Kirjoittaja Aihe: Vuotiksen taianomainen joulukorttivaihto 2018  (Luettu 185 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vuotiksen taianomainen joulukorttivaihto 2018
« : Marraskuu 06, 2018, 09:41:09 »
Marraskuu on polkaistu käyntiin, mikä tarkoittaa Vuotiksen taianomaisen joulukorttivaihdon aluillepanoa. Olet tänäkin vuonna tervetullut odottamaan joulua muiden vuotislaisten kanssa askartelemalla joulukortteja ja ilahduttamalla niillä muita!

Mikä on joulukorttivaihto?

Joulukorttivaihdossa ideana on ilahduttaa toisia vuotislaisia itsetehdyillä joulukorteilla. Jokainen korttivaihtoon osallistuja askartelee kolme korttia, jotka hän lähettää korttivaihtoon osallistuville vuotislaiselle – näin jokaisen tulisi myös saada kolme joulutervehdystä. Korttien vastaanottajat arvotaan.

Minkälaisella kortilla voin osallistua?

Joulukorttivaihtoon on tarkoitus osallistua itsetehdyillä korteilla. Perinteisesti joulukorttivaihdon kortit ovat liittyneet jouluiseen taikamaailmaan, mutta toteutuksen (askartelu, maalaaminen, piirtäminen…) saat valita ihan itse.

Miten osallistun?

Laita minulle, samettiinalle, yksityisviestillä tieto osallistumisestasi. Kirjoita viestiin nimesi ja/tai nimimerkkisi sekä osoitetietosi. Arvon jokaiselle osallistujalle kolmen muun osallistujan yhteystiedot ilmoittautumisajan (2.12. klo 12.00) umpeuduttua. Yhteystietoja ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen, ja korttivaihdon jälkeen yhteystiedot hävitetään.

Tulevatko nimeni ja osoitteeni julki?

Nimesi/nimimerkkisi ja osoitteesi päätyvät vain minun sekä kolmen muun vuotislaisen (heille, joiden on tarkoitus lähettää joulukortti sinulle) nähtäväksi. Jos et halua kertoa oikeaa nimeäsi, voit ilmoittaa vain nimimerkin. Alaikäisten on hyvä pyytää lupa osallistumiseensa huoltajalta.

Mihin mennessä minun pitää osallistua ja mistä tiedän onko yhteystietoni tulleet perille?

Ilmoittautumisia otetaan vastaan sunnuntaihin 2.12.2018 klo 12.00 asti. Kun laitat yhteystietosi minulle, vastaan viestiisi sekä laitan nimimerkkisi osallistujien listaan alla olevaan viestiin. Jos et haluakaan osallistua, voit perua ilmoittautumisesi tuohon aikarajaan mennessä.

Milloin kortit tulee viimeistään lähettää?

Kortit ehtivät joulupostimerkillä perille 12.12.2018.

Minulla olisi vielä kysymys, tai jokin asia jäi epäselväksi.

Kysy ja ihmettele ihmeessä tässä topicissa tai minulta yksityisviestillä, kaikkiin kysymyksiin vastataan mielellään :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2018, 20:28:18 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Vuotiksen taianomainen joulukorttivaihto 2018
« Vastaus #1 : Marraskuu 06, 2018, 09:41:29 »
Tähän viestiin laitan osallistujien listan aakkosjärjestyksessä nimimerkin mukaan. Kun lähetät yhteystietosi, tiedät viestin tulleen perille saadessani paluuviestin ja löytämällä nimimerkkisi tästä listasta.

Korttivaihtoon osallistuu:

Aurican
Nuhnu
Sisssilisko
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2018, 13:18:41 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.