Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkkaus  (Luettu 4245 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Pulinanurkkaus
« Vastaus #150 : Joulukuu 24, 2017, 10:49:51 »
Hyvää joulua kaikille! :) (Kai kaikki on seurannu meidän joulukalenteria, onhan? :D)

Mun joulu on pilalla. Ihan auttamattomasti. En tiiä miten kestän... Die Hardia ei ole Netflixissä. Eikä se tule  telkkarista. Ja mun DVD ja kovo, jolla se ois, on Tampereella ja itse olen Lapissa. Yhy. :(

Muuten on kaikki reilassa, lunta on puoli metriä, kinkku on ollut yön uunissa, puuro on kiehumassa ja lahjat paketoitu! Ens viikolla pitääki sit taas alkaa töihin ihan urakalla... (kääntää kaks tekstiä, tehdä oppimispäiväkirja ja jatkaa gradua... jes.)
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Leffajuho

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #151 : Joulukuu 24, 2017, 20:27:06 »
Hyvää joulua myös kaikille.
Maha on kuin odottavalla äidillä kaikista jouluruuista! Se on parasta joulussa. :) Kolmena päivänä vuodessa saa syödä mitä haluaa niin paljon kuin jaksaa! Joka joulu pitää tsekata ohjelmasta, tuleeko Joulupukin kuumassa linjassa sellainen piirretty kuin Pikke ei osaa lentää. Muistaakseni todella hyvä, saman piirtäjän kuin Rottis-leffa. Vanhaa Kosti-pukkia on kyllä ikävä.. Nyt siellä on joku laiha pukki.

JS: Minun piti laittaa tänne joulukortti vuotislaisille mutten osaa laittaa. :/ Profiilikuvankaan laitto ei onnistu.

Poissa Mäkimeerami

• Vuotislainen
  • Pottermore: BloodLumos24876
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #152 : Joulukuu 24, 2017, 23:47:34 »
Hyvät joulut vaan minunkin puolesta!

Joulua piristi erityisesti lahjaksi saatu Azkabanin vanki, kuvitettuna versiona. Ja tietysti hyvä ruoka ja yhdessäolo :)
"But you know happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light"

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #153 : Joulukuu 26, 2017, 00:42:03 »
Joulu oli ja meni, vähän jälkijunassa hyvää joulua minunkin puolesta!❤
Lahjoista ehkä itse riemastuin eniten veljeltä saadusta rannekellosta. Ei enää jästikapine kännykän kanssa ihmettelyä ehtiikö oikeaan osoitteeseen oikeaan aikaan. :)
Kello on kullanpunainen aavistuksen roosalla hohteella ja helppo laittaa paikalleen, tykkään tosi paljon.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Aurican

• vinokas
  • Vuotislainen
  • Kirjoittaa liian pitkiä viestejä.
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #154 : Joulukuu 27, 2017, 01:33:13 »
Hyvää joulua! Itsekin nautin siitä, että sai hipsiä äidin helmaan syömään herkkuja, joiden valmistukseen tarvitsi itse panostaa vähänlaisesti.
Minulle paras lahja oli äidiltä saatu neule. Kun äiti on aina valittanut, että pukeudun liian maskuliinisesti, mutta tämä neule oli nyt selvästi miesten osastolta ostettu ja oikein mieluinen. Äiti ostaa isälle aina samankaltaisia. Eli selvästi äiti on vähän pehmennyt ja jotenkin myöntänyt itselleen, että sillä nyt vain on tällainen lapsi ja että pitäköön sitten tällaisia vaatteita, jos tykkää. Eli eniten tässä lämmittää ajatus. (Vaikka on paitakin oikein lämmin, pehmeä ja viininpunainen.)

JS: Minun piti laittaa tänne joulukortti vuotislaisille mutten osaa laittaa. :/ Profiilikuvankaan laitto ei onnistu.
Apua kuvien lisäämiseen löytyy tästä topicista: klick
Lily:"You're disgusting, Black -- I don't know what Remus sees in you. If you were my boyfriend I'd poison your morning pumpkinjuice."
Sirius:"If you were my girlfriend, I'd drink it"
-Casting Moonshadows, chapter 59
deviantArt | Tumblr | instagram

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #155 : Joulukuu 31, 2017, 16:42:14 »
Minulle paras lahja oli äidiltä saatu neule. Kun äiti on aina valittanut, että pukeudun liian maskuliinisesti, mutta tämä neule oli nyt selvästi miesten osastolta ostettu ja oikein mieluinen. Äiti ostaa isälle aina samankaltaisia. Eli selvästi äiti on vähän pehmennyt ja jotenkin myöntänyt itselleen, että sillä nyt vain on tällainen lapsi ja että pitäköön sitten tällaisia vaatteita, jos tykkää. Eli eniten tässä lämmittää ajatus.

^Vaikken sinua henkilökohtaisesti tunnekaan, on tuo vallan mukava kuulla - jokaisen tulisi tosiaan saada toteuttaa itseään ja olla sellainen kuin on, eikä joutua murehtimaan/pohtimaan/tms läheisten mielipiteitä ja toimia. Hienoa toimintaa siis äidiltäsi, siinä on jokaisella mallinottamisen paikka (siis sen suhteen, että hyväksyy toisia sellaisina kuin he ovat) :)

Pian vaihtuu vuosi. Miten aiotte juhlistaa asiaa, vai onko tämä päivä kuin mikä tahansa muu päivä? Täällä ei mitään erikoista: pari rakettia on, ja ruokapuolelta ranskalaisia + nalleja ja joitain sipsejä. Mitään uudenvuoden lupauksia en myöskään aio tehdä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Leffajuho

• Vuotislainen
« Vastaus #156 : Joulukuu 31, 2017, 18:08:37 »
Pian vaihtuu vuosi. Miten aiotte juhlistaa asiaa, vai onko tämä päivä kuin mikä tahansa muu päivä? Täällä ei mitään erikoista: pari rakettia on, ja ruokapuolelta ranskalaisia + nalleja ja joitain sipsejä. Mitään uudenvuoden lupauksia en myöskään aio tehdä.
Kaupungille karaokea laulamaan ja katsomaan ilotulituksia. Viimeksi olin kaupungilla uutenavuotena 24 vuotta sitten.

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #157 : Joulukuu 31, 2017, 21:41:41 »

Minä vastaanotan uuden vuoden mummon kanssa, ikkunasta kurkitaan ilotulitusta ja pöydästälöytyy appelsiini-mangolimonaatia ja suklaata (Jos suklaa auttaa suruun, niin aiheuttaakohan se myös tuplailoisen mielialan, jos syöjä onkin hyvällä tuulella?)

"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa samettiina

• Aurori
  • *
« Vastaus #158 : Joulukuu 31, 2017, 22:00:31 »
Kaupungille karaokea laulamaan ja katsomaan ilotulituksia. Viimeksi olin kaupungilla uutenavuotena 24 vuotta sitten.

Toivottavasti oli sitten sellaisia sulosointuja karaokessa, ettei tosikaan :) Ja jos välissä on ollut 24 vuotta, niin varmaan meno ja meininki vähän muuttunut.

Jos suklaa auttaa suruun, niin aiheuttaakohan se myös tuplailoisen mielialan, jos syöjä onkin hyvällä tuulella?

Suklaata en ole syönyt aikoihin, mutta eiköhän minkä tahansa mukavan tekemisen myötä iloisuuden ja hyvän tuulen luulisi kestävän jonkin aikaa :) Hyvät lähtökohdat olisi ainakin aloittaa uusi vuosi hyvällä tuulella!

ruokapuolelta ranskalaisia + nalleja

Tämän kerran tohdin lainata omaa viestiäni. Mutta ahahaha, ranskalaisia ja nalleja X'D Puhelimen autocorrect, miten rakastankaan sinua! Kuten varmasti jokainen osaa päätellä, kyse oli siis nakeista, ja nallet saivat jäädä rauhaan :)

Poissa Zenzibar

• Aurori
  • *
    • Home sweet home
« Vastaus #159 : Joulukuu 31, 2017, 23:10:37 »
Pitkästä aikaa vietetään uutta vuotta ihan vaan oman perheen kesken. Ja olipa meillä muutama rakettiki, jotka vähän etuajassa amuttiin. Pakkasia kaipaan, ei oo mistään tämmönen nollakeliä lähentelevä uusi vuosi :<<
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Aurican

• vinokas
  • Vuotislainen
  • Kirjoittaa liian pitkiä viestejä.
« Vastaus #160 : Tammikuu 02, 2018, 15:31:08 »
^Vaikken sinua henkilökohtaisesti tunnekaan, on tuo vallan mukava kuulla - jokaisen tulisi tosiaan saada toteuttaa itseään ja olla sellainen kuin on, eikä joutua murehtimaan/pohtimaan/tms läheisten mielipiteitä ja toimia. Hienoa toimintaa siis äidiltäsi, siinä on jokaisella mallinottamisen paikka (siis sen suhteen, että hyväksyy toisia sellaisina kuin he ovat) :)
Kiitos. :) Tosiaan äidillä on varmasti ollut oma matkansa hyväksyntään, mutta tosiaan siitä voi ottaa mallia, että ei koskaan ole myöhäistä muuttaa mieltään tai omaa toimintaansa ja sillä tehdä toiselle parempi mieli.

Itse vietin uutta vuotta kaverin isän talossa 11 kaverin kera. Vaihdettiin myöhäisiä joululahjoja, saunottiin, pelattiin Potter-trivialautapeliä (hävisin häpeällisesti, kun koko ajan kohdalleni osui kortteja, jotka veivät minulta taikuus-kortteja, joita piti kerätä) ja kuunneltiin musiikkia. Rakettien sijaan sytytettiin tähtisädetikkuja ja kuunneltiin Sandstorm, kun räjähdykset ahdistavat joitain kavereista. Ja vähän humalassa keskusteltiin kaverin kanssa intohimoisesti kumankin urheilulajeista; baletista ja roller derbystä.

No siinä on kyllä ollut enemmän aikaa kuin täällä on joillain ikävuosia! Toivottavasti oli kivaa!
Lily:"You're disgusting, Black -- I don't know what Remus sees in you. If you were my boyfriend I'd poison your morning pumpkinjuice."
Sirius:"If you were my girlfriend, I'd drink it"
-Casting Moonshadows, chapter 59
deviantArt | Tumblr | instagram

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyLight149
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #161 : Tammikuu 24, 2018, 16:04:00 »
On jotenkin nostalgista huomata, että Vuotiksessa elää edelleen "Pulina"! :) Muistan joskus männä vuosina, kun meinasi suorastaan tulla itku kurkkuun, kun pulinatopic lakkautettiin toistaiseksi ja koko Vuotis tuntui sen mukana kaatuvan. ^^'

Muutenkin toivoisi, että tämä foorumi säilyttää loistonsa vielä kauan! :)
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Taught to love, born to live and let go
  • Pottermore: CharmBlade23297
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #162 : Helmikuu 06, 2018, 09:41:26 »
On jotenkin nostalgista huomata, että Vuotiksessa elää edelleen "Pulina"! :) Muistan joskus männä vuosina, kun meinasi suorastaan tulla itku kurkkuun, kun pulinatopic lakkautettiin toistaiseksi ja koko Vuotis tuntui sen mukana kaatuvan. ^^'

Juu siis tästähän saatiin ihan kunnon vääntö Vuotiksen kultavuosina aikaiseksi, kun pulinatopa vuosi yli äyräiden lähinnä klo 00-05  joka yö :'D.

Pitäisi aktivoitua täälläkin vaihteeksi. Se on aikaisemmin jäänyt pelkäksi yritykseksi, teinivuosien jutut unohtaa niin kamalan helposti. Mitenhän saataisi kaikki vanhat, aktiiviset käyttäjät aktivoitumaan ja pistämään samalla tavalla hösseliksi kuin aiemmin?

Huomasinpa muuten, että kohta tulee kymmenen vuotta tänne rekisteröitymisestä. Vanha olo, keski-iän kriisi ja mitä näitä nyt on. Loistava paikka tämä tosin vieläkin on, vaikkakin epä-aktiivisempi kuin aiemmin.
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Zenzibar

• Aurori
  • *
    • Home sweet home
« Vastaus #163 : Helmikuu 06, 2018, 11:22:18 »
Juu siis tästähän saatiin ihan kunnon vääntö Vuotiksen kultavuosina aikaiseksi, kun pulinatopa vuosi yli äyräiden lähinnä klo 00-05  joka yö :'D.

Pitäisi aktivoitua täälläkin vaihteeksi. Se on aikaisemmin jäänyt pelkäksi yritykseksi, teinivuosien jutut unohtaa niin kamalan helposti. Mitenhän saataisi kaikki vanhat, aktiiviset käyttäjät aktivoitumaan ja pistämään samalla tavalla hösseliksi kuin aiemmin?

Ah, vanha kunnon pulina-rajoitus yön ajaksi! Pienen taistelun jälkeen saatiinkin ihan oma yöpulina, että me yökukkujatkin päästiin ääneen :DD

Ja mun mielestä on upeaa, että foorumi, jonka kulta-aika oli hyvinkin tuolloin kymmenisen vuotta sitten, on edelleen edes jotenkuten hengissä. Minähän en lähde täältä kulumallakaan ja oon käyny täällä yli 11 vuoden ajan lähestulkoon joka päivä. Sen verran rakas paikka on <3

Poissa Sharra

• That girl.
  • Vuotislainen
    • Redin ja Jazzin uudet seikkailut
« Vastaus #164 : Helmikuu 06, 2018, 11:32:50 »
Mulla on ollut myös viime aikoina Vuotis-nostalgia päällä! Oli pitkä aika että kävin täällä vaan kerran tai kaksi vuodessa mutta nyt oon jostain syystä ruvennut roikkumaan linjoilla aktiivisemmin, johtuu varmaan jostain lähestyvästä kolmenkympin kriisistä joka saa muistelemaan teiniaikoja nostalgialla. Olisi kyllä mahtavaa että täällä olisi aktiivisempaa (krhm, sanoo Sharra joka vaan lukee eikä osallistu itse keskusteluun...) ja etenkin oon viime aikoina stalkannut monia "vanhoja naamoja" jotka on ikävä kyllä kadonneet - monesta aktiivisesta kirjoittelijasta olisi jostain syystä tosi hauska tietää, että mitä heille kuuluu nykyään, pitäisi pistää pystyyn joku kampanja ja tehdä Vuotaviin Uutisiin joku  "missä he ovat nyt" -numero ;)

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
« Vastaus #165 : Helmikuu 06, 2018, 13:39:33 »
Mulla on ollut myös viime aikoina Vuotis-nostalgia päällä!
Nyt kun nostalgiasta puhutaan täytyy sanoa, että sä olit syy miksi aikoinaan rekkasin Vuotikseen ja tälle tielle sitten jäätiin, kun tuli osallistuttua keskusteluihin ja tutustuttua ihmisiin. Voi apua, siitäkin on kohta jo 10 vuotta aikaa, mihin vuodet oikein katoaa?

Ah, vanha kunnon pulina-rajoitus yön ajaksi! Pienen taistelun jälkeen saatiinkin ihan oma yöpulina, että me yökukkujatkin päästiin ääneen :DD
Voi, että muistan kuinka harmitti, kun pulinaan tuli yörajoitus. :D Taisin saada joskus varoituksenkin, kun kirjottelin kiellettyyn aikaan pulinaan, siinä luki jotain, että "basiliski syö sinut nyt kun menit kirjoittelemaan pulinaan kielettyyn aikaan", haha voi apua, muistan miten paniikissa olin, kun en aikasemmin ollut saanut mitään varoituksia ja en ollut edes tajunnut paljon kello oli kun lähetin viestin. :D Mutta toisaalta se aikarajoitus oli ihan tervettä, koska itse kuuluin niihin, joka kiikkui täällä sitten koko yön pulisten muiden kanssa ja seuraavana aamuna olikin sitten hauska koittaa herätä kouluun. :D

Poissa Zenzibar

• Aurori
  • *
    • Home sweet home
« Vastaus #166 : Helmikuu 06, 2018, 15:45:46 »
Mulla on ollut myös viime aikoina Vuotis-nostalgia päällä! Oli pitkä aika että kävin täällä vaan kerran tai kaksi vuodessa mutta nyt oon jostain syystä ruvennut roikkumaan linjoilla aktiivisemmin, johtuu varmaan jostain lähestyvästä kolmenkympin kriisistä joka saa muistelemaan teiniaikoja nostalgialla. Olisi kyllä mahtavaa että täällä olisi aktiivisempaa (krhm, sanoo Sharra joka vaan lukee eikä osallistu itse keskusteluun...) ja etenkin oon viime aikoina stalkannut monia "vanhoja naamoja" jotka on ikävä kyllä kadonneet - monesta aktiivisesta kirjoittelijasta olisi jostain syystä tosi hauska tietää, että mitä heille kuuluu nykyään, pitäisi pistää pystyyn joku kampanja ja tehdä Vuotaviin Uutisiin joku  "missä he ovat nyt" -numero ;)

Omg, Sharra, moi! *vilkuttaa* Samoin kuin Liv, minä rekkasin aikoinani Vuotikseen vain ja ainoastaan Memoryn takia ja sille tielle jäätiin :D

Ehdottomasti pitää tehdä "missä he nyt ovat" -numero! Säihkyväsauva, heti tämmönen vireille, eikös niin? :DD

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
« Vastaus #167 : Helmikuu 11, 2018, 09:30:22 »
Mä olin taas niitä ihmisiä, jotka eivät sietäneet silloista pulinaa... Tuntui, että puolet sisällöstä oli "Mulla onkin sipsii" ja toinen puoli "Olin koulussa tosi väsynyt, yhyy" ja jos oli jotain muuta, niin se oli joko sisäpiireilyä tai sitten se vain jätettiin huomiotta. Itselle tuli olo, että nuo samat asiat voi kertoa vaikka Facebookissa, kun taas tämä on kuitenkin keskustelufoorumi ja itse kaipasin enemmän sitä keskustelua.

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että keitä te haluisitte "missä he ovat nyt"-numeroon? En tiedä muistaako kukaan sellaista nimimerkkiä kuin Ramona tai Afrikan kuningasta. Afh, Afrikan kuningas kirjoitti hienoja fikkejä. <3 Sitten oli kanssa Fredina ja Georgina, mutta muistan Fredinan paremmin. Ja Gargoyle, hän järjesti ensimmäisen larpin mihin osallistuin. Missä lienevät nyt.
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa samettiina

• Aurori
  • *
« Vastaus #168 : Helmikuu 11, 2018, 16:56:25 »

Niiinpä, itselläni ainakin on ikävä niitä takavuosia, jolloiin täällä Vuotiksessa oli kunnolla elämää! Tosiaan kun sen ajan ihmiset ovat kasvaneet, monelle on tullut opiskeluita, töitä, perhettä ja mitä kenellekin, eikä Vuotis ole enää niin päällimmäisenä mielessä. Mutta tuo olisikin pohdinnan paikka, miten porukka saataisiin tulemaan takaisin ja/tai aktivoitumaan. Ideoita kenelläkään?

Ja tuo "missä he ovat nyt" -numero kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Tosin jos nämä mahdolliset kyseiseen numeroon otettavat eivät käy Vuotiksessa enää eikä mahdollisilla juttujen kirjoittajilla ole heihin mitään yhteyksiä, niin minkäs teet :D

Poissa Leffajuho

• Vuotislainen
« Vastaus #169 : Helmikuu 11, 2018, 19:25:58 »
Minä olen aloittanut Leffapiiri-aiheisen aktiviteetti-idean, mutta ei se tuntunut paljoa kiinostavan, vissiin vain kaksi sanoi ideaa hyväksi. Se kyllä ihmetyttää, kun paikalla näkyy olevan aina liuta eri jäseniä muttei kuitenkaan osallistuta.. Ja jos ei "Pyydä apua ja kerro mielipiteesi" -palstallakaan kukaan auta profiilikuvaan liittyvässä ongelmassa, vaikka sen on taatusti moni nähnyt ja tietyt käyttäjät näkyvät olevan aina paikalla, niin vähän ihmetyttää kyllä.

Tämä ei ole moite, vaan toteamus.

Poissa samettiina

• Aurori
  • *
« Vastaus #170 : Helmikuu 11, 2018, 20:10:26 »
Minä olen aloittanut Leffapiiri-aiheisen aktiviteetti-idean, mutta ei se tuntunut paljoa kiinostavan, vissiin vain kaksi sanoi ideaa hyväksi. Se kyllä ihmetyttää, kun paikalla näkyy olevan aina liuta eri jäseniä muttei kuitenkaan osallistuta.. Ja jos ei "Pyydä apua ja kerro mielipiteesi" -palstallakaan kukaan auta profiilikuvaan liittyvässä ongelmassa, vaikka sen on taatusti moni nähnyt ja tietyt käyttäjät näkyvät olevan aina paikalla, niin vähän ihmetyttää kyllä.

Nykyään kuitenkin melko vähän aktiivisia (siis sellaisia jotka aktiivisesti käyvät ja kirjoittavat Vuotiksessa), ja piiri kuin piiri tai aktiviteetti kuin aktiviteetti, ei osallistujia enää ole kuin vuosia sitten. Ja kaikki eivät myöskään kaikissa ongelmissa osaa auttaa, halusivatpa kuinka paljon tahansa :)

Poissa Chisa

• Angstisieni
  • Vuotislainen
  • Mugiwara no Ichimi
  • Pottermore: DragonSky115
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #171 : Helmikuu 12, 2018, 09:10:17 »

Omg, Sharra, moi! *vilkuttaa* Samoin kuin Liv, minä rekkasin aikoinani Vuotikseen vain ja ainoastaan Memoryn takia ja sille tielle jäätiin :D

Mä en sentään rekannut Vuotikseen Memoryn takia, mutta se (ja Pakkaskukkia) oli kuitenkin ensimmäinen pitkä ficci jota ryhdyin lukemaan kun kyllästyin oneshotteihin.
Muistan sen hyvin kun vuonna 2009 vietin syntymäpäiväni varmaankin Memoryn viimeisiä lukuja lukiessa välittämättä sukulaisista jotka oli kylässä, hups.

Ite seurailen edelleen vuotista epäsäännöllisen säännöllisesti, mutta en oo ikinä ollut niin puhelias täällä (paitsi miittitopat, jatkis, ja mitä kuuntelet nyt -topa). Tätäkin viestiä oon suunnitellut kirjoittavani pari päivää, mutta kännykällä en saa aikaiseksi, enkä oo hirveämmin viettänyt aikaa koneella. Nyt on tähän hyvä hetki, oon töissä kirjastossa ja jatkuvasti koneen äärellä, ja hiljaisina hetkinä on hyvä säätää jotain omaa... Viime viikolla pelailin random Potter logic puzzleja netistä. x)
"So many books, so little time."
"Who will tell the story of your life?"
R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011) ♥

Poissa nominal

• Kuriositeetti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FireboltLumos114
« Vastaus #172 : Helmikuu 13, 2018, 15:05:25 »
Musta on ihanaa, että vanhat tyypit ovat palanneet tänne! Selkeästi Vuotis tekee uutta nousuaan, ja kohta joudutaan taas rajoittamaan viestejä :P Mulla on ikävä kaikkea tuollaista kukkumista ja turhan höpöttelyä (ei sillä, että muistaisin, osallistuinko siihen täällä ikinä.) Nykyään olen vanha ja väsynyt ja nukahdan saman tien, lol.

"Missä he ovat nyt" -juttu kuulostaa kyllä mahtavalta. Valitettavasti kaikki taitavat muistaa eri henkilöitä :D Pitäisi olla pitkällinen selitys siitä, mistä tyyppi X nyt edes pitäisi tietää. Toteuttamiskelpoinen toki silti! (Ja vaadin, että yksi "kadonnut" henkilö vastaa hengaavansa edelleen 24/7 Vuotiksessa.)
Peitetty liekki on tulisin ~ Entä jos Voldemort olisikin valinnut toisin? ~ Taikalaiva Titanic

Poissa Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #173 : Helmikuu 13, 2018, 16:14:30 »
Oho, täällähän on elämää. Jännittävää.

Mulla on jäänyt ikuiseks nettirutiiniks avata aina Vuotis ensimmäiseen välilehteen ja pitää sitä auki niin kauan kuin koneella aikaa vietän. Ei tässä viimeisen seittemän ja puolen vuoden aikana oo kovinkaan montaa sellaista päivää ollut, jolloin en täällä olis käväissyt. Kirjoiteltua on viime vuosina tullut aika harvoin, mutta en selvästikään oo ainoa. Elossa kuitenkin ehdottomasti ollaan n_n

Mun kans piti tosiaan vastata tähän ketjuun jo monta päivää sitten, mut laiskuus iski ja sain aikaseks tehdä sen vasta nyt :'D

To be rich is to seek, to relive the memory

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
« Vastaus #174 : Helmikuu 13, 2018, 17:42:47 »
Ei tässä viimeisen seittemän ja puolen vuoden aikana oo kovinkaan montaa sellaista päivää ollut, jolloin en täällä olis käväissyt. Kirjoiteltua on viime vuosina tullut aika harvoin, mutta en selvästikään oo ainoa.
Musta tuntuu et tämä nimenomaa on se ongelma nykyään, ku kaikki on vaa paikalla mut kukaan ei kirjota mitään :D