Kirjoittaja Aihe: Tylypahkassa K-12  (Luettu 178 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Suklaasuu

• Puhelimenkuorien kuluttaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Hei
  • Tupa: Puuskupuh
Tylypahkassa K-12
« : Kesäkuu 18, 2015, 01:15:40 »
Ikäraja: K-12
// Ikäraja lisätty. :> - Renneto
//Ikäraja lisätty otsikkoon. :) -gamma

LUKU 1

Kävelin King's Crossin asemalla. Äitini Rose ja isäni Benjamin olivat saattamassa minua. Minua jännitti. "Noniin nyt vain seinän läpi!" isäni kannusti. Sitten otin isää kädestä ja... juoksin! Työnsin samalla tarvikkeitani. Juna oli jo tullut ja lastasin tavarani junaan. Menin tarkoituksella ikkunapaikalle että voisin vilkuttaa isälle ja äidille. Kun juna oli lähtemässä vilkutin heille ja hyvästelin. Menin pois ikkunasta ja istuin paikalleni. Yhtäkkiä kuulin vierestäni jonkun tytön sanovan: "Hei! Kuka sinä olet? Minä olen Sandra, ja tässä on ystäväni Sebastian." Sebastiankin tervehti. vastasin heille iloisesti: "Hei, ja nimeni on Amanda." Olin iloinen sillä he olivat varmaan ensimmäiset velho-, ja noitaystäväni! Matkalla oli oiken hauskaa ja kerroimme perheistämme. Minä olen meidän perheen ainoa lapsi. Aika kului todella nopeasti ja pian olimme perillä. *skip Suuressa salissa* Meidän lajittelu alkoi. Alkoi kuulua nimiä ja tuli Sandran vuoro. Pian kuului huuto: "Puuskupuh!" Sandra näytti oikein iloiselta. Äiti ja Isä kertoivat että Puuskupuhissa olivat ystävälliset ja ahkerat oppilaat. Vähän ajan oli Sebastianin vuoro. Hänkin varmaan pääsee Puuskupuhiin, sillä ainakin junassa hän oli todella ystävällinen. Ja lähes heti kun hattu oli laskettu hänen päähänsä kuului: "Puuskupuh!" Tämän jälkeen vihdoin oli minun vuoroni! Kävelin reippaasti eteen tuolille vaikka minua jännitti. Vähän ajan päästä kuului taas: "Puuskupuh!" Olin haljeta riemusta! Puuskupuhin pöytä hurrasi ja menin heidän pöytäänsä Sandran ja Sebastianin väliin. Hattu ilmoitti vielä loppujenkin oppilaiden tuvat jonka jälkeen alkoi juhlat!

Jatkuu...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 15, 2015, 10:36:58 kirjoittanut gamma »