Kirjoittaja Aihe: Mikään ei palaa enää ennalleen K-12  (Luettu 178 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa HelenHopkin

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Mikään ei palaa enää ennalleen K-12
« : Tammikuu 30, 2015, 16:43:39 »
Nimi: Mikään ei palaa enää ennalleen
Ikäraja: K-12
Tyylilaji: Romance/Drama/Angst
Paritus: jaa'a ;)
//Muuten maailma on täysin samanlainen paitsi, että Kultaisessa triossa on vain kaksi jäsentä (eli duo :D) ja Hermionella on aivan toisenlainen elämä. Ja niin, että tämä on nyt vain tälläinen "teaser" :) Lisää siis tulossa!

Mikään ei palaa enää ennalleen

Kuudes vuosi, kuudes vuosi sitä samaa, osoittelua, nimittelyä ja iltoja hylätyssä tyttöjen vessassa. Mutta tätä tämä elämä joillekkin on? Eihän kaikilla voi mennä hyvin, olen vain  virhekappale täydellisten joukossa. Mutta toisaalta kyllä minä haluan mennä Tylypahkaan, mistään hinnasta en jäisi pois, ikinä. Siitä paikasta on tullut kuuden vuoden aikana toinen kotini, tai tarkemmin sanottuna koulun kirjastosta. Siitähän kaikki alkoikin, olin vain outo lukutoukka jolla oli kiharat hiukset ja vinot etuhampaat, tosin etuhampaat on nykyään suorat, kiitos jästi hammaslääkärien. En minä nyt oikeasti ole mikään kamala ihminen, mutta jos koulun suosituin ja rikkain poika vihaa, niin niin tekee kaikki muutkin. Kiitos vaan Malfoy ja rotta joukkosi.

//Kaikki jäi tässä todella auki, mutta kirjoitan kunnon luvun seuraavaksi :)

Tuntuuko sinusta joskus, kuin olisit kyllästynyt elämääsi?
-Kyllä varsinkin menninkäisiä kitkiessä.

Poissa HelenHopkin

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Mikään ei palaa enää ennalleen K-12
« Vastaus #1 : Tammikuu 30, 2015, 19:27:22 »
LUKU 1

HERMIONEN NÄKÖKULMA

Jos pelko olisi pilvi, niin pääni päällä olisi jättimäinen myrskypilvi. Olin peloissani, todella peloissani siitä mitä tästä vuodesta tulee. Vai tuleeko mitään? Kaikki ovat jo kuitenkin niin vanhoja, että mitä tahansa saattaisi taphtua. Vajosin taas omiin synkkiin ajatuksiini, joihin ainoan valonpilkahduksen toi mielikuva kirjastosta ja kymmenistä hyllyriveistä ja lukemattomista kirjoista. Valitettavasti putosin pilvilinnastani hyvin nopeasti ja hyvin alas.
”Kas, kas mitäs meillä täällä on” ivallinen ääni kuului vaunuosastoni ovelta. Ja painotan sitä, että se tosiaan oli minun sillä kukaan ei halua istua kanssani.
”Granger, mitä kuuluu? Oliko hyvä loma?” Malfoy kysyi ja istahti eteeni penkille. ”Ei varmaan, kaikki haistoivat kuraveresi ja luikkivat pakoon, yksinäistä siis vai mitä.”
Parkinson ja muut seisoskelivat ovella ja tuijottivat minua ilkeä virne naamallaan. Olin jo monta vuotta sitten päättänyt olla hiljaa ja vastaamatta, niinpä nytkin vain ristin käteni eteeni ja tuijotin ikkunasta ulos.
”Ei juttutuulella? Noh -” Malfoy sanoi ja nousi seisomaan. ”saatpahan jotain puhaa kun siivoat nämä” hän jatkoi ja kaatoi kaikki kirjani laukustani ulos ja käveli pois.
Rauhoitu, ei ole mitään syytä heitellä loitsuja tuollaisen tyhjäntoimittajan perään, nyt vaan keräät kirjasi ja jatkat elämääsi kuin tätä ei olisi tapahtunut, selitin itselleni. Voi Merlin, mitä tästä vuodesta tulee?

”Tervetuloa aloittamaan uusi vuosi Tylypahkan noitien ja velhojen koulussa, pidemmittä puheitta käykää käsiksi mahtavaan ateriaan” rehtori Dumbledore sanoi kuuluvalla äänellään katsellessaan nälkäisiä ja väsyneitä oppilaita korokkeeltaan. Samalla hetkellä neljä pitkää pöytää täyttyivät kymmenistä ruoka-astioista ja juoma kannuista. Sama puhe jokaikinen vuosi mietin ja lappasin lautaselleni hieman lihamuhennosta. Toinen asia josta pidän Tylypahkassa on ruoka, se on TO-DEL-LA hyvää. Onhan niitä asioita toki lisääkin kuten opettajat ja numerologian tunnit. Olin numerologian tunnilla kaikkein edistynein kuten lähes kaikilla muillakin tunneilla, olen siis sentään jossain hyvä. Taas kerran onellisuus kuplani puhkesi kun kuulin Pansy Parkinsonin kimakan naurun ja Malfoyn kertomassa vitsiä jolle kaikki nauravat. Ihan oikeasti olen kerran kuullut yhden hänen hauskimmista jutuistaan, sille nauroivat ainoastaan ne joiden älykkyysosamäärä oli alle normaalin ja toivottoman rajan. Joskus ihan tosissani mietin miksi minut lajiteltiinkaan Luihuiseen, olen kaikkea muuta kuin kaikki muut.

Nielaistuani viimeisen haarukallisen lihamuhennostani noukin laukkuni lattialta ja päätin suunnata kirjaston kautta oleskeluhuoneeseen. Päivä oli ollut pitkä, hyvin pitkä joten kaipailinkin jo unta. Lukemisen ja numerologian lisäksi pidän unista, sillä uneni ovat usein kaikkea muuta kuin todellisuus, onneksi.
”Menkää te vaan jo, tulen myöhemmin perässä” kuulin tutun äänen mutkan takaa. Malfoy. Askeleet loittonivat, luultavasti Malfoy ja hännystelijä joukku erkaantuivat eri teille.
”Reitti siis selvä” sanoin huokaisten ja kohottaen kulmakarvojani. Toisaalta aika huvittavaa joutua piileksimään tällä tavalla, kuin he olisivat joitain salamurhaajia perässäni. Hymähdin ajatukselle mielessäni.
Jatkoin kävelyä linnan hiljaisilla käytävillä, Tylypahkan lämpö ja kutsuvuus huokuivat seinistä ja tunsin todellakin olevani kotona. Mietin kaikkia kirjoja jotka odotttivat minua kirjastossa jonka ovella jo olinkin. Olin valmistautunut hiljaiseen iltaan yksikseni, mutta yllätykseksi en ollutkaan kirjastossa yksin, yleensä täällä ei ollut ketään saapumisiltana. Näin platinan vaaleat hiukset hyllyjen välissä ja samantien tajusin kuka oli tullut viettämään iltaansa kirjastoon. Noh, ilman fani klubia ympärillä minulla oli mahdollisuus sanoa hänelle jotain takaisin, hymähdin mielessäni.

DRACON NÄKÖKULMA

”Eihän täältä löydy mitään muuta kuin ala-arvoista sontaa” tuskailin ja luin kirjojen selkämyksiä. Rivi toisensä jälkeen, enkä löytänyt etsimääni. ”Opas lemmenjuomien saloihin” luin erään punertavan kirjan selkämyksestä. Hm, mielenkiintoista, ai niin enhän minä löydä täältä säällittävästä koulusta ketään. Kaikkien naispuolisten viehätysvoima on jossain nakkipiirakan tasolla, huokaisin ja asettelin kirjan takaisin hyllyyn.
”En tiennytkään, että osaat lukea”
”Mitä helv-” sanoin ja käännähdin ympäri. Hämmästynyt ilmeeni vaihtui syvään itsevarmuutta tihkuvaan virneeseen ”Jaahas Granger, osaat puhua, pelästyin jo junassa, että olet menettänyt senkin kyvyn, tosinn se ei ketään haittaisi”
Granger käveli hieman lähemmäs ja pysähtyi tutkimaan hyllyä, napattuaan kirjan hyllystä hän kääntyi sulavasti niin, että tuijotti minua suoraan silmiin.
”Kuuleppas Malfoy tätä on jatkunut jo vähän liian pitkään, alan jo kyllästyä” hän sanoi tuijottaen minua pistävästi. En ollutkaan huomannut, että hänellä on ruskeat silmät, likaisen ruskeat oikeastaan.
”Se asia ei taida olla päätettävissäsi” sanoin ja päätin sittenkin lainata lemmenjuoma kirjan, tosi otin sen niin, että Granger ei näkisi minkä kirjan otin. Valitettavasti hän huomasin ja kutsuloitsulla nappasin kirjan itselleen.
”Aaa, lemmejuomia, on varmaan vaikeaa löytää tyttöä joka mahtuisi egosi kanssa samaan huoneeseen?” hän hymähti säälivä katse silmissään. Grangerhan osaa tämän jutun, nyt keksi joku vastaus. Mieti Draco mieti, mutta mieleni on tällähetkellä yhtä tyhjä kuin kirjasto.
”Meneppäs keittelemään liemiä, niin ehkä löydät joulutanssiasiin jonkun epätoivoisen” sen jälkeen hän kääntyi kannoillaan ja marssi ulos kirjastosta. Granger saa maksaa tästä, Malfoyta ei loukata.

//mietin pitkään, että missä aikamuodossa kirjoittaisin ja vaihtelin sitä usein, mutta nyt kaiken pitäisi olla suunnilleen samassa, mutta pahoittelut jos löydätte virheitä :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2015, 13:19:24 kirjoittanut HelenHopkin »
Tuntuuko sinusta joskus, kuin olisit kyllästynyt elämääsi?
-Kyllä varsinkin menninkäisiä kitkiessä.

Poissa Hitomi Yukiko

• Sekunttiviisari
  • Vuotislainen
  • Pottermore: BloodDream30343
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mikään ei palaa enää ennalleen K-12
« Vastaus #2 : Helmikuu 14, 2015, 22:47:49 »
Lainaus
Jos pelko olisi pilvi, niin pääni päällä olisi jättimäinen myrskypilvi.
Tässä ei sinänsä ole mitään virhettä, mutta mielestäni valtava sopii tähän paremmin.

Lainaus
Olinn peloissani, todella peloissani siitä mitä tästä vuodesta tulee.
Olin
Pilkku puuttuu.

Lainaus
Vai tuleeko mitään?
Alleviivattuun kohtaan sopisi sana siitä. Tämä on kuitenkin vain minun mielipiteeni.

Lainaus
mitä tahansa saattaisi taphtua.
Tapahtua

Lainaus
mielikuva kirjastosta ja kymmenistä hyllyriveistä ja lukemattomista kirjoista
Sekä

Lainaus
”Jaahas Granger, osaat puhua, pelästyin jo junassa, että olet menettänyt senkin kyvyn, tosinn se ei ketään haittaisi”
Tosin

Nyt kun olen kirjoitusvirheistä huomauttanut (ja kaikki toteavat miut tässä välissä pilkunviilaajaksi), niin ajattelin tässä raakkua kertoa vielä hieman palautetta.

Draco? Mmm... Siitä itserakkaasta kanankakasta on mahdoton olla pitämättä, pahikset kun sattuvat olemaan aina niiin hyvännäköisiä :D Muttaa... miusta on ihana lukea tuosta itserakkaasta pienestä Dracoliinista <3

HERMIONE LUIHUISESSA?!?!?! Nyt järkytit. Miten niin kiltti ja mukava tyttö on voinut päätyä luihuiseen?? Mutta anyway, jatkoa odotellessa..
Paintin with my watercolors, watching my life.