Kirjoittaja Aihe: Nuorehko Dumbledore: Hot or Not?  (Luettu 562 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
  • Sukupuoli: Noita
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
Nuorehko Dumbledore: Hot or Not?
« : Lokakuu 15, 2018, 22:44:19 »
Mitä mieltä olet Jude Lawn näyttelemästä nuorehkosta (entosin jästi joukossa keski-ikäisestä) Albus Dumbledoresta? Kuva esim. tässä ja tässä.

En ole vielä nähnyt leffaa (se kun ei tätä kirjoittaessa ole vielä ilmestynyt), mutta kuvien perusteella olen todella tyytyväinen Dumbledoreen. Hän on pätevän oloinen, ja ehkä jopa vähän liian hyvännäköinen, kun otetaan huomioon että en todellakaan aikaisemmin voinut kuvitella pitäväni Dumbledorea kuumana tapauksena. Huh! Mutta niinhän se on, että kukaan ei ole syntynyt vanhana.

Ainoa asia joka minua askarruttaa on Dumbledoren vaatetuksen jästimäisyys. Se on tosin linjassa muiden samassa ajassa elävien velhojen ja noitien asujen kanssa, joten ainakin se sopii elokuvan maailmaan. Ehkä pukuihin olisi voinut lisätä hieman prameutta ja velhomaisuutta.
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Nuorehko Dumbledore: Hot or Not?
« Vastaus #1 : Lokakuu 16, 2018, 15:16:31 »
Tykkään tosi paljon Jude Lawsta ja tykkään myös siltä miltä hahmo näyttää, mutta en vain näe siinä Dumbledorea missään. Missä on värikkäät kaavut? Pitkä parta? Muutenkin Dumbledoremainen olemus?

Liian ehkä nuorekkaan ja sliipatun näköinen tehty tästä Dumbledoresta, tämä on Hollywood-Dumble, ei mun Dumle :c
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams