Kirjoittaja Aihe: Timantteja (K12, kolmas sukupolvi) VALMIS 22.10.2014  (Luettu 2900 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lumottu Kirja

• Haaveista tupruava
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RiverSilver16420
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Timantteja (K12, kolmas sukupolvi) VALMIS 22.10.2014
« Vastaus #125 : Tammikuu 24, 2015, 18:10:59 »
Sama asia kuin Eliel Bubilla, olen kartannut kommentoimista, mutta tämä oli vain sen takia, etten vain no .... En vain jostakin syystä ole kommentoinut.
Mutta tämä oli kyllä niin hieno tarina! Olen myöntänyt tämän monta kertaa, mutta siis kuitenkin. Oli aika surullista, että Ava kuoli... Vaikka hän tavallaan tuli takaisin eloon, mutta kuitenkin  :(. Mutta se lämmitti syndäntäni, että heidän vauvansa Aubrey selvisi ;). Voi Jamie parkaa...

Aina tarinoissa on sellainen jota tullaan inhoamaan täydestä sydämmestä. Minun kohdallani se on se hiton sekaisin oleva Aqualine. Minun on mieli kirota julmetun pitkään vain sen takia, että minun pitää ajatella häntä. AAAAAARRRRRGGGGGGGG!!! Ei hän pystynyt rakastamaan Ava oikeasti jos hän teki tämän hänelle, hän on vain psykopaattisesti kiintynyt häneen ja tekisi mitä tahansa jopa Avan satuttamista saadakseen hänet. Ei, ei, EI! Minun kannattaa lopettaa Aqualinen suhteen ja jatkaa muuten vain kommentoimista.

Hieno loppu juhla, ja on pakko sanoa Jamie ja Aubrey ovat niin söpöjä <3. Oli kaikki hienoa ja aika surullista, mutta yhden asian minä tulen niin sanotusti kritisoimaan. Ja se on tämä Roxy ja James juttu... No joo he tykkäävät toisistaan, mutta tavallaan vain sisarellisesti vaikka sisaria he eivät olekaan. Ja vieläpä he ovat sukua toisilleen! Sehän on ihan outoa olla serkkunsa kanssa. No mutta muuten voin sanoa, että täydellinen ja hyvin surullinen lopetus. No jaa viimeiset sanat tämän fikin kanssa... Toivottavasti kirjoitat lissää näin hyviä fikkej kun saat päähäsi lisää näin luovia ideoita! :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2015, 11:53:18 kirjoittanut Lumottu Kirja »

Poissa Kangistettu

• Sieppi joulukuusen latvassa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Timantteja (K12, kolmas sukupolvi) VALMIS 22.10.2014
« Vastaus #126 : Heinäkuu 07, 2015, 20:29:31 »
 Ficci oli aivan loistava! Mukavan pitkäkin, meni ainakin viikko lukea, varmaan normaalin Harry Potterin pituinen ;D
 Tuo loppu jäi kuitenkin mielestäni vähän oudoksi. Ihmissuhteet sait pääteltyä nätisti, mutta jotenkin tuo että puolet seikkailupuolesta loppui uutena vuotena, ja jästien sota taas jäi päälle... Mutta en moiti, tämä oli loistavaa luettavaa. Onneksi Lily ja Shawn eivät palanneet yhteen, en oikein pitänyt heistä, suhde oli jotenkin tylsä, ja Lucas sopii Lilylle paremmin:) Olen jotenkin huomannut tykkääväni "pahisparituksista" kuten tuo  Rose ja Scorpius ja Lily ja Lucas.
 Minulle alun juopottelu oli kyllä vähän tylsää kun tuntui ettei nuo hahmot muuta teekään kun juo, mutta siitähän niiden oli oikeastaan aika hyvä vähän aikuistua.
 Ainoa tekstisi isompi asiavirhe taisi olla tämä Durmstrangin sijainti, muistaakseni se on Bulgariassa, ei Venäjällä :D heh sori olen vähän pilkunviilaaja... Toivottavasti et luule nyt minun haluavan vain haukkua tätä, mutta jos kertoisin vain kaiken hyvän, olisi tämä kommentti aika pitkä ;) Toivon että teet jatkossa lisää ficcejä, oli niin kivaa luettavaa!