Kirjoittaja Aihe: Tanssileirit  (Luettu 502 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
  • Tupa: Korpinkynsi
Tanssileirit
« : Helmikuu 16, 2013, 12:48:24 »
Elikkä, en löytänyt tälläistä topikkia, joten päätin perustaa sellaisen:)

Tosiaan, oletteko olleet tanssileireillä? Missä? Millaisia kokemuksia? Aiotko mennä uudelleen?
Kaiken laista jutustelua tanssileireihin liittyen!

Minä olen ollut kaksi kesää peräkkäin samalla tanssileirillä Kemiössä. (Kemiö on saari Turun lähellä) Leiri kestää vajaan viikon ja on alkanut juhannuksen jälkeisenä maanataina. Siellä voi joko soittaa (selloa, viulua, pianoa tai poikkihuilua) tai sitten tanssia.
    Ensimmäisen kerran menin leirille kaverini ja siskoni kanssa. Siskoni oli ollut samalla leirillä jo kaksi kertaa aiemmin ja tunsi jo ihmisiä, jotka ovat olleet samalla leirillä aikaisemmin. Minäkin tutustuin noihin mahtaviin ihmisiin silloin ensimmäisen kerran. Viime kesänä kaverini ei enää tullut mukaan, joten minä ja siskoni menimme kahdestaan. Siellä taas samat ihanat ihmiset tavattiin. Meininki oli aivan yhtä ihanaa, jollei ihanampaakin kuin ekalla kerrallani!

Tanssitunteja siellä oli kolme kertaa päivässä. Lajina on nykytanssi. Aamuisin  oli(kohan) puolentoista tunnin aamutreeni, jossa tehtiin kaikki mahdollinen läpi. Iltäpäivällä oli pienryhmä tunnit. Leiriläiset oli siis jaettu tason mukaan ryhmiin, joissa tehtiin tansseja, jotka esitetään päätöskonsertissa. Joskus neljän maissa oli bielä kompo- ja improtunti. Siellä improvisoitiin ja tehtiin lyhyessä ajassa omia pieniä tansseja.

Parasta leirillä on henki ja ihmiset. On ihanaa tavata vuoden jälkeen samat ihmiset, joita olet ikävöinyt. Aion mennä Kemiöön tanssimaan ensikin kesänä!!!<3 Jos olet ollut tällä leirillä heitä ihmeessä yksärillä!!!<3