Kirjoittaja Aihe: Tuvat ja seurustelu: Mikä sun ja tyttö/poikaystäväsi tupa on? Parhaat matchit?  (Luettu 2099 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa happygirl

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Ei osunu tällästä topicia nopeesti silmään joten haluisin kuulla millasia matcheja täältä vuotiksesta löytyy.

Eli missä tuvassa itse olet ja missä tuvassa seurustelukumppanisi on?
Millaista on seurustelu ja näkyykö erilaiset arvot jotenkin?
Onko jokin tupa, jonka sisältä et koskaan haluaisi seurustella kenenkään kanssa?

Ja jos et seurustele
Minkä tuvan edustajat ovat hoteimpia eli minkä tupalaisen kanssa seurustelisit mieluiten?
Entä keiden kanssa et koskaan seurustelisi?
Mitkä tuvat sopivat sinusta parhaiten yhteen?

Joskus aatellaan, että jotkut tietyt tuvat sopii paremmin yhteen ku toiset, mut katotaan millasia pareja täältä löytyy :D

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Olemme molemmat korpinkynnessä poikaystäväni kanssa. (Mussa on kyllä sitten myös vähän luihuismaisia piirteitä ja hänessä puuskumaisia.)

Ollaan aika toimiva pariskunta kieltämättä. Molemmat osaa joustaa tarvittaessa. Erilaisuuksia kuitenkin on, sillä poikaystäväni on siis hyvin puuskumainen (tutustuu helposti uusiin ihmisiin ja on aina tukemassa muita ja auttamassa). Itse olen myös sosiaalinen, mutta kaipaan enemmänkin huomion keskipisteenä olemista. Olen hyvin kunnianhimoinen, sekä haluan, että ihmiset muistaa mut (hyvällä tavalla tietenkin). Olen toki ystävällinen ihmisille, mutta sen huomaa jos inhoan/vihaan jotain ihmistä. Tappava katse on tutuin tavaramerkkini kun olen vihainen ja moni ei halua sitä kokea uudestaan. Niin olen ainakin kuullut.

Yhdessä ollessa nämä erot eivät näy kamalasti. Molemmat ollaan kuitenkin loppujen lopuksi korppareita. :9

En ole kyllä nuuka sen suhteen, missä tuvassa velho on. Ehkä kuitenkin vähiten tulisin juttuun toisen kunnianhimoisen ihmisen kanssa eli luihuinen.

Parhaiten tulen juttuun toisen korpinkynnen kanssa.

En kyllä kuitenkaan näe mitenkään "parhaimpia" tupaparituksia. Oishan se jännä kokeilu pistää luihuinen ja rohkelikko yhteen (mitäköhän siitä tapahtuisi), mutta enpä muuten osaa sanoa. Pelkkä tupa ei nimittäin määrittele persoonallisuutta kuten näkee tuosta mun ja poikaystäväni analyysistä. Meissäkin on kyllä piirteitä, jotka sopii myös toisiin tupiin. (Esimerkiksi Pottermoressa, sain valita, että meenkö luihuiseen vai korpinkynteen, koska sovin hyvin molempiin)

Palan itsekin halusta tietää, muiden kommentteja ja ajatuksia! Btw, happygirl vois vastata tähän itsekin. Haluan tietää sun mielipiteen kans! :)

Poissa happygirl

• Vuotislainen
Palan itsekin halusta tietää, muiden kommentteja ja ajatuksia! Btw, happygirl vois vastata tähän itsekin. Haluan tietää sun mielipiteen kans! :)

Heh, perustin tän gallupin oikeestaan siks että elän just rohkelikko-luihuis-parisuhteessa :D
Mä oon luihuinen ja poikaystäväni rohkelikko. Se toimii parhaimmillaan tosi hyvin sillon ku molemmat tekee kaikkensa. Yleensä kuitenkaan ei.

Parhaimmillaan me ollaan molemmat samalla lailla määrätietosia, dynaamisia, osataan tehä nopeita päätöksiä ja toimitaan tehokkaasti tiiminä. Sillon ku päätetään yhessä ottaa joku tavote ni kyllä alkaa tapahtua. Rohkeus ja kunnianhimo yhdistettynä on aika jännä juttu itseasiassa :D Tykätään molemmat myös seikkailuista, uusista asioita ja haasteista ja niitten ratkomisesta yhessä. Rohkelikko kaipaa seikkailuja ja mä uusia haasteita. Molemmat on sosiaalisia, mieheni rempseällä rohkelikkotavalla ja mä enemmän charmikkaalla luihuistavalla. Tykätään pitää paljon juhlia ja molemmilla on paljon kavereita.

Pahimmillaan meijän suhde on jatkuvaa kilpailua. Mun miehen rohkelikkopuoli haluais seurustella jonkun heikon ja heiveröisen kanssa, joka sais sen tuntemaan olonsa ritariksi. Ja sitähän mun sisäinen luihuinen ei sulata, koska MÄ olen sen vahvempi. Molemmat haluis olla se vahvempi osapuoli ja siitä tulee yhteentörmäyksiä. Totuushan on että jos pystyttäis myöntämään että ollaan vahvoja yhdessä, tää combo toimis paremmin, mutta kummankaan ylpeydelle se ei jotenki käy :D
Arjessa kilpailu on leikkimielistä nahistelua ja kiusantekoa, silloin se on ihan hauskaa. Ollaan molemmat aika leikkisiä ja huomionkipeitä. Jos emme riitele, vähintään kiusottelemme toisiamme. Jäynien määrä on lukematon :D Rohkelikko tykkää tehdä piloja ja luihuisen pitää kostaa aina vain pahemmin, syntyy jäynien kierre :D

Lisäks ollaan molemmat joskus aika ilkeitä toisillemme ja sairaan itsepäisiä. Meillä on siis aika vahvoja valtataisteluita. Yleensä ne loppuu tosin siihen, että mieheni luovuttaa. Lähinnä ehkä siksi että mähän en luovuta. No ehkä luihuisen kanssa seurustelu ottaa paljon mutta luulen että se myös antaa paljon. Innostun asioista intohimosesti ja tykkään tsempata myös muita. Ootan ite paljon kehuja mut tykkään myös kehua muita. Mä luulen et oon parantanu esim mieheni itsetuntoa aika paljon meijän seurusteluaikana vaan sillä että kannustan ja kehun. Luihuinen voi siis olla myös tsemppaava -painostava- tsemppaava :)

Eli sillon ku onnistutaan pelaamaan yhteen tiiminä, ollaan hyvä pari, mutta sillon ku katse kääntyy vaan toiseen ja omaan vahvuuteen ja erinomasuuteen (mitä taipumusta meillä molemmilla on) ni sillon ei toimi.

----

Mä oon mun miestä pinnallisempi ja nautin enemmän huomiosta. Tykkään laittautua ja ostaa merkkivaatteita - paheeni. Oon myös paljon vaativampi esim elintason suhteen ku puhutaan tulevaisuudesta, ja joskus menee totaalisesti hermot rohkelikon laiskuuteen ja saamattomuuteen. Mun mies ois taas tyytyväinen elämäänsä just sellasena ku se on. Mulle taas tulee jatkuvasti uusia unelmia, joita haluisin toteuttaa. Miehen mielestä ne on hetken haihatuksia ja maallisia asioita, joilla ei oo mitään todellista merkitystä. Ehkä löydetään kompromissi tän asian väliltä silleen et mä opin tyytymään siihen mitä on ja mun mies oppii myös tavottelemaan unelmiaan :) Tässä suhteessa ollaan siis vastakohdat. Miehellä ei oo yhtään niin paljon kunnianhimoa ku mulla ja siitä syntyy yhteentörmäyksiä.

Arvostan miehessäni kyllä paljon myös rohkelikkopuolia, tiettyä moraalia, sydämellisyyttä ja käsitystä tasa-arvosta. Hän on vahva ja itsenäinen ihminen, jolla on selkeät omat mielipiteet ja paljon ystäviä. Se ois ehkä jo sairasta, jos suhteessa ois kaks luihuista. Vois lähtee menee vähän liian kovaa. Ja sit oikeestaan en koskaan ihastu toisiin luihuisiin. En itseasiassa tiiä miks mut ne lähinnä kuvottaa mua. Kateutta ehkä? Rohkelikkomies rauhottaa mun menoo mukavasti vaikka joskus turhauttaakin.

----

Oon ollu muissaki suhteissa mut ei oo toistaseks toiminu. Mun paras kaveri on puuskupuh mut meijän ystävyys ei oo kauheen tasapuolista, koska kaverini on aivan liian kiltti. Puuskupuh onneks pehmentää mua aika paljon. Ei tarvi egoilla yhtään niin paljon kun toinenkin ottaa rennosti. Parisuhde puuskupuhin kanssa toimisi tasan niin pitkään kun puusku-poika jaksaisi myöntyillä. Siinä ei ole tarpeeksi vastusta luihuiselle eikä ehkä tasapainoisen parisuhteen aineksia.

Rohkelikossa ja toisessa luihuisessa on mulle tarpeeks vastusta, jotta voin arvostaa heitä
. Korpinkynnet on taas sit sellasia vähän liian neutraaleja. Ihan hauskoja tyyppejä, mut jotenki niissä ei oo tarpeeks sellasta poltetta ja räiskettä että ihastuisin :D Korpinkynnet sopii mulle kaveriks muttei suhteessa kiinnosta.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2013, 22:39:06 kirjoittanut happygirl »

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Olen itse Korpinkynnessä, mutten seurustele. En jotenkin voisi ajatella seurustelevani Luihuisen kanssa, koska meillä ei ole oikeastaan mitään yhteistä. Hahhah, en muuten ole koskaan nähnyt Puuskupuh-Luihuis-paria! Voisi olla mielenkiintoinen suhde... : DD

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
  • Tupa: Puuskupuh
Vaikka en tällä hetkellä seurustelekaan, vastaanpa silti. :)

Itse olen Puuskupuh, ihan 110-prosenttisesti, olen tehnyt Pottermore-testin ehkä 5 kertaa, ja aina on tullut Puuskupuh, ja kai se on uskottava.

Entinen poikaystäväni on Korpinkynsi, ja se näkyy hänessä kauas. Hän uskoo tietävänsä kaiken ja kaikesta. Ehkä siksi se ei toiminut, koska en jaksanut hänen pätemisiään.

En ehkä voisi kuvitella seurustelevani luihuisen kanssa, koska hmm. miettikää nyt Luihuinen ja Puuskupuh camoon! Ei mitään mahdollisuuksia että se vois toimia!

Seurustelisin mielellään joko Puuskupuhin tai Rohkelikon kanssa, en oikeen osaa sanoa :D

Parhaiten sopivat ehkä Luihuinen ja Korpinkynsi tai Rohkelikko ja Puuskupuh :D En tiiä miks :D Korpinkynsi/Rohkelikko vois toimia kanssa, mut Luihuinen/Puuskupuh, Luihuinen/Rohkelikko ja Puuskupuh/Korpinkynsi ei mun mielestä toimi :D Okei, oikeestaan voishan toi P/K toimiakin, mutta mun kohdalla ei. :D
You put your arms around me and I'm home.

Poissa Niila

• kauhukakara
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Vaikka en seurustele, niin vastaanpa kuitenkin.

Minä olen korpinkynsi. Uskoisin sopivani parhaiten yhteen rohkelikkojen ja muiden korpinkynsien kanssa, vaikkei minulla ole mitään puuskuheja tai luihuisia vastaan, mutta sehän riippuu ihmisestä, ei tuvasta. Voisin esimerkiksi sopia hyvin yhteen Fred Weasleyn kanssa, mutten esimerkiksi Oliver Woodin.

Poissa Lorcanmei

• Vuotislainen
Täältä löytyy onnelinen Luihuis pariskunta! Meillä on keskenämme samanlaiset arvot ja luonteet. Minulla ei ole mitään minkään tuvan edustajua vastaan.

Poissa Sciratar

• Vuotislainen
  • Pottermore: ShadowStar19490
Paras match olisi ehkä puuskupuhilainen ja luihuinen, koska molemmathan ovat kovia tekemään töitä tavoitteensa eteen (tosin eri tavoilla) ja molemmista saa sen kuvan, että he ovat lojaaleita porukoistaan ja suojelevaisia ystävistään.Slytherpuff for the win!
Kyllä minulle ainakin kelpaisi Puuskupuhista poika- tai tyttöystävä.
Vive la Luihuinen!

Luihuisin -> Sciratar