Kirjoittaja Aihe: Voldemortin ystäväkirja, humor, S 4/4 VALMIS !  (Luettu 419 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
  • Tupa: Luihuinen
Voldemortin ystäväkirja, humor, S 4/4 VALMIS !
« : Elokuu 11, 2013, 21:34:00 »
Nimi: Voldemortin ystäväkirja
Ikäraja: S
Tyylilaji: Humor
Summary: ''Me emme voi olla aitoja ystäviä, jos et kirjoita minun ystäväkirjaani.''
A/N: Katsotaas miten onnistuin huumorin kirjoittamisessa. :)

Voldemortin ystäväkirja

Luku 1. Severus

''Tiedätkös Severus, olen miettinyt...'', Voldemort sanoi hiljaa ja mietteliäästi katsoen mustahiuksista miestä, joka istui hänen vieressään.
''Niin, herrani?''
''Miten minä tämän nyt sanoisin... Ah. Me emme voi olla aitoja ystäviä, jos et kirjoita minun ystäväkirjaani'', Voldemort sanoi ja käänsi katseensa käärmeeseensä Naginiin. Voldemortin huulilta karkasi pieni suhiseva ääni ja käärme poistui huoneesta. Ei voi olla totta, Severus ajatteli ja katsoi käärmettä ja toista miestä. Voldemort käänsi katseensa takaisin Severukseen ja huomasi tämän katsovan häntä hämmentyneenä.
''Ystäväkirjaan? Mutta herrani... Se on jästilapsien juttuja, miksi sinä sellaista...''
''Vaiti. Aiotko kirjoittaa kirjaani vai et, Severus?''
''Minä... Mutta... Hyvä on.''
Voldemort kaivoi viittansa laskoksista pienen mustakantisen kirjan ja liu'utti sen pöydän pintaa pitkin toiselle. Severus etsi kynän viittansa taskusta, avasin sitten kirjan ja huomasi, että kukaan ei ollut vielä kirjoittanut sinne mitään.
''Sinä sait kunnian olla ensimmäinen.'' Voldemort sanoi hymyä äänessään ja kieputteli taikasauvaansa solakoilla sormillaan. Severus rupesi kirjoittamaan ja vastaamaan peruskysymyksiin, mutta kirjassa tuli myös vastaan hieman erikoisempiakin kysymyksiä.

Onko Voldemort sinun mielestäsi komea?
Severus katsoi ymmällään ensin kysymystä ja sitten sivusilmällään Voldemortia, joka edelleen leikitteli taikasauvallaan ja sitten taas kirjaa. Hänellä ei olisi paljon vaihtoehtoja.
-Kyllä.

Ihailetko Lordi Voldemortia?
-Kyllä.

Mikä on parasta Voldemortissa?
Severus huokaisi pienesti nähdessään tämän kysymyksen. Hän hieraisi otsaansa ja jatkoi kirjoittamista.
-Kaikki. Hänen ulkonäkönsä, luonteensa ja taikataitonsa.

Minkälaisia tunteita sinulla on Voldemortia kohtaan?
Tämä alkaa olla jo naurettavaa, Severus ajatteli tuskastuneena.
-Kaikki valtias herrani. Suutelen jopa maata jalkojesi alla. Olet mahtava, täydellinen.

Sama litania jatkui ja jatkui.
Lopulta Severus sai kaiken kirjoitettua valmiiksi ja hän ojensi kirjan takaisin isännälleen. Voldemort otti kirjan, avasi sen ja luki sitä hitaasti läpi.
Hetken kuluttua pimeyden lordi sulki kirjan ja kääntyi katsomaan Severusta.
''Severus'', Voldemort sanoi vakavasti. ''Oletko sinä homo?''

A/N2: Kommentointi pakollista ! :D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2015, 17:58:33 kirjoittanut Ales »
Hey! You just lost The Game.

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Voldemortin ystäväkirja, humor, S
« Vastaus #1 : Elokuu 16, 2013, 20:16:14 »
Ihan mahtava! Rakastin tota loppua. "Severus, oletko sinä homo?"

Kirjoitathan sä vielä toisenki luvun ainaki? Vaikka Bellatrix tai Draco! :D

Jään ehdottomasti seuraamaan ;3

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
« Vastaus #2 : Elokuu 17, 2013, 18:00:01 »
Katspicious: Heipsan! Mukavaa, että pidit ficistäni! Kiitoksia kommentista :3
Pollomuhku: Moikka! Ihana huomata, että pidit tekstistäni (: Oleppa hyvä vain ^^

Alunperin ficin piti olla one-shot, mutta lukijoiden toiveesta tein toisen luvun!

Luku 2. Draco

Draco kopautti jännittyneesti ja peloissaan salin oveen, joka aukesi heti naristen. Draco vilkuili ympärilleen ja huomasi herransa, Pimeyden lordin, istuvan isoimman pöydän kauimmaisessa päässä.
''Ah, Draco... Käy peremmälle, minulla on sinulle hieman asiaa'', Voldemort sanoi ja napautteli pöytää sormillaan. Draco käveli hitaasti kohti Voldemortia ja istuutui lopulta hänen vieressään olevalle penkille.
''Katsos, minulla on yksi vaatimus, että pääsee virallisesti kuolonsyöjäkaartiini. Virallisesti on mukana jo Severus, sinä saat kunnian olla toinen.''
Draco tunsi kalpenevansa enemmän, jos mahdollista. Mitäköhän hänen pitäisi tehdä? Voldemort kumartui hieman ja nappasi lattialta jalkojensa juuresta pienen kirjasen, jonka hän ojensi Dracolle. Vaalea poika avasi kirjan ja katsoi sisältöä. Mitä? Ystäväkirja, Draco ajatteli hämmentyneenä.
''Aivan niin. Ystäväkirja. Nyt, ole hyvä ja täytä se.'' Voldemort sanoi hiljaa sihisevällä äänellä ja ojensi Dracolle vielä sulkakynän.

Nimi:
-Draco Lucius Malfoy.

Ikä:
-16

Verisääty?
-Puhdasverinen

Draco silmäili kysymyksiä ja vastasi niihin täysin todenmukaisesti, sillä hän ei halunnut kokea Voldemortin vihaa siitä, että hän valehteli toisen ystäväkirjaan. Draco nosti katseensa Pimeän lordiin, joka asteli nyt ympäri huonetta. Draco katsoi taas kirjaa ja jatkoi kirjoittamista, kunnes muutama epätavallisempi kysymys tuli vastaan.

Onko Voldemort mielestäsi komea?
Mitä...? Draco mietti ja tuijotti kysymystä uskomatta silmiään. Mitä helvettiä tämä on olevinaan?
-Voldemort on komein mies, jonka maa päällään kantaa.

Ihailetko Lordi Voldemortia?
-En ihaile, palvon.

Mikä on parasta Voldemortissa?
Nyt ihan oikeasti, Draco tuhahti ja pyöritti päätään pienesti ja huomaamattomasti.
-Hänen tapansa käsitellä asioita. Ja hänen mahtavat taikataitonsa, osaisinpa minäkin!

Tämä alkaa olla jo naurettavaa, Draco ajatteli ja laski sulkakynän kädestään. Poika hieroi ohimoaan ja katsoi kysymystä.
''Oletko valmis'', Voldemort kysyi ja istuutui takaisin Dracon viereen.
''En ihan vielä.''
-Voldemort, Pimeyden lordi, herrani. Palvon sinua, palvon maata, jossa kävelet, palvon esineitä joita kosket. Merkitset minulle enemmän kuin kukaan muu.
Dracoa puistatti kirjoittaessaan lausetta paperille, mutta mitä muutakaan hän olisi voinut kirjoittaa?

Tahtoisitko elää Voldemortin kanssa koko loppuelämäsi?
NYT JUMALAUTA, Draco kirosi mielessään.
-Tietysti, se on ollut salainen haaveeni jo kauan.

Draco vastasi loppuihin kysymyksiin ja tunsi päänsäryn tulevan. Mitä tämä oli tarkoittavinaan? Draco oli kuullut, että pienet jästitytöt pitivät ystäväkirjaa, mutta että Voldemort? Ei, se meni yli ymmärryksen.
Draco ojensi kirjan takaisin omistajalleen, joka ryhtyi heti selaamaan sitä pieni hymynkare huulillaan. Pian ilme kuitenkin vakavoitui, ja lopulta Voldemort sulki kirjan.
''Kiitoksia Draco. Tämä oli hyvin... Antoisaa'', Voldemort sanoi hiljaa painottaen viimeistä sanaa ja viittoi Dracoa poistumaan huoneesta.

A/N2: Kommentointi edelleen pakollista (;
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2015, 18:00:01 kirjoittanut Ales »

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Elokuu 18, 2013, 00:02:19 »
Pystyin niin kuvittelemaan, että Voldemort oikeasti pitäisi yllä tollasta ystäväkirjaa :D
Tää idea on ihan mahtava! Jatkan lukemista innolla. Toivottavasti tulee vielä jatkoa!

En osaa sanoo mitään  rakentavaa kommenttia, mutta tosi hauska ja tätä virnettä naamalla ei saa pois kyllä kirveelläkään. Alkaa olla kohta oikeesti posket jumis. :D

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
« Vastaus #4 : Syyskuu 08, 2013, 18:27:29 »
Katspicious: Kiitos kommentistasi! Ihana huomata, että pidit tästä! *pus* C:

Luku 3. Bellatrix

Mustahiuksinen nainen kihisi innosta. Itse pimeyden lordi oli kutsunut hänet henkilökohtaiseen keskusteluun, ja Bellatrixilla oli ihan omat odotuksensa tapaamisesta.
''Astu sisään Bellatrix'', Voldemort sanoi koukisti kutsuvasti sormeaan. Nainen asteli iloisesti huoneeseen ja huomasin Naginin nukkuvan pöydän toisessa päässä.
''Istu'', Voldemort kehoitti ja laski taikasauvan pöydälle mustakantisen kirjan viereen. Bellatrix istuutui ja odotti.

''Tiedätkös, Bellatrix... Minä olen hieman, no miten sen nyt sanoisi, yksinäinen. Kaipaan seuraa, jos ymmärrät mitä tarkoitan'', Voldemort sanoi hetken kuluttua hiljaa. Bellatrix tunsi käsiensä tärisevän innosta. Hänen poskiaan kuumotti pienesti.
''Mutta ennen sitä sinun pitäisi täyttää tämä'', mies jatkoi ja työnsi kirjan ja sulkakynän hitaasti Bellatrixin eteen. Nainen avasi kirjan ja katsoi etusivua, jossa oli kuva Voldemortista ja perustietoja hänestä. Otsikkona luki isolla ''Ystäväkirja.'' Bellatrix selasi sivuja ja huomasi, että vain liimaletti Severus ja Draco olivat täyttäneet kirjan. Hän katseli kysymyksiä, joihin toiset olivat vastanneet. Voldemort huomasi sen.
''Sovelsin hieman kysymyksiä sinulle sopiviksi'', Voldemort sanoi hiljaa enempää selittämättä. Bellatrix käänsi sivua.

Nimi:
-Bellatrix Lestrange

Verisääty:
-Puhdasverinen

Siviilisääty:
-Naimisissa, harmi

Onko Voldemort mielestäsi komea?
-Komea ei riitä kuvamaan ulkonäköänne.

-Olet täydellinen ja olen yrittänyt ilmaista rakkauttani jo pidemmän aikaa, mutta et ole tainnut huomata minua...

Voisitko ryhtyä parisuhteeseen Lordi Voldemortin kanssa?
Eikä, eikä, eikä! Bellatrix ajatteli ja melkein pomppi innosta
-Kyllä, herrani.

Tahdotko lapsia?
Inhoan lapsia, Bellatrix ajatteli. Mitä minä vastaan? Bellatrix hymyili, vaikka kysymys olikin hankala.
-En osaa vastata vielä.

KYLLÄ, Bellatrix melkein kirkui mielessään.
-Eikö se selviä jo aikaisimmista kysymyksistä?

Bellatrix kirjoitti vielä muutamaan kysymykseen vastaukset ja ojensi sitten kirjan takaisin Voldemortille, joka hymyili käärmemäistä hymyään.
''Kiitos Bella'', mies sanoi ja avasi kirjan. Hän katseli vastauksia hymyssä suin ja hymähti lopussa tyytyväisesti, tai niin sen Bellatrix käsitti.
''Kelpasiko vastaukset?''
''Kyllä Bellatrix, kyllä... Voit poistua.''
Bellatrix nousi hämmentyneenä ylös niin töksähtävästä vastauksesta ja poistumiskehotuksesta. Hän kuitenkin lähti tottelevaisesti ulos huoneesta ja jätti mustiinpukeutuneen miehen käärmeen kanssa kaksin huoneeseen.

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
« Vastaus #5 : Syyskuu 08, 2013, 18:50:05 »
IIIIiiih! Ihana! :D

Bellatrixin reaktio oli aivan mahtava. Mietin vain, että mitä Voldu tekee noilla merkinnöillä. Kerääkö se niitä vaan vai onko  sillä jokin taka-ajatus? Varsinkin tän jälkeen tuli sellanen ajatus. :)

Kiitos jälleen uudesta ihanasta luvusta. :3

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Syyskuu 10, 2013, 00:24:17 »
KYLLÄ, Bellatrix melkein kirkui mielessään.
-Eikö se selviä jo aikaisimmista kysymyksistä?

*Aikaisemmista kysymyksistä*
Mutta muuten en nähnyt mitään virheitä tässä saati edellisissä luvuissa. Olen samaa mieltä Katspiciousin kanssa, että onko Voldulla jokin taka-ajatus noiden tietojen keruussa?

Jatkoa odotellen tämä kaniini hilipasee kyttäämään welhonhattuunsa tähdenlentoja, joita on tänä iltana näkynyt jo muutama :3
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
« Vastaus #7 : Tammikuu 07, 2014, 18:17:47 »
"Severus, oletko sinä homo?"      ;D

Ehee: Varsin... antoisaa...
SIviilisääty: Naimisissa. Harmi
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2014, 18:21:16 kirjoittanut sanpe hpf »
Täällä ollaan.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
« Vastaus #8 : Tammikuu 07, 2014, 19:35:00 »
Katspicious: Kiitos kommentistasi, tässähän jotain toivottavasti selviää!
Welhokaniini: Kiitos kommentista, taisin korjata tuon typon tuolta jo aikaisemmin pois!
sanpe hpf: :'D

A/N: Elikkäs tässä tulee viimeinen luku, tää jäi vähän joo hieman lyhyeksi, mutta laitan suoraan sen piikkiin, että mulla on ollu pitkän aikaa hirveä kiire ja nyt joululomalla en kauheasti ole jaksanut koneella istua! Elkää vihatko mua tän takia, tää viimeinen luku ei oo läheskään yhtä hyvä/hauska kuin muut.

Luku 4. Lopetus

Voldemort istui Malfoyn kartanon keittiössä ison ruokapöydän päässä. Paikalle ilmestyi vähitellen kuolonsyöjiä, jotka hän oli kutsunut "kokoukseen." Hänellä oli heille todella tärkeää asiaa.

Kun kaikki olivat paikalla ja istuutuneet omille paikoilleen Voldemort avasi vihdoin suunsa.
"Tiedättekös, minä olen tarkkaillut teistä jokaista muutamien viikkojen aikana. Kaikki teistä ovat olleet vuorollaan kohteena", Voldemort sanoi hiljaa ja katseli seuraajiaan. Osa heistä vilkuili ympärilleen kuullessaan Voldemortin sanat. Voldemort naurahti pienesti, joka sai kuolonsyöjien niskakarvat nousemaan.

Pimeyden lordi nappasi viittansa laskoksista pienen mustan kirjan. Kaikki kuolonsyöjät Severusta lukuunottamatta jähmettyivät paikoilleen. Arvasin..., Pimeyden lordi ajatteli ja  hymähti pienesti. Idiootit.

Voldemort laski kirjan pöydälle ja pudisti päätään.
"Pakko sanoa, että olen hieman pettynyt. Minulle selvisi, että suurin osa teistä on homoja. Itse asiassa kaikki muut, paitsi Bella. Eihän minulla ole mitään sellaisia vastaan", paitsi, että se on ihan helvetin ällöttävää, Voldemort ajatteli, "mutta olen odottanut teiltä enemmän rehellisyyttä minua kohtaan", Voldemort sanoi vaarallisen hiljaa. Bellatrix katsoi hymy huulillaan muita kuolonsyöjiä jotka olivat lähellä paniikkia ja nauroi äänettömästi.

Voldemort avasi kirjan, selaili sitä hiljaisuuden vallitessa, jonka jälkeen hän laski sen pöydälle ja räjäytti sen taikasauvallaan. Ilmassa leijaili kirjan kannen ja sivujen palasia. Kuolonsyöjät hätkähtivät penkeissään, mutta pysyivät hiljaa. Voldemort nousi äänettömästi ja poistui viitta hulmuten huoneesta. Huoneessa olijat huokaisivat samaan aikaan.

"Te olette homoja! TE KAIKKI OLETTE HOMOJA", Bellatrix huusi vahingoniloisesti, pomppasi seisomaan ja juoksi ulos huoneesta.

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
Vs: Voldemortin ystäväkirja, humor, S 4/4 VALMIS !
« Vastaus #9 : Tammikuu 08, 2014, 08:15:19 »
Lisää vielä:)

$isko ja mie naurettiin silmät vedessä
Täällä ollaan.

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
« Vastaus #10 : Tammikuu 11, 2014, 18:34:25 »
Ihan pakko postata tähn loppuun. Kaikki luvut ovat olleet aivan uskomattomia ja tosi hauskoja. Luin ne kaikki juuri äsken ja etenkin viimeiselle nauroin ihan hulluna. Ensinnäkin volden 'todella tärkeä asia' nauratti minua. Kommentille "Pakko sanoa että olen hieman pettynyt. Minulle selvisi että suurin osa teistä on homoja." Nauroin katketakseni. Bellan viimeinen puheenvuoro vielä kruunasi kaiken ja nyt hekotan vieläkin täällä. Aivan uskomattoman hyvä tarina, se oli uskottava, hauska jaaivan täydellinen. Kiitos päivän nauruista. *nostaa hattua ja poistuu paikalta*

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
« Vastaus #11 : Helmikuu 03, 2015, 17:58:14 »
Kiitän teitä molempia, onnistuitte piristämään mun päivää huomattavasti! Hauskaa, että teillä on ollut kivaa tarinan parissa :3
-A