Kirjoittaja Aihe: Pop up -puuhastelu: Halloweenin karmaisevat...  (Luettu 556 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Pop up -puuhastelu: Halloweenin karmaisevat...
« : Lokakuu 22, 2018, 10:20:52 »
Halloween on jo ihan nurkan takana, joten lyhyeksi pop up -puuhasteluksi voitaisiin touhuta halloween-teemalla. Mitä karmaisevaa ja niskavillat nostattavaa sinun halloweeniisi kuuluu: koristeita, leipomuksia, kauhutarinoita vaiko jotain ihan muuta?

Estradi on vapaa - kerro/kuvaa koristeesi tai leipomuksesi, piirrä jotain aiheesta, kerro veretseisauttava kauhutarina tai jotain ihan muuta halloweeniin liittyvää!
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Pop up -puuhastelu: Halloweenin karmaisevat...
« Vastaus #1 : Lokakuu 22, 2018, 10:42:35 »
Oooh, ihana aihe! Kuvia minulla ei ole tarjota nyt, mutta Halloween, tai vaikkapa ihan Kurpitsajuhla, on ihana piristys synkässä talvessa. Meillä se ei näy juurikaan muuten, kuin sillä että olen viritellyt pihakasviin kurpitsavalot, jotka sytytän iltaisin piristämään syksyn synkkyyttä. Yritän napata niistä kuvan illemmalla.
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa kitujainen

• bloggaaja
  • Vuotislainen
    • kitujainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2018, 19:50:01 »
Tänä vuonna ei tule karmivia Halloween bileitä, kun pidin synttärit niiden sijasta. Joskus ostanut pilailukaupasta (Punanaamio) rekvisiittaa niihin ja ne on tallessa kyllä. Varmaan polttaa kynttilöitä ja miettiä edesmenneitä, kun on vaan se pyhäinpäivä, eikä karkki ja keppostelua. Ehkä ostan jotain halloweenkarkkeja, mutta toisaalta piparisuklaatakin on jo mennyt. Kauhuleffoja on nyt hyvin ollut tyrkyllä koko lokakuun. Katsonut Slender Man, It, ja Searching mainitakseni jotain kauhua. Varmaan laittaisin noitahatun päähän minkä tilasin kiinasta mutta ei se erityisen hieno stetsoni ole. Tänään näin pari lasta juoksentelemassa suippohatut päässä kotimatkalla.
.com

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #3 : Marraskuu 02, 2018, 17:09:17 »
Itse en koskaan ole syttynyt halloweenista, joten minulla ei ole mitään koristeita eikä mitään erikoista syötävää/juotavaa. Tosin huomenna kun on pyhäinpäivä niin saatan viedä kynttilän hautausmaalle, mutta siinäpä se.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.