Kirjoittaja Aihe: Millaisia HP unia olete elämänne aikana nähneet?  (Luettu 739 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Tuuliusva

• Vuotislainen
Millaisia HP unia olete elämänne aikana nähneet?
« : Syyskuu 04, 2014, 21:33:30 »
Otsikko kertoo näittekö kenties itsenne pusssailemassa Draco Malfoyn kanssa pakenemasta Voldenortin kynsistä?

Itse näin unta jossa taistelin autiotalossa Voldua vastaan mutta oma avadagedawra kiroukseni ei toiminut... Näin myös unta että langetin tappokirouksen isääni (Severukseen) mutta se ei kuollut vaan liho ja harmaantu. Lopulta sidoin sen ympärille kiinalaisen harson ja Kalkkaros parantu <3 ;D Upeita nää mun unet!

Poissa Piiro

• Excelsior
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Millaisia HP unia olete elämänne aikana nähneet?
« Vastaus #1 : Syyskuu 05, 2014, 08:01:58 »
Mä näin viime yönä että Draco antoi Harrylle ihan järkyttävän kokoisen sämpylän (siis oikeasti, melkein Harryn itsensä kokoinen) ja muutenkin kaksikko vaikutti olevan tosi hyvää pataa keskenään. Mun unissa ei koskaan ole mitään järkeä.

Näin myös joskus vuosia sitten unta, missä menin nettikaverini kanssa Tylypahkaan, joka olikin värikkäämpi paikka kun oletin. Koko Tylypahka oli aivan pinkki, ja takana oli kaunis auringonlasku. Taisi olla Pimento komennossa..
Our lives are not our own; from womb to tomb, we are bound to others, past and present, and by each crime and every kindness we birth our future.

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Millaisia HP unia olete elämänne aikana nähneet?
« Vastaus #2 : Syyskuu 05, 2014, 11:10:43 »
Lukkoon, koska tästä löytyy jo aihe (löytyi ihan haulla): Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))