Velhomaailma ja sen ihmeet > Ihmeotukset ja Liskon aikainen velhomaailma

Ihmeotukset ja niiden olinpaikat -elokuva

(1/16) > >>

erised:
Kyllä vain!
Warner Bros. on ilmoittanut, että he työskentelevät Ihmeotukset ja niiden olinpaikat -elokuvasarjan parissa. Kyseisessä elokuvasarjassa tullaan seuraamaan kirjan kirjoittajaa Lisko Scamanderia (eng. Newt Scamander) 1900-luvun alkupuolella. J.K. Rowling kirjoittaa elokuvaan käsikirjoituksen, joten se tulee olemaan selkeästi kytköksissä Harry Potter -sarjan maailmaan.

Uutisen aiheesta löysin The Guardianin sivuilta.

Minkälaisia mielipiteitä tämä herättää?

Stargazer:
No jopas. Tuli kyllä aika puskista tällanen. Olin kyl toivonu ehdottomasti, että vielä joskus tehtäisi jotain Pottereihin liittyviä elokuvia (unohtaen kuitenkin ehdottomasti kaikki "jatko-osat") mut ihan tällaista en osannut odottaa. Nyt kun tarkemmin miettii, niin tästähän voi jopa kehkeytyä jotain varsin mielenkiintoista, jos ideana on siis seurata Scamanderia kun hän kirjoittaa kyseisen kirjan(?) ja oletettavasti silloin myös tutkii näitä taikaeläimiä joista kirjassaan kirjoittaa.

En oo kylläkään kyseistä kirjaa lukenut, mut nyt löyty hyvä syy napata se jostain. Odottelen mielenkiinnolla lisätietoja :3

Renefer:

--- Lainaus käyttäjältä: Stargazer - Syyskuu 12, 2013, 19:49:27 ---No jopas. Tuli kyllä aika puskista tällanen.
--- Lainaus päättyy ---

Sanos muuta, en osannut ollenkaan odottaa.

Olen itse asiassa aika ilahtunut. Vaikka kuinka vakuutan itselleni, että se on vain rahastusta ja hörhellystä - mutta hörhellys on kivaa! Minusta on mukavaa, että tulee uutta ihmeteltävää ja mutusteltavaa. Kylkiäiset ja lisäykset ovat mielenkiintoisia, sillä Pottereiden maailmassa riittää tilaa ties millaiselle.

//

Laitanpa vielä YLEn uutisen heille, joilta ei englanti taivu: tässä

Mab:
No, tosiaan aikamoinen yllätys. Rahastusaikeista on tietty helppo syyttää, mutta ei mua pahemmin motiivit kiinnosta, kunhan lopputulos on tarpeeksi hyvä. Ja miksei olisi! Kaiken aikaa olen ajatellut, että mikäli jatkoa joskus tehdään, niin sen pitäisi olla selkeästi erillinen Harrysta ja sitähän Newt Scamander opuksineen ilmiselvästi on (vaikkakin Dumbledoren nuoruusvuodet ovat kyllä wanha suosikkini aiheeksi).

Jeps, innolla mäkin odottelen lisätietoja :D

Jane Eyre:
APUA! Oon niin innoissani! Puskista joo tuli, mutta ei haittaa, tästä tulee varmasti mahtavaa! En malta odottaa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta