Kirjoittaja Aihe: Miten päiväsi meni?  (Luettu 9600 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Miten päiväsi meni?
« Vastaus #25 : Marraskuu 23, 2013, 00:26:04 »
Päiväni alkoi surkeasti, mutta pikkuhiljaa alkoi piristyä koska --> MaGe (tunnetaan myöskin nimellä Perstechnique) ja pari tuttua lukiosta, 45 minuuttia sulista, ja nyt oon fiilistellyt klo 21 lähtien Smurffien coverkappaletta Smurffitaikaa (alkuperäiskappale Night On Fire) sekä itse sitä varsinaista kappaletta, NOF'ia.
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Pric

• tulevaisuuden terapeutti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LumosStone26806
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #26 : Marraskuu 25, 2013, 12:55:20 »
Tähänasti mennessä päivä on ollut hyvä! Aamulla heräsin 8, nyt on koeviikko joten ei oo tavallisia koulupäiviä. Tänään oli liikan koe, eli mentiin megazoneen :) oli super hauskaa! Sitten olisin käynyt ostamassa piilareita, oli tosin loppu joten pistin sitten  tilauksen eteenpäin. Kävin kirjastossa, ja mun varaus Goblet of Firestä oli tullut!! Sitten kävelin pysäkille, bussi tuli just sopivaan aikaan. Bussissa mun edessä istui haiseva mies. Kotona laitoin veden kiehumaan ja menin sohvalle koiran, sipsien ja dipin kanssa odottamaan, että pääsen laittamaan ruokaa. Nyt on sitten kasvisversio Italianpadasta lautasella, nyt vaan syömään! Om nom. Loppupäivän lueskelenkin sitten filosofiaa, illalla tosin on jooga. Hyvä päivä!
If you play your cards right
you can change the world

Poissa The Dark Lord

• The most excellent Potions master
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkullElm29566
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #27 : Marraskuu 26, 2013, 17:31:20 »
Moikkelismoi!

Heräsin tänään klo 6.20. Hierottuani muutaman minuutin hiekkaa silmistä jaksoin nousta ylös. Puin vaatteet päälle ja menin keittiöön. Tein yhden annoksen kaurapuuroa ja söin sen kanssa banaania ja mustikkajogurttia. Syötyäni menin pesemään hampaat. Lähdin töihin klo 6.55. Kuljen töihin bussilla. Saavun työpaikalle noin klo 7.45. Jouduin olemaan vajaan tunnin ylitöissä. Lähdin työpaikalta klo 15.20. Olin kotona 16.45. Ja nyt istun tässä koneella kirjottelemassa.

Ja nyt rupean tässä pikkuhiljaa katselemaan Pelicans-Kärpät-jääkiekkomatsia.

Päivästä on jäänyt itselle ihan positiivinen kuva. Huomista odotellessa. Kaipaan kommentteja tekstistäni, ja ne kommentit voi lähettää minulle yksityisviestinä.

muoks. lisätty tekstiä klo 18.20
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2013, 18:20:28 kirjoittanut The Dark Lord »
Viimeisenä vihollisista kukistetaan kuolema

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
« Vastaus #28 : Marraskuu 26, 2013, 18:20:24 »
Jokseenkin mitäänsanomaton päivä koska olin vaan osan ekasta tunnista paikalla koulussa, minkä jälkeen piti mennä kuraattorille yms...
Motivaatio ongelmia enemmän kuin muille jakaa ja hmm. Toisaalta taas, en jaksa millään odottaa sunnuntain miittiä, osittain koska eka miitti ikinä koskaan ja huiui, saa nähdä miten menee...
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa Élwe

• Vuotislainen
  • Pottermore: StarMoon3677
« Vastaus #29 : Joulukuu 03, 2013, 01:48:42 »
Heräsin yhdentoista aikaan ja sain raahattua ruhoni koululle kahdeksitoista. Pääsin kahdelta ja hiippailin kirjaston lainaamaan kirjallisuutta koulutehtävää varten sekä pari Leena Lehtolaisen dekkaria. Sen jälkeen alkoi Suuri Suklaakalenterinmetsästys, joka oli kaatua siihen, että kaikki kalenterit tuntuivat maksavan vähintään kympin. Lopulta löysin hauskan Monsterit Yliopisto -kalenterin ja matkailin kotiin.
Hengailin kotona pyjamassa ja luin kirjaa, kun kaveri kysyi minua kahville. Laittauduin siis uudestaan ja taivalsin tuulessa ja tuiskussa hörppimään lattea Coffee Houseen. Sitten saavuin jälleen kotiin, söin makaronilaatikkoa ja eksyin pitkästä aikaa tänne.
Ja kaikkia kiinnosti! : D

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #30 : Joulukuu 03, 2013, 17:04:04 »
Kouluun lähdin yhdeksäksi ja koulupäivä meni tavanomaisella painollaan. Ainoastaan, että kuulin viime vuoden luokkakaverini menevän naimisiin ensi kesänä, mikä oli siis ihan kiva juttu. Uskontoa, biologiaa, historiaa ja filosofiaa oli tänään lukujärjestyksessä. Ruoka oli pahaa. Yh. Yritän ihan tosissani syödä kouluruokaa koska se ei ole terveellistä jättää syömättä aterioita mutta jostain syystä en pysty tykkäämään kyseisestä ruuasta. Muutama ruoka on mitä koulussa syön, mutta suurimmaksi osaksi ei maistu.

Koulun jälkeen käväisin kaupassa (ostamassa vaahtiksia -.-), koska bussi tulee aina typerästi tunnin välein, eikä kulje sitten ollenkaan enää klo 17 jälkeen enää minnekään. Samaan suuntaan menee kyllä kaksi muutakin bussia, mutta eipä niistäkään ole iloa kun toinen kiertää jumalattoman lenkin ja toinen nyt menee suoraa meille päin mutta ei sekään silti perille asti, että pitää sitten kävellä.

Mulla on suklaakalenteri - tai siis oli - ja vaahtokarkkeja ja tunnen itseni kauheen "heikoksi" kun en osaa vaan jättää ostamatta. Huono omatunto. Ei sillä et pitäisin itteäni mitenkään lihavana, vaan siis et se ei oo terveellistä ja rahat menee. Teen siis tätä aika usein. Ja nyt sit vaan angstaan täs teille ja tapan aikaa - mitä aikaa?

Kotiin tosiaan tulin puolisen tuntia sitten ja seuraavalla bussilla lähden taas (valitettavasti sillä joka tosiaan ei tule tänne asti) poikaystävän luokse ja kiroan sitä, miksi olen laiska ihminen. Huomiseksi kasa ruotsin läksyjä jotka sain maanantaina ja jotain keskeneräisiä kuvistöitä joita pitää saada aikaseks, mut kun oon vasta tosiaan klo 19 aikaan poikaystävän luona niin saas nähdä missä välissä mä ne teen, kun portfoliokin pitäis kasata. Uus RPG-hahmokin piti tehä tänään. Luulempa että jää väliin se ja ruotsin läksyt. Huomiseks on kuitenkin pakko noi tehdä.

Anteeksi negatiivinen sävy :P En mä näin yleensä angstaa mutta tuli nyt sopiva tilanne, kun kerta tällanen topic on. Saa purkaa ajatuksiaan. Jospa mä nyt menen pakkaamaan ne tavarat (koska tarvitsen tietokoneenikin kuviksen töiden takia).

Toivottavasti muiden päivä meni paremmin. Lupaan että pistän iloisempia vastauksia tänne ainoastaan tästä lähtien :'3

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #31 : Joulukuu 16, 2013, 15:49:12 »
Väsyneesti. Aamulla ei millään olisi huvittanut poistua vällyjen alta, mikä on erikoista, koska yleensä olen aamuvirkku kuin eräs hyvin tunnettu basiliski konsanaan. Teen, puuron ja aamukävelyn jälkeen riitti hieman enemmän virtaa, mutta nyt taas kellon lähestyessä neljä (ja hämärän jo laskeuduttua) väsyttää taas armottomasti. Lämmitin hieman mehua... glögin korvikkeena. Tsiih.

Lenkin sain vedettyä ja kastuin villasukkia myöten. Tänään ei onneksi enää ole muuta suunnitelmissa kuin jouluficin kirjoittelua ja Potter-kirjojen lueskelua. :) Huomenna koulussa viimeinen koe ennen joululomaa...

Poissa Prosper

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Joulukuu 19, 2013, 19:48:08 »
Päivä meni varsin leppoisasti! Kyllä vaan! Tässä on pakkailtu tavaroita kasaan... Huomenna on aikaisin aamulla lähtö (pienen mutkan kautta) kotia kohti joulua viettämään. :)

Joululaulut soivat taustalla ja Mars-patukka oli paremman makuista kuin muistin. Lunta ei ole, mutta en vieläkään suostu luopumaan toivosta! >:D Tonttulakki odottakoot naulassa viimeiseen asti!

ps. tykkään ihan hirveästi tuosta avastani... kiitos joulukalenterin ahkeralle väelle.

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #33 : Joulukuu 27, 2013, 20:22:19 »
Päiväni on mennyt kohtalaisen hyvin lukuunottamatta ajoittaisia ahdistuneisuuskohtauksia, joista viimeisin on käynnissä. Jos oloni ei tästä helpotu, täytynee minun soitella tukihenkilöni sijaiselle ja jutella...
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #34 : Tammikuu 07, 2014, 20:00:09 »
Minulle sattui tänään yksi hassu juttu eräällä toisella foorumilla. :D Mutta se sujui hyvin, ja siitä toisaalla lisää. :)

Muuten päiväni oli aika harmaa ja tylsä, heräsin kuudelta rättiväsyneenä, söin aamupuuron, lähdin kouluun, lähdin koulusta sairaanhoitajan juttusille kipeän korvantaustan takia, korvan takaa löytyi hyvänlaatuinen, harmiton rasvapatti, jota ei poisteta. Tulin kotiin, huomasin viideltä, että eräs asia meni päin seinää toisella foorumilla, selvittelin sitä asiaa, ja kohta menen nukkumaan, ja aloitan 11 harmaata ja tylsää vuorokautta ja 12 tuntia  kestävän itsesääliajan. :/
No, välillä näen kyllä kaveriani, ja koulukin on käytävänä, joten selviän kyllä itsesääliajasta. :)

//(Huu, oma viesti oman viestiun jälkeen, kaameaa.)

Päiväni meniaika tavallisesti, heräsin ja lähdin kouluun, kävin äidin kanssa kaupassa, ja tulin nälkäisenä sutena kotiin, söin, ja nyt olen vallannut yhden suosikkipaikoistani, eli tuolin tietokoneen äärestä. ;D
Mutta kohta en enää ole tässä, sillä tämän noidan aika on seuraavaksi mennä nukkumaan, jottei nukahda tietokoneen ääreen. :)

//Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2014, 21:27:49 kirjoittanut gamma »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa The Dark Lord

• The most excellent Potions master
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkullElm29566
« Vastaus #35 : Helmikuu 27, 2014, 15:07:56 »
En nukkunut viime yönä silmällistäkään! Saamari! (anteeksi manailuni) No onneksi sain sitten tunnin pari nukuttua päivällä. Tänään olisi salibandyharjoitukset ja tässä juuri kauhistelen, mitä siellä saan aikaiseksi, kun olen niin väsynyt. Mutta eipä kai mitään sen kummempaa mun päivään. Eipä sekään kauheasti auta nukahtamisessa, että lukee täällä ficcejä juuri ennen nukkumaanmenoa. Ehem.

// Joo nyt lähden tästä harjoituksiin.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 27, 2014, 16:05:53 kirjoittanut The Dark Lord »
Viimeisenä vihollisista kukistetaan kuolema

Poissa Clayrien tytär

• Poni, ei aasi <3
  • Vuotislainen
  • Valitseeko kulkija tiensä vai tie kulkijansa?
« Vastaus #36 : Maaliskuu 06, 2014, 16:09:54 »
Tämänhetkinen ilonaiheeni on että tennarisukat alkavat näyttää itseltään :) Kaikki muu onkin sitten penkin alla tällä hetkellä :D
Hot stuff Hufflepuff! We work hard and we play fair
Allright, we polite, loyal, huffling day and night
Hands up Hufflepuff! We don't sweat the small stuffs, no~~

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
« Vastaus #37 : Maaliskuu 11, 2014, 15:24:52 »
Tällä hetkellä ilahduttaa se että pääsen lähiaikoina ehkäpä jo omaan kämppään, tai ainakin pois nykyisen kämppiksen luota... Aijoo ja tietysti se että pääsin opiskelijaksi Orivedelle sanataiteen linjalle! <3
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #38 : Maaliskuu 16, 2014, 10:01:18 »
Suurin ilonaiheeni on ihana poiakystäväni, jonka kanssa ollaan pian oltu puoli vuotta yhdessä. Elämäni ihaninta aikaa!

Aijoo ja tietysti se että pääsin opiskelijaksi Orivedelle sanataiteen linjalle! <3
Muutama vuosi sitten olin ite samssa koulussa samalla linjalla (Istvánille terkkuja). Ainakin omana aikanani suurin osa muista opiskelijoista oli niin omissa piireissään, etten saanut kenestäkään minkään sortin kaveria, hyvä jos niitä tutuiksi pystyi kuvaamaan. Kevätkaudella linjalle tuli onneksi ihana tyttö Anna, josta sain itselleni ihanan kaverin ja ollaan pidetty koulun jälkeenkin paljon yhteyttä. Viimeksi eilen soiteltiin sellanen puolentunni puhelu.
Onnea kirjoittamisopiskeluun ja ota kaikki kivoista runotunneista irti!

Poissa valekaljuuna

• linnunradan pienoismalli
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieFlame10573
« Vastaus #39 : Maaliskuu 23, 2014, 15:25:05 »
Miulleppa sattui tänään ihan hassusti, mutta ainakin sain hyvät naurut!
Nimittäin juodessani aamiaisella maitoa, maidon lisäksi lasiin kaatui kuollut kärpänen! En tajua, purkkihan oli ihan avaamaton! Nauroin katketakseni, vaikkei jutussa sinäänsä edes ollut mitään hauskaa.
Sitten mietin, olisiko hyvä juoda maitoa, jossa on kuollut kärpänen, vaikka tietysti olin jo noukkinut kuokkavieraan pois. Haistoin ja maito tuoksui ihan normaalilta. Niimpä maistoin ja olin ihan varma, että mukana oli ylimääräinen maku. Sitten sain uuden hillittömän naurukohtauksen: ihan hullujen hommaa tuommoinen miettiminen. Jossain maassahan ihmiset syövät torakoita ja muita ruuakseen, ja se on aivan normaalia. Niimpä heitin sekaan kuusi lusikallista kaakaojauhetta ja söin aamiaisen loppuun normaalisti, vaikken silti voinut olla ajattelematta, että juuri sillä kulauksella saatoin nielaista jonkun siiven tai jalan! Hymyilytti koko aamun:)
Nykyihmisten mieli on kyllä oikeasti ihan aivopesty kaikkien tuommoisten varalle. Mitä pahaa yksi pikku kärpänen muka voisi tehdä?! :>

Poissa Luna Helmiina

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Maaliskuu 28, 2014, 20:15:11 »
Hyvinhän se päivä meni, aurinko armas paistoi nin kirkaasti, että töissä olisi melkein tarvinnut aurinkolasit sisälläkin. :D
Ja oli niin lämmin, kun yhden maissa suljin työharjoittelupaikan oven kiinni, ja lähdin kotia kohti, että olisin harkitsin luopuvani viikonlopun aikana untuvatakista viikonlopun aikana, ja kaivavani kevättakin esille vinnin nurkasta, josa hyvä ilma jatkuu pitkään. :)

//(Hui, oman viestin perään vastaan) Tällä hetkellä truntuu, että elämäni menee yhtä vuoristorataa, tämän

https://www.youtube.com/watch?v=w4MNZ97qInA kappaleen laitan tähän, koska se sopii tunnelmiini hyvin.

Välillä olen iloinen, ja sitten puh - räjähdän kuin posauspommi Milla Magian heittämänä. *Rypee itsesäälissä*

//Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2014, 21:26:00 kirjoittanut gamma »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?

Poissa Prosper

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Maaliskuu 31, 2014, 00:15:37 »
No, se vähän ärsyttää että korva kutittaa.

Poissa Lumottu Kirja

• Haaveista tupruava
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RiverSilver16420
« Vastaus #42 : Huhtikuu 20, 2014, 00:23:54 »
Tänään oli aika mielenkiintoinen ja suklainen pääsiäismäinen päivä :D. Heräsin joskus kymmeneltä, aamupala suuhun ja sitten töihin. Alkupäivän hoitelin taimia, niin siinä ei ollut mitään erikoista. Mitään hirveän erikoista tässä päivässä ei ollut. Näpräsin ehkä vähän liikaa kännykkää, mutta kuitenkin. Ja sitten syötiin aikamoisen paljon suklaata, että meni vatsa ihan sekasin :>. Kotiin "taas" näpräämään sitä kännykkä ja vuotiksessa käväsin kännyl. Katoin Potter-leffan pitkästä aikaa (<3). Saunaan, iltaruoka makkaran kanssa, iltatee +lisää suklaata ja hieno eläinkirja sukulaiselta syntymäpäivä-lahjaksi :3. Ei se kummoinen päivä, sellainen vain. Tässä sängyssä kirjoitan ja kyllä kännykällä ;).

Poissa Pric

• tulevaisuuden terapeutti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LumosStone26806
« Vastaus #43 : Huhtikuu 22, 2014, 18:19:47 »
Eipä mitään ihmeellisyyksiä tänään. Eka päivä pääsiäisloman jälkeen, ja vaikka meninkin 10 kouluun, oli kamalan vaikeaa herätä. Loppui bussikortista aika viime viikolla, menin ekaa kertaa tänävuonna pyörällä kouluun. Ihana ilma, kotona mittari näytti +18 astetta <3. Niin se kesä vaan tulee.

kotona sitten söin vähän välipalaa (karjalanpiirakkaa) ja majoittauduin sohvalle ja Vuotikseen (ylläri pylläri). Nukahdin sitten sohvalle, allergiat jyllää ja koko ajan tosi uupunut olo. Söin vähän kasvispihviä ja perunamuussia, join kahvit vanhempien kanssa ja juteltiin ja naurettiin jotain siinä. Sitte taisin mennä takasin sohvalle, katoim pikkukakkosen. Ei luoja ku ne ohjelmat on huonoja verrattuna mitä ne oli sillon 2000-luvun ekoina vuosina..  Nyt nousin sohvallta ku kännykän akku meinas loppua, tulin mun sänkyyn makaamaan ja täällä tätä kirjoitan. Ihan kiva päivä, ei mitään erikoista.
If you play your cards right
you can change the world

Poissa Luna Helmiina

• Vuotislainen
« Vastaus #44 : Toukokuu 05, 2014, 22:18:11 »
Jos ei oteta huomioon sitä, että yöuneni jäi olemattomaksi viime yönä, päiväni on sujunut oikein mukavasti. :)
Jostain syystä nukku-ukko ei vain ottanut tullakseen, mutta tänä yönä varmasti nukun kuin kivi. :D
"Puh?"
"No mitä, Nasu?

Poissa Esterix

• Metsän vastaus
  • Sanomaton
  • *
« Vastaus #45 : Toukokuu 11, 2014, 17:21:05 »
Tänään istuin joko junassa tai bussissa neljä tuntia. Puolessa välissä tosin sattui huomio, että sekä läppäri että puhelin olisi voinut olla täysissä virroissa lähtiessä, kun molemmista loppui akku :D Sen jälkeen maisemiahan oli vaihteen vuoksi kiva katsella, varsinkin kun aurinko paistoi ja kesä näyttää olevan tuloillaan vauhdilla!
Dixi et animam levavi | Still too sexy - Narf | Elämä on lahja - käytä se hyvin

Poissa Suru

• keräkurmitsa
  • Sanomaton
  • *
    • Livejournal
  • Pottermore: ChestnutLeviosa81
« Vastaus #46 : Toukokuu 11, 2014, 20:24:48 »
Ensimmäisen kesälomapäivän kunniaksi nukuin neljään, minkä jälkeen totesin, että nyt voisin olla kerrankin reipas ja suursiivota. Imuroin ja pesin lattiat, pyyhin pölyt ja suihkutin huonekasvit. Innostuinpa pesemään ikkunaanikin, mikä on aina vähän pelottavaa, kun viidennessä kerroksessa asun. Onneksi on leveä ikkunalauta, niin ei tule sellainen olo, että tippuu alas... :D

Riemu oli suuri, kun havaitsin, että ikkunankarmeista lähtee valkoista väriä. Ikkuna on siis likaisempi kuin silloin, kun pesuprojektin aloitin... Noh, pikkuvikoja. Kevät tulee ja se on ihanaa! Ja uunissa on canneloneja, se on kanssa mukavaa. :D
“Älä näytä tuommoiselta, Korppu", hän sanoi. "Eihän tämä ole yhtään mitään. Paljon pahempaa on tulossa!”
- Astrid Lindgren: Veljeni Leijonamieli

Poissa Black Raven

• Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #47 : Toukokuu 11, 2014, 20:39:12 »
Kävin tänään riparia varten viimeisen kirkkokäynnin. Olen hieman flunsassa. No menin kirkkoon kamuni kanssa ja kappas, saan kuulla että messu lähetetään radiossa ja että turhaa liikehtimistä ja ääntelyä pitäisi välttää. Arvatkaapa vain kuka yski ja aivasteli koko messun ajan. Radiointi lopettettiin noin puoli tuntia ennen messun loppua. Ja kappas. Sen jälkeen minua ei enää yskittänyt ja aivastuttanut läheskään yhtä paljon. Kohtalon ivaa. No se oli ainakin vika kirkkokäynti jos konfirmaatiota ei lasketa.
"The true power is knowing your weaknesses."

Poissa Luna Helmiina

• Vuotislainen
« Vastaus #48 : Toukokuu 11, 2014, 20:57:51 »
Flunssa vaivaa täälläkin. Eilen isovanhempien luona alkoi kurkkuun koskea niinkuin olisin nielaissut kaktuksen piikkeineen päivineen, ja tänään alkoi mahtava nuha. Saa nähdä jaksanko hinautua huomenna työharjoittelupaikkaan vai pitääkö soittaa pomolle, että olen kipeänä. :(
Kaamea yö tulossa, jos koko ajan saa niistää ja yskiä.
Muuten oli ihanaa nähdä isovanhempia taas. :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2014, 21:03:49 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?

Poissa Luna Helmiina

• Vuotislainen
« Vastaus #49 : Toukokuu 31, 2014, 12:22:09 »
Jännittäminen on palannut, en tiedä mitä jännitän, mutta olen ihan hermona vaikka toki iloitsen kesälomasta, lomalomalooma! :D :/
muoks
Sori peräkkäinen viesti, uskalsin toimia näin kun edellisestä omasta viestistäöni oli kulunut kohtalainen aika.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2014, 12:54:19 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?