Kirjoittaja Aihe: Kolistelua (Remus/Tonks) S  (Luettu 172 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Werewolf

• kuolonsyöjän kasvonaamio
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • 100% Death Eater
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Kolistelua (Remus/Tonks) S
« : Kesäkuu 06, 2014, 11:44:28 »
Nimi: Kolistelua
Kirjoittaja: shala
Ikäraja: S
Paritus: Remus/Tonks
Tyyli: lue ja selvitä :P
Disclamer: Hahmot ja paikat ovat Rowlingin

Kolistelua

Kalmanhanaukio kahdentoista eteisestä kuului äänekäs kolahdus, jota seurasi liuta kirosanoja. Keittiössä oleva Remus Lupin hätkähti. Hän otti taikasauvansa pöydältä ja hiipi hiljaa keittiön ovelle. Lupin avasi oven varovasti ja kurkisti eteiseen. Näky yllätti hänet.
   Eteiswn lattialla makasi nuori nainen, jolla oli purukuminpinkit hiukset ja otsassaan valtava kuhmu. Nainen näytti säikähtäneeltä. Sateenvarjotelineenä toimiva peikonjalka oli kaarunut. Remus pisti taikasauvansa kaavun taskuun ja tuli eteiseen. Hän ojensi kätensä auttaajseen naisen ylös. Nainen epäröi hetken, mutta tarttui sitten Remuksen ojennettuun käteen ja kampesi itsensä ylös lattialta kaataen samalla naulakon. Kuului toinen äänekäs kolahdus.
"Olen Remus Lupin. Kuka sinä olet?" Remus kysyi.
"Hei Remus. Olen Nymphadora Tonks". Nainen vastasi.
"Hei Nymphadora".
"Sano mielummin Tonks. En oikein pidä etunimestäni".
"Selvä, Tonks".
"Paljonko kello on? Minua väsyttää". Tonks haukotteli.
"Noin yksi yöllä".
"Yksi yöllä?!" Tonks oli järkyttynyt. "En jaksa her-" hänen lauseensa jäi kesken, kun hän nukahti seisaalteen ja kaatui lattiaa kohden. Remus nappasi Tonksin syliinsä juuri ja juuri ajoissa. Tonks kuorsasi hiljaa.
   Remus kantoi hänet olohuoneen sohvalle ja peitteli huolellisesti viltillä. Poistuessaan huoneesta Remus kompastui tyhjään tuliviskipulloon. Hän kaatui lattialle kiskaisten vahingossa muutamia kirjoja alas kirjahyllystä kolinan säestyksellä.