Minäminäminä!Olentäysinvannoutunutsekopäinenfaninytjoainakinviidettävuotta!
Kröhöm... Siis tuota... Pidän beybladesta ja tuli sitä katottua... Öh... Minulla on laatikko täynnä fanikamaa... Joo...
Okei, puhutaanpas ihan kunnolla. Olen ollut beyblade-fani siitä lähtien kun sitä tuli neloselta. Katottiin ihan sekopäisenä kaverin kanssa. Ja todellakin, pelattiin kanssa. Meitähän oli kunnon porukka pelaamassa tuolla mäen päällä, minä olin ainoa tyttö, voi nyyh. Mutta, olin silti se isoin fani! (Miten surullista, kuuntelen tässä samalla Leijonakuninkaan Vallan saan kappaletta Youtubesta ja kun olin työn äskeisen lauseen kirjoittanut niin Scar vetää kauheeta pahisnaurua.)
Beyblade... No onhan se vähän huonosti tehty - milloinhan anime olisikaan täydellistä - mutta onko se meitä fanityttöjä ikinä hiljentänyt? No ei tasan. Beyblade on silti paljon parempi kuin esim; Naruto ja Narutohan on siis ihan en sano kuinka hyvä koska Aurorit söisivät minut. Ampuuhan se välillä yli [- välillä? -] esimerkiksi kakkos ja kolmoskaudella. No, en olekkaan katsonut niitä, kuin yhden ja puoli ottelua (: Varsinkin kakkoskaudella on se sietämätön likka, ärh. Palataan siihen myöhemmin. No, siis onhan se aika järjetöntä katsoa jonkun Tysonin ja Kain ottelua koloskaudella missä ne siis vetää ihan totaalisen yli ja se on niin naurettavaa. Ei mitään tuollaista ollut ykköskaudella, ei todellakaan! Ah, ykköskausi ja komea mies, komea, komea Kai muskeleineen... *Tajuaa taas kuolaavansa päälleen*
Niin, takaisin kakkoskauteen! Siinä on se sietämätön likka, mikä Hilarykö se oli. Mitä nakkia se siellä tekee ô.o Onko se lisätty sinne vain Sieppelin ärsytykseksi, näyttämään, että osataan me tytötkin olla säälittäviä. PAH, sanon minä. En tiedä, onko hän mangassakin, mutta toivottavasti ei ole.
Ja mitä muuta kakkoskaudella on tyhmää? Kain muskelit on eliminoitu! Ja Rein myös :'( Ja kolmoskaudella niiden hiuksetkin murhataan. Itkuparku. Kai ja Rei ovat siis lempihahmojani. Inhokkihahmoja ovat sitten kaikki loput. Ainakin pääasiassa.
Okei, täysin Beybladehuuruista tekstiä, anteeksi, olen taas syönyt jotain tatteja ihan selvästi.. Kai rrrulezzz <3<3<3!!1! *Hihittaa ja karkaa paikalta, nukkumaan ja selvittämään päätään.*