Kirjoittaja Aihe: Lokakuun ketju: Elokuvat ja niiden trailerit  (Luettu 394 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Lokakuun ketju: Elokuvat ja niiden trailerit
« : Lokakuu 01, 2018, 06:45:36 »
Jokin aika sitten julkaistiin Ihmeotuksien uusimman elokuvan (Grindewaldin rikokset) traileri, ja sen innoittamana toteutamme myös tämän kuun kuukauden ketjun!

Tässä kuukauden ketjussa on tarkoitus keksiä, millaisessa elokuvassa edellinen kirjoittaja voisi olla roolihahmona ja millainen tämän elokuvan traileri olisi. Kuvaksen ei tarvitse olla pitkä, mutta kunhan ideasta saa kiinni :)

Hip hei ja aloitetaan! Kuka kertoo, millaisessa elokuvassa minä seikkailisin ja millainen elokuvan traileri olisi?
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioQuill137
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Lokakuun ketju: Elokuvat ja niiden trailerit
« Vastaus #1 : Lokakuu 08, 2018, 12:46:59 »
samettiina olisi jouluelokuvassa (komediaa/ lapsillekin sopivaa). Hän olisi tonttu, jonka vastuulla olisi neulotut joululahjat.
Traileri... niin... siinä olisi:
Jokunen tonttu tulee kysymään, mitä pitää tehdä seuraavaksi. samettiina vastaa kiireisesti: "Neulokaa kassinkirvasta niitä lapasia" ja samalla hän silittelee pöydällä kävelevää kissaa ja ottaa toisella kädelle lasten lahjatoivekirjeitä.
Seuraavassa kohtauksessa hän on joulupukin ja joulumuorin sekä muutamien muiden päällikkötonttujen kanssa kahvipöydässä. "Mitenkä niin minä tykkään pureskella herkkuja?" Muut ovat hiukan pöyristyneen oloisia, kun samettiinan edessä on iso kasa joulutorttuja, joista jokaisesta on haukattu.
Viimeisenä kohtaus, jossa joulupukki on lähdössä lahjoineen matkaan. samettiina kulkee saunavarusteet käsivarsillaan ja huokaa, että onneksi on vuosi aikaa valmistautua seuraavaan jouluun. Nyt on aika rentoutua.

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Lokakuu 09, 2018, 02:26:57 »
Kerro kerro lajitteluhattu, mihin elokuvaan minut laittaisit?

Helena T olisi The sounds of music - elokvan tyylisen kokoperheen musikaalin isoäitihahmo pitämässä koko hälisevää uusperhettä kasassa - iloisen äänekkäästi.

Lontoo, vuosi 1800 eaa.
Hathabeen uusperhe yrittää selvitä perheen ankaran isän Ernestin erosta ensimmäisen vaimonsa Martha Hamiltonin kanssa mutta Martha ei halua kuulla puhttavankaan Matilda Hathabeesta tai tämän 8-vuotiaasta Adam-pojasta, joka joutuu itseään vanhempien lasten juokkoon ja itkee itsensä uneen siskopulensa Millien lohduttaessa velipuolta kuin oikea sisko ainakin tekisi muiden nauraessa pojan ujoudelle.
Vihdoin isoäiti Helena T tajuaisi, että lapset kaipaavat neiti Hamiltonia eli äitiään, ja kirjoittaa neidille Yorkshireen pyytäen tätä antamaan anteeksi sen, että ex-mies kehtasi unohtaa ennen liiton katkeamista heidän hääpäivänsä.
Lopulta koko uusperhe viettää sypressien kukkiessa kotikartanon italialaisella pihalla vanhimman pojan Marcuksen pääsyä Harvardin yliopistoon ja Oliver kömpii Helena T:n syliin ja kuiskaa: Kiitos mummi.
The end of story.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #3 : Lokakuu 22, 2018, 09:54:24 »
Luna Helmiina tähdittäisi nuorten elokuvaa, jossa kuvattaisiin nuoren naisen kehitystarinaa.

Trailerissa olisi aluksi kuvausta Luna Helmiinasta: perinteisestä kiltistä, ujohkosta naapurintytöstä, joka pohtii elämäänsä niin lemmikkiensä ympäröimänä kuin päiväkirjalleen. Hänen kaverinsa kutsuu hänet suureen kaupunkiin katsomaan ja kannustamaan häntä tämän tanssikilpailussa. Näytöksessä hän inspiroituu ystävänsä tanssista saa ajatuksen jostain suuremmasta - jospa hän tekisi jotain uutta ja erilaista. Tämän jälkeen trailerissa on lyhyen lyhyitä välähdyksiä niin kolarista, auringonlaskun värittämästä rannasta kuin uusista hahmoista. Ties mihin seikkailuihin Luna Helmiinan tie veisikään kyseisessä elokuvassa!
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.