni Torsti Yrjänän alalihakset ovat kuvassa ja hieman lisää ikkunanäköalaa. Pääsemme myös yhä lähemmäksi kirjoityspöytää.

Sitten työpöytä: älkää eläkö siinä uskossa että se on aina noin siisti, sillä se ei ole. Nytkin puolet pöytätilasta vievät mitä erinäisemmät paperit ja kirjat, mp3-soittimet ja juomalasit. Kirjahyllyn yläpuolella tuollainen kiva hylly, jossa nököttää mm. opintotuki, T.Wirtanen ja liuta kynttilöitä.

Sitten vielä ovi ja paluu lähtöpisteeseen.

Kiitos käynnistä, tule toki toistekin! ^^
(päivitetty 1.2.2008)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2008, 23:05:09 kirjoittanut Blue Ice »
Pakko on paras muusa.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #7 : Lokakuu 12, 2006, 12:01:18 »
Sain huoneeni siivottua ja päätimpä ottaa kuvia huoneestani, että jos jotakuta kiinostaa niin saa nähdä millaisessa huoneessa elän.

Ensin olisi näkymä ovelta sängylle päin. Sängyn päällä on ihana käärme ja ämyy lehmä.
Sitten kuva toiseen suuntaan ovelta. Siellä näkyy työpöytä, vaatekaapin ovi, kirjahyly, kaktukseni (edelleen elossa:)) ja valokuvia.
Sängyn päällä oleva hylly, jossa on stereot sekä penholeluja.
Tässä on seinä sänkyni vieressä. Siinä on pari diplomia, Suomi kello, oma tekemä kissa ryijy sekä pehmoleluja. Kuvassa näkyy vähän minun tekemiä verhoja. Sängyn peittokin on minun tekemä.
Pysytään sängyn läheisyydessä. Tässä on kuva yöpöydästä sekä rakkaimmat levyni. Possun olen saanut ystävänpäivä lahjaksi.
Tässä on vuorossa lisää levyjä, peili sekä polveni jotka välttämättä änkivät kuvaan,.. :)
Kerran levy linjalle mentiin niin täällä on niitä lisää. Kuvassa on myös isäni pienenä tekemä lääkekaappi jonka minä otin korukaapiksi. Tässä on vielä levyjä sekä jotain epämääräistä tavaraa.
Työpöytä sekä täkeimmistä tärkein eli tietokone. Pöytä on harvoin nuin tyhjä.. :) Tässä on kuva työpöydän yläpuolelta.
Sitten kirjahyllyn kimppuun. Tässä on ylimmät hyllyt, joissa ovat tärkeimmät kirjat. Hyllyn päällä on jällein pehmoleluja.. Alimmat hyllyt joissa on sekalaista roinaa. Koulukirjoille on oma hyllynsä kuva 1 kuva 2 ja kuva 3.

Siinäpä se. Pienihän tämä on, mutta senkin siistinä pitäminen on minulle aikamoinen urakka.. :P
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
Vs: Kierros Vuotislaisten huoneissa!
« Vastaus #8 : Toukokuu 23, 2007, 19:53:42 »
Kierros Huhun huoneessa siis. Valitan kuvien tummaa laatua. :>

Näkymä ovelta näyttää vain pienen osan huoneestani. Siinä näkyy pääasiassa oma kontrabassoni, joka menee myös loistavana sisustuselementtinä, silloin kun se ei ole harjoituskäytössä.

Näkymä oikealle antaa hieman paremman kokonaiskuvan huoneestani. Kuvasta näkyy, että seinäni ovat vähän kuin oliivin vihreät. Oikeastaan värin valitsi äiti, mutta olen kyllä hyvin tyytyväinen siihen. Pidin hyvin paljon kuvassa näkyvästä tuolista, mutta onnistuin valitettavasti hajoittamaan sen keikkuessani sillä. Kuvassa näkyy myös viherkasvini, jotka valitettavasti nykyään ovat viherkasvien taivaassa (kuolivat pimeyteen ja kuivuuteen). Levyhyllyn päällä majailee uskollinen lemmikkipöllöni Kutvonen.

Parempi näkymä suoraan oikealle siksi, että sädlekaihtimet ja sänky näkyvät kokonaan. :>

Vasemmalla näkyy stereotaso, jonka päälle onnistun aina keräilemään kaikenlaista tavaraa. Kuvanottohetkellä siellä ilmeisesti näyttää olevan koriste-esineitä, jotka esittävät linnun munia.

Kuva  ikkunasta, kirjoituspöydästä ja levyhyllystä. Ikkunassa minulla on pellavaa oleva ruskea ylös vedettävä verho. Pidän siitä oikein paljon, mutta aamuisin se ei pidä tarpeeksi auringonsäteitä poissa. Kirjoituspöytäni näyttää kuvassa olevan hyvässä kunnossa. Yleensä se on täynnä nuotteja tai muita tärkeitä papereita.

Hyllykkö on tässä vaiheessa kovin suppea vielä. Nykyään kirjat ja elokuvat ovat lisääntyneet huimasti. :)

Oven vasemmanpuoleinen seinä on syksyinen maisematapetti. En osannut päättää millaisen tapetin haluaisin, niin päädyttiin sitten tällaiseen syysmaisemaan. Pohdin, että olisin kyllästynyt johonkin normaaliin kuvioon, niin ostin tapetin, johon en toivottavasti tule kyllästymään. Pohdin pitkään sademetsän ja syksymetsän välillä, mutta valitsin lopulta syksyn.

Joidenkin mielestä huoneeni vaikuttaa pimeältä ja masentavalta, mutta itse kylläkin viihdyn siellä vallan mainiosti. :>
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2009, 14:22:52 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Seatear

• Vedenneito
  • Vuotislainen
    • http://www.kuusade.net
« Vastaus #9 : Kesäkuu 19, 2007, 23:38:47 »
Lisää tekstiä löytyy linkin takaa. Sininen ei olu muuten lempivärini, se on rauhoittava väri, siksi pidän siitä makuuhuoneessa.
Huoneeni
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 24, 2007, 16:35:18 kirjoittanut Seatear »
Tahdotko lukea sarjakuvaa? -> Exceptional Abilities || Kuusade.net Se pienen ihmisen domain

Ewestar

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Tammikuu 04, 2008, 23:17:55 »
Te kaikki takuulla ihastutte huoneeseeni..!

Ovi

kaappien ovet ja peili

Liitutaulu joka on piilossa tuolla kaappien takana.

Pöytä ja teevee.

Sänky ja cd-teline ynnä stereot.

Hyllyt vielä vähän selvemmin.

Tukkapöytä tai ainakin minä kutsun sitä siksi.

Ja vielä kaapit uudestaan

Lukunurkkaus jossa en lue.

Ja vielä yksi kuva jota en osaa nimetä.

Huone nyt ei ole mikään unelma huone. tapeteista en tykkää. Yritän saada ne piiloon julisteilla huonolla menestyksellä tietysti. -.-`

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
« Vastaus #11 : Tammikuu 17, 2008, 22:44:32 »
Jossain aiemmin olen esitellyt huoneeni kotosalla ja nyt esitelmöintiin tulee kämppäni. Kuvat on otettu syksymmällä joten joitain muutoksia on tullut. Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että otan ensi viikolla uudet kuvat kohdista jotka ovat muuttuneet kunhan olen siivonnut kämpän.

Kuva ovelta kaapistoon päin kiitos kameran kuva on todella sotkuinen. Kaappien ovat ovat oikeasti tummemmat. Ne ovat sellaiset sinertävämmät. Suunilee sohvatuolin paikkeilla on nykyään peili.
The huone eli yhdistetty ruokailutila, olkkari, työskentely ja makkari kaikki yhdessä. Tähän kuvaan on tullut sen verta muutosta, että telkkari on vaihtunut ja sohvapöydän tilalle on tullut uusi sohvapöytä.
Ruokailutilani joka koostuu ruokapöydästä joka on normaalisti aivan täynnä tavaraa. Nyt siinä on koulukirjoja, mainoksia, hedelmiä, peili, iPodi, lapaset etc.
Alkovi a.ka makkari tässä kuvassa ei ole muuttunut muuta kuin se, että kirjahyllyssä on nykyään enemmän kirjoja.
Keittokomero yleisesti ja toinen kuva keittokomerosta. Onhan se pieni, mutta yksinään se on ihan kätevän kokoinen.
Lopuksi kylppäri, jonka seinät ovat oikeasti vihertävämmät.

30,5 neliötä tilaa sotkea ja hävittää tavaroita. Joskus se on liian pieni mutta siivotessa aivan liian suuri.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #12 : Helmikuu 01, 2008, 16:01:44 »
No onhan minunkin nyt pakko esitellä oma huoneeni täällä :)
Jostakin syystä huoneeni näyttää jotenkin sekaiselta ja hieman ahtaalta näissä kuvissa, mutta mielestäni se on kyllä ihan siisti. Pieni synkkä sävy johtuu siitä, että oli ilta, ja kattolamppu oli ainoa valonlähde.
Tervetuloa "vierailulle" huoneeseeni ja muistakaa pyyhkiä jalat!

Tässä on ensimmäinen kuva, joka otettu ovelta. The main entrance. Oikealla on hamsterini asumus. Penkillä istuu ikivanha nalle, joka on kulkeutunut nyt minulle. Cd-telinekin näkyy, johon on ihan mukavasti kertynyt sisältöä, kohta olen uuden tarpeessa...

Tämä toinen kuva on siis minun vallan hieno tv-pöytäni (oikeasti sohvapöytä...), jolla on vieläkin hienompi tv (sairaan hyvä kuvanlaatu, oikeasti siis) sekä muutama viherkasvini. Oikealla näkyy häkki, joka on tosin vielä vailla asukkia (häkki näyttää kuvassa pienemmältä, mitä se oikeasti on). Ja pöydän alla säilytän koulukirjojani, loput ovat noissa raitalaatikoissa. Osa kirjoista on eksynyt pöydällekin. Ja pikkuautoja, ah, keräilen niitä :)
Lattialla näkyvät myös ompelukoneeni sekä ompelulaatikko, joka muuten on oikeasti tällainen kalastuslaatikkojuttu... Todella kätevä.

Kolmannessa kuvassa näkyy osa kenkä- ja laukkukokoelmastani sekä hylly, jossa on osa kirjakokoelmastani sekä leffoja. Kauneudenhoitotuotteetkin löytyvät ko. hyllystä, kuten havaita saattaa :) Pokaalit ovat koiriemme saavutuksia, eivät minun!

Neljännessä kuvassa puolestaan näkyy lähinnä sänkyni, jolla on pehmolelukokoelmani (huom. nuo kaksi mustavalkoista eivät suinkaan ole pehmoleluja, vaan koiria; Luukas etualalla ja Martti taaempana). Yläpuolella hyllyssä on keräilemäni hevoskokoelmani, joka ei ole vähään aikaan karttunut yhdelläkään yksilöllä. Seinästä saattaa huomata, että TSH on lähellä sydäntäni :) Legolas on vain sattumoisin sänkyni yläpuolella, ei siis mikään ykkössuosikkini, mutta pidän toki!

Viides kuva on koulupöydästäni, jolta löytyy tietokone, ja ihana masiina, joka vie puolet pöytätilasta (tulostin/kopiokone/skanneri/faksi). Vaalimani onnenbambutkin näkyvät, sekä fantasiakirjakokoelmani. Seinällä on koirien voittamia ruusukkeita.

Tässä tätä nyt oli, jotain about 14 neliötä. Seinien värin päätin itse joskus 10-vuotiaana, samoin puulattian, mutta eivätpä nuo kaduta nytkään. Tiedä sitten, olisinko enää tehnyt yhtä rohkeita värivalintoja, vai olisinko tyytynyt johonkin vaaleaan... Kalusteissa suosin ehdottomasti tummaa puuta, tuo kuvan kolme hylly on ainoa häpeäpilkku, joka onneksi vaihtuu piakkoin (toivottavasti) uuteen...

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2008, 16:04:56 kirjoittanut Giladra »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #13 : Maaliskuu 29, 2009, 20:00:54 »
Hihih, taidan minäkin kirjoittaa tänne, vaikkei huoneeni nyt niin kovin kiinnostava olekaan :P Haluaisin tehdä sinne remontin tai jotain. Ja pari posteria sinne tänne. Ja uusi sänky. Mutta tässä siis kuvia ja kuvauksia :D

Suoraan ovelta
Tällaiselta sitten näyttää jos seisoisi suoraan oven luona. Aika sekavan näköistä, eiköhän :D Heti tuossa seinällä ovat sitten paperit, jotka saavat minut pysymään perillä siitä, mitä koulussa tapahtuu - Espoo 550-lukkarini (johon on muuten merkitty jo neljän jakson lukujärjestykset, pyyhin aina edellisen ja kirjoitan sen päälle :D) ja alempana on kouluni opettajien mm. yhteistietoja. Tuolla taaempana sitten hilluu pari riparilappusta ja joku random muistilappu seinällä. Lattialta löytyy minun ja siskon laukut ja työpöytääkin tuossa vilahtaa :D tarkkanäköisempi saattaa myös huomata taustalta datis-celin käden, peljätkääs.

Yleiskuvaa
Siinä sitten on hieman laajempi näkemys. Vasemmalla näette sänkyni, ja oikealla on työpöytä ja tuoleja ja kone ja hyllykkö ja kaikkea. Tyksin todella paljon myös verhoistani, niissä on tuollainen feenikslintupattern ja kovin rauhoittavat ne ovat muutenkin :) Tietokoneella nyt näkyy Vuotis, rohkelikko-teemalla tosin, koska Celi oli juuri tuolloin dataamassa ja hätistin tämän sitten kuvasta :D Toisella tuoleistani roikkuu ulkotakkini siltä varalta, että saan sen nopeasti päälle koska dataan lähes 24/7, ja jokin paita näyttää roikkuvan tuolta hyllynvierustalta. Hyllyn tavaroita sitten näette tarkemmin myöhemmin, ja heti näin alkuun täytyy sanoa että huoneeni on todella sekava, vaikkei sottainen. Haluaisin muuttaa tuota värimaailmaa kokonaan, sängynpeitteeseen, lamppuun ja verhoihin olen tyytyväinen, mutta muussa on parantamisen varaa.

Vaatekaappeja
Tuolla sitten vilahtaa tuo riparimoniste, ja siinä ovat sitten jännät ja valkeat vaatekaappini. Jippii. Nykyään niistä löytyy sellaiset seinältä napsitut kukkatarrat, mutta haluaisin noihin jotain hieman räväkämpää. Siellä avonaisessa kaapissa sitten pilkahtaakin hieman minun vaatevarastoani ja kovin ihanat vaaleanpunaiset laukut ylpeilevät ylimmällä hyllyllä. Henkareissa roikkuvat vaatteet ovat sitten mustia, eli todella minun tyylisiäni :D

Sänky
Lähempää kuvattua. Vuorossa ihq vihreä peitto ja upea seinäni mihin on kiinnitetty kolme Harry Potter-posteria, eli vasemmalta oikealle katsottuna Harry, Draco ja sellainen ryhmäkuvajuttu :) Tuosta löytyy nykyään vielä lisäksi eräs omatekemä julisteeni, josta en nyt jaksanut ottaa uutta kuvaa... nuo posterit ovat sitten jostain kierrätyskeskuksen repäisy-AV-posterivihosta, joita ei suomesta löydy. Ja sänkyni sitten on sellainen hassu, että tuo oli alun perin kerrossängyn alaosa, joka sahattiin poikki. :D Ihan mukavaa siinä on nukkua, ja pidänkin kahta patjaa mukavuuden vuoksi ;)

Tietokone
Ja Vuotis jälleen Rohkelikkoteemalla päällä :P Luihuisteemaa käytän itse. Tuo on tollainen jännä pönttö jonka päällä on webbikamera ja sivussa on sitten ihmeellinen SINISENÄ VÄLKKYVÄ ULKOINEN KOVALEVY ja kaksi kappaletta kaiuttimia :P Siellä taitaa myös vilahtaa minun vihreä mukini ja kuvan oikeassa reunassa näkyy sitten printteriskannerikopiokoneeni. Tuosta myös näkee lähemmin tuon työpöydän kunnon - siihen on tosiaan maalattu kauheita pinkkejä kukkia joskus kahdeksanvuotiaana ja maali alkaakin jo haalistua :P Hommaan uuden työpöydän sitten kun ehdin, ja sillä aikaa tämä on hyvä. Ja hui, sivussa on the ihmeellinen violetti toppi !!! :OOO

Hyllyni
Tyksin tästä. Tosin se on tällä hetkellä paljon sekavampi kuin tuossa kuvassa, siistin tuota kuvaa varten hieman 0:> Tuossa sitten näkyy eräs vaaleanpunainen kirjavihkonen, joka on muistiinpanovihkoni. Siinä on minun romaanini & sen jatko-osan muistiinpanoja yli 150 sivua :P Vieressä on myös jännittävä deodoranttiviljelmä ja jonkinlainen huulikiilto. Tuosta näkee myös hieman koulukirjojani ja iki-ihanan kynsilakkapurnukkani. Siinä oli alun perin Pokemonkortteja, mutta kun kynsilakkoja alkoi kertyä yli 20 kappaletta piti ne siirtää parempaan talteen. Tykkään muuten ahkerasti piirtää tuon hyllyn seinään, sen takaa löytyy muutama kuulakärkikynällä tehty kukkapiirros ja pari hymynaamaa. Hupsista. :"D

Koreja hyllykön päällä
Nämä olen omistanut jo varmaan niin pitkään kuin muistan. Tavaraa on vuosien takaa, ja varhaisimmat ovat ihan lapsuudestani. Tuonne on siis kerääntynyt vaikka mitä lapsena kirjoitettuja tarinoita, piirroksia, tarra-albumeita ja päiväkirjoja. Näiden lisäksi siellä on myös runsaasti pikkuleluja, mittanauha, uimalasit ja vaikka mitä muuta tilpehööriä. Bart Simpson-nukke näkyy nyt päällimmäisenä, ja tämä näyttää hukanneen paitansa. Tuo vasemmassa alakulmassa oleva keksilaatikon näköinen sisältää pikkuleluja ja magneetteja ja noppia. Sen päällä näkyy MP3-soitin, jota kuuntelin tätä kuvaa ottaessa... Taustalla myös vilahtavat nuo kukkatarrat, jotka nykyään löytyvät vaatekaapin seinistä.

Lähempi katsaus työpöytään
Se on yksinkertaisesti sekava. .P Tällä hetkellä siitä löytyvätkin Simpsonit-sarjakuvakirja, lompakkoni, noin kymmenisen koulukirjaa ja paljon vihkosia, purukumia, kyniä, siskon kännykkä, purukumipussi, vaatteita ja erittäin paksu pinkka piirrustuksia. Kyseinen pinkka näkyy myös tuossa kuvassa, ja sen päällimmäisenä on eräs piirros jonka tein huispausjoukkeestani, Viattomista Rellestäjistä. Tämän piirrustuspinkan edessä sitten on pari siskon koulukirjaa ja tämän Converse-penaali, ja lähistöllä on myös pari koettani, joista päällimmäisenä on kemiankoe, josta sain 9+. :D Oma musta penaalini nojailee tuossa siskon penaaliin, ja monitoimiwhateverkoneen päällä ovat sitten taas siskon kännykkä, vihkojani ja Shakespearen Keskiyön unelma, jota luemme englannintunneilla. Hohhoh. Celin käsi myös taas vilahtaa tuolla kuvan oikeassa reunassa, mokomakin tykkää huitomisesta :P

Pöydänalus
Kenkiä. On tapana aina laittaa ne sinne aamuisin, koska aamudataus on pahe ja ei tarvitse ravata eteisessä kun täytyy pukea kengät :>

Ja siinä sitten on minun kotoisa kolkkani, ja vaikkei se mitenkään minun tyyliseni ole niin kyllä siellä viihtyy. :P

// vau, hidoi, upeasti olet maalannut nuo ovet! ^^
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2009, 16:20:28 kirjoittanut Azura »
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #14 : Huhtikuu 05, 2009, 13:55:40 »
Hei ihanaa, minähän huomasin tämän vasta nyt! Valmistautukaa matkaamaan Minsvon ihmeelliseen maailmaan - siis hänen huoneeseensa.

Kun kävelet sisään valkoisesta haitariovesta, näet tämän. Juuri siivotun huoneen, jonka punainen nojatuoli on täynä vaatteita, joista huoneen omistaja aikoo valita päivän asunsa. Huoneessa on myös tilapäisesti koskettimet.

Kävellessäsi pyöreälle punaiselle matolle, huomaat ensimmäisenä pienen hyllykön, ja sen ihastuttavat koriste-esineet; posliininuken, pienen tarhassa tehdyn kivipeikon, ekalla luokalla tehdyn savisen Pörrön, Halloweenaiheisia koristeita ja kaikennäköisiä pikku esineitä peilin edessä. Toiselta hyllyltä löydät kahdet aurinkolasit, mangapokkareita, rasioita, ja jokusen kirjan. Mietit mikset näe lainkaan Pottereita, ja arvelet että Minsvon isosisko on ne huoneeseensa ottanut. Huomaat, että mustavalkoinen tapetti on vain yhdellä seinällä.

Käännyt ja silmäilet työpöytää, joka on epätavallisen siisti. Huomaat hieman kuolleen kaktuksen, herätyskellon, paljon penaaleita ja pienen levykokoelman, sekä ihastuttavan prinsessa-kirjoitusalustan, ja kun katsot taas hyllyyn, toteat huoneen omistajan pitävän Disney-prinsessoista. Kurkkaat suurien kukkien juureen ja huomaat niiden olevan vanhassa maitotonkassa roskiksen vieressä. Nojaudut pöydän yli tarkkailemaan verhoja ja näkymää niiden takana.

Katsot oikealle ja huomaat matalan ja leveän sängyn, joka on täynä pehmoleluja ja tyynyjä. Arvaat, että sängyssä nukkuja nukkuu leveästi.

Seuraavaksi katseesi kohdistuu sängyn päädyssä oleviin tauluihin. Jälleen Disney-prinsessa, huomaat. Horjahdat polvillesi sängylle ja katsahdat pöytään päin, ja huomaat punaisen koristeellisen lampun.

Nouset ylös ja katselet kahta toisiinsa kiinnitettyä hyllyä. Hyllyt pursuavat kaikenlaista tavaraa, ja ihailet niitä hetken, sekä mietit mistä mahtavat olla peräisin Wallace ja Gromit pehmot, seka Remy-rotta Rottatouillesta. Sitten huomaat jännittävät paneeliverhot ja kun kurkkaat niiden taakse, näet Minsvon pikkusiskon huoneen, ja säälit Minsvoa, joka joutuu asustamaan niin lähellä pikkusiskoaan, jopa ilman seinää.

Jatkat matkaasi ja käännyt ovelle päin. Siellä huomaat vaatekappien vieressä naulakon, jossa roikkuu Minsvon jokaikinen laukku. Huomaat myös kaksi kaverikuvaa ja hienon viuhkan seinällä.

Kun olet tekemässä lähtöä, huomaat oven yläpuolella seinälautasen, jossa on hauskoja eläimiä. Naurahdat niillä ja matkaat takaisin oman tietokoneesi ääreen.

Näkemisiin, ja toivottavasti nautitte matkastanne!

Poissa Leonor

• valiopeelo
  • Hirnyrkki
« Vastaus #15 : Huhtikuu 09, 2009, 21:24:18 »
Hee! Kierros Leon huoneessa! Sitähän kaikki ovat odottaneet, eikös! (Sanokaa vain joo, tulen paremmalle päälle enkä muuta mieltäni tämän suhteen *grin*) Kokonaisuudessaan huoneeni vaikuttaa varmaan aivan tavallisen nuoren huoneelta kuvineen kaikkineen, mutta ne eivät ole kyllä seinillä sen takia, koska se on cool, vaan sen takia, että tyhjä pinta ahdistaa minua. :D Eli on kivempi vuorata kaapinovet ja seinät kuvilla kuin katsella tylsää ja askeettista näkymää – tämä on paljon värikkäämpi ja minulle sopivin vaihtoehto ♥

Huoneeni tunnistaa helposti kaikista muista huoneista, sillä ovi on päällystetty molemmin puolin toisen suosikkiartistini miyavin kuvilla. Muualla talossamme on huomattavasti kylmempi tunnelma ja näkymä kuin omassa huoneessani, joka on punertavan hohkainen tuon näkyvillä olevan lampun ansiosta.

Ovesta sisään astuttaessa näkyy ensimmäisenä suoraan eteenpäin katsottaessa pala ovista, joihin on kiinnitetty peilejä, pieni kemikalioni sekä (ruma) hylly/kaappi/mikä lie, jossa on mm. lentopallosta ja muusta ansaitsemani palkinnot, paloja muutamaa mangasarjaa ja ylimpänä Potter-kirjat suomeksi ja osa englanniksi. Ylimmältä hyllyltä löytyy myös elokuvien Voldemortin taikasauvan tarkka jäljennös sekä muuta Potter-krääsää siinä ympärillä.

Sitten taas, jos käännetään katsetta hieman oikealle päin, näkyykissani, sänky, dataustuoli, vähän pöydän kulmaa sun muuta pientä tai vähän isompaa kivaa. Seinällä kangasjulisteet X:stä ja miyavista sekä päätyseinällä Yoshikin kuva (ainoa kunnollinen obsessioni *pur*).

Tästä kuvasta näkyykin taas datispöytäni (pöytäkone, miniläppäri ja kannettava). Alhaalla pöydän alla on säilössä lasertulostin ja kannettavan takana on mustesuihkutulostin. Elokuvakokoelmani, joka on tosin kutistunut huomattavasti huutokauppauksen vuoksi (rahan puute :/), näkyy lähes kokonaan tästä kuvasta, mutta tuon taulun alla on kaikista kallein aarteeni: X Japan –kokoelmani. Livejä, singlejä, levyjä, keräilyboksi, pehmoja, koruja jne. ♥ Tuota suojelen kyllä suhteellisen tarkasti – ihan kuka tahansa ei kyllä saa koskea niihin. Tuohon on uponnut monia satoja euroja, so don’t touch! :D

Ja tässä kuvassa elokuvia ja peilipöytä vielä vähän tarkemmin.

Niin, siinähän se… Siisti huoneeni on lähes aina, koska olen perfektionisti, mutta osasyynä on myös se, etten pysty kirjoittaa, jos huoneeni on sotkuinen :D En tiedä mistä se johtuu, mutta näin vain on, ja koska kirjoitan paljon, on huoneeni aina suht siisti. Hmm, itse tykkään kyllä huoneestani tällaisenaan. Tämä on kodikas ja täällä on kiva datata ^-^
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 27, 2009, 16:14:37 kirjoittanut Leo »
Optimist: someone who figures that taking a step backward after taking a step forward is not a disaster, it's a cha-cha. ~Robert Brault
Leonor -> Leo -> Leonor

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #16 : Kesäkuu 09, 2009, 18:39:02 »
Tervetuloa! Tässä seuraa kierros Hassun huoneessa! Toivottavasti et järkyty pientä täyteen ahdettua huonetta kamalasti, tämä on positiivisin tilanne huoneeni suhteen viimeisen vuoden aikana :D Noniin ja siitä se lähtee!

Ensimmäisenä näkymä huoneeni ovelta
Tässä siis näkymä oveltani :> Oveltani(jota koristaa muutama taiteiluni, Harry Potter ja viisasten kivi -juliste sekä juliste Cristiano Ronaldosta) aukeaa näkymä sängylleni(jota harvoin petaan, eikä sitä kuvaankaan olen pedattu ^^') sekä näkyy vaatekaappini kulma.

Vaatekaapin sivuseinä
Vaatekaapin sivun olen kuorruttanut diplomeilla :> Tässä on kaikkia vuosien varrella matkaan tarttuneita diplomeja, eniten ne ovat siinä kai muodon vuoksi tai sen takia että haluan leijua sillä että omistan diplomeja :D Ne vain ovat siinä n__n

Kirjoituspöytä ja taustalla kirjahylly
Kirjoituspöytäni on ikivanha vanhemmiltani peritty kärsinyt yksilö :D Siinä on ties minkäsortin roisketta aina kynsilakasta lyijykynään. Pöytälevy on alapuolelta karmean näköinen, aina pienenä angstin iskiessä käperryin pöydän alle laatikoiden ja kaapin välissä olevaan tilaan ja raapustelin lyijykynällä kaikkea pöytälevyyn :D Pöydälläni on poikkeuksetta stereot ja tuo kirjoitusalusta joka on varustettu söpöllä Nalle Puh -kuvalla. Tuo kirjoitusalusta on kyllä vaihdon tarpeessa. Nyt viime aikoina tuohon stereoiden ympärille on alkanut kerääntyä kukkia :> Tällä hetkellä siinä on Onnenbambu, jokin mystinen Ikea-kukka sekä kolme kaktusta(joista yksi ainakin on kuollut) myöskin Ikeasta :) Tänään siivotessani ängin tuon Ihaa-pallon kaktusruukkuun kun en keksinyt sille parempaakaan paikkaa :D

Vaatekaappi ja TV-lipasto
Tässä näkyy vaatekaappini, jonka ovet ja laatikot sain jonkin ihmeen kaupalla kiinni :D Yleensä laatikot ovat niin täynnä etteivät ne tuppaa mahtua kiinni, nyt jollain mystisillä voimilla sain ne pidettyä kiinni. Sitten tuossa oikealla on tuo TV-lipasto, lipaston päällä on ihana telkkarini sekä digiboksi, jonka päällä on tyylikäs pinkki pleikkarini :D Kaikki pleikkarin ohjaimet ja SingStar-mikrofonit sekä EyeToy-kamera on piilotettu laatikoihin, ne ovat kokeneet monta pudotusta oltuaan esillä joten muutama kuukausi sitten päätin parantaa niiden elinolosuhteita hieman :D Niin ja TV-lipastolla on tietysti myös lamppu. Lipaston yläpuolella näkyy mielestäni aika kekseliäs sisustuskeinoni; lahjapusseja nastalla kiinni seinässä :) Imo varsin söpö idea :D

Seinä
Tässä on kuva seinästäni joka yleensä jää pimentoon sillä oveni on aivan huoneeni reunassa ja tämä seinä jää ikäänkuin piiloon, siihen ei kiinnitä ensisilmäyksellä huomiota lainkaan. Aivan ylhäällä näkyy julisteita, olen pyhittänyt tämän seinän jalkapallojulisteille :) Ennen huoneeni oli tapetoitu julisteilla, mutta päätin että huoneeni näyttää paljon tilavammalta ilman julistetapetteja kuin niiden kera, joten siitä seurasi se että päätin repiä ne alas. Tuossa keskellä keskellä näkyy tuommoinen hauska ryijy josta olisin jo valmis luopumaan :D En ole varma siitä, että onko tuo oikeasti matto vai seinätekstiili, äitini kiinnitti sen tuohon ollessani ensimmäisellä luokalla. En vain ole saanut aikaiseksi tarttua poraan ja ottaa ruuveja irti. Tuon ryijyn päällä näkyy mitalijoukkio. Siinä on lähestulkoon kaikki mitalit mitä olen elämäni aikana saavuttanut :) Pitäähän sitä vähän joskus leveillä :D Vasemmassa reunassa kuvan keskitasolla näkyy pari valokuvaa, ylempi kuva on Särkänniemestä siitä hauskasta tukkiradasta, mikä sen nimi lieneekään :D Alemmassa minä ja ystäväni poseeraamme 9-vuotiaina ison Fair Play -pokaalin kanssa :) Vasemmassa alanurkassa näkyy sängynpäädyn yläreunaa, ette päässeet ainakaan vielä näkemään millainen sekamelska sängylläni asuu :D Sängyn oikealla puolella näkyy hieman yöpöytääni, yöpöydällä säilytän aina jotain kirjaa jota luen sekä paria lääkepakettia. Öisin silmälasini asuvat yöpöydällä :) Yöpöytä on usein aika kaaos, heittelen siihen usein tavaraa laukusta vain lojumaan ja sitten siitä onkin ihana etsiä puhelinta metrin kasan alta :D Oikeassa reunassa näkyy naulakkoni :> Tuossa se on aika säädyllisen näköinen, yleensä se on öhöm räjähtänyt ^^'

Toinen seinä
Tämän seinän olen aikalailla rauhoittanut. Ylös olen laittanut Miss Mixin mukana tulleita sisustusjulisteita, muuten tuo on rauhoitettu koska tuo hylly ja sisustusjulisteet mielestäni tuovat siihen hauskan sisustuselementin yksinkertaisuudellaan. Tuon hyllyn päällä sitten näkyykin kynsilakkakokoelmani joka piti siirtää kirjahyllyn ylälistalta tuon hyllyn päälle koska listalta loppui tila :D Tuossa hyllyssä en säilytä oikeastaan muuta kuin paria hassua cd-levyä, muuten se on täytetty koristeilla. Ensimmäisessä lokerossa on pieni posliininukke sellaisessa vauvan pitsikengässä, se on varsin hellyttävä näky imo :D Toisessa on viime kesänä Kreikan Zakynthokselta keräämäni simpukat sekä pari mummiltani saamaa isoa kotiloa. Kolmannessa on minijalkapallo sekä nukke kengässä - taas :D  Neljännessä ovatkin sitten jo aiemmin mainitsemani cd-levyt.

Kirjahylly
Tässä näkyy kirjahyllyni :) Kirjahyllyn päällä minulla on muutama valokuva sekä pari Nalle Puh -postikorttia kehyksissä ja tietenkin The Tales of Beedle the Bardin erikoisversio :) Näkyypä hyllyn päällä myös peili, hyllyn yllä seinässä on ensin kouluva seiskalta, kaverikuva seiskalta ja sitten kaverikuvaysiltä. Ylimmän hyllyn on valloittanut Harry kumppaneineen, vasemmalta alkaen järjestys on tämän kaltainen: kirjat ovat ensin suomeksi suomeksi, sitten englanniksi, sitten on vuorossa Siuntio Silosäkeen tarinat(suomeksi ja englanniksi), sitten Ihmeotukset ja niiden olinpaikat sekä Huispaus kautta aikojen, näiden jälkeen vuorossa on Pollomuhku ja Posityyhtynen jonka jälkeen päästäänkin jo ilmestyneisiin leffoihin. Ylintä hyllyä Potter-kirjallisuuden ja leffatuotannon lisäksi koristavat Potter legokynä sekä kirjanmerkkikaulahuivi Korpinkynnen väreissä. Toiseksi ylintä hyllyä koristavat muutama pokaali sekä seurani kaksi jalkapallokirjaa ja valokuva-albumi entisestä joukkueestani. Onpa siellä yksi nallekin söpöyttämässä hyllyä :D Keskimmäisellä hyllyllä on sekalaisia kirjoja, ihan vasemmassa reunassa Uusikuu sekä Epäilys, sitten Eragon ja Esikoinen, näiden jälkeen Ihmeellinen Alice jota seuraa Hobitti englanninkielisenä. Sitten näitä kirjoja seuraavatkin Sinkkuelämän kahden ensimmäisen tuotantokauden boksit, joita seuraa joukko elokuvia. Toisiksi alinta hyllyä täyttävät sekalaiset kirjat sanakirjoista ranskan oppikirjoihin. Lisäksi hyllyllä majailevat kamerani irtosalamat sekä minijalusta ja Taiteiden yöstä vuosia sitten ostamani taulu, joka ei ole vieläkään päätynyt seinälle asti :D Alinta hyllyä koristavat erilaiset palapeli- sekä kenkälaatikot joissa säilytän mm. koruja ja erilaisia asusteita. Oikealla näkyy myös neulomani Korpinkynsi-laukku, joka on vielä vuoren tarpeessa :)

Siinä oli siis kierros Hassun huoneessa! Toivottavasti et ihan kangistunut järkytyksestä :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 09, 2009, 19:45:04 kirjoittanut Hassu »
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Kay

• Ikuisesti lapsi
  • Hirnyrkki
« Vastaus #17 : Kesäkuu 09, 2009, 20:43:25 »
Heip, nyt seuraa kierros Kayn huoneessa. :)

Ensin näkymä ovelta. Ovessa komeilee Johnny Depp-juliste, joka on reunasta vähän repeytynyt. Kuvassa näkyy myös osa kirjahyllyä ja sänkyä.

Yöpöytä ja kirjahylly
Kirjahyllyn ylimmällä hyllyllä sijaitsee dvd - ja dvd-boksikokoelmani, muilla hyllyillä kirjoja. Boksikokoelmaani vaalin hartaasti ja se kasvaa aina, kunhan saan rahaa. Ensi vuonna se saattaapi olla kaksi kertaa suurempi. :D Alimmalla hyllyllä on kirjaston kirjojen sekä sateenvarjojen säilytyspaikka. Oikealla taas yöpöytä, jossa säilytän CD-levyjäni.

Datisnurkka
Tässä kuvassa datisnurkka aka kirjoituspöytä. Pöytä on ostettu, kun olin ykkösluokalla, joten se on vähän kärsinyt. Mutta hyvin se on palvellut. :> Pöydällä on kaikkea krääsää, jota tarvitsen vähän koko ajan, ja tietenkin rakas tietokone. Yläpuolella hylly, jossa kaikki hiuslakasta meikkeihin.

Tässä kuvassa voitte ihailla sänkyäni, jossa lepäilee tiikeripehmolelu ja eräs keskeneräinen kirja. Pienellä hyllyllä siinä vieressä ovat kaukosäätimet sekä toinen kirja ja taas siinä vieressä televisio. Television takana on nurkkahylly, jossa pari koriste-esinettä sekä hymytyttöpatsas, jonka sain tänä vuonna. Kuvassa näkyy huoneen ainoa juliste (jos oven julistetta ei lasketa). Ennen seinät olivat niin täynnä niitä, että olo tuntui vähän tukalalta, joten päätin vähän karsia niitä. Erilaisia kuvia kuitenkin löytää, tässä näkyy monta kuvaa pienoisesta pakkomielteestäni Jared Padaleckista. Toisella seinällä taas Supernaturalin lähes kaikki hahmot, sekä huovutettuja perhosia. Ei mitään hajua, miksi ne tuossa roikkuvat. Myöskin kuva kissastani löytyy, lähinnä sen takia, että välillä se lähtee pitemmille vaellusmatkoille, enkä herraa näe. :)

Juu, eli siihen päättyi kierros, toivottavasti viihdyitte.
Just remember in the winter far beneath the bitter snows. Lies the seed that with the sun's love in the spring becomes the Rose.
LOMALLA

Poissa Rectangle

• Pyöreä kolmio
  • Vuotislainen
  • aika luihua!
« Vastaus #18 : Kesäkuu 23, 2009, 18:08:21 »
Tervetuloa opastetulle kierrokselle huoneeseeni.

'Eteinen'
Tässä on ovi. Ei valokuvia! Tästä näette myös hieman huonettani. Ikkunakin oli ensimmäisen kerran auki tänä vuonna. Jatketaanpas nyt eteenpäin.

Terraario #1
Noniin, tämä on siis ovesta katsottuna vasemmalla. Terraario :) Siinä vieressä huomaatte ehkä jakkarapinon, jonka päällä on villatakki. Lisäksi siinä toisella puolella näyttäisi olevan kirjahylly.

Seinä #1
No siis terraarion yläpuolelta näyttää tältä. HP-juliste, kello, sekä uskomaton murolaatikko.

Kirjahyllyn sivu
Hmm. Tältä näyttää siivu kirjahyllyäni. Tuolla seinällä on koirakalenteri, pari nimmaria, sekä kaksi kortia Espanjasta, sekä yhä näkyy tuo uskomaton murolaatikko terraarion päältä.

Kirjahylly
No itse kirjahyllyhän se siinä. Huomatkaa pehmokokoelma. Lisäksi siinä yksi 'rivillinen' Aku Ankkoja pinoissa, kenkälaatikko, Pringles-purkkeja jne. Lisäksi ah niin puhdas pöydänkulma.

Pöytä
Siis omg, pöytä on jopa melkein puhdas! Ihmeen hyvin tää pöytä on kestäny, vaikka se onkin ilmeisesti kahdeksan vuotta vanha, ja lisäksi tuo tuoli on yli kymmenen vuotta vanha. Huomatkaa läppäri, se lentää pian kaatopaikalle.

Sänky
Metallinen parvisänky, kuten huomaatte. Sen alla näyttäisi olevan ihanan paljon kaikkea roinaa, kuten toinen terraario, rahi, hylly jne.

Terraario #2
Tämä nyt siis oletettavasti sijaitsee siellä oikealla puolella, sen parvisängyn alla.

Nurkka
Hylly, sen päällä skanneriprintterin lisäksi valokuva, ja Pringles-purkki. Pringlesin suurkuluttaja. Keittiön kellokin näyttäisi olevan tuolla hyllyssä, ihmetelkäämme miksi. Lisäksi lattialla on gerbiilien juoksutusaitaus, eli uskokaa, se ei normaalisti ole siinä.

Seinä #2
Hmm.. Rantajuliste, sekä meidän ruusukkeet. Se varmaan selittää kaiken.

Sänky ylhäältä
Oho, olinpas taas melkein pedannut sängyn. Kaksi punaista tuubia, itsetehty kengurupehmo, joka saa säilyttää aina kirjojani. Tällä hetkellä sen pussissa on näköjään Aavikkorumpu, Aku Ankka, sekä HP and the Philosopher's Stone.

Ja loppujen lopuksi, kyllä mulla on neljä seinää. Se ainoa seinä, jota ette nähneet, siellä on vaatekaapit, joten.. Hmm ei mitään näkemistä ;D
Se on basiliski, se.

Poissa koipen

• Scififisti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #19 : Lokakuu 10, 2010, 15:15:19 »
Voinen nyt näyttää huoneeni... Se on muuttunut suurissa määrin parin kuukauden takaisista ajoista, onhan tämä aivan uusi tila. Nykyään se on melko siisti, mutta pölyä sattaa näkyä siellä sun täällä (laiska pölyjenpyyhkijä)

Yleiskuva takaseinältä
Huoneen matalimmasta päästä katsottaessa näkyy koko huone (huone L-kirjaimen muotoinen). Oikealla sänkynurkkaus, edessäpäin vasemalla jalkalamppu ja kirjahylly, perällä työpöytä ja lasi-ikkuna, vasemalla ikkuna, ja oikealla liukuovi.

Työpöytänurkkaus
Tästä näkyy melko hyvin koko työpöytä. Vasemalla olen pitänyt tavarat matalana, jolloin ikkuna pääsee avautumaan täysin (ei sillä paljoa väliä, pidän sitä vain vähän auki etteivät hyönteiset pääse sisään). Savikupissa on runsaasti kumeja ja teroittimia, sekä kirjaviivaimet ja rahalipas. Glögimaustekuppi on haistelua varten. Edessä on suurista suurin: tietokone. iMac jota ei pitäisi olla olemassa on sopivan pieni pöydälle. Vieressä kynäåurkki joka on täynnä teräviä hyviä lyijykyniä, sekä kevyttä raaputtajaliuskaa. Oikealla pidän koulukirjoja ja sen yllä on sopivasti lukujärjestys. Huoneessa on oikeasti paljon valoisampaa, kameraa taisi tehdä kepposet. Vasemmalla avoin kaappi ja oikealla suurilta osin tyhjä laatikosto (yleistavarat + kaikki elektroniikka)

Muhkea nojatuoliviritelmä
Minkä takia viritelmä? Oikeasti tuoli on vanha musta tuoli jossa on puiset käsinojat (erittäin hienot). Päälle on asetettu käsinojiksi vanha tyynyparini (nykyään yksi ehkä vähän liiankin korkea höyheinen). Uutena peittona on vaalea vanha pupupeitteeni, pehmeä ja mukava. Pöydän alla on IKEAsta hankittu valkoinen rahi. Yhteensä siis 15 euroa (rahi) mennyt oikein mukavaan lepotuoliin.

Työpöydän vasen avoin kaappi
Ensimmäinen taso sisältää kotona olevat pehmokoirani (+ nalle). Ylemmällä tasolla taasen on kangasmato sekä kansioita (kasvio + rumputavaraa) sekä piirtolehtiö. Ensimmäisen hyllylevyn alla (nousee, ei mitään kiinnikkeitä) on ADSL-boksi sekä kaapelivyyhti. Kaapelit on niputettu yhteen ja töpselit kaikelle ATK:lle ovat kaapin takana

Näkymä ikkunasta 1
Tämä on metsän suuntaan (asun omakotitalossa). Ikkunassa on oikein hienot karmit.

Näkymä ikkunasta 2
Tämä on alapihalle luumupuille. Vierestä näkyvät vanhat kuuset.

Kirjahylly
Billy IKEAsta. Ylin rivi kirjoja, toinen pulloja, ja kolmas laatikoita. Vaikka näyttääkin siltä että minulla on vain vähän tavaraa, entisessä huoneessani (lasi-ikkunan takana), on jättilaatikollinen + suurikokoinen laatikollinen + repullinen vanhaa tavaraa. Kaikki laatikot ovat inventorioitu. Päälilevyllä on tällä hetkellä pari syntymäpäiväkorttia sekä osa pulmaleluistani.

Sänky
Se suurin ja muhevin. Alla untuvapeitto sekä joustinpatja ja sijauspatja. Lueskelen päiväpeiton päällä, peiton alle ei mennä muuten kun öisin. Takana kaksi neliötyynyä, oikein tukevia. Sen päällä nukkumistyynyni (höyhentä) sekä vanhempi paksu pölyesterityyny, pääasiassa estetiikan vuoksi. Näitten pällä on punainen koristetyyny joka on vähän turha.

Yöpöytä
Sotkuisin alueeni. Päällä lasi vettä sekä yölamppu (vanha sinisen lampun jalka ja siihen hankittu korkea vihreä varjostin (IKEA jälleen kerran)). Tasolla korvatulpat sekä vähän sälää. Laatikossa pelivarastoni.

Roskis + johtokeskus
Oranssi pirteä roskis jonka vieressä johtopenkki. Tässä ovat laturit kaikille laitteilleni, sekä kaikkien lamppujen johdot (eli kaikki mikä ei liity tietokoneeseen).

//samettiina poisti toimimattomat linkit, mutta jätti kuvien tekstikuvaukset paikoilleen :)

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 21, 2015, 07:48:25 kirjoittanut samettiina »
nr: Douglas Adams / Linnunradan käsikirja liftareille

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #20 : Toukokuu 07, 2011, 22:08:24 »
Minen huoneeni...   Astut sisään, näet tämän, kun katseesi kääntyy vähän vasemmalle, näkökenttääsi ilmenee tälläinen näkymä.   Lisää vasemmalle, ja huomaat katsovasi tuolin ja tietokoneen.  Seruraavana huomaat television (josta ei näe TV:tä) (+wii). Sitten on taas ovi...

Huoneeni tärkein osa on TIETOKONE <3.

Pieni panoraamakuva huoneestani (I love my telephone!)  (angst! En saa panoraamakuvaa näkymään!)  

Noh, kuitenkin: Sotkuinen, tylsä, mutta tärkeä!

//Haltis, sinellä on ihana huone!  (se on oikesti hieno!)   ja minel on tommonen samanlainen juliste, jossa on noita keltaisia naamoja ^^
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2011, 23:31:13 kirjoittanut EJR »
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #21 : Toukokuu 07, 2011, 23:26:03 »
Jos nyt Haltiamielikin esittelisi huoneensa. Vaikkei se ihan täydellinen ole vieläkään, niin on se nyt aika tälläisenä pysynyt ja tulee varmasti pysymäänkin.

Eli ensimmäisenä on syytä katsoa oveani. Ei ole varmastikaan vaikeuksia erottaa sitä pikkuveljeni ovesta (joka on kuulkaa tyhjänä kaikesta), vai mitä? Hienoa.
Ovi kun avataan, paljastuu tälläinen näkymä. Ei kerro ehkä paljoa vielä, paitsi tietysti sen etten ole mikään kaikkein siistein ihminen. Mutta se on hei hallittua kaaosta (jota saatte kyllä nähdä lisää).
Sisään astuessa kohtaatte tälläisen näkymän ainakin tällä hetkellä. Vaatteita näkyy, joo, ja hieman muutakin sälää. Ei mitään erikoista sanottavaa, eihän? Ja vaatekaappini seinässä näette Harry Potter -kalenterini, jonka isä toi Amerikasta (oli aivan pakko mainita).
Vasemmalle vilkaisu, niin paljastuvat kirja- ja levyhyllyni. Kirjahylly on oikeastaan aivan liian pieni minun tarpeisiini, mutta se menettelee ainakin tällä hetkellä. Levyhylly taas on täynnä suurimmaksi osin elokuvia, jotka eivät kaikki edes mahdu sinne.
Kirjahyllystä jatketaan huoneeni peränurkkaan. Siinä näkyy paremmin nojatuolini, joka pelastettiin olohuoneesta kun äiti hommasi uudet nojatuolit ja sohvan - toinen vanhoista nojatuoleista ja sohva hävitettiin, eikä se tehnyt kyllä hyvää. Ne olivat hyvät ja vanhat nojatuolit ja sitten ne hävitettiin. Mutta siis, tuossa näkyy myös jännä taitettava patjani (päällä on yllätys yllätys tavaraa tosin), jolla tänne saapuva vieraani saa nukkua. Lisäpatjoja saadaan pikkuveljen huoneesta retkipatjoista, että kyllä huoneeseeni enemmänkin mahtuu.
Jatketaanpa vielä ovelta oikealle. Siinä näkyy sänkyni, joka on päivisin täynnä roinaa. Nyt siinä näkyvät tämän päivän ostosreissun tuotokset. Olen siitä tapoihin kiinnittynyt, että tultuani kotiin heivaan laukun ja muut tavarat sängylleni, josta ne päätyvät lattialle mennessäni nukkumaan.
Ja sitten rakas tietokonepöytäni sängyn vieressä, jolle elämäni keskittyy aika lailla. Se vasta sekainen onkin - ja ei herrahumala sen yläpuolinen hylly. Mutta minkäs teet, paljon tavaraa, vähän säilytystilaa näkyvillä. Kun mie parka unohdan aina tavaran olemassaolon jos se on piilossa jossain...
Sitten hieman lähempää pöytääni. Ei varmaan tarvitse enempää sanoa. Sekainen, mutta toimii.
Tästä jatketaan vaatekaappini ovelle, joka ei ole kovin kummoinen, mutta kyllä ne kahvat toimivat hyvin naulakoina ja julisteitakin mahtuu oveen (vaikka alunperin sovin äidin kanssa etten laita julisteita, kun ovet uusittiin). Myös ensi kesän riparini aikataulu löytyy tuosta, siitä sen näkee enkä unohda kaikkia tapaamisiani.
Ikkunan edessä ja nojatuolin vieressä on valkea lipastoni, jonka päällä on matkaradioni ja laavalamppuni. Lamppu tosin ei ole kovinkaan usein päällä, mutta onpahan minulla sellainen. Radiotakaan en paljoa kuuntele, mutta se on kiva olla sillä tulee sitä kuitenkin silloin tällöin käytettyä (enkä tahdo kuvitellakaan millainen tavararöykkiö lipaston päällä olisi jos radio ei olisi siinä).
Lipaston yläpuolella on viherkasvini, joka kyllä kukoistaa yllättäen. Se on kaverilta saadusta pienestä juurikkaasta tai jostain kasvatettu ja se on yllättävän hyvin pärjännyt ei-viherpeukaloni kasvattina.
Tästä hieman enemmän käännytään, nähdään nojatuolini tarkemmin, sekä piilossa oleva pieni pöytä (joka on siis lauta, joka on kiinnitetty kirjahyllyyn - toimi ennen uudelleen sisustamista yöpöytänäni). Pöydän päällä on teline, johon laitan periaatteessa tärkeimmät paperini ja vähän kaikkea muutakin. Hallittua kaaosta sekin täynnä... Nojatuolin ovat vallanneet tavarat, mutta kyllä nekin siitä välillä siirtyvät lattialle ja voin loikoilla tuolissa.
Ja vaatekaappini edestä nähdään ovelle. Alareunasta sitä hallittua kaaosta joka hallitsee lattiaa (se on ollut laajempaakin, mutta meillä siivottiin perjantaina, joten selitys löytynee siitä).
Ja tarkemmin sitten kirjahyllyäni. Näkyy puolet siitä, jota hallitsevat fantasiakirjat. Ja Potter-sälälle on kokonaan oma hyllynsä.

Tässäpä tämä. Toivon mukaan valaistuitte edes hieman. n__n Ja arvatkaa vaan millainen säätäminen tämän tekstin ja linkkien kanssa oli... .__x
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #22 : Kesäkuu 09, 2012, 14:56:25 »
Tässä se tulee; melkein valmis huoneeni :D

Ensiksi ovi, jossa ei ole muuta mielenkiintoista kun tuo heti syntymän jälkeen saatu A-kirjain :D No mennäänpä itse huoneeseen, ja vilkaistaan samalla millainen oveni on huoneesta katsoen. Siinäkään ei ole muuta intrestingiä kuin juliste :D Kun tulet ovesta sisään, sinun  *miettii* oikealla puolellasi näkyy yksi juliste.

Noh, asiaan. Ovelta suoraan katsottuna huoneeni näyttää tältä. Pöytähän se siinä. Kuvassa on vähän ikävä vastavalo, mutmut... Kone, jossa on kattila auki, kynäpurkki ja siellä sulkakynäni, Paramoren levyt, puhelin, hiusharja (jota ei näy) ja mankka. Jotta varmasti uskot, että minulla on kaikki Paramoren levyt,tässä todiste. Daniel siellä myös pällistelee mankassa...

Jos ajattelet istuvasi pöytäni ääressä, vasemmalla puolellasi on pikkuikkuna, jonka kahvaa tursuaa kolmesta laukusta ;) Jatkakaamme eteenpäin. Lattialla oleilee tällä hetkellä liuta valkokehyksisiä tauluja. Vasemmalta oikeaan aiheet: itsetehty Paramore-kollaasi, itsetehty muu-kollaasi, kaverikuva eskarista, itsetehty kaverikuva-kollaasi, kolmosen kaverikuva, itsetehty Potter-kollaasi, itsetehty Paramore-kollaasi. Taulut tulevat pian näytettävälle punaiselle seinälle, ylläriylläri, kollaasiksi.

Päästään huoneen mielenkiintoisimpaan osioon; kirjahyllyyn. Ylimmällä hyllyllä ovat (muut kuin Potterit) lukemisen arvoiset kirjat. Kuvan oton ajaksi heivasin nuo nallet hiiteen, jotta näette kirjat :D Seuraava hylly on omistettu Pottereille. Huomatkaa kirjojen (etenkin FK:n) loistava kunto, by isoveli -.- Tuossa vielä nuo muut-kuin-kirjat tarkemmassa kuvassa :)

Kolmas hylly on Aku Ankoille ynnä muulle sekavalle rojulle, johon kuuluu vähäiset huonot elokuvani (Alice in the Wonderland ja Ylpeys ja Ennakkoluulo on maheja kylläkin :3)

Viimeisessä hyllyssä on vuosia vanhat lasten kirjat ynnä muut surkeudet + DVD-soittimeni kotilossaan :)

Sitten päästään ihailemaan sänkyäni.  Sänkysen päällä komeilee Thaimaasta kotoisin olevat silkkityynyt ja soul sisterini Pikku Myy :D Sängyn vieressä lattialla on samaan teemaan Pikku Myy - kangaskori, jossa on ne kirjat mitä milloinkin olen lukemassa. Tosin nyt siirsin ne kirjahyllyyn, jotta voisitte niitä ihailla. Nyt siellä kuitenkin on kirjastokassini :D Yöpöytäkin löytyy. Nyt siinä on varalampun, apinaukon, yölaatikon ja kivien lisäksi herkkuvarasto :33 Kuvan yläreunassa näkyy Harryn jalat ;)

Sängyn ja yöpöydän yläpuolella on kokis-juliste, Harry-marionetti ja  taskukello :)

Tälle sängystä katsottuna oikeanpuolimmaiselle punaiselle seinälle kootaan valkokehyksiset taulut :)

Kiitos ja tervetuloa uudelleen:)

//Näkyyhän huoneeni punainen teema kyllin selvästi :3
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2012, 19:53:56 kirjoittanut annips »