Harry Potter > Hagridin mökki

Jos saisit tavata 5 HP-hahmoa,niin ketkä/mitkä ja miksi?

(1/6) > >>

Jemppu:
Rowlingiltahan on joskus kysytty,että jos tämä saisi tavata Pottereistaan viisi hahmoa,niin ketkä/mitkä hän haluaisi tavata,joten kysynpäs nyt saman kysymyksen teiltä vuotislaisilta,jos saisitte tavata viisi potterhahmoa,ketkä/mitkä tapaisitte,miksi ja mitä mahdollisesti sattuisi?
Muistattehan että vastaukset,tyylin: "No Harryn tietty." eivät riitä,vaan muistakaa perustelut- "Haluaisin tavata Harryn,koska..."

//Niin ja syvimmät pahoitteluni,jos tälläinen kessa on jo,mutta sellaista ei ole minuun sokeisiin silmiini sattunut :)

Areena on teidän.

Clayrien tytär:
Oi, ihanaa ^.^

No, Fred ja George ainakin, koska rakastan erilaisia piloja. Nämä kaksihan ovat mestareita pilailussa!

Hermionen tapaisin myös mieluusti, sillä hän on lähes tulkoon parhaan ystäväni kopio ^.^ Saisinpahan nähdä onko hän hyväkin ystävä.

Tietysti herttainen ja uskollinen Dobby kuuluu listaan myöskin. Olisi ihanaa tavata itsestään ylpeä ja estoista vapautunut kotitonttu :)

Ja todennäköisesti nuori herra Tom Lomen Valedro. Hän oli niin mielenkiintoinen nuori persoona, ja jotenkin pelottavasti voin samaistua hänen tunteisiinsa...

No joo, en ole ihan 100% varma tästä listasta, kun päättäminen on vaikeaa... Kerro Jemppu oma listasikin :)

Kynttiläkäärme:
Tietysti Severus minun olisi pakko tavata. Haluaisin nähdä millainen hän on tavallisesti, kun ei ole oppilaiden edessä.

Lupinin kanssa haluaisin pohtia maailman syntyjä syviä. Ja tietysti kuulla miltä tuntuu olla ihmissusi.

Melkein päätömältä Nickiltä haluaisin tiedustella miltä tuntuu aave ja miltä kuoleminen hänestä tuntui.

Lucius Malfoy voisi esitellä minulle Malfoyden kartanoa.

Joko Fred tai Geaorge voisi kertoa minulle hyviä vitsejä ja pihistää hunajaherttuasta ihania makeisia.

Hartsa:
Rubeus Hagrid:

Ystävällinen ja avulias persoona, todellinen symppis ja hyvä ystävä.

Fred ja George Weasley:

Heidän seurassaan ei varmasti tulisi aika pitkäksi ja heidän kanssaan olisi hauska nauraa ja vitsailla.

Remus Lupin:

Pätee sama kuin Hagridinkiin.

Albus Dumbledore:

Häneltä olisi hieno kuulla elämänviisauksia ja hyvällä tavalla hulluja juttuja.

Tom Valedro alias Voldemort:

Aikuinen Voldemort ei pahemmin houkuttele, mutta nuori versio kyllä. Hänessä on sitä tiettyä salaperäisyyttä, kiehtovuutta ja charmia.

unknow:
Hermione Granger
Olen aina pitänyt hänestä. Hermione on aina ollut todella moniulotteinen hahmo ja hän ymmärtää asioita paljon syvällisemmin kuin monet muut. Pidän myös siitä, että Hermione ei anna kenenkään astua hänen ylitseen ja sellaista piirrettä arvostan ihmisessä paljon.

Albus Dumbledore
Hän on viisas, salaperäinen, mahtava ja moniulotteinen hahmo. Haluaisin kuulla häneltä mahtavia elämänviisauksia ja kokea hänen hyvyytensä, nöyryytensä, huumorintajunsa ja suvaitsevuuden.

Harry Potter
Harry on minun sankarini ja tulee aina olemaan. Häneltä olen oppinut rohkeuden, sisäisen voiman ja rohkeuden seisoa uskomieni asioiden takana, vaikka joutuisin seisomaan yksin.

Dobby
Dobby vain on niin sympaattinen, ystävällinen ja kaikin puolin valloittava persoona.

Rubeus Hagrid
Hän on nähnyt elämää niin paljon, että olisi mukava kuulla hänen tarinoitaan. Valloittava persoona hänkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta