Kirjoittaja Aihe: Pop up -puuhastelu: Syksy, syksy, syksy!  (Luettu 480 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Pop up -puuhastelu: Syksy, syksy, syksy!
« : Syyskuu 24, 2018, 18:42:27 »
Joskus tulin luvanneeksi, että tänne ilmestyy silloin tällöin pop up -tyylisiä aktiviteetteja. Pahoittelut kun siinä on kestänyt, mutta korjataanpa nyt tilanne!

Mikä sitten on pop up -puuhastelu? Se on satunnaisesti esiin pompahtava aktiviteetti/puuhastelu, joka kestää ennalta ei niin määritellyn ajanjakson. Näitä puuhasteluja sun muita voi vaikka ehdottaa minulle, jos haluaa että jotain tiettyä puuhasteltaisiin :)

Juuri tässä pop up -puuhastelussa on tarkoitus tuoda valokuvin esiin erilaisia syksyisiä asioita. Miten syksy näkyy sinun elämässäsi? Kerro se meille kuvin :) Myös muiden kuvien kommentointi on sallittua, vaikkei omaa valokuvaa/valokuvia laittaisikaan.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Minun kuvassani on siis ruusunmarjoja, otin kuvan tänään kotiintulomatkalla. Mielestäni syksyyn kuuluu kaikki luonnon muuttuminen, ja luonto onkin jotain kaunista ennen loskakelejä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Pop up -puuhastelu: Syksy, syksy, syksy!
« Vastaus #1 : Syyskuu 26, 2018, 18:47:07 »
Omaa kuvaa ei tähän hätään löydy kiitos älypään älypuhelimen, jonka muisti otti ja täyttyi (pah!) mutta ruusunmarjoista mieleeni pulpahti, että jos olisi paksut hanskat, voisi kerätä ruusunmarjoja ja yrittää ruusunmarjakiisselin tekoa. Mieleeni on ikuisesti jäänyt kuva kun lapsena isä osti tölkin ruusunmarjakiisseliä ja minä joka totaalikeltäydyin pienenä joistain ruuista söin ja tykkäsin kovasti.♡
Ihanan iloisen ja raikkaan oloinen kuva, minulle syksy tarkoittaa mehujen ja hillojen aikaa.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #2 : Lokakuu 01, 2018, 10:14:29 »
Olisin lisännyt tänne muutaman kuvan, mutta totesin, että en nykyään tiedäkään mikä olisi hyvä ja ilmainen kuvansäilytyspaikka, josta saa linkittää. Vinkkejä?
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
« Vastaus #3 : Lokakuu 03, 2018, 14:57:40 »
Lupin, testailen itsekin tässä uutta paikkaa (Imguria) ja ainakin yhden kokeilukuvan sinne ladanneena vaikuttaa ihan ok paikalta. :D

Kävin kävelyllä puistossa ja siellä on yhtäkkiä syksyistä. Ihanaa kun lehdet alkavat punertaa. <3
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #4 : Lokakuu 09, 2018, 19:00:18 »
Taru, syksyinen ruska on kyllä kaunista katseltavaa, kun ympärillä on monenlaista väriloistoa :)

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

^Minä puolestani räpsäisin juuri kuvan tekeleestäni, olen nimittäin neulomassa villasukkia. Varsinkin näin syksyisin innostun moisesta puuhasta, kun viileät ilmat alkavat olla käsillä. Lisäksi, ylläri pylläri, jouluihmisenä olen jo aloittamassa jouluun valmistautumisen, tulevat nimittäin pukinkonttiin nuo valmistuvat villasukat :D Kuvan laatu ei ole mitään parhautta, antakaa se anteeksi, mutta ajatus on tärkein :)
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.