Harry Potter > Taikuuden historia

Potter-kirjoista kuvitetut versiot

(1/7) > >>

Tanzu:
Eli Harry Potter-kirjoista julkaistaan uudet kuvitetut versiot. Niistä vastaa brittiläinen Jim Kay, joka on jo pari vuotta työskennellyt kirjasarjan parissa. Ensimmäinen kuvitettu kirja, Harry Potter ja viisasten kivi julkaistaan maailmanlaajuisesti 6. lokakuuta 2015. Sen jälkeen julkaistaan kirja per vuosi.

Lue lisää täältä

Lupin:
Tai täältä :)

Näyttääpä aika kivalta. Tekee kyllä mieli hankkia nuo kirjahyllyn koristukseksi, tosin en vielä tiedä millä kielellä. Harry Potter och de vises sten ilmestyy myös lokakuussa, ja tekisi ehkä mieli hankkia ruotsinkielinen painos, kun suomen- ja enkunkieliset jo löytyvät kirjahyllystä. Tulisi samalla ratkaistua se ongelma, voiko samasta kirjasta hyvällä omallatunnolla hankkia useamman kappaleen, kun tietenkin eri kieliversiot ovat eri kirjoja :D

En ole ihan varma pidänkö tästä Kayn kuvitustyylistä. Olen jotenkin todella ihastunut Mika Launiksen sarjakuvamaiseen tyyliin, joka on erikoinen, eikä edes yritä olla realistinen. Tämä on ehkä hieman liian "nättiä" tyyliä minun makuuni, mutta toisaalta, en ole nähnyt kuin muutaman kuvan, joten paha sanoa mitään varmaa. Eiköhän ainakin ensimmäinen kirja eksy minun kirjahyllyyni.

Näitähän tulee sitten yksi vuodessa. Laskeskelin että viimeinen ilmestysi siis 2021. Kamalan pitkä aika tuonne...

henia:
Kuvitus näytti ainakin minusta hyvältä. :)

Rantsake:
Mäkin oon kyllä rakastunut tohon Mika Launuksen piirrustustyyliin, mutta toisaalta musta on myös kiva että nyt tulee vähän realistisempaan tyyliin piirrettyjä kuvia. Tykkään niistäkin Pottermoren kuvista. Toivon vain, etteivät elokuvat vaikuta liikaa siihen, minkä näköisiä hahmoista tulee. Esim. joku Pimento, tuleeko hänestä Pimento vai Imelda Stauton?

Tuskin mä niitä ostan ittelleni. Mulla kesti suorastaan nolottavan pitkään, ennenku sain edes koko seitsenosaisen kirjasarjan hankittua kokonaan hyllyyni. Ja jotenki se tuntuu vaan rahan tuhlaamiselta ostaa samoista kirjoista kuvitetut versiot. Mut ehkä lainaan kirjastosta niitä tai jotain?

Witchie:
Mä oon juuri alkanut ostamaan englanninkielisiä Pottereita niillä uusilla kansilla. Kuvitetut versiot ehkä pitää saada... Mutta mistä rahat?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta