Kirjoittaja Aihe: Jempun HP-lauluparodioita K-12  (Luettu 229 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Jemppu

• Pikkukaupungin Potterhullu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: MirrorRose30377
  • Tupa: Rohkelikko
Jempun HP-lauluparodioita K-12
« : Heinäkuu 03, 2013, 14:13:10 »
Tein siis pari omaa Potterversiota parista kappaleesta.Kielioppi mun englanninkielen tuntien on oleva päin plöröä,mutta päätin tulla noloilemaan sillä tänne Vuotikseen.

//Ja en ole osastosta varma,siis yhtään.Muutakaan paikkaa tälle en löytänyt.
Ikäraja: K12 //Ikäraja lisätty. :) -gamma

Cups - (When I'm Gone) - Hallows (When It's Gone)

I got my ticket for the last premiére.Two bottles Sprite for the way.And I sure would like some sweet company,and I'm goin' tomorrow,what do you say?

When it's gone,when it's gooone,you miss Potter when it's gone.You gonna miss it by the spells,you gonna miss Voldemort's yells,oh,you gonna miss it when it's gone.When it's gone,when it's gooone,you gonna miss it when it's gone.You gonna miss Severus Snape,not Nagini,Voldemort's snake,oh,you gonna miss it when it's gone.
I got my ticket for the last premiére,the one in the middle of the night.I'm waiting in the line hours,just to see the movie once.But it's always worth waiting like this.

When it's gone,when it's gooone,you gonna miss it when it's gone.You gonna miss Dobby The Elf,who only tried to save his friends,oh,you gonna miss it when it's gone.

When it's gone,when it's gooone,you gonna miss it when it's gone.You gonna miss poor little Hedwig,sacrified herself for Harry,oh you sure gonna miss it when it's gone. When it's gone,when it's gooone,you miss Harry Potter when it's gone.You gonna miss all the people,goblins,ghosts,all the creatures.You gonna miss them when it's gone.

Lisään toisenkin.Nämä laulut (alkuperäiset) löytyvät YouTubesta viivaa edeltävällä osiolla otsikosta.

Daniel Powter - Bad Day [Varjelukset]

Varjelukset mä avaan,sen aika jo on.Vikan Potterin,se ohi nyt on.
Mä luulen et valmis tähän oon,ei elämäni oo potteriton,kun kirjat uudelleen luen mä taas.Kääntelen sivuja,uuden kappaleen,seuraavan avaan,silmiini usko en.Kyyneleet silmiini tulee taas,tän luvun haluis vaan ohittaa,mutta lukemista lopeta en.

Varjelukset,potteri viimeinen tullut jo on,mä tiedän kyl sen.Taistelu viimeinen,jo lähestyy,toisen tapettava toisensa on. Varjelukset,sitä kiistä en,Potter on mulle tosi läheinen, Varjelukset,Varjelukset.

Potterit lempikirjani on,en vielä oo aivan toivoton,vaikka se ohi jo on.

Varjelukset,potteri viimeinen tullut jo on,mä tiedän kyl sen.Taistelu viimeinen,jo lähestyy,toisen tapettava toisensa on. Varjelukset,sitä kiistä en,Potter on mulle tosi läheinen, Varjelukset.

Twilightin kimaltavat vampyyrit mua kiinnosta ei.Vaan Potter on true best stoori,sille ikinä en sano ei.

Varjelukset mä avaan,sen aika jo on.Vikan Potterin,se ohi nyt on.

Varjelukset,potteri viimeinen tullut jo on,mä tiedän kyl sen.Taistelu viimeinen,jo lähestyy,toisen tapettava toisensa on. Varjelukse
t,kirja viimeinen,kaikesta huolimatta läheinjen, Varjelukset,Varjelukset
(Varjelukset)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2013, 16:39:10 kirjoittanut Jemppu »
Always.

Poissa lighting

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Fred,Dobby,Hedwig,Severus,Albus, ja kaikki <3
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Jempun HP-lauluparodioita K-12
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2016, 17:01:25 »
Tosi hyviä lauluja!! (en nyt jaksa enenpää kirjoittaa, mutta ihan sama :) )