Aivotoiminta ja sen puute > Musiikki

Arvostele edellinen biisi

(1/6) > >>

Luna Helmiina:
Eli siis on ideana, että laittaisiin biisejä ja seuravaa kuuntelisi sen ja arvostelisi
(arvosana!) sen ja laittaisi myös itse.

Huom
Muistathan perustella arvosanasi, ettei mene listailuksi. :)

Aloitan

Adele - Rolling in the Deep + Lyrics
https://www.youtube.com/watch?v=k3bzXdW-7AQ

Koruto Rini:
Annan kappaleelle... kasin. Semmosta mun tyylistä musaa jota vois kuunnella enemmänkin.

Seuraavalle Tokio Hotelin Rette Mich

Taru:
Arvostellaanko pelkkä kappale vai myös musiikkivideo? Entä arvosana-asteikko, onko käytössä perinteinen 4-10, vai kenties 1-5 tai 1-3?

Yhtäkaikki, kuuntelen kappaletta nyt. Heti alkajaisiksi sanon, että tämä on varmaankin ensimmäinen kerta kun kuuntelen Tokio Hotellia, ellei sitä ole tullut radiosta (jota kuuntelen hyvin vähän ja silloinkin yleensä vain puolella huomiolla). Ensimmäinen yllätys; lauletaankin saksaa eikä englantia, kuten odotin huolimatta laulun nimestä. Okei, no etsitäänpäs laulun sanat enkuksi. Tykkäsin lyriikoista, mutta itse laulu oli minulle jotenkin... en tiedä, latteaa omalla tavallaan. Siinä ei ollut sellaista ilmaisuvoimaa, jota olisin kaivannut näihin sanoihin. Musiikkivideo ei herätä omaa mielenkiintoani, joten laitoin sen taustalle pyörimään ja keskityn tähän lauluun. Tykkään laulajan äänestä, se on mukavan androgyyni.

Jääkö video muuten kesken vai katkeaako tuo kappale oikeasti noin veitsellä leikaten? Mikäli se oikeasti loppuu noin, niin... ei hyvä. Se olisi kaivannut edes jotain, ettei se olisi noin yhtäkkistä. Jäi vähän sellainen olo, että "siinä se? Oikeasti?".

Loppuratkaisu; en anna arvosanaa, koska kirjoitin arvostelun ja inhoan numeroiden antamista. Tykkäsin omalla tavallani, tai no, tykkään laulajan äänestä ja tätä voisi ehkä hakea lisääkin jossain vaiheessa. Video ei innostanut, ikävä kyllä ja tämän kappaleen loppu näin yllättäen vie kyllä fiilistä tosi vahvasti.

Kerkko Koskinen Kollektiivi - Laura Palmer

Luna Helmiina:

--- Lainaus käyttäjältä: Taru - Marraskuu 20, 2014, 22:35:37 ---Arvostellaanko pelkkä kappale vai myös musiikkivideo? Entä arvosana-asteikko, onko käytössä perinteinen 4-10, vai kenties 1-5 tai 1-3?
--- Lainaus päättyy ---
Anteeksi, en ollut huomannut tätä kysymystä, eli käytössä
on siis arvosteluasteikko 1-10, ja se on periaatteessa jokaisen hekilökohtainen
valinta arvoseleeko a) vain kappaleen, vaiko b) myös musiikkivideon. :)
Tarun tapa arvostella sivumennen sanoen hyväksytään myös. :)

Ja asiaan,

Ihanan kuuloinen musiikki, ja tykkään henkilökohtaisesti rauhallisesta
musiikista, 7+/b].

Mocedades -  Donde estas corazon
https://www.youtube.com/watch?v=cww03HjHOd4

Ana:
Okei, kuuntelin. Mocedades -  Donde estas Corazon. Herkkää ja kaunista. Ymmärsin sanoja sieltä täällä mutta ydin tuli selväksi. Tätä kuuntelee mielellään näin myöhäisiltana. Tulee mieleen rauhallinen ilta kunpa voisi kuunnella vastaavanlaista musiikkia vinyylilevyltä... ah. Annan arvosanaksi 8. Rauhallista, ei mun makuun sinänsä mutta tällä kertaa kokonaisuus oli tasapainoinen.
Koska olen tällä hetkellä hulluna Linkin Parkiin niin laitetaan sitä sitten. Tarkoituksella vähän vanhempaa.
Linkin Park - Faint
https://www.youtube.com/watch?v=LYU-8IFcDPw&x-yt-cl=85114404&x-yt-ts=1422579428

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta