Kirjoittaja Aihe: Jos saisit pullollisen Felix Felicistä, mitä tekisit sillä?  (Luettu 875 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Okei, otsikko kertoo. Jos saisit pullollisen onnenjuomaa, mitä tekisit? Mitä yrittäisit ensimmäiseksi? Lähtisitkö kenties lottoamaan, vai menisitkö hiiviskelemään yösydännä Tylypahkan käytäville? Ja kuten Taru ystävällisesti muistutti, huomatkaa perustellut vastaukset! Eli siis, älä sano: "No minä varmaan menisin lottoamaan", vaan sano vaikka: "Menisin lottoamaan, koska rahat helpottaisivat elämää (kopsasin Tarulta, jolla olikin loistava esimerkki!) Minä luultavasti yrittäiin etsiä ystäviä (IRL), sillä olen aina ollut syrjäytynyt ja kaveripiiriini taitaa kuulua se kaksi tai kolme kaveria, jotka asuvat kaukana. No, ei tässä sitten muuta, areena on teidän!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2015, 14:56:56 kirjoittanut My Name Is »
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Jos saisit pullollisen Felix Felicistä, mitä tekisit sillä?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 11, 2015, 12:25:43 »
Pakko sanoa, että aloitukseen kannattaa laittaa oma vastaus myös ja perustella se, koska nyt tuo aloitusviesti on niin heikoilla vesillä, että minun tekisi mieli vain poistaa tämä. :D Mutta ehkä annan tämän nyt mennä ja toivon, että ensi kerralla panostaisit viestiin vähän enemmän. Hmm, aivan kuin olisit juonut Felix felicistä...

Mitä itse tekisin? Laittaisin Eurojackpotin vetämään. Vaikka sanotaankin, että raha ei tuo onnea niin kyllä se kovasti elämää helpottaisi. Pystyisin antamaan rahaa perheelleni ja ystävilleni. Ja hyväntekeväisyyteen myös. Tietenkin olisi myös mahtavaa päästä matkustamaan jonnekin ja olla ulkomailla pidempiä aikoja. Olisi ihanaa käydä kaupassa ja ostaa kalliimpaa luomuruokaa eikä aina miettiä että "haluan tukea suomalaisia yrityksiä ja luomua, mutta tuo toinen tuote olisi puolet halvempi". Ja ei tarvitsisi enää miettiä, että on varmasti rahat vuokranmaksua ja muuta elämistä varten! Voi että.

Jos eläisin Tylypahkassa eikä lottoaminen olisi mahdollista, niin... en tiedä. Ehkä vain joisin onnenjuoman ja kokeilisin mikä tuntuisi sen jälkeen hyvältä tehdä. Olisi mahtavaa juoda tuo juoma ja lähteä sitten vaikka Kiellettyyn metsään seikkailemaan ja tutkimaan! Ainakin selviäisi hengissä sieltä pois. :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2015, 09:51:09 kirjoittanut Taru »
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #2 : Elokuu 31, 2015, 21:26:29 »
   Käyttäisin sitä erittäin harvoin. Antaisin vaan sen tehdä päivästäni mukavan sen kummepia miettimättä. Felix vie minne vie! Ja sitähän voisi tarjota ystävillekin -  jaettu ilo on kaksinkertainen :)
Kokeilisin joskus ihan mielelläni :D
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #3 : Elokuu 31, 2015, 21:41:53 »
Antaisin sen viedä minut sinne, minne hyvältä tuntuisi. Elämäni on tällä hetkellä päin honkia ainakin ihmissuhteiden puolesta. En tiedä, mihin ammattiin haluan enkä rehellisesti sanottuna yhtään mitään muutakaan. Minulla on katto pään päällä ja perustarpeet tyydytettynä, mutta en ole onnellinen sen vuoksi, millainen tilanne perheessäni on. Olen myös stressaantunut opintojen vuoksi, enkä tiedä, mistä päin tätä fyysisen ja henkisen pahan olon solmua lähtisi purkamaan. Felix felicis voisi kertoa siihen vastauksen.
The darkness descends on quiet earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending