Kirjoittaja Aihe: Spyro: Reignited trilogy PS4 ja Xbox One  (Luettu 171 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Spyro: Reignited trilogy PS4 ja Xbox One
« : Marraskuu 10, 2018, 10:05:47 »
Hei!

Spyro julkaistaan paranneltuna versiona 13.11.2018 eli jo ensi viikon tiistaina yllä oleville konsoleille ja tällä kertaa myös suomeksi dubattuna. Pelipaketti sisältää kolme ensimmäistä Spyroa: Spyro the Dragon, Spyro 2: Ripto's Rage ja Spyro: Year of the Dragon, jotka julkaistiin alunperin Ps1:lle vuosina 1998, 1999 ja 2000.

Spyro on siis, pieni, vaaleanpunainen, tultasyöksevä lohikäärme. Spyro pelien päätehtävinä ovat: kerätä lohikäärmeen munia sekä timantteja.

Itse olen jo varannut kyseisen pelin Gamestoppiin. Olen omistanut vain kolmannen osan ps1:lle, mutta muistikuvieni mukaan se oli loistava.

Tämä paranneltu Spyro näyttää silmiähivelevältä ja on varmasti kivaa pelattavaa.

Eli kaikki tähän tulevaan Spyro peliin/peleihin kohdistuva keskustelu on tervetullutta.

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: LumosVine12
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Spyro: Reignited trilogy PS4 ja Xbox One
« Vastaus #1 : Marraskuu 22, 2018, 21:08:54 »
Hei, vähän mahtava uutinen! Itse en ole pleikkaria pelannut vuosikausiin, mutta muistan, että pienenä Spyro oli ihan mun lempparipeli. Meillä on just toi eka eli Spyro the Dragon ja pelasin sitä ps2:lla. :) Muistan, että siinä päätehtävänä oli päihittää paha Gnasty Gnorc ja sen tehdäkseen piti edetä pelissä tasolta toiselle keräten samalla just noita timantteja ja lohikäärmeen munia sekä vapauttaa Gnastyn jäädyttämiä aikuisia lohikäärmeitä. Ala-asteikäisenä tykkäsin myös pelata naapurissa asuneen kaverini luona Spyro-pelejä. Hänellä oli eri Spyroja kuin mulla ja muistan, että olisin kovasti halunnut ostaa ne häneltä, jos hän olisi suostunut ne myymään. :D Pari vuotta sitte aloin itse asiassa nostalgiapuuskassa etsiä noita kahta muuta peliä ja huuto.netissä niitten hinnat huitelikin sitte muistaakseni jossain 60-80 eurossa. Ostin kuitenki Spyro 2:n ja pelasinki sitä jonkin matkaa meidän vanhalla ps2:lla, kunnes kiinnostus lopahti. Käsittääkseni noi kolme ekaa on just arvostetuimpia, koska ne on alkuperäisiltä tekijöiltä.

Spyro on ainut peli, joka varmaan vieläkin iskis muhun. Oon aina tykänny siitä söpöstä lohikäärmeestä. Mutta mun muistikuvien mukaan Spyro on sininen/violetti, ainakin mun pelaamissa peleissä? Tai ehkä se nykyversioissa onki vaaleanpunainen? Eroaakohan uudet pelit jotenkin olennaisesti alkuperäisistä, jos ne on paranneltuja versioita? Joka tapauksessa itse en näin vanhempana ole enää ps-pelien tai muidenkaan konsolipelien pelaaja, mutta kuulostaapa kivalta, että näitä helmiä voi jälleen saada pelattaviksi ja parempana laatuna. :)
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥