Kirjoittaja Aihe: Lilyn lentopelko, k-7  (Luettu 282 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
  • Tupa: Korpinkynsi
Lilyn lentopelko, k-7
« : Lokakuu 13, 2014, 11:48:17 »
Kirjoittaja:Chilisuklaa
Ikäraja: k-7, ihan näin varmuuden vuoksi
Paritus: lievä Lily/James
Disclaimer: Hahmot ovat Rown omia, minä vain leikin niillä.
A/N: Kirjoitin tämän joku vuosi sitten, joten laatu nyt on mitä on. Virheitä voi löytyä, koska betaa ei ole. Kommentteja, pleace!

”James, Sirius, syömään!” huusi Dorea, Jamesin äiti. Dorea oli kaunis, mutta erittäin tiukka nainen. Hän käveli portaiden alapäähän, ja huusi uudestaan: ”Syömään, pojat!”
”Joo joo, tulossa”, James vastasi. Hän ja Sirius raahustivat alakertaan. Jamesin paita oli väärinpäin, ja Siriukselta se puuttui kokonaan.
”Sirius, paita päälle. James, käännä paitasi oikeinpäin”, Dorea passitti pojat takaisin. Pojat kääntyivät ympäri, ja ramppasivat portaat ylös.
”No niin, Antura, paita päälle”, James komensi samalla kun käänsi paitansa oikein päin.
”Turpa kiinni, Sarviaivo”, Sirius tuhahti. Kun Sirius oli saanut paida päällensä ja James kääntänyt omansa, he laahustivat takaisin alakertaan.
”Remus ja Peter ovat tulossa käymään”, Dorea totesi samalla kun vahti veitsiä, jotka pilkkoivat omenia.
”Jee! Kuulitko James, Kuutamo ja Matomies tulevat!” Sirius kiljui.
”Kuulin, mutta eikö matopoika olisi parempi ilmaus?” vastasi James.
”No jaa”, Sirius sanoi, ”ehkäpä.” Pojat istuivat pöytään ja nappasivat tarjottimelta itselleen voileivät. Kun he olivat syöneet, Dorea hääti heidät yläkertaan siistiytymään. Kun he olivat rynnistäneet Jamesin huoneeseen, he aloittivat räjähtävä näpäys - pelin. Viidennen erän puolivälissä oveen koputettiin, ja pojat liukuivat kaidetta pitkin alas. Kun Remus ja Peter, jotka siis olivat ovella, olivat päässeet sisään (joka oli hieman haastavaa, kun Sirius hääri koko ajan heidän kimpussaan), kaikki neljä ryntäsivät yläkertaan. He raivasivat tiensä Jamesin huoneen pöydän luo, ja aloittivat shakkiolympialaiset, jotka Remus ylivoimaisesti voitti.
”Hei tyypit, tulkaa lentämään!”, James huusi juostessaan kohti yläaulan nurkassa olevaa komeroa. Muut pojat seurasivat häntä, ja pian kaikilla oli luudat käsissään. He kiipesivät ikkunalaudalle, ja lähtivät lentoon.
”Sarvekas, lennetään Evanseille!”, Sirius huusi.
”Ok, käykö teille?” James karjaisi Remukselle ja Peterille.
”Sopii!” Remus vastasi.
”Jep”, Peter vahvisti asian. Pojat käänsivät luutansa yhtä aikaa kohti Evansien taloa. He pujottelivat puiden välistä ja syöksyivät sillan ali, ja laskeutuivat siististi hoidettuun puutarhaan. Puutarhassa, ruusujen ja bonsai –puiden keskellä ja pienen tekolammen, jonka keskellä oli enkelisuihkulähde, rannalla, aurinkotuoleissa, makoili kaksi nuorta naista. Toisella tytöistä oli vaaleanruskeat, olkapäille ulottuvat hiukset, siniset bikinit ja samanväriset varvassandaalit, ja toisella kiiltävät, punaiset, alaselkään asti ulottuvat hiukset, vihreät bikinit ja kukalliset varvassandaalit. Tyttöjen välissä oli pieni puinen pöytä, jolla oli jotain jästien lehtiä, muutama Tylypahkan oppikirja ja kaksi korkeaa, jalallista lasia, jotka olivat puolillaan mehua. Samaan aikaan, kun ruskeahiuksenen tyttö luki muotilehteä, punatukkainen tyttö kirjoitti pitkää ainetta pergamenttirullalle. Kun he huomasivat, että heidän pihalleen oli laskeutunut neljä poikaa, punatukkainen tyttö nousi seisomaan, jätti pergamentin tuolille ja käveli kiivaan näköisenä kohti poikia.
”Potter!”, hän kiljaisi, ”Mitä ihmettä sinä teet täällä? Kuka tahansa jästi olisi voinut huomata teidät!”
”Rauhoitu, Lily. Kukaan ei olisi voinut nähdä meitä, kiitos Remuksen”, James sanoi ja haroi jo valmiiksi sotkuista tukkaansa. Lilyksi kutsuttu tyttö otti vielä muutaman askeleen eteenpäin ja tiuskaisi: ”No, mitä te siis täällä tette?”
”Ajateltiin tulla kysymään, että tulisitko pelaamaan shakkia, kun Remus voittaa sen aina niin saataisin vaihtelua, mutta sinulla taitaakin olla tuossa niin mukava olla, ettet tahdo lähteä”, James sanoi sarkastisesti
”Armas siskoni pakotti minut tähän, ja vaikka mikä tahansa, jopa TEIDÄN kanssanne oleminen, voittaisi tämän, niin minulla ei ole lupaa ilmiintyä, joten en älyä, miten pääsisimme edes perille”, Lily sanoi jo hieman rauhoittuneena.
”No mutta jos tulisit vaikka minun luutani kyytiin?” James ehdotti.
”No kun minä...” Lily aloitti.
”Pelkäät lentämistä?” James arvasi..
”No... Niin”, Lily sanoi hieman nolostuneena.
”Ei se ole kamalaa. Tulisit nyt vaan”, maanitteli James.
”Äh. Hyvä on, jos lupaat, etten putoa”, Lily myöntyi.
”Et tietenkään”, James lupasi. Lily veti shortsit ja t-paidan päälleen ja otti taikasauvansa pöydältä.
”Okei, mennään sitten”, Remus sanoi. He kävelivät vähän matkan päähän, ja asettuivat luudille. Lily istui hermostuneesti Jamesin taakse, ja otti tätä tiukasti vyötäröltä kiinni. Kun James polkaisi maata, ja he kohosivat ilmaan, Lily sulki silmänsä. Vähän ajan päästä hän kuitenkin uskaltautui katsomaan ympärilleen, ja huomasi, että he lensivät pienen järven yllä. Tunne oli mahtava.
”Tämä on ihanaa!” hän huusi.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2014, 14:45:18 kirjoittanut Chilisuklaa »
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Lilyn lentopelko, k-7
« Vastaus #1 : Lokakuu 13, 2014, 15:15:47 »
Olipa lyhyt tapaus! :'( Olisin halunnut lukea hiukan pitemmänkin ficin ja varsinkin Lilyn tuntemuksia siitä lentopelosta ja siitä miten hän räyhää Jamesille siitä ettei enää ikinä nouse luudan selkään ja James vain virnistää huvittuneena tytön reaktiosta. Minä myös odotin sitä Lily vs Remus velhoshakkiottelua oikein innolla, mutta sitä ei koskaan tullut. Olisi hauskaa nähdä, kumpi voittaa sen ja mitä siinä olisi palkintona sitten, mutta aina ei saa kaikkea haluamaansa. Ja voithan sinä aina jatkoa tälle kirjoittaa, jos inspiroiduit tästä kommentista! :)

Ihan mukava ja sellainen hyvän mielen teksti. "Sarviaivo" ja "Matopoika" olivat parhaat kohdat, koska repesin niiden kohdalla ihan totaalisesti. Jotenkin nuo nimitykset vain kuulostivat todella hauskalta. Olen myös aika varma, että "Sarviaivo" on tullut vastaan muissakin ficeissä täällä, mutta en muista ollenkaan mitkä oli kyseessä. Saattaa toki olla, että olen itsekin nimitystä käyttänyt jossakin kymmenissä ikuisuusprojektini versioissa, haha. :D Mutta tosiaan teksti oli ihan luettavaa, eikä niitä virheitä kamalan paljoa oikeastaan ollut, mutta kokosin itseäni häirtsevät tuohon alapuolelle. Voit sitten halutessasi korjata ne. :)

”James, Sirius, syömään!” huusi Dorea, Jamesin äiti. Dorea oli kaunis, mutta erittäin tiukka nainen. Hän kävli portaiden alapäähän--

Tuo alleviivattu kohta; Käveli.

Lainaus
Viidennen erän puolivälissä oveen koputettiin, ja pojat liukuivat kaidetta pitkin alas.

Alakertaan olisi parempi vaihtoehto, koska itse ainakin mietiskelin hetken aikaa, mitä tuossa tarkoitettiin.

Lainaus
Tyttöjen välissä oli pieni, puinen pöytä, jolla oli jotain jästien lehtiä,

Pilkku pois tuolta alleviivatusta kohdasta, koska sitä ei tarvita tuossa. :)

Lainaus
Lilyksi kutsuttu tyttö otti muutaman askeleen eteenpäin ja tiuskaisi: ”No, mitä te siis täällä tette?”

Tuli lähemmäs.

Lainaus
”Vaikka mikä tahansa, jopa TEIDÄN kanssanne oleminen, voittaisi tämän, niin minulla ei ole lupaa ilmiintyä, joten en älyä, miten pääsisimme edes perille” Lily sanoi jo hieman rauhoittuneena.

Pilkku tuohon "perille" ja "Lily" sanojen väliin.

Lainaus
”Pelkäät lentämistä?” James arvasi..

Yksi piste tuossa lopussa. ;)

Lainaus
”Et tietenkään”, James lupasi. Lily veti shortsit ja t-paidan päällensä--

Päälleen

Lainaus
Vähän ajan päästä hän kuitenkin uskalsi avata silmänsä, ja huomasi, että he lensivät pienen järven yllä.

Vähän ajan päästä hän uskaltautui katsomaan ympärilleen ja huomasi, että he lensivät pienen järven yllä on minun vaihtoehtoinen versioni tähän. Jos tuo omasi kuitenkin tuntuu fiksummalta, käytä ihmeessä sitä. :)

Lainaus
”Tämä on ihanaa!”, hän huusi.

Pilkku pois. :)

Siinäpä ne. Enempää en näitä oikeastaan tuolta löytänyt. :)

Kun kävin tuota uudestaan läpi virheitä korjatessani, aloin pohtia kuka ihme se ruskeahiuksinen tyttö oikein mahtoi olla ja minne hän oikein katosi. Et esitellyt häntä ollenkaan. Oliko se Petunia? Jos oli, hänen reaktionsa neljän luudalla lentävän pojan ilmestymiseen oli kerrassaan mielenkiintoinen! :) Ja vielä se kun Kelmit eivät ollenkaan pyytäneet tätä ruskeatukkaista tyttöä mukaansa pelaamaan velhoshakkia, häiritsi sitäkin enemmän. Minua ihan todella kiinnostaa kuulla kuka se tyttönen oikein oli. Uteliaisuus on minun paheeni lol. :3
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
« Vastaus #2 : Lokakuu 13, 2014, 17:14:09 »
Joo, oikein mukava ja virkistävä lukukokemus tosiaan.
Kielioppijuttuihin en sen enempää takerru, vaikka niitä toki jonkin verran oli. Minäkin olisin kyllä hieman enemmän pituutta toivonut tälle fikille. Siis ku mun mielestä tuo Lilyn lentopelko ja siitä eroon pääsy ois kaivannu tarkempaa käsittelyä. Sehän rauhottu suurin piirtein sillä sekuntilla, ku päästiin yläilmoihin. Olisi ollut hieman realsitisempaa, että ensin noustaan hiljalleen vähän matkaa ylöspäin, Lily inisee pelosta ja James koittais rauhoitella... Ja sit se lopulta ois saanu Lilyn rauhottumaan, mut ei ehkä ihan noin pian : )
Joo, jotku tykkää noista "Sarviaivoista" ja "Matopojista", mut minä soisin ennemmin, että ne hienot lempinimet jätettäisiin rauhaa. Tää on tietenki ihan puhas makuasia, toiset tykkää.
Mut mut... Etten kuulostaisi liian kriittiseltä, huomautan kuitenkin, että tykkäsin tästä. Miulla on jostain syystä sellainen headcanon Lilystä, että se saattais hyvinki olla lentopelkoinen. Oisinkohan fikeistä saanu tän käsityksen? Kenties.
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
« Vastaus #3 : Lokakuu 13, 2014, 18:20:27 »
momentum: Kiitos rakentavasta palautteesta! Uskomatonta, että joku eksyi tänne kommentoimaan ficciäni! Alun perin tästä piti tulla oneshot, mutta tuo kommenttisi sai minut miettimään uudestaan, ja jatko on jo kehitteillä... Kiitos. :) ja se toinen tyttö oli Petunia. Virheet korjaan kunhan ehdin. Se Lilyn reaktio oli vähän kuin tarkoituksella. Minäkin mietin, että pitäisikö laittaa hänet raivoamaan oikein olan takaa, mutta en tahtonut tehdä hänestä niin yksipuolista hahmoa. Kirjoitusvirheitä tosiaankin löytyi, koska betaa ei ole. Kiitos ja kumarrus!

Rantsake: Vai että eksyit sinäkin lukemaan ficciäni... Ja kun jo äsken sanoin (tai siis kirjoitin), niin halusin, että Lily suhtautuisi siihen lentoon positiivisesti. Jotkut tykkää niistä matoaivo -jutuista, ja minä lukeudun niihin, mutta ymmärrän hyvin kantasi. Itse kuvittelen Jamesin ja Siriuksen juuri sellaisiksi, että voisivat sanoa Remusta kuupääksi. Kiitos palautteesta!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2014, 14:46:21 kirjoittanut Chilisuklaa »

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #4 : Lokakuu 22, 2014, 20:30:45 »
Todella kelmimäistä!
Hyvä, mutta ehkä vähän lyhyt pätkä kuten muut ovat jo kommentoineet. Hyvä, että jatkoa on tiedossa. Itse kyllä olisin odottanut Lilyn raivoavan kun kelmit (tai siis James) näkivät Lilyn bikineissä, mutta ehkä Lilyllä oli muuta ajateltavaa...

Charlotte
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
« Vastaus #5 : Lokakuu 27, 2014, 16:46:33 »
A/N:Tässä siis kauan odotettu jatko-osa pikku ficciini. Toivon mukaan Nauttikaa!

Charlotte: Kiitos kommentista :).

***     

”Hei pojat!”, kuului Dorean ääni keittiöstä.
”Hei äiti”, vastasi James. Hän, Sirius, Remus, Peter ja Lily olivat tulleet Potterien eteiseen.
”Ja kukas tämä kaunis nuori nainen on?” Dorea kysyi. Hän oli tullut eteiseen.
”Äiti, tässä on Lily”, James sanoi hieman nolostuen.
”Onko tämä nyt se Lily Evans, josta olet puhunut viimeiset neljä vuotta?” sitten hän hymyili ja lisäsi ystävällisesti Lilylle: ”James on kertonut sinusta paljon. Olet kuulemma koulun paras tyttö.”
”Hauska tavata, rouva Potter. Ja kyllä, uskon että olen juuri se Lily Evans”, Lily vastasi.
”No, päästän teidät sitten omiin puuhiinne, ja menen tekemään päivällistä.”, Dorea sanoi. ”Syöthän sinäkin meillä?” hän lisäsi Lilylle.
”Öh... No jos siitä ei ole mitään vaivaa”, Lily sanoi.
”Eihän toki”. sanoi Dorea ja katosi keittiöön. Lily seurasi poikia Jamesin huoneeseen. He raivasivat tiensä huoneen keskelle, ja James kaivoi jostain vaatteiden seasta shakkilaudan ja -nappulat.
”No niin, Lilyseni, voitapa tuo meidän Remuksemme shakissa”, James sanoi Lilylle.
”Vaikka suostuinkin tulemaan teidän mukaanne, ja jopa jään syömään kanssanne, niin olen edelleenkin Evans sinulle, Potter.”
”Hällä väliä. Aloittakaapa.”
”Mitä on palkintona”, kysyi Remus.
”No riippuu siitä, että kumpi voittaa”, Sirius vastasi pilke silmäkulmassaan.
”Pöh. Lily ei lähde kanssasi minnekään. Vaikka pussi suklaasammakoita”, James sanoi.
”Hyvä on”, Lily sanoi, ja asettui istumaan risti-istuntaan lattialle Remusta vastapäätä. He aloittivat shakkiottelun. Ensiksi Lilyn ratsu söi Remuksen lähetin, ja kostoksi Remuksen torni söi Lilyltä sotilaan. Peli jatkui todella tasavertaisena pitkään. Jos toinen söi toiselta jonkin nappulan, niin toinen kosti sen. Peli tuntui jatkuvan ikuisuuksiin. Sirius ja Peter näyttivät jo kyllästuneiltä ja James tuijotti shakkilautaa ilmeisesti muissa maailmoissa. Viimein, tunnin ja seitsemäntoista minuutin jälkeen, peli päättyi Lilyn voittoon. Sirius ja James aloittivat hullun voitontanssin Peterin, Remuksen ja Lilyn tuijottaessa heitä kummissaan.
”Missä minun suklaasammakkoni viipyvät?” kysyi Lily esittäen närkästynyttä.
”Tässä”, James sanoi ja heitti pussin suklaasammakoita Lilylle. Sitten, aivan yhtäkkiä, James käveli Lilyn luo ja suikkasi pienen suukon tämän huulille.
”Siinä palkinto minun omalle mestaripelaajalleni”, hän sanoi. Sirius, Peter ja Remus katsoivat parhaakseen häipyä paikalta.
”Anteeksi”, James sanoi vähän ajan kuluttua, ”En tiedä, mikä mikä minuun meni.”
Jamesin yllätykseksi Lily katsoi häneen ystävällisesti hymyillen.
”Ei siinä mitään anteeksipyytelyä ole. Tajusin juuri, että saatat olla ihan mukavaakin seuraa. Siis ystävänä”, hän sanoi.
”No, miten on, sovitaanko rauha?” kysyi James yllättyneenä onnestaan. Hän oli odottanut, että Lily olisi karjunut hänelle kurkku suorana, mutta hän olikin vain hymyillyt.
”Sovitaan vain”, Lily sanoi hymyillen ja halasi Jamesia. Sitten he menivät Siriuksen huoneeseen, missä muut pelasivat räjähtävää näpäystä.
”No, montako kertaa Lily haukkui sinua paukapääksi”, kysyi Sirius.
”Ei kertaakaan. Usko tai älä, me olemme ystäviä”, James vastasi.
”Niin, siis pelkästään ystäviä”, Lily vahvisti.
”Hienoa”, Remus sanoi. Sirius näytti kuin puulla päähän lyödyltä.
”Syömään!”, kuului Dorean huuto alakerrasta. Kaikki viisi riensivät alakertaan, jossa pöytä oli katettu. Ruokana oli kanaa, salaatteja ja jälkiruuaksi valtava kasa lettuja.
”Näyttää upealta”, totesi Lily.
”Eihän tämä mitään”, vähätteli Dorea. Kaikki istuivat pöydän ääreen (James arvatenkin Lilyn viereen), ja alkoivat syömään. Kun kaikki olivat syöneet, Lily ilmoitti, että hänen piti ikävä kyllä lähteä kotiin. James tarjoutui viemään hänet luudallaan, ja molemmat astuivat yhtä aikaa ulos.
”Et sitten pudota minua”, Lily sanoi, kun James otti luutansa ovenpielestä.
”Enhän minä sinua voisi pudottaa, kukkaseni”, James vastasi hymyillen. He kumpikin asettuivat luudalle, ja James ponkaisi maasta vauhtia. Pian he olivat jo ilmassa. Taivas oli tumma mutta selkeä, ja tähdet ja kuu näkyivät selvästi. Aluksi Lily piti Jamesia tiukasti vyötäröltä, mutta lopulta uskalsi hellittää otettaan. Pian he olivat jo Lilyn pihalla.
”Hei sitten”, Lily sanoi Jamesille.
”Hei hei. Näemmehän me taas pian?” James kysyi.
”Viimesistään Tylypahkan pikajunassa. Mahtaa olla Alicelle melkoinen shokki, kun näkee, ettemme me kaksi ole enää riidoissa”, totesi Lily suu virneessä.
”Niinpä”, James sanoi. Sitten hän nousi luutansa selkään ja ponkaisi yötaivaalle. Lily jäi huiskuttamaan hänen peräänsä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2015, 15:23:39 kirjoittanut Chilisuklaa »

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
« Vastaus #6 : Marraskuu 11, 2014, 17:01:23 »
Älkää sitten ihmetelkö tota edellistä... Chilisuklaa käski. Hyvä ficci enkä löytänyt kirjoitusvirheitä. Tosi hauska. Sarviaivo -ilmaus oli ihan mahtava! :)
*Kaistapää
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #7 : Marraskuu 11, 2014, 18:00:21 »
Ei millään pahalla kellekään, älkää suuttuko, mut noi Sarviaivohommelit on mun mielestä ihan tavallinen juttu, jota käytetään hirveen monissa ficeissä, joten en vaan tajua miks niistä tehdään niin iso numero...
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
« Vastaus #8 : Marraskuu 12, 2014, 14:49:38 »
Kaistapää: kiitti :) Mut mikä toi Chilisuklaa käski -juttu oli? O_o

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
« Vastaus #9 : Marraskuu 13, 2014, 07:08:41 »
Joo tota noin unohtakaa koko juttu... se puhu mulle joain ja mä kirjotin sen :-)
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #10 : Joulukuu 22, 2014, 20:16:02 »
Minun olisi pitänyt laittaa tähän jokin muistutus-juttu päälle. En ollenkaan edes huomannut, että tähän olisi jatkoakin lopulta tullut. D: Satuin vain pyörimään täällä ja huomasin foorumin ilmoittavan uudesta viestistä niin päädyin paikalle. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Niinhän se sanontakin menee. :)

Ja mitä tulee tähän pätkään, niin se oli minusta jopa paremmin kirjoitettu kuin tuo ensimmäinen osa. Sain jopa yllättyä kun James suuteli Lilyä ja punapää jättikin raivoamatta. Yleensä näissä ficeissä Lily on valmis seivästämään ja grillaamaan Jamesin tuollaisten tempausten jälkeen, mutta tässä oli ihanasti erilainen Lily. Pidän hänestä. Voin jo kuvitella miten Alice ja muut kamut reagoivat kun Lily ja James ovatkin kavereita. Joku varmaan miettii onko heidät lumottu tai jotain. :D

Mutta joo. Kirjoitelma olo hyvin tehty, enkä tällä kertaa löytänyt oikeastaan ainuttakaan virhettä, mikä on sekin hyvä homma, koska en olisi jaksanut edes alkaa nyt huomautella niistä. Olen väsynyt ja olen iPadilla täällä, joten on vähän hankala korjata mitään. Mutta luulen, että sinulla taisi olla joku oikolukemassa tätä. Ainakin luulisin. :) Hieno pätkä oli, ja nyt minunkin tekee mieli suklaata. Tulispa jouluaatto jo niin saisi syödä mussuttaakin sitä pirusti!
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
« Vastaus #11 : Joulukuu 23, 2014, 09:52:28 »
momentum: kiva jos tykkäsit! Mutta betaa ei ollut, itse luin tuon kyllä miljoona kertaa läpi... Ja tosiaankin itse pidän myös tuosta myöhemmästä osasta, katsos ykkösosa on kirjoitettu jossain vuos sitten... Ja tuo armoton suklaanhimo... Minunkin vaivani :)