Kirjoittaja Aihe: Mikä hahmoista vastaa ulkonäkö ihanteitanne/keneltä haluaisit näyttää  (Luettu 981 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Tuuliusva

• Vuotislainen
Sori en osannu otsikoida. Lukitkaa vaan
Siis perustelkaa mikä hahmoista vastaa ulkonäkö ihanteitanne tai keneltä haluaisitte näyttää.
Älkää kertoko näyttelijöitä vaan hahmoja ja MIKSI?

Itse Ginnyn ulkonäkö olisi kiva vaikka tietysti Hermione on täsi nätti olisi kiva näyttää niin hyvältä! ;)

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
Haluaisin näyttää Ginnyltä, koska olen aina haaveillut luonnonpunaisista hiuksista.
(Omani ovat lähinnä hiekanruskeat) Ja muutenkin, Ginny on mielikuvissani juuri sen näköinen, jollaiselta kuvittelen näyttäväni, vaikka toisaalta myös haluaisin yhtä paksut hiukset kuin mielikuvani Hermionella on.

Näin tämän ketjun kai on tarkoitus toimia? :)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa LLK

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
Itsekkin haluaisin näyttää siltä Ginnyltä millaiseksi olen sen itse kuvitellut ja tykkäisin kovasti olla ginger :D Elokuvien Ginny taas ei miellytä yhtään.

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
  • Tupa: Puuskupuh
Entä jos vastaisin, että Nymfadora Tonks!
Jos olis Nymfadora, vois muunnella omaa ulkonäköään! Hänen ulkonäkönsähän on täysin muunneltavissa... En välttämättä tahtoisi olla niin silmiinpistävän näköinen kirkkaanpinkeissä hiuksissa, mutta voisin ihan hyvin olla metamorfimaagi.
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
  • Tupa: Korpinkynsi
Minä tahtoisin olla Lily Evans, tai Nymphandora Tonks. Lils on vaan niin kaunis (oman pääni sisällä) ja haluaisin omistaa punaiset hiukset. Toisaalta Dora on metamorfimaagi, ja itsellänikin on ollut joskus pinkit hiukset (ja kerran myös siniset). Myös Hermione tai Ginny ois ihan kiva.
Live your dream, before the nightmares come!