Kirjoittaja Aihe: Vielä kerran, Sarvihaara, k12  (Luettu 185 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vielä kerran, Sarvihaara, k12
« : Helmikuu 17, 2016, 21:09:04 »
Title: Vielä kerran, Sarvihaara
Beta: Ei ole. Mua saa syyttää virheistä
Genre: Humour
Paring: J/S
Raiting: K12
Warnings: Tää on sit eka tän laatunen. Välähtipä idea töissä mieleeni, tosi tunnollinen työntekijä :D.
Summary: "Ei se mene!" Vai meneekö? :D

Vielä kerran, Sarvihaara!

"Äh, ei se mene!"
"Sarvihaara älä naurata. Onhan se ennenkin mennyt. Miksei nyt?"
"No se on liian iso."
"Liian iso? On se ennenkin sinne mahtunut. Ei se ole sen yhtään isompi, kuin ennenkään."
"Entä jos se sattuu?"
"No onko se ennenkään sattunut?"
"No ei, mutta..."
"No ei mitään muttia. Haluathan tehdä sen ennen, kuin Lily tai Sofie näkevät?"
"Entä jos yrittäisit vielä kerran, Sarvihaara?"
"Sirius, en pysty tähän yksin, sinun täytyy auttaa minua. Sinun täytyy helpottaa oloani. Olethan sinä kuitenkin ainut turvani."
"James älä heittäydy tytöksi. Selvisit urhoollisesti pelastaen Ruikulin. Mitä pelättävää tässä nyt on?"
"Jos se sattuu. Johan sanoin!"
"Nuuhku kiltti, auta!"
"No hyvä on!"
"Ota tästä kiinni. Olen aivan lähelläsi."

James katsoo Siriuksen mustiin silmiin ja lyö biljardimailalla pallon oikeaan reikään yhdellä lyönnillä.

"Minähän sanoin ettei ole mitään pelättävää!"
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Vielä kerran, Sarvihaara, k12
« Vastaus #1 : Helmikuu 17, 2016, 22:31:31 »
Miksi biljardia piti pelata niin, ettei Lily tai Sofie näe? Kuka on Sofie? Miksi tuohon tarvittiin rohkeutta? Miksi James pelkää, että biljardin pelaaminen satuttaisi häntä? Miksi hän ylipäätään pelkää?

Keskustelua on vaikea seurata, kun ei kerrota kuka puhuu ja kuvailuakin olisin kaivannut edes vähän. Esimerkiksi

Lainaus
"Sarvihaara älä naurata. Onhan se ennenkin mennyt. Miksei nyt?"
"No se on liian iso", James puuskahti.
"Liian iso? On se ennenkin sinne mahtunut. Ei se ole sen yhtään isompi, kuin ennenkään", Sirius naurahti.
"Entä jos se sattuu?" Sarvihaara kysyi epäröiden.
"No onko se ennenkään sattunut?" Sirius hymyili vihjailevasti.
"No ei, mutta..." James sanoi epäröiden ja nosti katseensa toiseen poikaan.

Ei edes paljon tarvitse, että tästä saisi jotain enemmän irti. :)

Tämän laatuinen huumori ei iske, kaikki nämä "lol,sit kaikki luulee että ne harrastaa seksiä vaikka oikeasti ne syö lihapullia"-tyyliset jutut on vain mielestäni niin kuluneita ja niistä on vaikea saada mitään uutta mielenkiintoista irti. Tässä on sama vitsi kuin noissa sinun toisissakin jutuissakin (Hurjaa menoa ja Tästä se lähtee) ja niissä on samat ongelmat. Ovatko he keilaamassa Tylypahkassa ja miksi se on kiellettyä? Miksi he menevät leikkimään vuoristorataa makuuhuoneeseen? Jos olisi enemmän kuvailua ja enemmän käytetty aikaa, niin nämäkin kysymykset olisivat ehkä saaneet vastauksen jo itse fikeissä eikä minun tarvitsisi niitä ihmetellä tässä.
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #2 : Helmikuu 17, 2016, 22:59:40 »
Taru: Tän idea on juuri kaksimielinen ficlet. (Ja tää on tod. vanha, eli nää on sellasia ensimmäisiä kunnon ficlettejä/ficcejä joita oon alunperin ees julkassu.) :) Sofie on Sirren tyttöystävä (tai joku sellainen..). Bilismailalla kun ei osaa lyödä oikein, siinä voi sattua, pallot lennellä pitkin kämppää jne. Ja tosiaan tämä oli sellanen tosi nopeasti muutenkin kyhäilty idea. Et oikeastaan ton kirjottamisessa meni alunperinkin vaan joku noin puoli tuntia. Eikä tässä nimenomaan ollu ideana se kuvailu vaan kaksimielinen vitsi. Saadaan johdateltua lukijat harhaan. Tai ei kaikkia, mut osa. :) Ja  kuten jo sanoin tää on VANHA. Tää on kirjotettu joku noin 10 vuotta takaperin. Huomasinpa nyt vain, että tätä ei täälä ollu ja laitoin sen tänne. :D

Kuka tykkää, kuka ei. Lähinnä nää on tälläsiä "huumoripläjäyksiä" tylsiin iltoihin. :)
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Veelan silmä

• Outous
  • Vuotislainen
  • Hulluin ystävä, joka sinulla on koskaan ollut.
« Vastaus #3 : Helmikuu 18, 2016, 07:45:18 »
Kipeänä ja tylsistyneenä tää olikin hauska lukea! :D
Mitä ikinä teetkään elämälläsi, elä se täysillä!