Kirjoittaja Aihe: Ihmettelyjä ja vastauksia  (Luettu 3800 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Ihmettelyjä ja vastauksia
« Vastaus #25 : Huhtikuu 25, 2013, 19:08:08 »
Voi tosiaan olla, ettei saparo ennen ollut pääsääntöisen kippura vaan nykyinen malli on jalostuksen tulos. Joillakin lajeilla saparo on suorempi nykyäänkin.

Jos sian häntä on suora, niin se on yleensä merkki siitä että possu ei voi hyvin. Näin minulle ainakin on opetettu. Terveisin sikalassa kasvanut. :'D
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Renefer

• Koira
  • Aurori
  • *
  • Teidän alhaisuutenne Renefernefernefer
« Vastaus #26 : Huhtikuu 25, 2013, 19:36:45 »
Voi tosiaan olla, ettei saparo ennen ollut pääsääntöisen kippura vaan nykyinen malli on jalostuksen tulos. Joillakin lajeilla saparo on suorempi nykyäänkin.

Jos sian häntä on suora, niin se on yleensä merkki siitä että possu ei voi hyvin. Näin minulle ainakin on opetettu. Terveisin sikalassa kasvanut. :'D

En ole kasvanut sikalassa, siksi pohdin, että olisiko niin, että lihasiolla saparo on kippura, mutta esimerkiksi minipossuilla ja villisiolla on lehmänhäntä? Jos tällaista termiä nyt voi käyttää sikojen kohdalla. :9
Muista tervehtiä alakuloisia lintuja
POISSAOLEVAINEN
Toistaiseksi lopullisesti.

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #27 : Huhtikuu 25, 2013, 19:38:10 »
http://fi.wikipedia.org/wiki/Villisika

Juu, tuo ei ainakaan kippuralta näytä :)
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Poissa Lunar

• In Noctem
  • Vuotislainen
  • Pottermore: OwlPurple13890
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Toukokuu 12, 2013, 22:23:37 »
Näin äitienpäivän kunniaksi aloin taas jokavuotisen mietintäni siitä, miksi se on äitienpäivä monikossa, kun taas isänpäivä on yksikössä. Eihän tämä mitään maailmaamullistavaa pohdintaa ole, mutta on häirinnyt minua sen verran kauan, että olisi kiva jos joku löytäisi jonkinlaisen vastauksen tähän. Itse olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole tuottanut tulosta.
The end
The songwriter's dead